Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/6332-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w: Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim. Numer procedury 1/ 2013</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 6332 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w: Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim. Numer procedury 1/ 2013.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę,pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w, Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim, obejmujące,wykonywanie badań profilaktycznych i kontrolnych policjantów,wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji,wydawanie orzeczeń o zdolności lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,wykonywanie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji ,bez badań psychologicznych,wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych,wykonywanie szczepień ochronnych. UWAGA.Miejsce wykonywania badań/szczepień winno znajdować się w miejscowości, w której znajduje się siedziba KMP/KPP, zadanie nr 1 i 4 - Siedlce, zadanie nr 2 i 5 - Węgrów, zadanie nr 3 i 6 - Łosice, zadanie numer 7 - Sokołów Podlaski.W przypadku podwykonawstwa w zakresie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji, odległość z siedziby KMP/KPP do miejsca wykonywania tych badań nie może być większa niż 70 km. Odległość w km należy wpisać w Formularzu ofertowym załącznik nr 1-7 do siwz. Charakterystyka przedmiotu zamówienia. a) Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, określone w Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm., Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm., Ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm., Decyzji nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 r. w sprawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji Dz. Urz. KGP Nr 19, poz. 120 z późn. zm., Decyzji nr 217/2011 Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji z dnia 6 października 2011 r. w sprawie profilaktycznej opieki lekarskiej nad policjantami i pracownikami jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie działania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, obejmujące, wykonywanie badań profilaktycznych i kontrolnych policjantów,wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji,wydawanie orzeczeń o zdolności lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy.b)Usługi określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r.,poz. 1137 Nr 108, z późn. zm., Ustawie z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz.1265, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm., obejmujące m.in.wykonywanie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji (bez badań psychologicznych). c) Usługi określone w Ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 z późn. zm. obejmujące,wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych.d) Świadczenia określone w ww. Ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzaju czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących pracę, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności Dz. U. z 2012 r., poz. 40 oraz Decyzji nr 35 Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji z dnia 15 lutego 2012 r.w sprawie szczepień ochronnych i innych środków zapobiegania zakażeniom w KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych, polegające na wykonywaniu policjantom i pracownikom Policji,szczepienia ochronne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić,a) gabinety w ilości odpowiedniej do liczby lekarzy wykonujących przedmiot zamówienia,b)gabinet zabiegowy, w którym będzie pobierany materiał do badań laboratoryjnych,c) urządzenie EKG,d) pracownię RTG,e) pracę obiektu i wykonanie w nim usług w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany będzie do,a) utworzenia ewidencji zgłoszeń na badania, prowadzenia jej w trakcie realizacji umowy oraz do jej aktualizacji,b) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 11580,c)prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc,z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń,d)zapewnienia udziału lekarza w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, ds. urlopów dodatkowych (z tytułu pełnienia służby w warunkach szkodliwych lub uciążliwych),e)przestrzegania tajemnicy w zakresie dokumentacji medycznej i danych osobowych osób badanych,f)poddania się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu udzielania świadczeń, oraz dotyczących rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,g) zapewnienia personelu uprawnionego do przeprowadzania badań, lekarzy specjalistów.Lekarz wykonujący zadania z zakresu medycyny pracy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. nr 69, poz. 332 z późn. zm.,Lekarz wykonujący badania lekarskie kierowcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, a ) Co najmniej 1 lekarzem wykonujący zadania z zakresu medycyny pracy. Lekarz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. nr 69, poz. 332 z późn. zm.),b ) Co najmniej 1 lekarzem wykonujący badania lekarskie kierowcy. Lekarz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, oraz wykazu zawierającego imię(imiona) i nazwisko osoby/ osób, którymi dysponuje wykonawca (sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1) UWAGA! W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. a) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b) Dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu zgodne w treści z załącznikiem nr 14 do siwz.2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.3) Formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 1-7 do siwz, zgodny ze składaną ofertą częściową ), opatrzony pieczęcią i podpisem osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA, należy dołączyć wszystkie strony formularza ofertowego.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapisów umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów wskazanych w umowie, 2) zmiany zapisów umowy w zakresie cen usług, w przypadku nałożenia na nie, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, podatku VAT.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja zamówień Publicznych, pokój 801..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja zamówień Publicznych, pokój 801..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 1 - policjanci i pracownicy jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Siedlcach ( załącznik nr 1 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 2 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Węgrowie ( załącznik nr 2 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Węgrowie.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 3 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Łosicach ( załącznik nr 3 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Łosicach.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szczepienia ochronne - Zadanie nr 4-policjanci i pracownicy jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Siedlcach ( załącznik nr 4 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szczepienia ochronne - Zadanie nr 5 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Węgrowie ( załącznik nr 5 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Węgrowie.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szczepienia ochronne - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Łosicach ( załącznik nr 6 do siwz ).</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Łosicach.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Szczepienia ochronne - Zadanie nr 7 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Sokołowie Podlaskim ( załącznik nr 7 do siwz )..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Sokołowie Podlaskim.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>