Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/33994-N-2013.html |
<p class="kh_header"><b>Iwiny: Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 33994 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny - Szkoła Podstawowa im. Pionierów Polskiej Miedzi , Iwiny, 59-721 Iwiny, woj. dolnośląskie, tel. 075 7389383, faks 075 7389383.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Oswiata.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Iwinach Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont pomieszczeń z przeznaczeniem na bibliotekę G16 - pow.69,417m2 obejmujący: 1.1. Remont posadzki pow. 69,417m2 - rozebranie istniejących podłóg i posadzek cementowych - wykonanie posadzki cementowej - ułożenie płytek gres 30x30cm na posadzkach wraz z wykonaniem cokolika z płytek posadzkowych .1.2.Remont ścian i sufitów - rozebranie ścianki działowej gr. 1-2 cegły - pow.20,325m2 - zamurowanie wnęki drzwiowej w magazynku - 0,567m3 - zeskrobanie starej farby i zmycie ścian i sufitów - 145,706m2 - wyługowanie farby olejnej na lamperii - 72,38m2 - przygotowanie podłoża i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - 73,889m2 - przygotowanie podłoża i wykonanie gładzi gipsowych na sufitach - 68,217m2 - zagruntowanie tynków i pomalowanie farbami lateksowymi -ściany w kolorach pastelowych - 73,889m2 i emulsyjnymi -sufity - 71,817m2 - wykonanie lamperii na wysokość 150 cm z tynku akrylowego gr ziarna 1,5-2mm - 72,38m2 1.3.Wymiana stolarki drzwiowej - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 3 szt - osadzenie ościeżnic stalowych - 2 szt - montaż skrzydeł drzwiowych płycinowych wewnętrznych fabrycznie wykończonych - wejściowe do sali G16- wzór do uzgodnienia z inwestorem -jak istniejące - klasa 5 S-2 - 1 szt - montaż skrzydła drzwiowego do WC z otworami wentylacyjnymi- wzór do uzgodnienia z inwestorem - 1 szt - montaż skrzydła drzwiowego płycinowego do magazynku - wzór do uzgodnienia z inwestorem - 1 szt - malowanie ościeżnicy - 1 szt 1.4. Remont instalacji elektrycznej - zdemontowanie istniejących opraw oświetleniowych - 8 szt, - wykucie bruzd pod przewody elektryczne - montaż przewodów elektrycznych podtynkowych - 14m - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych , rastrowych 2x36W - 10 szt - montaż osprzętu elektrycznego - 2 szt - zaprawienie bruzd elektrycznych zaprawą gipsową - 14m - wykonanie pomiarów elektrycznych 1.5.Remont instalacji co - przeróbka instalacji centralnego ogrzewania - schowanie rur w otulinach z PE w posadzce - 26m 2. Remont Sali G2 - pow. 57,681m2 obejmujący: 2.1.Remont ścian i sufitów - zeskrobanie starej farby i zmycie ścian i sufitów - 107,155m2 z wyługowaniem farby olejnej na lamperii - 46,610m2 - przygotowanie podłoża i wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - 49,474m2 - zagruntowanie tynków i pomalowanie farbami lateksowymi -ściany w kolorach pastelowych - 49,474m2 i emulsyjnymi -sufity- 57,681m2 - wykonanie lamperii na wysokość 150 cm z tynku akrylowego gr ziarna 1,5-2mm 2.2.Remont posadzki - 57,681m2 - rozebranie istniejących podłóg i posadzek cementowych - 57,681m2 - wykonanie posadzki cementowej - 57,681m2 - ułożenie paneli podłogowych o klasie ścieralności min. AC4 - 57,681m2wraz z montażem listew przypodłogowych 32,82m 2.3.Remont instalacji elektrycznej - zdemontowanie istniejących opraw oświetleniowych - 10szt - wykucie bruzd pod przewody elektryczne biegnące na ścianach - 11m - montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych , rastrowych 2x36W - 10szt - zaprawienie bruzd elektrycznych zaprawą gipsową - 11m - wykonanie pomiarów elektrycznych 2.4.Remont instalacji co - przeróbka instalacji centralnego ogrzewania - schowanie rur w otulinach z PE w posadzce - 22,62m 3.3.Wymiana drzwi SG1, S19-aula, na aluminiowe - pow.11,505m2 obejmujący: 3.3.1. demontaż drzwi drewnianych SG1- 1 szt oraz drzwi drewnianych do auli - 11,505m2 3.3.2.montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych częściowo oszklonych z szybą bezpieczną dwustronnie, kolor brązowy - wraz z obróbką osadzenia - 11,505m2 3.4..Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących oraz przedmiarem robót - załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Przedmiar robót- załącznik nr 10 .SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- załącznik nr 10 SIWZ Dokumentacja projektowa-rysunki - załącznik nr 10 .SIWZ Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać aprobaty techniczne , odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane - art. 30 ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych - stosuje się odpowiednio oraz wymogom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia i złożenia oferty stanowią: rysunki, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót. Oferent ma prawo do zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia i dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.42.11.31-1.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Postępowanie prowadzone bez obowiązku wnoszenia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem niniejszej SIWZ. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające że ww roboty zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia ; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełni- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia;Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi metodą spełnia- nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> <li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>1.Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) urzędowej zmiany podatku VAT; b) niewykonania pełnego zakresu robót wyszczególnionych w § 1 pkt.2 umowy; c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych; d) zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek zamawiającego; e) siły wyższej. f)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana okolicznościami określonymi lit. od c -e 2. Zmiana nastąpi w formie aneksu</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wartaboleslawiecka.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach, Iwiny os.I 6; 59-270 Raciborowice Górne;parter;sekretariat w godz. urzędowania zamawiającego lub na wniosek przesłany na ww adres..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach, Iwiny os.I 6; 59-270 Raciborowice Górne;parter;sekretariat.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>